بازدید 3028

اعدام قاتل مأمور پلیس پس از ۱۹ سال

کد خبر: ۱۲۱۳۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۹ 30 December 2023

سارق مسلح بانک که یک مأمور پلیس را به شهادت رسانده بود، پس از 19 سال به دار مجازات آویخته شد.

به گزارش ایران، سردار محمدرضا هاشمی‌فر جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: سارق مسلحی که سال ۸۳ یکی از مأموران فراجا را به شهادت رسانده و متواری شده بود، سحرگاه پنجشنبه در ملأ عام به دار مجازات آویخته شد.

سال 83 اعضای باندی 3نفره اقدام به سرقت مسلحانه از بانک کشاورزی در شهرستان نجف‌آباد کردند که مأموران فرماندهی انتظامی این شهرستان بلافاصله به‌محض اطلاع از این موضوع در محل حضور یافته و با سارقان درگیر شدند. در جریان این درگیری استوار دوم «محمد ابراهیمی» از مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان نجف‌آباد به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: سردسته این باند که از صحنه متواری شده بود، نزدیک به ۱۱ سال با اسامی و عناوین جعلی در نقاط مختلف کشور زندگی مخفیانه‌ای داشت ولی در نهایت آذر ۱۳۹۴ در یک انبار علوفه در قم دستگیر و تحویل مرجع قضایی شد که سرانجام با گذراندن مراحل قضایی و تأیید حکم اعدام از سوی دیوان‌عالی کشور سحرگاه پنجشنبه 7 دی در ملأ عام به دار مجازات آویخته شد.

وی گفت: پلیس و دستگاه قضایی، بازوی توانمند نظام برای ایجاد امنیت، اصلاح و برقراری امنیت در جامعه هستند و مجرمان و قانون‌شکنان بدانند از دست پرتوان مجریان عدالت راه فراری نخواهند داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی