بازدید 14474
بوی بدی از تصمیم جنجالی ای اف سی به مشام می‌رسد

داور بازی ایران و قطر؛ یک کویتی گمنام و کم‌تجربه

انتخاب یک داور عرب کم تجربه برای جدال حساس ایران مقابل میزبان یعنی قطر! تصمیمی بحث برانگیز که احتمال تکرار اتفاقات بازی نیمه نهایی جام ملت‌های ۹۶ امارات یا ۲۰۰۴ چین را زنده می‌کند.
کد خبر: ۱۲۲۰۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹ 06 February 2024

قضاوت دیدار تیم‌های فوتبال ایران و قطر به یک داور عرب، آن هم کویتی سپرده شد!

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم‌های فوتبال ایران و قطر از ساعت 18:30 چهارشنبه هفته جاری در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا 2023 به مصاف هم می‌روند.

طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، احمد العلی از کویت این مسابقه را سوت خواهد زد. تصمیمی بحث برانگیز که احتمال تکرار اتفاقات بازی نیمه نهایی جام ملت‌های ۹۶ امارات یا ۲۰۰۴ چین را زنده می‌کند.

کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم داوری این مسابقه حساس را انتخاب کرد که طی آن، احمد العلی، داور کم تجربه کویتی قرار است این بازی مهم را قضاوت کند. عبدالهادی العنزی (کویت) و محمد زیرول بن خلیل تان (مالزی) نیز او را در امر قضاوت یاری می کنند.

این داور کویتی در رقابت های امسال جام ملت های آسیا، سه مسابقه میان امارات و فلسطین، قرقیزستان و عمان و همچنین دیدار ژاپن و بحرین را قضاوت کرده بود.

احمد العلی پیش از این نیز دیدار میان استقلال و الشرطه در لیگ قهرمانان آسیا که با تساوی یک – یک به پایان رسید و همچنین مسابقه امسال سپاهان و آلمالیق که با برتری سه بر یک شاگردان مورایس همراه بود را داوری کرده است.

در رزومه این داور کویتی، قضاوت های زیادی دیده نمی شود و او فعالیت بین المللی خود را از فصل ۲۰۱۹ – ۲۰۲۰ آغاز کرده است و در سطح بالای خارجی، مسابقات چندانی را داوری نکرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۴
یک داور عرب؟
ابوموسی اشعری چکار می کنه؟! از قطریا پول گرفته ساکت بمونه؟
بی خودی جو ندید. درست است که داور عرب است و میزبان قطر است اما برتری ما محسوس است. بازی بحرین و کره رو هم قضاوت کرده. کاری تونست بکنه؟
چرا داوررا عرب انتخاب کرده اند .بایستی داوربی طرف انتخاب میکردند.مثل یک داور چینی یا استرالیایی یا ازبکستانی
مطمین باشید داور به نفع قطر پولدار دلار مند سوت می زند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
داور قبلی چینی وکمک داور استرالیایی بودند دو پنالتی ویک گل آزمون مردودکردند.
دراین چندروزبارها گفته شده قطر از لحاظ فنی بسیارپایینتر ازایران است.مشکل ما درنیمه نهایی با داورخواهدبود. 4 گل و 2 پنالتی مارو مقابل تیمهای دیگر نگرفتند حالا که با میزبان طرفیم........داوری جمال قندوز مصری در نیمه نهایی 96 با عربستان تکرارخواهدشد.
بهونه شروع شد
نگران نباشید. بامید خدا و تلاش بچه ها عربستان هم بیاد کمک قطر و کویت کاری نمی تونن بکنن.
من نگرانی ام از اتاق داوران وی ای آر است آن ها کار های غیر شفاف می کنند و به نوعی داور اصلی را هدایت می کنند
خدا رو شکر بهانه تون هم جور شد که اگر خدای نکرده باختید بگید داور عرب بوده.
با توجه به شرایط میزبانی قطر و داور گزینش شده و نفوذ احتمالی با درصد بالا در اتاق وار ، خدا به ما رحم کنه. تدبیر امیر و شجاعت بازیکنان باید نتیجه را در نود دقیقه تمام کنه وگرنه محروم و مصدوم حتمی خواهیم داشت
داورهای وار کجایی هستن؟
داور وار کجایی هستن؟
ای کاش قطر انگار خیلی میخواد ببره یک دفعه داور قطری می ذاشتن طفلکی ها به خودشون زحمت میدن
ای کاش قطر انگار خیلی میخواد ببره یک دفعه داور قطری می ذاشتن طفلکی ها به خودشون زحمت میدن به جای این که در بازیها نقشه بکشند بهتره اسیاییهاهم در حد اروپا بازی کنند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست