بازدید 8708
۶

ممنوع‌الخروجی مدیرعامل و اعضای هیات مدیره یک بانک

مدیرکل دفتر بازرسی، مبارزه با فرار مالیاتی و پول شویی سازمان امور مالیاتی کشور از ممنوع الخروجی مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره یکی از بانک های عامل کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۲۱۶۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴ 19 January 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از رکنا، وحید عزیزی مدیرکل دفتر بازرسی، مبارزه با فرار مالیاتی و پول‌شویی سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه یکی از بانک‌های عامل کشور از ارائه اطلاعات تراکنش‌های مشکوک بانکی فعالان اقتصادی به سازمان امور مالیاتی استنکاف نموده بود، گفت: به رغم هشدار‌های چندباره به این بانک، از ارائه این اطلاعات خودداری کرد که با استفاده از ظرفیت ماده ۲۰۲ قانون مالیات‌های مستقیم و از طریق دادستانی انتظامی مالیاتی، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک مذکور تا اطلاع ثانوی ممنوع الخروج شدند.

مدیرکل دفتر بازرسی، مبارزه با فرار مالیاتی و پول‌شویی با یادآوری اختیارات قانونی سازمان امور مالیاتی از جمله مفاد تبصره ۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ و سایر اختیارات قانونی در دسترسی به اطلاعات فعالین اقتصادی، گفت: به سایر بانک‌ها و موسسات اعتباری نیز هشدار داده شده که تا پایان بهمن ماه برای ارائه برخط اطلاعات به سازمان امور مالیاتی اقدام نمایند.
 
عزیزی با تأکید بر اینکه این هشدار به اطلاع کلیه نهاد‌های نظارتی کشور نیز رسیده است، افزود: در صورت عدم ارائه اطلاعات صحیح در زمان تعیین شده و از بستری که سازمان معین نموده است، سازمان امور مالیاتی، متخلفان را متضامنا در میزان فرار مالیاتی احتمالی از این طریق مسئول می‌داند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۶
کدام بانک؟
اینگونه خبرهای مبهم را ننویسید بهتره.
از اینگونه اخبار درسایت تابناک به وفور دیده می شود.
اگر خبر دورست است چرا اسم بانک را نمی اورید چرا دو چهره خبر پخش میکنید
اگر خبر درست است وشخص موردنظر محكوم شده چرا اسم ان نمي بريد واگر افراد متهم هستند چرا رسانه اي مي كنيد.بعد از چهل ساز هنوز نميدانيد چه كار مي كنيد واي بحال مردم بيچاره
مملکت خونه خاله نیست که هر کی هر غلطی بخواد بکنه و به دستورات قانونی توجه نکنه
اگه دادستان رشوه بخوره کی ممنوع الخروج بشه
چرا اسم اختلاسگر رو مخفی میکنید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست