بازدید 2279

مدارس کلاردشت و مرزن آباد مازندران تعطیل شد

برف و یخبندان بنا به گفته مدیران آموزش و پرورش کلاردشت و مرزن اباد فعالیت آموزشی دانش آموزان این شهرستان سردسیر و کوهستانی را برای فردا /دوشنبه/ غیر حضوری کرد.
کد خبر: ۱۲۲۳۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۵ 26 February 2024

به گزارش «تابناک»، محمد پورداودی یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تصمیم به علت سرمای بیش از حد و لغزندگی سطح معابر شهری و روستایی بر اثر بارش برف به منظور حفظ جان دانش آموزان با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان و فرماندار شهرستان گرفته شد.

وی اظهار کرد: دانش آموزان دوره‌های ابتدایی، متوسطه اول و دوم برای فردا ۷ اسفند می‌توانند به صورت غیر حضوری از طریق بستر پیام رسان شاد آموزش‌های لازم را فرا گیرند.

هواشناسی مازندران هم امروز - یکشنبه - با اشاره به فعالیت سامانه سرد بارشی، نسبت به جاری شدن سیلاب، کولاک برف و یخبندان در مناطق مختلف مازندران هشدار داده بود.

هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی، زمان فعالیت این سامانه را صبح امروز و فردا اعلام و پیش بینی کرد که شرایط جوی مازندران در طی این مدت با بارش باران، کاهش محسوس دما، وزش باد گاهی به نسبتا شدید و در دامنه ها و ارتفاعات و محورهای کوهستانی نیز مه آلود با بارش برف و کولاک همراه باشد.

طبق این گزارش، این شرایط نامساعد آب و هوایی تا روز چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری در این استان حاکم بوده و روز جمعه این سامانه از استان خارج می‌شود.

در شهرستان ۵۰ هزار نفری کلاردشت بیش از چهار هزار دانش آموز در ۴۵ واحد آموزشی تحصیل می‌کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست