بازدید 11461
هشتاد و سومین روز جنگ غزه

انهدام ۸۲۵ خودروی نظامی اسرائیل در غزه/لغو جلسه کابینه جنگ اسرائیل به دلیل تشدید اختلافات/ شلیک موشکی حزب الله به سمت سرزمین‌های اشغالی

جنگ غزه در شرایطی وارد هشتاد و سومین روز خود شده است که پس از پایان توافق آتش بس بین حماس و اسرائیل، حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه آغاز شد و همچنان ادامه دارد و دورنمای مشخصی برای پایان جنگ وجود ندارد.
کد خبر: ۱۲۱۲۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱ 29 December 2023

انهدام 825 خودروی نظامی اسرائیل در غزه/لغو جلسه کابینه جنگ اسرائیل به دلیل تشدید اختلافات

بین الملل تابناک: جنگ غزه در شرایطی وارد هشتاد و سومین روز خود شده است که پس از پایان توافق آتش بس بین حماس و اسرائیل، حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه آغاز شد و همچنان ادامه دارد و دورنمای مشخصی برای پایان جنگ وجود ندارد.

هشدار مقام سابق نظامی صهیونیستی درباره تضعیف نیروهای ذخیره ارتش
۱۴۰۲/۱۰/۰۸ - ۲۲:۲۱

رئیس پیشین نیروهای ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی جمعه شب نسبت به تضعیف نیروهای ذخیره ارتش این رژیم هشدار داد.

 رئیس پیشین نیروهای ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی، گفت: پس از حمله هفتم اکتبر، (عملیات طوفان الاقصی) نیروهای ذخیره ارتش بدون اینکه ساماندهی شوند، برای جنگ فراخوانده شدند.

وی افزود: نگرانی زیادی نسبت به تضعیف قدرت نیروهای ذخیره برای ادامه جنگ در غزه وجود دارد.

این مقام پیشین صهیونیستی اضافه کرد: آنچه اکنون شاهد هستیم، موجب وارد آوردن فشاری سنگین و بی‌سابقه بر نیروهای ذخیره خواهد شد.

سازمان ملل: غزه در وضعیتی غیرممکن قرار دارد
۱۴۰۲/۱۰/۰۸ - ۲۱:۳۸

رئیس امدادرسانی سازمان ملل ناامیدی از دریافت کمک‌ها به غزه را تشریح کرد و با بیان اینکه بحران شدید گرسنگی میلیون‌ها نفر را تحت تاثیر قرار داده است، گفت که غزه در «وضعیتی غیرممکن »قرار دارد.

مارتین گریفیتس، معاون دبیرکل سازمان ملل در امور بشردوستانه و هماهنگ کننده امداد اضطراری روز جمعه به وقت محلی گفت: «این یک وضعیت غیرممکن برای مردم غزه و کسانی است که سعی در کمک به آنها دارند.»

گریفیتس چالش‌های ارائه کمک به مردم غزه را «بمباران‌های مداوم، جاده های آسیب دیده، تیراندازی به کاروان ها و تاخیر در ایست های بازرسی » را دانست و گفت: « کمک رسانی به غزه اصلا کار آسانی نیست. سه لایه بازرسی قبل از ورود کامیون‌ها انجام می‌شود.»

آژانس‌های سازمان ملل و سازمان‌های امدادی می گویند که تعداد کامیون‌هایی که وارد غزه می‌شوند برای رفع نیازهای اولیه مردم کافی نیست.

حزب‌الله پایگاه‌های اسرائیلی را در هم کوبید
۱۴۰۲/۱۰/۰۸ - ۱۸:۱۱

جنبش حزب‌الله لبنان، بعدازظهر امروز (جمعه)، در چند بیانیه از حمله به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

مقاومت اسلامی لبنان، ظهر امروز، در بیانیه‌ای اعلام کرد در حمایت از مردم فلسطین و نیروهای مقاومت یک جرثقیل که با خود تجهیزات جاسوسی در منطقه «دوفیف» به همراه داشته، با سلاح مناسب هدف قرار داده است.

حزب‌الله همچنین در بیانیه‌ای دیگر اعلام کرد مقرهای نظامی «حدب یارون» و «المرج» در شمال فلسطین اشغالی را با تسلیحات مناسب مورد حمله قرار داده است.

مقاومت اسلامی لبنان در عین حال اعلام کرد حدود ساعت ۱۴:۳۰ بعدازظهر امروز به وقت محلی، محل استقرار تانک‌ها و توپخانه ارتش اسرائیل را در منطقه «خربه ماعر» هدف حمله قرار داده است.

حزب‌الله حدود یک ساعت بعد از انتشار این بیانیه، در بیانیه‌ای دیگر خبر داد رزمندگان مقاومت، دو گروه از نظامیان اسرائیلی را در مقر نظامی «رامیه» و بین پادگان «زرعیت» و مقر «برکه ریشا» مورد حمله قرار داده‌اند.

ارتش اسرائیل مدعی توسعه عملیات زمینی در خان یونس شد
۱۴۰۲/۱۰/۰۸ - ۱۷:۳۷

«دانیال هاگاری» سخنگوی ارتش اسرائیل امروز (جمعه) در هشتاد و چهارمین روز جنگ در غزه، مدعی گسترش دامنه عملیات در «خان یونس» در جنوب غزه شد.

به نوشته وبگاه روسیا الیوم، او گفت که تیپ چتربازان ارتش اسرائیل برای جنگ وارد خان یونس شده است تا تعداد تیپ‌هایی که در این منطقه مستقر شده‌اند، به هفت تیپ افزایش یابد. به گفته او ارتش اسرائیل روز گذشته اقدام به بمباران شدید زیرساخت‌های شهر خان یونس کرده است.

صبح امروز همچنین توپخانه ارتش اشغالگر نیز به شدت مناطق مسکونی در مرکز شهر خان یونس را گلوله‌باران کرد.

حماس: بیش از 29 هزار نفر شهید و مفقود شده‌اند
۱۴۰۲/۱۰/۰۸ - ۱۷:۳۷

 «اسماعیل ثوابته» مدیر دفتر اطلاع‌رسانی دولت حماس در غزه گفت از هفت اکتبر تاکنون ۲۹ هزار نفر شهید و مفقود شده‌اند.

او به شبکه الجزیره گفت که بیش از هفت هزار نفر همچنان زیر آوار هستند و کار آواربرداری با توجه به حجم ویرانی‌ها و ادامه حملات و کمبود نیروها و امکانات با کندی پیش می‌رود.

اسماعیل ثوابته در ادامه گفت که ۸۰۰ هزار نفر در غزه امکان این که خود را به بیمارستان‌ها برسانند، ندارند. طبق آخرین برآوردها بیش از ۷۰ درصد شمال غزه طی بمباران‌های هوایی و حملات توپخانه ارتش اسرائیل از بین رفته است.

وزارت بهداشت فلسطین نیز در آخرین آمار خود از قربانیان حملات رژیم صهیونیستی خبر داده است که در پی این حملات از هفتم اکتبر تا کنون، ۲۱ هزار و ۵۰۷ نفر شهید و ۵۵ هزار و ۹۱۵ نفر نیز زخمی شده‌اند.

به گفته این وزارتخانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۸۷ نفر به شهادت رسیده و ۳۱۲ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

شمار شهدای غزه افزایش یافت
۱۴۰۲/۱۰/۰۸ - ۱۷:۰۲

وزارت بهداشت غزه، عصر امروز (جمعه)، در بیانیه‌ای از افزایش شمار شهدای فلسطینی به دنبال حملات رژیم صهیونیستی خبر داد.

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد شمار شهدای فلسطینی به ۲۱ هزار و ۵۰۷ نفر رسیده و تعداد مجروحان به ۵۵۹۱۵ نفر افزایش یافته است.

براساس گزارش منابع فلسطینی، نظام سلامت در نوار غزه به علت حملات پی‌درپی رژیم صهیونیستی به تأسیسات و محاصره این منطقه در وضعیت دشواری قرار گرفته است.

افزایش آمار شهدای امروز غزه به ۸۵نفر
۱۴۰۲/۱۰/۰۸ - ۱۵:۳۱

منابع خبری اعلام کردند که در حملات امروز رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه دست‌کم ۸۵ فلسطینی به شهادت رسیدند.

شبکه المیادین اعلام کرد که از صبح امروز تاکنون دست‌کم ۸۵ شهید فلسطینی به بیمارستان‌های مرکز و جنوب غزه انتقال داده شدند.

بر اساس این گزارش، ۵۰ نفر از این شهدا در جریان بمباران استان مرکزی غزه توسط رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

ساعاتی پیش نیز منابع خبری اعلام کردند که دست‌کم ۳۵ فلسطینی در اردوگاه‌های النصیرات و ‌المغازی به شهادت رسیدند.

همچنین منابع خبری اعلام کردند که از شب گذشته تاکنون ۲۸ فلسطینی در جریان بمباران خانیونس در نوار غزه به شهادت رسیدند.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اخیرا در بیانیه‌ای اعلام کرد، شمار شهدای جنگ در غزه از هفتم اکتبر تا این لحظه به ۲۱ هزار و ۳۲۰ نفر و شمار مجروحان نیز به ۵۵۴ هزار و ۶۰۳ نفر رسیده است.

همزمان سازمان جهانی بهداشت هشدار داد نوار غزه با خطر گرسنگی شدید در تمام مناطق آن مواجه است که در جریان تجاوزات مداوم اشغالگران صهیونیست از ۷ اکتبر ویران شده است.

حمله موشکی از لبنان به سرزمین‌های اشغالی
۱۴۰۲/۱۰/۰۸ - ۱۲:۵۵

منابع خبری از شلیک موشک از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

 رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یک موشک ضدزرهی از خاک لبنان به شهرک صهیونیست‌نشین «دوویف» واقع در الجلیل شلیک شد.

منابع خبری اعلام کردند که آژیرهای خطر در الجلیل و شهرک کریات‌شمونه به صدا درآمد.

حزب الله لبنان دو روز پیش نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد در پاسخ به حمله رژیم اشغالگر صهیونیستی به غیرنظامیان در منطقه بنت جبیل در جنوب لبنان، ۳۰ راکت کاتیوشا به سمت شهرک صهیونیست نشین کریات شمونا در شمال فلسطین اشغالی شلیک کرده است.

در این حمله راکتی، دو شهرک نشین صهیونیست به هلاکت رسیدند.

سازمان ملل: ۱۵۰ هزار آواره در مرکز غزه جایی برای رفتن ندارند
۱۴۰۲/۱۰/۰۸ - ۱۲:۵۴

آژانس امداد و کار آوارگان فلسطینی (آنروا) اعلام کرد که ۱۵۰ هزار آواره فلسطینی در مرکز نوار غزه جایی برای رفتن ندارند.

 آژانس امداد و کار آوارگان فلسطینی (آنروا) وابسته به سازمان ملل در بیانیه‌ای اعلام کرد، دستور تخلیه‌ای که اخیرا مقامات رژیم صهیونیستی صادر کرده‌اند، ادامه کوچاندن اجباری ساکنان مناطق مرکزی نوار غزه است. بیش از ۱۵۰ هزار نفر از جمله جوانان، کودکان، زنان، افراد مسن و معلولان جایی برای رفتن ندارد. بیشتر این آوارگان برای دومین بار طی جنگ مجبور به کوچ شده‌اند. 

به گزارش آناتولی،‌ آنروا درباره مشکلاتی که ساکنان غزه با آن مواجه هستند، اعلام کرد: تنها امید مردم غزه آتش بس انسانی است.

نماینده سازمان ملل: اقدامات اسرائیل وحشی‌گری قرن است
۱۴۰۲/۱۰/۰۸ - ۱۲:۵۳

«فرانچسکا آلبانیز» نماینده حقوق بشری سازمان ملل در اراضی اشغالی فلسطین، گفت که اسرائیل به بهانه نابودی حماس، ارزشی برای جان مردم غزه قائل نیست.

به نوشته وبگاه شبکه المیادین، او گفت: اسرائیل به بهانه نابودی حماس بیش از ۲۰ هزار نفر را تاکنون در غزه کشته است؛ چرا اسرائیل هیچ توجهی به جان فلسطینی‌ها نمی‌کند؟.

این مأمور سازمان ملل در ادامه اقدامات و رفتار رژیم صهیونیستی در قبال فلسطینی‌ها، به ویژه در غزه را وحشی‌گری قرن توصیف کرد و با مخاطب قرار دادن کشورهای غربی گفت: سکوت غرب در قبال آن‌چه بر سر فلسطینی‌ها می‌گذرد، به مرحله همراهی [با اسرائیل] رسیده است.

به گفته فرانچسکا آلبانیز، نبود دارو موجب قطع عضو بسیاری از کودکان مجروح در غزه شده است و رژیم صهیونیستی اجازه ورود مقدار کافی دارو و ملزومات بیهوشی به غزه را نمی‌دهد.

در این راستا هیأت علمای ارشد الازهر مصر نیز شب گذشته در بیانیه‌ای تأکید کردند که کشتارهای غزه، لکه ننگی بر پیشانی همه حامیان مالی و تسلیحاتی و رژیم صهیونیستی است و تاریخ این کشورها را فراموش نخواهد کرد.

نتانیاهو: اسرائیل در حال مذاکره برای آزادی اسیران در غزه است
۱۴۰۲/۱۰/۰۸ - ۱۲:۵۳

بنیامین نتانیاهو با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی برای بازگرداندن همه اسیران تلاش می‌کند، افزود که قطر و مصر دو پیشنهاد جداگانه برای پیشبرد این موضوع ارائه کرده‌اند.

 بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جریان دیدار با خانواده اسیران در تل‌آویو گفت: در همین لحظه در حال برقراری تماس هستیم... من نمی‌توانم جزئیات وضعیت را فاش کنم. ما برای بازگرداندن همه گروگان‌ها کار می‌کنیم. این هدف ماست.

این نشست که با حضور سرتیپ گال هیرش، هماهنگ کننده امور گروگان‌ها و مفقودین و تزاخی هانگبی، مدیر شورای امنیت داخلی برگزار شد، قبل از جلسه کابینه جنگ اسرائیل بود که به بحث درباره پیشنهاد جدید قطر اختصاص داشت.

۲۰ شهید در اردوگاه النصیرات غزه
۱۴۰۲/۱۰/۰۸ - ۱۲:۵۲

 منابع خبری از شهادت ۲۰ فلسطینی در اردوگاه النصیرات در جریان بمباران رژیم صهیونیستی خبر دادند.

در جریان بمباران منازل مسکونی در اردوگاه النصیرات واقع در مرکز غزه ۲۰ نفر شهید و ده‌ها نفر دیگر مفقود شدند.

منابع خبری همچنین از حملات توپخانه‌ای مداوم رژیم صهیونیستی به شمال غزه خبر دادند.

بامداد امروز نیز جنگنده‌های صهیونیستی منزل خانواده دیاب در اردوگاه الشابوره در مرکز شهر رفح را بمباران کردند که به دنبال آن ۲۱ فلسطینی شهید و شمار زیادی هم زخمی شدند.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اخیرا در بیانیه‌ای اعلام کرد، شمار شهدای جنگ در غزه از هفتم اکتبر تا این لحظه به ۲۱ هزار و ۳۲۰ نفر و شمار مجروحان نیز به ۵۵۴ هزار و ۶۰۳ نفر رسیده است.

همزمان سازمان جهانی بهداشت هشدار داد نوار غزه با خطر گرسنگی شدید در تمام مناطق آن مواجه است که در جریان تجاوزات مداوم اشغالگران صهیونیست از ۷ اکتبر ویران شده است.

هلاکت افسر صهیونیست در غزه
۱۴۰۲/۱۰/۰۸ - ۱۲:۵۲

ارتش صهیونیستی از هلاکت یکی از افسران خود در غزه خبر داد.

به گزارش شبکه المنار، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که هرئیل شرفیط، افسر تیپ ۱۴ این ارتش در جریان درگیری‌های غزه به هلاکت رسیده است.

همچنین بیمارستان سوروکا در بئر السبع در سرزمین‌های اشغالی پنجشنبه شب اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶ نظامی مجروح در غزه به این بیمارستان منتقل شدند.

انهدام ۸۲۵ خودروی نظامی اسرائیل در غزه

 ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش حماس پنجشنبه شب گفت:  طی دو روز گذشته، سهبالگرد اسرائیلی را هدف قرار دادیم و ۸۲۵ خودروی زرهی دشمن را نیز منهدم کردیم.

 ابوعبیده افرود: نبرد طوفان الاقصی دشمن صهیونیستی را در مسیر زوال و نابودی قرار داد.

وی اضافه کرد: دهه‌هاست برای دفاع از ملت فلسطین می‌جنگیم تا اینکه در نهایت به نبرد طوفان الاقصی رسیدیم. به مبارزه و آماده‌سازی نیروهایمان ادامه دادیم، زیرا می‌دانستیم حق را باید گرفت.

در بخش دیگری از سخنان ابوعبید آمده که ضربه کاری به دشمن وارد کردیم و به همه دنیا گفتیم که ما ملتی هستیم که به دنبال حق و آزادی در زندگی هستیم.

ابوعبیده گفت: پس از ۸۳ روز نبرد، مجاهدان ما در میدان همچنان در حال رویارویی با دشمن هستند. ما به خاطر ملت خود می‌جنگیم و مجاهدان ما عملیات‌ ویژه را از طریق بازاستفاده موشک‌های منفجر نشده دشمن اجرا کردند.

ابوعبیده اظهار کرد: تصاویر زیادی را که در هدف قرار دادن نیروها و ادوات جنگی دشمن توسط مبارزان قسام پخش کردیم و این تازه بخشی ناچیز است.

وی با تکرار سخنان مقامات فلسطینی خاطرنشان کرد: اولویت ما توقف جنگ و جنایات دشمن است و هیچ چیز دیگری بر توقف جنگ در غزه اولویت ندارد.

ابوعبیده تصریح کرد: تا توقف کامل جنگ در غزه، هیچ توافقی برای مبادله اسرا نخواهیم پذیرفت. این پایداری و مقاومت ملت و مجاهدان فلسطینی بود که توطئه و جنایات دشمن را به شکست کشاند.

سخنگوی گردان‌های القسام تصریح کرد: ملت ما سربلند از این نبرد بیرون خواهد آمد.

وی با بیان اینکه دنیا اکنون یا در نقش یک جنایتکار ظالم است، یا تماشاگری که عاجز و درمانده است، افزود: در ایام جنگ مبادله اسرا بی‌معناست و اولویت ما توقف جنگ است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی: راهی جز ادامه جنگ در غزه نداریم

«دانیال هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی پنجشنبه شب گفت: به جنگ در غزه ادامه خواهیم داد و راه دیگری نداریم، جز این که از حوادثی که با آن روبه رو هستیم، درس بگیریم.

 وی در کنفرانس مطبوعاتی روزانه خود افزود: تهدیدها از همه جبهه‌ها وجود دارد، اما ما از خود دفاع می‌کنیم و منشأ تهدید را نیز هدف قرار می‌دهیم.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد، مسائل بسیار دشواری وجود دارد که در این جنگ رخ داده که بزودی درباره آنها تحقیقات صورت خواهد گرفت، به ویژه در زمینه کشته شدن نظامیان اسیر ما که به آتش نیروهای خودی کشته شدند.

در همین راستا، هرتزی هالیوی، رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعتراف کرد که ارتش این رژیم در مأموریت نجات گروگان‌ها در این حادثه شکست خورده است.

هالیوی افزود: کشته شدن سه نظامی در غزه یک حادثه خطرناک است و پیامدهای بسیار وخیمی به دنبال خواهد داشت.

هیأت حماس برای بررسی طرح آتش‌بس به قاهره می‌رود

روز جمعه، هیأتی از جنبش حماس به منظور ارائه ملاحظات خود درباره طرح ابتکاری مصر در خصوص برقراری آتش‌بس در غزه، به قاهره سفر می‌کند. 

طرح ابتکاری مصر هفته گذشته به مسئولان جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی که به قاهره سفر کرده بودند، ارائه شد. 

خبرگزاری فرانسه به نقل از یک مسئول حماس گزارش داد که یک هیأت عالی‌رتبه این جنبش امروز جمعه برای دیدار با مسئولان مصر و ابلاغ پاسخ گروه‌های فلسطینی، به قاهره می‌رود. 

این مسئول حماس افزود: «گروه‌های فلسطینی نکات و ملاحظاتی درباره تبادل اسرا و تعداد اسرای فلسطینی ـ که قرار است در ازای آزادی اسرای صهیونیست، آزاد شوند ـ و نیز تضمین‌های مربوط به عقب‌نشینی نظامی از نوار غزه، دارند». 

پیشتر برخی منابع نزدیک به حماس گفته بودند که طرح مصر شامل سه مرحله و بر آتش‌بس قابل تمدید، آزادی تدریجی ده‌ها گروگان صهیونیست در ازای آزادی اسرای فلسطینی تأکید کرد. 

لغو جلسه کابینه جنگ اسرائیل به دلیل تشدید اختلافات

 گزارش‌ها حاکی است بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل جلسه کابینه جنگی را که قرار بود شامگاه پنجشنبه برگزار شود لغو کرده است. 

رسانه‌های اسرائیل بامداد جمعه گزارش داده‌اند در این جلسه قرار بوده مسئله حکمرانی غزه پس از پایان  جنگ به بحث و گفت‌وگو گذاشته شود. 

روزنامه تایمز اسرائیل گزارش داده نتانیاهو تا کنون جلساتی در خصوص این موضوع تشکیل نداده و همین موضوع، عصبانیت دولت جو بایدن را به همراه داشته است. 

این گزارش ادعا می‌کند، دولت بایدن معتقد است نداشتن برنامه در خصوص آینده حکمرانی در غزه موجب خواهد شد ارتش اسرائیل برای مدت نامعلوم در باریکه غزه بماند. 

مواضع نتانیاهو در این خصوص تحت تأثیر اعضای راست افراطی در کابینه‌اش قرار دارد که با دادن هر گونه نقش به تشکیلات خودگردان برای اداره غزه مخالف هستند. 

این مساله موجب شده، کابینه نتانیاهو هیچ گزینه دیگری نداشته باشد؛ اما نتانیاهو ظاهراً در حال حاضر به حفظ کابینه جنگی متعهد است و طی سه ماه گذشته مرتب تلاش کرده رایزنی‌ها در خصوص آینده غزه را به تعویق بیندازد. 

 اندکی بعد از لغو جلسه کابینه در شامگاه پنجشنبه حزب راست‌گرای افراطی «صهیونیسم مذهبی» اعلام کرد که قصد دارد برای اعتراض به کنار گذاشته شدن از مباحثات کابینه نتانیاهو، خودش جلسه‌ای با همین موضوع برگزار کند. 

رسانه‌های عبری گزارش داده‌اند، نتانیاهو موافقت کرده در جلسه کابینه که سه‌شنبه برگزار خواهد شد، در خصوص موضوع آینده غزه رایزنی شود.

اختلاف‌ها در خصوص حکمرانی در غزه پس از جنگ در حالی ادامه دارد که رژیم اسرائیل با گذشت نزدیک به سه ماه از جنگ تا کنون، موفقیتی در دستیابی به اهداف جنگی خود کسب نکرده است. 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۷
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۶۵
نسل کشی خطرناک با
وجدان های بیدار و خواب
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
دفاع از خود حق هر کشوری است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
هر ملت تحت اشغال نیروهای حرام زاده حق دفاع از خود و سرزمین خود را دارند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
۱۳:۴۴
آرام
آرام
آرام باش
رعایت لدب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
مارتین وینِن، فرمانده ارتش هلند:

نیروهای مسلح و هلند باید برای جنگ با روسیه آماده باشند. روسیه تنها یک زبان را متوجه می‌شود و آن هم «ارتش قدرتمند» است و برای رسیدن به این منظور باید کمبود نیرو در وزارت دفاع را جبران کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
اسرائیل برای سرپوش گذاشتن بر شکست‌های خود در پی آن است که تصویر جدیدی از تحولات منطقه ارائه کند. به همین جهت مجبور شده تا دست به ترور شهید موسوی بزند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
رمضان شریف، سخنگوی سپاه:

دشمن اگر احساس کند عملیات رسانه‌ای اش تاثیر گذاشته است، جری می‌شود. حضور مردم پای صندوق‌های رای ضامن امنیت کشور است!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
حقوق و مزایای رمضان شریف را به بنده بدهند،رأی میدم ،رأی ههههههههههاااااااا!!!!؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
حالا خداییش تو در زندگی هیچ دغدغه و ناراحتی بجز موضوع اسراییل و غزه نداری؟!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
کشور فلسطینه/ اسراییل یک رژیمه که فلسطین و اشغال کرده
,ناشناس
| Germany |
۲۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
خدایا !
خودت رحم کن
خدایا چرا اینقدر جنگ و کینه دشمنی زیاد شده؟
خداوندا همه ادمها بندگان تو هستند فارغ از نژاد و ملیت فرزندان ادم از یک ریشه هستند چرا همدیگر را میدرند؟؟
خداوندا خودت اینهمه سیاهی و سایه جنگ و دشمنی را محو بکن
متاسفانه در بین مردم خودمون هم متاسفانه عداوت و تصادم وجود دارد
پروردگارا‌ هرچه زودتر دوستی را دربین مردمان ما جایگزین قهر و بدی و دشمنی بکن
خدایا سایه جنگ را از منطقه ما بردار واقعا یکعده بی گناه حیات خود را از دست میدهند
خودت پناه همه باش
اگه فقط یه بازوی ایران میتونه همچین بلایی سر اسرائیل بیاره پس چی میگفتن هی به ایران حمله میکنیم و فلان میکنیم و بلان میکنیم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
آیت‌الله حسین نوری همدانی:

جدایی حوزه از سیاست خواسته دشمن است و برای پیاده ساختن این فکر تمام عمر خود را صرف کرده است!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
کیم جونگ‌اون، رهبر کره شمالی،

به ارتش و کارخانه‌های اسلحه و مهمات سازی و بخش تسلیحات هسته‌ای این کشور دستور داده است روند آمادگی‌ برای یک جنگ احتمالی را سرعت بخشند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
بیانیه ستادکل نیروهای مسلح به مناسبت ۹ دی:
تحرکات و شیطنت آمریکا و رژیم صهیونیستی را زیر نظر داریم!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
اعلامیه ارتش یمن:

به آمریکا درباره عواقب نظامی کردن دریای سرخ هشدار می‌دهیم. در صورت تداوم محاصرۀ مردم غزه، حملاتمان علیه دشمنان تشدید خواهد شد!
ممل آمریکایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
دیگه چه خبر
«ابوعبیده سخنگوی گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش حماس پنجشنبه شب گفت: طی دو روز گذشته ۳ بالگرد اسرائیلی را هدف قرار دادیم و ۸۲۵ خودروی زرهی دشمن را نیز منهدم کردیم.»


گمان نمی کنم دیگر شرحی لازم باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
منظورش دو ماه بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
ناشناس 13:36

باز هم گمان نمی کنم شرحی لازم باشد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
جیحون بایرام اف، وزیر خارجه جمهوری آذربایجان:

۲ شرط جمهوری آذربایجان برای گشایش مجدد سفارت در تهران، مجازات مهاجم به «سخت ترین شکل» و تضمین امنیت سفارت به صورت کامل است!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
با ابوعبیده موافقم،پس حرف از آتش بس نزنید تا اسرائیل را محو کنند برادران فلسطینی!
ناشناس
| Germany |
۰۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
اره دیگه اون بگه حتما درسته
تابناک گرامی
مرقوم فرموده بودید 825 خودروی نظامی. اگر در هر خودروی نظامی 3 نفر هم باشند تلفات اسراییل به 2500 نفر می رسد یکم تجدید نظر بفرمایید و در بیان اخبار دقت نموده یا از طرفی بیان نمودید در اثر حمله موشکی حزب اله به تعداد 30 فروند موشک کاتیوشا 2 نفر کشته شده اند واقعا حزب اله زحمت کشیده اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
از کار افتادن خودروی نظامی لزوما به معنی کشته شدن همه سرنشینان نیست. در ضمن بولدوزرها هم جزو این خودروها هستن و یک راننده دارن که اکثر اوقات کشته نمیشه
علی کریمی کجاست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
حجت الاسلام اعرافی، امام جمعه قم:

شورای امنیت، تشکیلات خودگردان فلسطین، برخی از کشورهای منطقه که به آمریکایی‌ها پایگاه داده و با اسرائیلی‌ها ارتباط برقرار کردند مردودهای آزمون غزه بودند، آمریکایی که لحظه به لحظه از جنایت‌های رژیم صهیونیستی حمایت کرد هم مردود بزرگ است!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
سوال بهتر خواهرش کجاست؟
ممدجفر
| United States of America |
۲۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
وطن فروش‌های اسرائیل پرست توی سوراخ خزیدن نابودی اسقاطیل هزینه سنگینی داره. خون ناحق ریخته
شده کودکان و زنان مظلوم و بی دفاع فلسطینی دامن نجس کفتارهای وحشی فرقه شیطانی اسرائیلی رو میگیره
عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
علی کریمی فرمانده جنگه مگه؟! هر جا هست به ما ربطی ندارد. رئیس جمهور کجاست با این همه گرانی و فلاکت
مغز براندازان هم اکنون
دفاع از خود حق هر کشوریه. اسراییل هم برای دفاع از خود ۲۰ هزار غیر نظامی رو قتل و عام کرده.

مغز براندازان همچنین
دین من انسانیت است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
تو جنگ حلوا خیرات نمی کنند،صدام کم از زن و بچه های هموطن را شهید کرد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
اسرائیل روی همه جلادان تاریخ را سفید کرد. اثرات این جنایت سال‌های بعد با اظهارنظر انسان های دانشمند و آزاد در دنیا مشخص می‌شود. کشتار 12000 کودک در تاریخ به عنوان حق دفاع خواهد ماند
بمباران بیمارستان و مسجد و کلیسا و کشتن خبرنگار و مامور سازمان ملل و.... همه خواهدماند. روی چنگیز و
سفید هیتلر و شارون و پوتین سفید شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
سلام بر آقای دکتر
میگم شما برای گران شدن اینترنت هم نسخه و توصیه ای دارید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
مگه الان صدام خوبه؟ صدامم از همین قماش بود کم می اورد مردم عادی رو شیمیایی می زد. ایران توی جنگ با عراق نامردی می تونست بکنه ولی نکرد ، مدرسه، بیمارستان ، خونه مردم و ... رو نزد البته سر همینم اون طرف دور برداشت چون می دونست طرف مقابلش انسانیت حالیشه نهایت وحشی گری رو می کرد
طی 3 روز 825 خودرو را هدف قرار دادند!! مگه می شده مگه داریم
تابناک اشتباه ننوشتی
۳ تا بالگرد قابل باور است اما ۸۲۵ خودرو قابل باور نیست
اونوقت چطوری است که تعداد نفرات کشته شده کمتر از خودروها است
پاسخ ها
بانام
| Germany |
۱۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
اینوع آمار را می‌گویند احمدی نژادی که در دنیا بی نظیر هست
ممدجفر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
این تعداد تانک و نفربر وجیپ زرهی توی مدت ۸۰ روز توسط گروه قسام نابود شده. حماس هم تعداد زیادی
منهدم کرده و هزاران سرباز و مزدور جندملیتی وارداتی رو نفله کرده تابحال پیروزی فلسطین و شکست اسقاطیل قطعیه تنها پیروزی صهی تنها پیروزی ارتش ایتلافی وارداتی اسرائیل بمباران مناطق مسکونی بی دفاع بوده و قتل عام مجروحان بیمارستان. اینکه جنگ نیست وحشیگری و جنایته از روی ضعف و درماندگی قبل نابودی کامل.
حالا که این همه خودرو زرهی منهدم شده نیازی به آتش بس نیست و به نظر می رسد همه چی به خوبی پیش میره
اسرائیل بدبخت در غزه نه تنها به اهدافش دست نیافت بلکه خیلی چیزها را از دست داد
ظاهراً خریت و حماقت آمریکا در حق وتو به ضرر اسرائیل هم تمام شد
دوستی خاله خرسه یعنی همین
آمریکا دوست خرسی اسرائیل است

آدمی که حرف گوش نکنه حقش همین است ۱۵۰ تا کشور یک چیزی می فهمند که آمریکا نمی فهمند تا جایی که رئیس سازمان ملل جنایت اسرائیل را وحشی گری قرن بنامد
لعنت بر آمریکای احمق و نادان
آدم دشمن عاقل داشته باشد اما دوست احمق نداشته باشد
و از همه بدتر این احمق خودش را سرپرست جهان هم فرض کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
در خود اسرائیل هم یک عده به این موضوع پی بردند و از دولتشان درخواست کردند که جنگ را متوقف کنند چون می بینند دستاورد های اسرائیل ارتکاب جنایات حقوق بشری است و دستاورد جنگی ندارند و هر روز که از جنگ می گذرد امید به نابودی اسرائیل نزدیک تر می شود
ناشناس
| Germany |
۰۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
البته نصف غزه رو گرفته و جنگ ادامه داره . اگر جنگ تموم شه باید از دستاوردهاش حرف بزنی . به قول خودمان
جوجه را آخر پاییز میشمارند
آیا کودکان غزه لیاقت روشن کردن شمع در میدان مادر را توسط کسانی که برای ۱۱ سپتامبر روشن کردند ندارند

مرگ بر انسان که دورو و دو بام و دو هوا است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
شما اگر خواستی برو شمع روشن کن و به کار دیگران فضولی نکن
با این اخبار حتما اسراییل تموم شد رفت
هنیه تو قطره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
خواهر علی کریمی هم زندانه خودش آمریکا
مرگ بر طرفداران وحشی اسرائیل در ایران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
مرگ برای هممون هست زیاد نگران نباش طبیعی ترین و واقعبینانه ترین واقعیت برای همه جانداران مرگ هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
قیمت یک متر آپارتمان در حوالی میدان خراسان = ۵۰ میلیون تومان !!!! باور میکنی؟
ناشناس
| Germany |
۰۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
من مُلدم
یک سئوال جدی
این براندازها ی ایرانی که در کامنتها به نفع اسرائیل می‌نویسند، چرا نمی روند به ارتش اسرائیل به پیوندند و با مسلمانها بجنگند؟ این که دیگه مثل غزه کمک رسانی بهش ممنوع نیست
به نظر من اگر آدم های صادقی هستید بروید
لازم نیست صلح کنند دو سه روزه تمام تجهیزات نظامی عزراییل نابود میشه به دست حمممماااس
هنوز چند روز از خاکسپاری سید رضی موسوی نگذشته است که دیروز اسراییل دوباره
بیش از ده تن از نیروهای سپاه قدس را در حومه دمشق به شهادت رساند
باید اذعان کرد که سوریه مبدل به کشتارگاه نیروهای مقاومت گشته است و جنگنده های اسراییلی با کمک اطلاعات دقیق و موثق موساد، مستشاران ایرانی و نظامیان نیابتی را به راحتی شکار می نماید
بی وجدان های وطنی و منافقین و سلطنت طلبهای بی حیثیت همگی شده اند بلندگوی صهیونیست های کثیف. اف به شرافت نداشته هوادارن شیطان
اوه اوه اسرائیل نابود شد که*)))
خوب اگه دارن با این فرمون جلو میرن چیزی تا نابودی اسرائیل نمونده پس چرا برای آتش بس اسرار میکنین؟
اینجوری که تابناک تیتر میزنه اسرائیل باید تا حالا هزار بار از بین رفته باشه
نمیدونم چرا در دو ماه اخیر، هیچ خبری از رائفی پور و حاج حسن عباسی نیست. انگار آب شدن، رفتن زیر زمین.
اسقاطیل چندقدم تا نابودی و محو ابدی از روی نقشه ها... انشالله... بحق خون زنان و کودکان شهید...
ظاهرا حمایت های جهانی از اسرائیل کم شده و اختلافاتی در اسرائیل در مورد نحوه جنگ بوجود آمده بنابر این لازم است با حمله از شمال لبنان و نمایش خطر از آن ناحیه حمایت ها بیشتر شود و اختلافات نیز از بین بروند
اونجا یا جای اسرائیل و یهودی هاست و یا جای مسلمانان و فلسطینی ها و این دو با هم در اونجا نمیگنجند و باید تکلیفشون یکسره بشه و یا مسلمانان بزنند اسرائیل رو بیرون کنند و یا برعکس تا این بکش بکش که هر چند سال یکبار تکرار میشود تمام شود اگر مسلمانان زورشان میرسد بزنند و اسرائیل را بیرون کنند وگرنه باید فرار کنند
یادمه ما در جبهه وقتی می خواستیم تانک بزنیم یک نقطه خاص میبایست میزدیم تا تانک بکلی منهدم بشه
حالا من نمی دانم این تانک هایی که حماس می زنه که از نوع مرکاوا و پیشرفته است واقعا نابود می شه و یا هر موشکی بهش بخوره ولو نابود نشه را جزء آمار می آورند
تا ژانویه می خواستند حماس را نابود کنند و در مورد پسا غزه تصمیم بگیرند و دعوا داشتند که بدهند به محمود عباس و یا خودشان کنترل کنند
چه خیال خامی
قبلا گفتیم که با میخ کوبیدن بر فولاد میخ کج می شود اما فولاد سوراخ نمی شود و داریم می بینیم که ارتش اسرائیل کج و در هم پیچیده شده است و مستعصل در شمال و نابود در جنوب فلسطین و سرگردان در دریا
همان ارواح کودکان شهید و زیر آوار خانه های ویران توسط اسرائیل بلای جان اسرائیل خواهند شد کودکان معصومی که به جرم تولد در غزه باید کشته شوند و جنایت کارترین انسان ها دلشان نلرزد
اگر این همه خودرو نظامی اسرائیل منهدم شده بود حالا باید اسرائیل وحماس در حیفا جنگ می کردند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی