بازدید 3000

مربی سپاهان: نبودن مورایس کنار خط ضربه زد

کد خبر: ۱۲۲۴۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۲ 27 February 2024

مربی تیم سپاهان پس از شکست این تیم برابر استقلال گفت: موقعیت های زیادی برابر استقلال داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم و در نهایت بازنده شدیم.

به گزارش تابناک ورزشی؛ هوگو آلمیدا دستیار مورایس که به دلیل محرومیت سرمربی در نشست خبری شرکت کرده بود در مورد این بازی گفت: باید به گروهی که داریم افتخار کنیم. آنها در حد توان جنگیدند. ما خوب بازی کردیم و موقعیت های زیادی را هم خلق کردیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

وی ادامه داد: نیم فصل دوم تازه شروع شده است و ما راه زیادی داریم. باید پیروزی هایمان را در لیگ برتر شروع کنیم. در انتهای فصل مشخص می شود که تیم ها چه وضعیتی در جدول خواهند داشت.

مربی سپاهان در مورد حریف این تیم گفت: استقلال تیم تدافعی و خوبی است. ما به این که تیمی تدافعی یا تهاجمی باشد توجه نمی کنیم و دنبال کار خودمان هستیم. همانطور که گفتم موقعیت های زیادی داشتیم اما در نهایت استقلال یک بر صفر برنده شد.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگاران که دلیل شش شکست متوالی سپاهان در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا چیست گفت: هیچ اتفاقی داخل تیم رخ نداده است. همه می دانند که در دو ماه گذشته چه اتفاقاتی برای سپاهان افتاده است. ساده نیست که بتوانیم این اتفاقات را از ذهن بازیکنان بیرون کنیم. باور من این است که سپاهان برمی گردد و بردهایش را دوباره آغاز خواهد کرد.

آلمیدا در مورد تاثیر نبودن مورایس کنار زمین به دلیل محرومیت گفت: به هر حال ایشان رییس و رهبر تیم هستند و ما در طول هفته تمرینات رو مرور می کنیم اما طبیعی است که وقتی مدیر کنار زمین نباشد روی عملکرد تیم تاثیر می گذارد. 

وی در پایان از هواداران سپاهان که تا تهران آمدند و تیم را تشویق کردند تشکر کرد. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار