بازدید 83598

حسین طائب: انتقامی جانانه می‌گیریم

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر این باور است که خود شهدای جریان مقاومت از جمله سیدرضی موسوی، فروپاشی اسراییل را شتاب خواهد بخشید.
کد خبر: ۱۲۱۳۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵ 31 December 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، حجت‌الاسلام «حسین طائب» مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی و مدیریتی سردار شهید «سید رضی موسوی» اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های شهید سید رضی موسوی، این بود که علاوه بر اینکه در جنگ مستقیم با اسراییل تأثیرگذار بود، در حمایت از جریان مقاومت و مستضعفین هم تلاش می‌کرد؛ وی همچنین در مقابله با «جریان‌های ضد امنیتی» که توسط استکبار جهانی ساخته شده بود، نقشی ویژه داشت.

وی با بیان اینکه شهید سیدرضی موسوی در دوره جنگ با داعش در سوریه و مناطق دیگر، از حمایت و پشتیبانی از جریان مقاومت غفلت نکرد افزود: شهید سید رضی موسوی، یک برادر رزمنده بود که هم در دوره دفاع مقدس و هم بعد از دفاع مقدس تا لحظه شهادت، با آمریکایی‌ها، اسراییلی‌ها و دست‌نشانده‌های داعشی آن‌ها مقابله کرد؛ یقین می‌دانم که خون این شهید در کنار خون شهدای غزه، شهدای حزب‌الله لبنان و سایر جبهه‌های مقاومت، سبب شتاب در فروپاشی اسراییل خواهد شد.

رییس سابق سازمان اطلاعات سپاه پاسداران با اشاره به عملیات «طوفان‌الاقصی» گفت: سیستم اطلاعاتی اسراییلی‌ها طی این عملیات در غفلت کامل بود و چهار سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی، عقب ماند؛ همچنین سیستم «واکنش سریع ارتش اسراییل» و دستگاه رسانه‌ای آن‌ها جا ماندند؛ جریان مقاومت در واقع توانست در جنگ ترکیبی نامتقارن، پیامش را به دنیا برساند، به گونه‌ای که امروز حتی در درون دانشگاه‌های آمریکا، از مقاومت و ملت مظلوم فلسطین حمایت می‌شود.

حجت‌الاسلام طائب با اشاره به هدف اصلی صهیونیست‌ها از ترور شهید سیدرضی موسوی، افزود: صهیونیست‌ها برای جبران این عقب‌ماندگی‌ها، به خلق یک سری «عناوین جدید از پیروزی» برای زنده نشان‌دادن خود نیاز دارند و به این ترتیب، شبیه همان کاری که ترامپ در به شهادت‌رساندن سپهبد سلیمانی انجام داد را صورت دادند.

تعارض‌ها در اراضی اشغالی، آتش زیر خاکستر است

وی افزود: اسراییلی‌ها و آمریکایی‌ها فکر می‌کنند می‌توانند توازن وحشت و خطر را به نفع خود تغییر دهند، در حالی که ما دیگر از این عنوان‌ها گذشته‌ایم و وضع آن‌ها بدتر از این حرف‌ها است که با چند عملیات ویژه بتوانند بر «افکار شهرک‌نشینان صهیونیست» و حتی روی افکار سایر ملل تأثیر بگذارند.

حجت‌الاسلام طائب گفت: امروز شاهد وضعیتی فلاکت‌بار در اسراییل هستیم و «مهاجرت معکوس» در اراضی اشغالی، به شدت افزایش پیدا کرده است؛ اگرچه صهیونیست‌ها توانستند در جنگ غزه تا حدی تعارض‌های داخلی خود را سرکوب کنند اما این تعارض‌ها مانند آتش زیر خاکستر است که به سرعت شعله می‌گیرد و اسراییل را به آتش می‌کشد.

رییس سابق سازمان اطلاعات سپاه پاسداران افزود: اقداماتی نظیر ترور ناجوانمردانه شهید سید رضی موسوی، تأثیری بر تغییر روندها نخواهد داشت و به فضل الهی، این خون‌ها شتاب بیشتری به مبارزه جریان مقاومت علیه صهیونیست‌ها خواهد داد.

وی افزود: همه جریان مقاومت، از مقاومت ملت فلسطین که در محاصره همه‌جانبه صهیونیست‌ها قرار داشته و دارد، پشتیبانی می‌کند و در واقع شما دارید دشمن را می‌زنید که دشمن هم در مقابل، شما را مورد هدف قرار می‌دهد.

تفاوت عملیات طوفان‌الاقصی با عملیات‌های قبلی در این است که همیشه ملت مظلوم فلسطین، پدافندی عمل می‌کرد اما این بار و برای اینکه از هجوم اسراییلی‌ها پیشگیری کند، عملیات آفندی انجام داد؛ لذا کسی که عملیات آفندی انجام می‌دهد، در واقع دارد اعمال نظر و اعمال قدرت می‌کند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران اضافه کرد: صهیونیست‌ها با هدف تغییر در افکار عمومی جهان، جسارت کردند و جناب سید رضی موسوی را به شهادت رساندند که ان‌شاءالله در جای خودش، یک انتقام جانانه گرفته خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲۱
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۵۱
اسراییل ر.باید ویران کرد به تقاص خون سردار رضی
فقط حرف انتقام از اسرائیل همون دو سه روز اول خوب بود انتقام باید داغا داغ باشه که دیگه جسارت نکنن از این غلط ها بکنن
سلام علیکم
وقت حادثه سیستم پدافندی کشور سوریه و مستشاری ایران و بخصوص روسیه با دفاع موشکی اس ۳۰۰و اس ۴۰۰ چرا این اتفاق افتاد. دلیل این کم کاری و فاجعه چيست؟
خدا بخیر بگذراند
به خود می بالیم زیرا تقریبا اکثر کشورها از نه گفتن به آمریکا می هراسیدند ولرزه بر اندام خود داشتند ولی حضرت امام ۵۰ سال پیش به آمریکا نه گفت ونهراسید وپیرو آن مقام رهبری سید علی هم به پیروی از امام وسیاست های استکباری آمریکا نه گفت وباعث سربلندی وعظمت ایران شد وامروز به برکت خون شهدا ایران عزیز سربلند است .
میگیری
لباس رزم بپوش اول از همه حرکت کن . بسم الله
پاسخ ها
رضادشتابی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
نیازبه گفتن امثال تو بهایی اوباش نیست .اگرامروز جهان ازداعش نجات یافت باپوشیدن لباس رزم امثال این اقایان نجات یافت اگربابای داعشی نبست صدقه سررزمندگان هست رزمندگان امتحانشان پس دادند اگرچشمانت بازکتی گوسهایت بشنوندهمین امروز شهیدسیدرضی ازسوریه اوردندامثال تو تا ابددرجهل هستید کوروکرولالید.انکس که نداندکه نداند که ندانددرجعل مرکب ابدالدهربماند توازاین قماش هستی وتاقیامت درجهل ونادانی خواهی ماند
از آخرالزمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
بله. منم موافقم. هرکس میخواد جهاد کنه، باید خودش دست بکار بشه و از خون و جان و مال دیگران مایه نزاره.
برید ما هم انشاءلله پشت سرتون میاییم
این جنایتها نیاز به کارعملی داره مثل یمن که داره انجام میده حرف وشعار نتیجه ای نداره اینهمه تجربه که داریم باید ازش استفاده کنیم
جناب بخداهمینطورش نون خوردن نداریم شمادیگه قوض بالاقوض نشویکی این حرف میزنه اگه جنگ شدملتش تامین کنه شماانتقام ههمین اختلاسگران اقای خاوری برگردون همین خودش ازهمه سختره کارای اسون یزاربعد
بعله
انتقامی جانانه میگیریم همانطور که انتقام حاج قاسم رو گفتیم میگیریم هنوزم میگیم میگیریم
کی میگیرین به سلامتی!!!؟؟
رحم کن..
باشه باشه بهش میگم
واقعا امشب شروع کن
کی قراره
این‌ریس‌اطلاعات‌بوده‌
نیروی مقاومت در غزه و مردم بی دفاع آن تاگلفات بسیار زیادی دادند. دها هزار شهید و زخمی.
ایا در شرایطی که امکان تثبیت قدرت نیروهای رزمنده غره در عملیات طوفان القصی وجود نداشت . مشخص بود این قوم بعد از آن چه خواهند کرد
??
دیگر باید هر چه زودت تا دیر نشده است و قبل از آتش بس کزای امریکای مصری این انتقام سخت درد آور صورت بگیرد که انتقام در طول جنگ باشد زیرا در زمان آتش بس منطقی نمی باشد.
آقا حضرت عباسی ی حتی اگر شد یه گروهبان اسرائیلی رو بزنید
سی چهل ساله منتظر انتقام هستیم
ببینیم حالا
مرگ بر آمریکا و اسرائیل
عمر ما کفاف میده
منتظریم فعلا که زبون مارو کوتاه کردید تو همه چی، هم مبارزه با فساد هم انتقام
درود بر ایران و ایرانی حزب خدا سردار دلم❤️و فرماندش
انشاء‌الله‌منتظریم‌ببینیم‌چطوری‌فعلا‌که‌چندسالی‌است‌‌‌انتقام‌فقط‌درحدحرف‌بوده‌.!!!!!!!!
ما هم منتظریم
بسم‌الله ببینیم انتقام سخت شما از اسرائیل چیست.ما هم منتظریم.
این تبلیغات مزخرف آهن را که حذف و یا رد نمیشه کرد را برداریم. چشم انسان را نابود می کنه افتضاحه
همه منتظر انتقام جانانه هستیم،النصر من لله
کوتاه نیایید اسرائیل را نابود کنید ماشااله معطل نکنید
انالله تعالی شهدا با کم کاری امسال بنده ولی بیتفاوت نمیمانند . و بنده پیروزیهای میدانی اسلامی را به تمام جهان اسلام بریک عرض میکنن و به همکاری با مظلومان این جنگ نابرابر . تمام غرب با فلسطین جایکاه قبله اول مسلمین جهان ⚘⚘
خیلی جانب احتیاط رو نگیرید
دل رو بزنید به دریا
یه بلای بزرگ سر اسرائیل بیارید
من بودم در لحظه از تمام محور مقاومت صد هزار موشک همزمان مریختم رو سر اسرائیل تا ادب بشه
خوب برو انتقام سخت رو بگیر .دیگه نیاز به رسانه ای شدن نداره
باز هم ....
انتقام اونایی که پوله منو تو بورس خوردن هم بگیر
سلام تشکراقای طاعب انتقام شهدارامی گیریم انشاالله
حاجی از شما دیگه بعیده شما که دشمن اصلی اسرائیل هستید همه میدانند
این همه دم ازمقاومت میزنید بیست هزارازمردم غزه
کشته شدندچه کارکردید
جناب طائب خدمات زیادی برای ملت انجام داده و مورد احترام شدید ماهستند ولی درمورد حسن روحانی فرمودن محاکمه روحانی دیرو زود دارد ولی سوخت وسوز ندارد پس کو الان که میخاد وارد خبرگانم بشه پس کی آخه?
حاج اقا طایب ،اولربایدرگفت اگر خداوند بخواهد، ونطر او باشد،،
ببینیم وتعریف کنیم
قطعا خود خدا انتقام خون های به ناحق ریخته شده را از ظالمین خواهد کرفت
مردم رو دریابین اونو دیگه خدا بیامرزدش رفت به راهی که می‌خواست و آرزوش بود
فرض براینکه اسرائیل هم محو شد بعدش؟
با عرض ادب سلام احترام،روحشان شاد ویادشان گرامی ،تشکر وسپاس
حتماً خواهی گرفت بزار چند روزی بگذره
ازقدیم میگفتندکسیکه قصدکاری را داره درموردش حرف نمیزنه
حرف های مصرف داخلی داره و بدرد عوام الناس میخوره
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج