بازدید 6637

اسراییل پشت موج ترورهای اخیر است

دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در مراسم نکوداشت و تکریم از بانوان و رهروان راستین حضرت فاطمه زهرا (س) شرکت کرد.
کد خبر: ۱۲۱۳۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۰ 04 January 2024

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا: محسن رضایی ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا(س) و روز مادر و زن، حادثه تروریستی خونین دیروز کرمان را به ملت ایران تسلیت گفت.

 

وی در ادامه با بیان اینکه قرآن حقیقتا معجزه است اظهار داشت: هیچکس در طول صدها سال نتوانست تحریفی در این معجزه الهی انجام بدهد و قرآن همچنین در محتوا نیز یک معجزه است و در حوزه های جامعه‌شناسی، اقتصادی، فیزیک و سایر علوم هم صاحب شگفتی‌هاست و امام خمینی (ره) هم می فرماید بعثت نبی اکرم یک تحول علمی است و سند آن قرآن مجید است.

 

فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس با بیان اینکه ما باید به دو ارزش برادری و مادری توجه ویژه داشته باشیم و این فضایل را همچون اوایل انقلاب احیا کنیم اظهار داشت: بسیاری از چالش‌ها با زنده شدن همین دو ارزش حل خواهند شد.

 

رضایی با یادآوری توسلات رزمندگان و فرماندهان دفاع مقدس به حضرت فاطمه زهرا خاطرنشان کرد: در جبهه‌ها هرجا که کار گره می‌خورد به حضرت صدیقه طاهره متوسل می شدیم و معجزه آن را درگشایش جبهه هامی‌دیدیم.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به جنگ غزه بیان داشت: از ابتدای این جنگ آمریکا و اروپا در کنار رژیم خونخوار صهیونیستی ایستادند؛ اروپا پس از ورود اسرائیل به غزه به ظاهر کنار کشیده، با این حال پشتیبانی تسلیحاتی می‌کند، اما آمریکا کماکان با تمام قوا ایستاده و حتی ناوهایش را برای پشتیبانی به منطقه آورده است.

 

محسن رضایی ادامه داد: از چند روز پیش با ترور سید رضی در سوریه موجی از ترور به را افتاده است و از سوریه به لبنان و ایران و عراق تسری پیدا کرده است و مشخص است که پشت تمام آنها اسراییل است و صهیونیست ها بدانند آمریکا و اروپا هم تا جایی با آن‌ها خواهند ماند که هزینه زیادی نپردازند و به محض راهی شدن تابوت ها به لندن و واشنگتن آن‌ها کنار خواهند کشید و تروریست‌ها و حامیانشان بدانند که حتما تاوان این اقداماتشان را بدست سربازان قاسم سلیمانی خواهند داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار