بازدید 2453
۵

جنگ علیه لبنان پایان کار نتانیاهو خواهد بود

وزیر خارجه ایران که برای سومین بار به لبنان سفر می‌کند، تاکید کرد: هرگونه اقدام رژیم صهیونیستی با هدف حمله گسترده به لبنان، پایان کار نتانیاهو است.
کد خبر: ۱۲۲۱۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۹ 11 February 2024

به گزارش­ «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما از خبرگزاری فرانسه، حسین امیرعبداللهیان، رئیس دستگاه دیپلماسی ایران روز شنبه در بیروت اعلام کرد حمله گسترده رژیم اسرائیل به لبنان پایان کار بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواهد بود.

امیرعبداللهیان که از تاریخ ۷ اکتبر تا کنون برای سومین بار به لبنان سفر می‌کند، در گفتگو با خبرنگاران خاطرنشان کرد: هرگونه اقدام رژیم صهیونیستی با هدف حمله گسترده به لبنان، پایان کار نتانیاهو است.

مقامات لبنانی اوایل هفته اعلام کردند استفان سژورنه، وزیر امور خارجه فرانسه در سفر به بیروت به آنها هشدار داده بود ممکن است رژیم اسرائیل جنگی علیه لبنان آغاز کند تا ده‌ها هزار نفر از ساکنان خارج شده از مناطق شمال فلسطین اشغالی در نزدیکی مرز لبنان را به خانه بازگرداند.

به گفته وزیر خارجه ایران، رژیم صهیونیستی هرگز توانایی جنگیدن در دو جبهه را نخواهد داشت.

امیرعبداللهیان در بیروت با سید حسن نصرالله، رهبر حزب الله لبنان، اسامه حمدان، از مقامات ارشد حماس مستقر در لبنان و همچنین زیاد نخاله، رهبر جهاد اسلامی، جنبش مسلح فلسطینی در غزه که در کنار حماس می‌جنگد، دیدار کرد.

وی افزود: فقط ملت فلسطین و گروه‌های فلسطینی حق انحصاری تعیین سرنوشت خود را دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۵
زرشک
عبارت «ملت فلسطین + گروه های فلسطینی» یعنی چه؟
اره عین حمله زمینی که پایان کار بود
پایان کار نتانیاهو یا اسراییل؟ خیلی مسخره به نظر میرسه که نتیجه این همه جنگ و ریسک و هزینه موشکها فقط به امید عزل یک نفر یا یک حزب در یک کشور کوچک در یک کجای دنیا باشد. قبلاً از محو اسراییل صحبت میشد حالا از برکناری نخست وزیر این دوره اسراییل.
وزیر خارجه ایران که برای سومین بار به لبنان سفر می‌کند، تاکید کرد: هرگونه اقدام رژیم صهیونیستی با هدف حمله گسترده به لبنان، پایان کار نتانیاهو است.

جناب حسین امیرعبداللهیان به حافظه‌تان مراجعه کنید.
خط پایان را قبلا جای دیگری تعریف کرده‌بودید که هم‌اکنون از آن خط گذر شده‌است.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی