نبض خبر

اگر فتوا تغییر کند، توان هسته‌ای بمب اتمی را داریم

کد خبر: ۱۲۳۰۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۱ 08 April 2024
تعداد بازدید : 2755
بازدید 20679
محمودرضا آقامیری، دکترای مهندسی انرژی هسته‌ای و استاد دانشکده مهندسی انرژی هسته‌ای ـ که اکنون رئیس دانشگاه شهید بهشتی است ـ روی آنتن تلویزیون گفت: «طبق فتوای رهبر انقلاب ساخت بمب اتم حرام شرعی است، اما اگر نظر و فتوای ایشان تغییر کند، ما توانایی ساخت بمب اتم هم داریم.» توضیحات فنی آقامیری را می‌بینید و می‌شنوید.
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۲۸
انتشار یافته: ۱۲
والا این اسرائیلی که ما بعد از جنگ غزه مشاهده کردیم اگر جنگی دربگیره هرچی بمب اتم داره روی سر ما خالی میکنه ، بهتره از الان به فکر ایجاد بازدارندگی باشیم که اگر جنگی هم در بگیره جرات استفاده از بمب اتم نداشته باشه
خب بحث نیروگاه سازی را چرا پیشرفت نمی دهیم . بتوانیم نیروگاه هسته ای را به صورت عادی بسازیم . می توانیم انرژی بسیار خوبی را به کشور اضافه کنیم
مثل موشک های کذایی هایپرسونیک که چند دقیقه ای به اسرائیل میرسید؟
کنسوگری یا سفارت ایران را زدند بهترین انتقام که کمترین هزینه رو برای ایران در حال حاضر داره ساخت و رونمایی از بمب اتمی است .
مغز براندازان هم اکنون
بمب اتمی هیچ گاه بازدارندگی نمیاره و ما نباید دنبالش باشیم. مگه پاکستان که بمب اتمی داره، تونسته براش بازدارندگی ایجاد کنه.

مغز براندازان پس از حمله ایران به تروریست ها در خاک پاکستان
پاکستان بمب اتمی داره. چیکار دارید میکنیییید.

مغز براندازان پیش از پاسخ سخت ایران به اسراییل
اسراییل بمب اتمی داره. لطفا کشور رو درگیر جنگی که به ما ربطی نداره نکنید
بمب اتم با این شرایط دشمنی ای که بین ایران و دیگر کشورها به وجود آمده واجب است.
اگه می تونستید درست می کردید
انشاالله خداوند ایشان و امثال ایشان را که در عین داشتن سواد و تخصص بالا نسبت به کشور خود متعهد و خاکی هستند عمر طولانی و با عزت همراه با سلامتی عطا بفرماید.
این سخنان دشمنانه رو نزنید!
این یعنی اعتبار فتوای رهبر زیر سئوال میره!!
یعنی فتوای یه مرجع تقلید که قراره تضمین تعهدات بین المللی ما باشه زیر سئوال میره
یک ملت و یک کشور بزرگ مانند ایران دارد هر روز با تحریم و بدبختی تاوان این بمب اتم شما را میدهد یا بسازید یا با دنیا کنار بیایید و دنیا را اقناء کنید وضعیت فعلی یعنی چه ؟
دم شما دکترا گرم
حرف های این افراد فقط هزینه برای کشور ایجاد می کند. ضمن اینکه اگر امکان ساخت بود کسی منتظر این حرف ها نبود. یک بندی، تبصره ای چیزی پیدا می کردند تا توجیه داشته باشند