بازدید 6076

حکم اعدام برای کارگردان تئاتر به اتهام تجاوز به ۲ هنرجو

کارگردان جوان تئاتر که دو هنرجویش را مورد آزار جنسی قرار داده است، از سوی دادگاه کیفری استان تهران به اعدام محکوم شد.
کد خبر: ۱۲۱۹۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۸ 04 February 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از سایت جنایی، این کارگردان که دختران جوان را به بهانه آموزش به خانه‌اش می‌کشاند و مورد آزار قرار می‌داد با شکایت یکی از هنرجویانش شناسایی شد.

 این دختر به نام نگار به ماموران گفت: به بازیگری علاقه زیادی دارم و برای همین در کلاس‌های آموزش بازیگری یک کارگردان تئاتر ثبت‌نام کردم. بعد از مدتی او به من گفت برای اینکه بتوانم پیشرفت کنم باید مدیتیشن کنم و کلاس‌های مدیتیشن در خانه‌اش برگزار می‌شود. من هم قبول کردم در کلاس‌ها شرکت کنم اما وقتی به خانه رفتم، متوجه شدم کلاسی در کار نیست و مرد کارگردان به من تعرض کرد.
 
پلیس با این ثبت شکایت، تحقیقات خود را آغاز کرد و متوجه شد مرد کارگردان جوانی ۳۲ ساله ‌است که انحراف اخلاقی او باعث شده ‌بود پیش از این هم هنرجویانی کلاس‌های او را ترک کنند. همچنین مشخص شد این مرد دختری به نام نارین را هم مورد آزار قرار داده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۵
احتمالاً گفته خونه ام یه قناری دارم با دونه تسبیح روپایی میزنه برده اونو نشونش بده
واقعا دخترها فکر میکنند در خانه مردان کلاس مدیتیشن برگزار میشود؟
فقط اعدام
این تیپ هنری غرب زده شبه روشنفکر کلا فاسد الاخلاق هستند
پاسخ ها
سید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
کفگیر!
اعدام !
اعدام در ملاء عام لطفا
اعدام زیاده خب
دخترها کاملا بی گناه بودند وبی تقصیر
متعجبم که چرا خانمها و دختران جوان یا تو هر سنی که باشند چرا به اشخاص سریع اعتماد میکنند و به خانه یک مرد میروند؟؟؟ مگر پدر و مادرشان بهشون یاد ندادند که به خانه اشخاص غریبه و یا حتا شناخته شده به تنهایی نروند؟؟؟ چرا باید مرتب این خبرها و رفتارها باید تکرار شود؟؟؟
باید این دخترها را هم 75 ضربه شلاق زد و تنبه کرد که بدون توجه به خطرات حضور در خانه دیگران، بی مهابا خودشان را در خطر قرار داده اند. البته پدر مادرها هم مقصرند که اینها رو به بچه ها آموزش نمی دهند.
حالا اسم مخفف میزدید کی هست
ژنتیک دختران عشق خودنمایی و مطرح شدن هستش و متاسفانه احساساتی ترین دختران و خانمها همیشه قربانی مردان شیاد و هوسران از همین نقطه ضعف میشوند، اینجاست که یکی از مسئولیتهای آموزگاران دختران مشخص میشه که باید این نقطه ضعف را به دختران در دوران دبیرستان گوشزد و روشهای مبارزه با آن را آموزش دهند.
ظاهرا در هنر خصوصا بازیگری IQمهم نیست
ظاهرا در هنر خصوصا بازیگری IQمهم نیست
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار