بازدید 6550
۵

رئیس سازمان سنجش بعد از یک ماه و چند روز بازگشت/ تعیین تکلیف وضعیت آزمون استخدامی آموزگاری تا فردا

عبدالرسول پورعباس که در پی اختلاف با دیوان عالی عدالت از سمتش استعفا داده و تاکید کرده بود که از زمان انتشار استعفا، دیگر سمتی در سازمان سنجش آموزش کشور ندارد، امروز و به فاصله یک ماه و چند روز غیبت و با حضور در مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری به کار بازگشت و وعده حل یک مساله طی امروز و فردا را داد.
کد خبر: ۱۲۱۷۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹ 21 January 2024

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور که از 27 آذرماه و با استعفا این سازمان را ترک کرده بود، بدون ارائه توضیحی به این سازمان برگشت.

به گزارش «تابناک»، عبدالرسول پورعباس که در پی اختلاف با دیوان عالی عدالت از سمتش استعفا داده و تاکید کرده بود که از زمان انتشار استعفا، دیگر سمتی در سازمان سنجش آموزش کشور ندارد، امروز و به فاصله یک ماه و چند روز غیبت و با حضور در مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری به کار بازگشت و وعده حل یک مساله طی امروز و فردا را داد.

وی که به همراه محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دراین مرکز حضور یافته بود، در پاسخ به پرسش یکی از داوطلبان در خصوص وضعیت تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزگاری آموزش و پرورش گفت: برای اینکه مساعدت بیشتری با داوطلبان و مردم صورت بگیرد، متقاضیان می‌توانند در تکمیل ظرفیت این آزمون شرکت کنند، در حالی‌که قبلا به این شکل بود که داوطلبان آزمون‌های قبل می‌توانستند در تکمیل ظرفیت شرکت کنند، اما در حال حاضر ترکیبی از داوطلبانی که در گذشته شرکت کرده بودند و داوطلبان فعلی می‌توانند در این تکمیل ظرفیت شرکت کنند و در نهایت تمامی این داوطلبان باید از نظر صلاحیت علمی و گزینش مورد تایید قرار بگیرند.

پورعباس افزود: تلاش ما این بود که بعد از تایید نهایی داوطلبان از نظر صلاحیت علمی و...  فایل یکپارچه‌ای از این داوطلبان را داشته باشیم که تا کنون این فایل از سوی وزارت آموزش و پرورش آماده نشده است و هنوز داوطلبان تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزگاری مصاحبه می‌شوند و روند مصاحبه و گزینش همچنان ادامه دارد و هر زمانی که این فایل آماده شود، ما در سازمان سنجش دو روز پس از آن اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد وضعیت تکمیل ظرفیت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش طی امروز و فردا تعیین تکلیف و نتایج آن اعلام شود.

پورعباس در حالی وعده حل این مشکل را داد که مشکل به مراتب بزرگتری هم در این بین بوجود آمده که نیازمند حل و فصل است؛ اینکه ثبت نام در کنکور 1403 برای داوطلبان دانشگاه فرهنگیان با شرط سنی به انجام رسیده است، در حالی که دیوان عدالت این شرط را باطل کرده است. وضعیتی که موجب شکایت شماری از داوطلبان به دیوان شده و وزیر آموزش و پرورش در آخرین واکنش به ماجرا تاکید کرده که به سازمان سنجش برای اصلاح این مساله نامه نوشته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
باید دید ایشان با مسئله بازگشت به تحصیل داوطلبان مشکوک به تقلب چگونه برخورد میکنند!!؟ وگرنه که از این استعفاها و پس زدن ها زیاد دیدیم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
!!!!ازمون استخدامی اموزگاری

واقعا ادم دلش میگیره
سی سال دبیر اموزش و پرورش بودم
سخت هم کار کرده ام
ولی باور بفرمایید الان شرمنده روی زن و بچه
بعد اینها با چه اشتیاقی دوست دارن اموزگار یشن
معلوم نیست با چه شرایطی برگشت .
این چه استعفایی است که دوباره میاد ؟ خودشو خراب کرد
بازگشت پورعباس مبارک باد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار