بازدید 1587

صدور هشدار قرمز هواشناسی برای خوزستان و لرستان

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: سازمان هواشناسی برای استان های خوزستان و لرستان هشدار سطح قرمز صادر کرده است.
کد خبر: ۱۲۲۸۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۱ 24 March 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمدحسن نامی روز شنبه ۴ فروردین ۱۴۰۳ در ستاد مدیریت بحران خوزستان با اشاره به صدور هشدار‌های سطح قرمز و نارنجی سازمان هواشناسی در مورد بارش باران و باد شدید، گفت: سازمان هواشناسی برای ۲ روز آتی در ۲ استان کشور شامل استان‌های لرستان و خوزستان هشدار بارش باران و وزش باد شدید صادر کرده است.
 
وی افزود: دراین رابطه نیز ستاد‌های بحران استان‌ها و شهرستان‌ها در این ۲ استان در آماده‌باش کامل هستند، زیرا احتمال میزان بارش‌های شدید وجود دارد.
 
نامی ادامه داد: همچنین در ۱۴ استان دیگر که هشدار نارنجی دریافت کرده اند نیز آمادگی لازم وجود دارد. بر اساس اعلام سازمان هواشناسی بارش‌ها از فردا شب آغاز شده و در روز دوشنبه با شدت بیشتری ادامه دارد.
 
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور اضافه کرد: با توجه به جغرافیای وسیع خوزستان و حضور گسترده گردشگران در این استان، لازم است که کار‌ها با دقت بیشتری انجام شود.
 
وی با بیان اینکه در بارندگی‌های چند روز گذشته، کار‌ها به خوبی مدیریت شد و هیچ تلفاتی نداشتیم، گفت: در دوره‌های گذشته با هدایت استاندار خوزستان، مدیریت خوبی در سطح استان انجام شد.
 
نامی می‌گوید: وضعیت آب و هوای استان خوزستان در این موقع از سال به گونه‌ای است که همه نقاط سرسبز است، بنابراین همه دشت‌ها و بیابان‌های استان باید رصد شوند تا مردم با خطر مواجه نشوند.
 
وی با اشاره به وضعیت آب موجود در سد‌های خوزستان، افزود: تا این لحظه وضعیت آب سد‌های استان به خوبی مدیریت شده و بی‌جهت آب رهاسازی نمی‌شود. همچنین صدا و سیما در دوره قبل اطلاع رسانی خوبی انجام داد.
 
محمدحسن نامی ادامه داد: از آنجا که بیشتر آب‌ها در خوزستان سرازیر می‌شود، به بازدید‌های عملیاتی بیشتری نیاز است همچنین مدیریت کار‌ها باید با دقت بالایی صورت گیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی