بازدید 5777
صد و دوازدهمین روز جنگ غزه

وقوع درگیری‌های شدید در مناطق مختلف غزه/افزایش شمار زخمی‌های ارتش اسرائیل به ۲ هزار و ۷۴۸ نظامی/تبادل آتش میان اسرائیل و حزب الله

جنگ غزه در شرایطی وارد صد و دوازدهمین روز خود شده است که پس از پایان توافق آتش بس بین حماس و اسرائیل، حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه آغاز شده و همچنان ادامه دارد و دورنمای مشخصی برای پایان جنگ وجود ندارد.
کد خبر: ۱۲۱۷۹۹۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹ 26 January 2024

وقوع درگیری های شدید در مناطق مختلف غزه/افزایش شمار زخمی های ارتش اسرائیل به ۲ هزار و ۷۴۸ نظامی/تبادل آتش میان اسرائیل و حزب الله

بین الملل تابناک: جنگ غزه در شرایطی وارد صد و دوازدهمین روز خود شده است که پس از پایان توافق آتش بس بین حماس و اسرائیل، حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه آغاز شده و همچنان ادامه دارد و دورنمای مشخصی برای پایان جنگ وجود ندارد.

القسام بازهم مرکاوا شکار کرد
۱۴۰۲/۱۱/۰۶ - ۲۲:۰۰

گردان‌های عزالدین القسام از انهدام تانک مرکاوای صهیونیستی در غزه خبر داد.

به گزارشxp الجزیره، گردان‌های عزالدین القسام اعلام کرد که با راکت الیاسین۱۰۵ یک تانک صهیونیستی مرکاوا را در غرب خان‌یونس در نوار غزه منهدم کرده‌ است.

گردان‌های سرایاالقدس نیز اعلام کرد که با حملات راکتی شهرک‌های صهیونیست‌نشین عسقلان، سدیروت، نیرعام و همچنین شهرک‌های غلاف غزه را هدف قرار داده است.

ساعاتی پیش نیز گردان‌های عزالدین القسام اعلام کرد که با هدف قرار دادن تجمع نظامیان اسرائیلی در یک ساختمان در غرب خان‌یونس، چندین صهیونیست کشته و زخمی شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۸ افسر و نظامی صهیونیست در نبردهای غزه زخمی شدند.

ارتش صهیونیستی اعلام کرد که از ابتدای نبرد طوفان الاقصی در هفتم اکتبر تاکنون ۲ هزار و ۷۴۸ نظامی صهیونیست زخمی شدند و از ابتدای حمله زمینی نیز هزار و ۲۵۸ افسر و نظامی صهیونیست زخمی شدند.

این ارتش همچنین اذعان کرد که ۳۹۶ افسر و نظامی صهیونیست همچنان در بیمارستان‌ها بسر برده و درحال درمان هستند و وضعیت ۳۸ نفر از آن‌ها نیز وخیم است.

آنروا چندین نفر از کارمندان خود را اخراج کرد
۱۴۰۲/۱۱/۰۶ - ۱۹:۳۱

آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی در خاور نزدیک (آنروا) در پی مطرح شدن اتهاماتی درخصوص دست داشتن چند تن از کارمندان این سازمان در حملات ۷ اکتبر حماس به رژیم صهیونسیتی، تعدادی از کارمندان خود را اخراج کرد.

 فیلیپ لازارینی، کمیسر کل آنروا روز جمعه در بیانیه‌ای در این زمینه گفت: برای اینکه آژانس توانایی ارائه کمک‌های بشردوستانه را داشته باشد، من تصمیم گرفتم تا فوراً قرارداد این کارمندان را فسخ کنم و تحقیقاتی را راه بندازم تا حقیقت بدون هیچ تاخیری روشن شود.
خبرگزاری اسپوتنیک نوشت که در این بیانیه اتهامات مطرح شده علیه انروا «شوکه‌کننده» توصیف شده و بر محکومیت حمله ۷ اکتبر به رژیم صهیونسیتی تاکید شده است.
متیو میلر، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا ساعتتی پیش اعلام کرد که ایالات متحده در پی مطرح شدن اتهاماتی در زمینه دخیل بودن برخی اعضای آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی در خاور نزدیک (آنروا) در حملات ۷ اکتبر به رژیم صهیونسیتی موقتاً از ارائه کمک‌های مالی بیشتر به این سازمان خودداری خواهد کرد.

بایدن از جنگ دراز مدت رژیم صهیونیستی در غزه حمایت نمی‌کند
۱۴۰۲/۱۱/۰۶ - ۱۷:۳۰

جو بایدن رئیس‌جمهوری آمریکا درجریان تماس تلفنی با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، عدم حمایت خود از ادامه جنگ طولانی مدت در غزه را اعلام کرد.

 تارنمای روزنامه صهیونیستی «تایمز او اسرائیل» (timesofisrael) با انتشار این خبر نوشت: بنابر گزارش رسانه عبری «والا» (Walla)‌؛ بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا هفته گذشته طی یک گفت وگوی تلفنی به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر (رژیم) اسرائیل گفت که از جنگ یک ساله غزه حمایت نخواهد کرد.

تارنمای این رسانه صهیونیستی به نقل از دو مقام ناشناس آمریکایی نوشت: بایدن از نتانیاهو خواست تا به‌منظور کاستن از لطمات به افراد غیرنظامی، به نبردهای کم‌شدت علیه حماس روی آورد.

این گزارش می‌افزاید: بایدن در این تماس تلفنی به نتانیاهو گفت که اگرچه او نمی‌داند استراتژی (رژیم) اسرائیل برای پایان بخشیدن به این جنگ چیست، اما نتانیاهو را برای پاسخ به اینکه برنامه وی یک روز پس از خاتمه جنگ چیست را تحت فشار قرار می دهد.
رسانه عبری والا همچنین در این باره افزود: با این وجود دفتر نتانیاهو در پاسخ به این خبر گفت که نتانیاهو از حمایت بایدن تشکر کرده و در تماس تلفنی خود روشن ساخت که اسرائیل مصمم به ادامه جنگ تا رسیدن به تمامی اهداف خود است.

هلاکت افسر صهیونیست در غزه
۱۴۰۲/۱۱/۰۶ - ۱۵:۲۰

منابع خبری از هلاکت افسر بلندپایه صهیونیست در درگیری‌های غزه خبر دادند.

به گزارش منابع صهیونیستی، یک افسر عالی رتبه صهیونیست از گردان مهندسی ۸۱۷۰ تیپ جفعاتی در جریان درگیری‌های جنوب نوار غزه به هلاکت رسید.

از سوی دیگر، گردان‌های عزالدین القسام نیز اعلام کرد که با هدف قرار دادن تجمع نظامیان اسرائیلی در یک ساختمان در غرب خان‌یونس، چندین صهیونیست کشته و زخمی شدند.

ساعاتی پیش نیز ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۸ افسر و نظامی صهیونیست در نبردهای غزه زخمی شدند.

شمار شهدای غزه از ۲۶ هزار نفر گذشت
۱۴۰۲/۱۱/۰۶ - ۱۵:۱۹

 «تداوم جنایات رژیم اسرائیل علیه غزه و قتل‌عام ۱۹ خانواده فلسطینی طی ۲۴ ساعت گذشته منجر به کشته شدن ۱۸۳ نفر و زخمی شدن ۳۷۷ تن دیگر شد»، این بخش دیگری از گزارش وزارت بهداشت غزه بود.

حملات هوایی جنگنده‌های ارتش اسرائیل بر منازل مسکونی، مراکز پزشکی و زیرساخت‌های عمومی مناطق نوار غزه برای صد و دوازدهمین روز متوالی ادامه دارد و منطقه الصفطاوی در شمال نوار غزه از صبح امروز تاکنون زیر بمباران است.

در پی افزایش حملات اشغالگران علیه خان‌یونس، گردان‌های شهدای الاقصی امروز اعلام کرد که در مناطق مختلف این شهر در جنوب نوار غزه وارد درگیری‌های شدیدی با نظامیان اسرائیلی شده است.

علی‌رغم گزارش وزارت بهداشت غزه مبنی بر زیر آوار ماندن برخی شهدای فلسطینی تاکنون، سازمان دفاع مدنی غزه هشدار داد جان هزاران آواره از غزه به دلیل سرمای شدید و بارانی که چادرهای آن‌ها را زیر آب برده، در خطر است.

این نهاد فلسطینی امروز هم به سبک تمامی گروه‌های کمک‌رسانی از سازمان ملل متحد و نهادهای بشردوستانه خواست تا ورود کمک‌های پزشکی و تجهیزات امداد و نجات به غزه را فوراً حل کنند.

تبادل آتش میان اسرائیل و حزب الله
۱۴۰۲/۱۱/۰۶ - ۱۵:۱۸

منابع لبنانی از حملات توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب لبنان خبر دادند.

منابع لبنانی اعلام کردند رژیم صهیونیستی حملات توپخانه‌ای به اطراف حولا، کفرکلا، میس الجبل و وادی حامول در جنوب لبنان انجام داد.

به نقل از النشره، همچنین به گفته منابع، هشت موشک از جنوب لبنان به سمت اراضی اشغالی شلیک شد.

حزب‌الله لبنان اعلام کرد در حمایت از مردم فلسطین و پشتیبانی از مقاومت تجمع سربازان رژیم صهیونیستی در اطراف منطقه «قلعه هونین» را هدف قرار داده است.

همچنین موشک‌هایی از جنوب لبنان به سمت پایگاه‌های رژیم صهیونیستی در مزارع شبعا شلیک شد.

موشک‌هایی نیز به منطقه المالکیه در شمال اراضی اشغالی شلیک شد.

افزایش شمار زخمی های ارتش اسرائیل به ۲ هزار و ۷۴۸ نظامی
۱۴۰۲/۱۱/۰۶ - ۱۵:۱۷

منابع صهیونیستی اذعان کردند که از آغاز نبرد طوفان الاقصی تاکنون ۲ هزار و ۷۴۸ افسر و نظامی صهیونیست زخمی شدند.

به گزارش العهد، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۸ افسر ونظامی صهیونیست در نبردهای غزه زخمی شدند.

ارتش صهیونیستی اعلام کرد که از ابتدای نبرد طوفان الاقصی در هفتم اکتبر ۲ هزار و ۷۴۸ نظامی صهیونیست زخمی شدند و از ابتدای آغاز حمله زمینی نیز هزار و ۲۵۸ افسر و نظامی صهیونیست زخمی شدند.

این ارتش همچنین اذعان کرد که ۳۹۶ افسر و نظامی صهیونیست همچنان در بیمارستان‌ها بسر برده و درحال درمان هستند و وضعیت ۳۸ نفر از آن‌ها نیز وخیم است.

شلیک دو موشک از جنوب لبنان به سرزمین‌های اشغالی

 منابع خبری از شلیک دو موشک از جنوب لبنان‌ به شمال سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

 رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که دو فروند موشک از جنوب لبنان به سمت شهرک صهیونیست‌نشین «مرجلیوت» شلیک شده است؛ آژیرهای خطر در این شهرک صهیونیست‌نشین واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی به صدا درآمدند.

رسانه‌ها صهیونیستی همچنین گزارش دادند که حزب‌الله لبنان از موشک‌های ضدزرهی همانند تفنگ‌های شکاری استفاده می‌کند.

منابع خبری پنجشنبه شب نیز گزارش دادند که یک موشک هدایت شونده از لبنان به مرز شمالی سرزمین های اشغالی شلیک شده است.

طبق گزارش این منابع صهیونیستی، این موشک هدایت شونده از جنوب لبنان به سمت شهرک "زرعیت" در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.

وقوع درگیری های شدید در مناطق مختلف غزه

منابع خبری از تداوم درگیری‌ها در مناطق مختلف غزه و شهادت ۷۰ تن از مبارزان فلسطینی طی ساعات گذشته خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری المیادین، در ادامه درگیری‌ها در یکصد و دوازدهمین روز از تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، طی ساعات گذشته ۷۰ شهید فلسطینی از این باریکه به بیمارستان‌های جنوب غزه انتقال داده شدند.

منابع خبری اعلام کردند که شب گذشته نیز۱۳ فلسطینی در مناطق مختلف غزه به شهادت رسیدند.

خبرنگار المیادین گزارش داد که رژیم اشغالگر صهیونیستی یک منطقه مسکونی جدید در خان‌یونس را ویران کرد.

اشغالگران همچنین مدرسه الامل در غرب خان‌یونس ـ که آوارگان در آن پناه بردند ـمحاصره کرده است.

نیروهای مقاومت فلسطین نیز درگیری‌های شدیدی با اشغالگران در خان‌یونس دارند و همزمان صدای انفجارهای شدید در این شهر شنیده شده است.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی همچنین منطقه الصفطاوی در شمال غزه را بمباران کردند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۷
کسانی که دم آز آتش بس میزنند خائن اند
حماس مذاکره و مصالحه را قبول نداره و تنها راه حل را در گزینه نظامی می بیند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
موافقم،، جنگ باید تا شکست کامل بازماندگان حماس در خان یونس ادامه یابد
مغز براندازان هم اکنون
اسراییل و آمریکا حق دارند بیان خاورمیانه و رو سر مردم غیر نظامی بیمارستان ها و مدارس بمب بریزند چون حماس و انصارالله .....

مغز براندازان همچنین
من گدای صداقت و راستی و درستی غرب هستم.

مغز براندازان بعلاوه
دین من انسانیت است.
پاسخ ها
رضا اهوازی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
تو که متخصص مغزی،میشه بگی تو مغز شما چی میگذره که اقتصاد مردم امید مردم و معیشت مردم رو به این روز انداختین؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
این که تکراری بود دکتر جان ،، ضمنا چای دبش شما داره سرد میشه، لطفا نوش جان کنید
به زودی کفار ساکن در فلسطین اشغالی به درک واصل خواهند شد و فلسطین اشغالی به دست رزمندگان جان بر کف اسلام ازاد خواهد شد و بندگان خدا در ان سکونت خواهند نمود و احکام خدا{مثل نماز و روزه و حجاب} در سرتاسر فلسطین اجرا خواهد شد.
نحن غالبون
اللهمّ اجعلني شهيداً
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
خیلی دوس دارم بدونم چی به منو تو می رسه
به نظرم جنگ باید ادامخ پیدا کنه وایران هم باید مستقیم وارد بشه
من هنوز نفهمیدم چرا حماس گروگانها رو آزاد نمیکنه تا به این فاجعه و کشتار بی سابقه در غزه پایان بده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
تو اگه میفهمیدی که غرب زده نمیشدی با این همه،ظلمی که در حق ایرن کردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
چون آزاد کردن گروگان ها بدون هیچ دست آوردی یعنی شکست کامل در عملیاتی که باعث نابودی نوار غزه شد !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
نابودی تک تک تروریست ها آرزوی قلبی ماست
هیچ دقت کرده اید که در این چند ماه، هیچ خبری از احمد خاتمی نیست؟ ایشان تا قبل از طوفان الاقصی ، سخنرانی های آتشینی علیه صهیونیست ها می کردند ولی اینک صدایی از ایشان در نمی آید
جنگ باید تا نابودی کامل اسراییل ادامه پیدا کند

اینجوری که القسام از شکار نفربر و تانک میگه اسراییل تعداد تانک هاش منفی شده !
حالا باید برن سراغ جنگنده هاش و بعد هم بمب های اتمش ...
چای دبش چه خبر؟
افزایش سن بازنشستگی چه خبر؟
لعنت بر اسرائیل و طرفدارنش و پیرمردهای البانی
حکومت پهلوی بد تراز اسراعیل بود اگر همه یکی بشن خدا بلد شکستشون بده
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی