بازدید 3779

دومین بسکتبالیست سانحه‌دیده قزوینی درگذشت

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: امیرمحمد اردکانی دومین بسکتبالیست قزوینی که روز یکشنبه در راه برگشت از مسابقه دچار حادثه شده بودند در گذشت. وی ادامه داد: هفته گذشته تیم بسکتبال رستمی، نماینده استان قزوین جهت حضور در مسابقات لیگ نوجوانان کشور عازم استان قم شده بود که پس از انجام این رقابت‌ها در اوایل هفته جاری اعضای تیم با چهار خودروی سواری عازم قزوین می‌شوند که یکی از خودرو‌ها دچار سانحه شده و چهار بازیکن این تیم دچار مصدومیت می‌شوند.
کد خبر: ۱۲۲۲۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵ 16 February 2024
دومین بسکتبالیست سانحه‌دیده قزوینی درگذشت

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: امیرمحمد اردکانی دومین بسکتبالیست قزوینی که روز یکشنبه در راه برگشت از مسابقه دچار حادثه شده بودند در گذشت.
 
عباس اعلایی‌‍‌مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین اظهارکرد: امیرمحمد اردکانی دومین دومین بسکتبالیست قزوینی که روز یکشنبه در راه برگشت از مسابقات دچار حادثه شده بودند به دیار حق شتافت.
 
وی ادامه داد: هفته گذشته تیم بسکتبال رستمی، نماینده استان قزوین جهت حضور در مسابقات لیگ نوجوانان کشور عازم استان قم شده بود که پس از انجام این رقابت‌ها در اوایل هفته جاری اعضای تیم با چهار خودروی سواری عازم قزوین می‌شوند که یکی از خودروها دچار سانحه شده و چهار بازیکن این تیم دچار مصدومیت می‌شوند.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در پایان تأکید کرد: رهام یزدی نیز در یکی از بیمارستان‌های استان تهران بستری بوده و در شرایط ثابت به سر می‌برد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست