بازدید 1488

نمونه سوالات آیین نامه رانندگی سایت مرسی تست

در سایت مرسی تست میتوانید آموزش آیین نامه و نمونه سوالات آیین نامه بیشتری دریافت نمایید و خود را برای آزمون آیین نامه رانندگی آماده نمایید.
کد خبر: ۱۲۱۸۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱ 28 January 2024

جالب است بدانید که برخی از نکات و مفاهیم در آزمون‌های آیین نامه رانندگی به صورت مکرر تکرار می‌شوند. بسیار حائز اهمیت است که شما به عنوان یکی از داوطلبین شرکت در این آزمون حتماً روی نکات مهم و مفاهیم اساسی آیین نامه رانندگی چیره شوید. بنابراین حتماً در هنگام مطالعه نمونه سوالات آیین نامه رانندگی توجه کنید که به اندازه کافی روی نکات و مفاهیم مهم در آیین نامه رانندگی تمرکز کرده‌اید. کافی روی این دسته از موارد می‌تواند به شما در کسب آگاهی در زمینه مقررات و مفاهیم آیین نامه رانندگی کمک بسزایی کند.

نمونه سوالات آیین نامه رانندگی عنوان یکی از بهترین راه‌ها برای کسب نمرات مطلوب در آزمون آیین نامه رانندگی شناخته می‌شود. آزمون آیین نامه رانندگی آزمونی است که در مدت زمان ۲۰ دقیقه برگزار می‌شود و شما باید در هنگام این آزمون حتماً به مدیریت زمان توجه کنید. و پاسخگویی به نمونه سوالات آیین نامه رانندگی می‌تواند به شما کمک کند که بتوانید در مدت زمان کوتاه‌تری به انواع سوالات آزمون آیین نامه رانندگی پاسخ دهید و با مدیریت زمان سر جلسه آزمون حضور پیدا کنید.

در سایت مرسی تست به نشانی mersitest.com میتوانید آموزش آیین نامه و نمونه سوالات آیین نامه بیشتری دریافت نمایید و خود را برای آزمون آیین نامه رانندگی آماده نمایید.

نمونه سوالات آیین نامه رانندگی سایت مرسی تست

همچنین آیین نامه رانندگی شامل ۳۰ سوال است که در درجه‌های سخت و آسان برگزار می‌شود و مهم است که شما با انواع این دسته از سوالات آشنایی پیدا کنید. آشنایی با انواع سخت و آسان آیین نامه رانندگی می‌تواند به افراد کمک کند که با استرس کمتری سر جلسه آزمون حضور پیدا کنند. حضور سر جلسه آزمون با استرس کمتر نیز به معنای کسب نمرات مطلوب و درخشان در آزمون آیین نامه رانندگی است که هدف بیشتر کسانی است که در این آزمون شرکت می‌کنند.

ضرورت مرور و بررسی نمونه سوالات آیین نامه رانندگی

می‌توان گفت که مطالعه و بررسی نمونه سوالات آیین نامه رانندگی به عنوان یکی از ضرورت‌های شرکت در این آزمون شناخته می‌شود. بالا رفتن آگاهی و شناخت از مفاهیم و مباحث آیین نامه رانندگی یکی از مهم‌ترین دلایلی است که ضرورت مرور و بررسی نمونه سوالات آیین نامه رانندگی را به شما ثابت می‌کند.

مروری بر نمونه سوالات آیین نامه رانندگی

از آنجایی که با ضرورت نمونه سوالات آیین نامه رانندگی آشنا شدید، مهم است که به عنوان یکی از داوطلبین شرکت در آزمون آیین نامه رانندگی حتماً اقدام به مرور نمونه سوالات آیین نامه رانندگی کنید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی تخصصی و مروری بر نمونه سوالات آیین نامه رانندگی کنیم.

نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که مفاهیم آیین نامه رانندگی در دو بخش قوانین و مقررات و علائم راهنمایی و رانندگی دسته‌بندی می‌شود. بسیار حائز اهمیت است که شما به عنوان یکی از داوطلبین شرکت در آزمون آیین نامه رانندگی حتماً با این دو مبحث آشنایی پیدا کنید.

نمونه سوالات قوانین و مفاهیم

یکی از مهمترین مفاهیمی که در آزمون آیین نامه رانندگی به آن پرداخته می‌شود، و مقررات راهنمایی و رانندگی است. چقدر که آگاهی شما در زمینه قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی بیشتر باشد می‌توانید با ایمنی بیشتری در خیابان‌ها حضور پیدا کنید و مطمئن باشید که هیچگونه خطایی را در هنگام رانندگی مرتکب نمی‌شوید.

  • رانندگانی که برای خود و اجتماع ارزش قائلی نیستند در هنگام رانندگی در حال چه کاری هستند؟

الف) نقض قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی ✅ - ب) تصادفات شدید - ج) حوادثات جاده‌ای - د) هیچکدام

  • از مهمترین عوامل برای فاق شدن بر مشکلات ترافیکی در هنگام رانندگی کدام است؟

الف) آموزش آیین نامه رانندگی - ب) آموزش مهارت رانندگی - ج) اصلاح و ارتقای فرهنگ ترافیک در هنگام رانندگی ✅ - د) آموزش حق تقدم به رانندگان

نمونه سوالات علائم راهنمایی و رانندگی

مبحث دیگری که در نمونه سوالات آیین نامه رانندگی به آن پرداخته می‌شود، مبحث علائم و نشانه‌های راهنمایی و رانندگی است. شما می‌توانید با کسب و آگاهی از انواع علائم و نشانه‌های راهنمایی و رانندگی تا حد قابل توجهی با انواع تابلوها آشنا شوید و آگاهی پیدا کنید که هر کدام از تابلوها و نشانه‌هایی که در خیابان‌ها نصب شده‌اند، دارای چه معنایی هستند. اطلاع در زمینه انواع علائم و تابلوهای راهنمایی و رانندگی می‌تواند به شما کمک کند که رانندگی آسان‌تر و با چالش‌های کمتری داشته باشید.

  • در کنار چراغ چشمک زن قرمز کدام یک از تابلوهای راهنمایی و رانندگی نصب می‌شود؟

الف) فقط عبور مستقیم مجاز است - ب) گردش به چپ ممنوع است - ج) فقط عبور به راست مجاز است - د) ایست و یا رعایت حق تقدم ✅

  • کدام چراغ راهنمایی به طور معمول در محل برخورد راه فرعی با راه اصلی نصب می‌شود؟

الف) چراغ چشمک زن زرد ✅ - ب) چراغ چشمک زن قرمز ج) چراغ چشمک زن قرمز برای ایست د) چراخ چشمک زن برای عبور

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار