بازدید 3617
۳

اسراییل آماده جنگی فراگیر با حزب الله است

دانییل هاگاری،رییس ستاد ارتش اسراییل در مواضعی جنگ طلبانه هنگام ارزیابی میدانی از نقاط مرزی در شمال فلسطین اشغالی مدعی شد که ارتش برای جنگی فراگیر با حزب الله لبنان آماده است.
کد خبر: ۱۲۲۱۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۷ 15 February 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، منابع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کردند که ارتش اسراییل در حال آماده شدن برای جنگی فراگیر با جنبش حزب الله لبنان در نوار مرزی است.

پایگاه خبری اسپوتنیک چهارشنبه شب گزارش داد که سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی به نقل از رییس ستاد ارتش اسراییل عنوان کرد که ارتش خود را برای جنگی فراگیر در نقاط مرزی با لبنان علیه حزب الله آماده می‌کند.

به گزارش منابع صهیونیستی، دانییل هاگاری، در مواضعی جنگ طلبانه هنگام ارزیابی میدانی از نقاط مرزی در شمال فلسطین اشغالی مدعی شد که ارتش برای جنگی فراگیر با حزب الله لبنان آماده است.

از سوی دیگر، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه در گزارشی اعلام کرد از آغاز جنگ در غزه در هفتم اکتبر، ۱۸ نظامی و شهرک‌نشین اسراییلی در حملات به مرزهای شمالی از جنوب لبنان کشته شدند.

گفتنی است با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای سرگرم کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال اراضی اشغالی و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی کرده است.

عملیات‌های حزب‌الله درست یک روز پس از آغاز عملیات طوفان الاقصی و همزمان با تجاوزهای رژیم صهیونیستی به نوار غزه آغاز شد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسراییل در این منطقه به دام افتاده است.

این آمار در حالی منتشر می‌شود که دبیرکل حزب الله لبنان روز گذشته اعلام کرد: آنچه ما در جبهه لبنان، در زمینه حمایت از مقاومت در غزه انجام می‌دهیم، یک مسؤولیت وطنی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۳
غزه رو شخم زدن اومدن سراغ لبنان
کی بود می گفت اسرائیل توان جنگ در دو جبهه را ندارد؟
ظاهرا که جبهه مقاومت توانی که نشان می داد همش دروغ بوده
عکس خبر مربوط به توضیح ارتش اسرائیل در مورد حمله خمپاره ای حماس به بیمارستان الشفا است
اسراییل حزب الله را هم مانند حماس به هم می پاشد چون دیگر توجه به شعارها نمی کنند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی