بازدید 2069

واکنش وزیر دفاع به ترور سردار شهید موسوی

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پی شهادت سردار سید رضی موسوی پیامی صادر و در آن تاکید کرد که قطعاً اقدام ناجوانمردانه و تروریستی رژیم درمانده صهیونیستی، بی‌پاسخ نخواهد ماند و در مکان و زمان مناسب، پاسخ مقتدرانه به دشمن زبون صهیونیستی داده خواهد شد.
کد خبر: ۱۲۱۲۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲ 27 December 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، در متن پیام  امیر سرتیپ آشتیانی برای شهادت سردار سید رضی موسوی آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم. مِنَ اَلْمُؤْمِنِینَ رِجٰالٌ صَدَقُوا مٰا عٰاهَدُوا اَللّٰهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضیٰ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ مٰا بَدَّلُوا تَبْدِیلاً . سردار رشید اسلام «شهید سید رضی موسوی» از همرزمان حاج قاسم عزیز، با «قیامِ‌لله» سال‌های طولانی در مسئولیت پشتیبانی از جبهه مقاومت، جانانه در دفاع از اسلام، انقلاب و حریم اهل‌بیت علیهم‌السلام گام برداشت و در حین انجام ماموریت بعنوان مستشار رسمی جمهوری اسلامی ایران در سوریه، توسط رژیم منحوس صهیونیستی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

بی‌تردید جهاد خالصانه این سردار عالیقدر، در اعتلای پرچم اسلام، اقتدار و امنیت مردم ایران و منطقه از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون، از دید کاتبان الهی مخفی نمانده و پاداش مجاهدت صادقانه ایشان با نوشیدن جام طهور شهادت، ختم به عاقبت‌بخیری و همنشینی با ابرار گردید.

اینجانب ضمن تبریک و تسلیت شهادت این سردار والامقام، به محضر قطب عالم امکان حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج) ، ولی امر مسلمین جهان و فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی)، همه فرماندهان و همرزمان در جبهه مقاومت، ملت شریف ایران و خانواده معزز شهید، از درگاه الهی علو درجات برای شهیدگرانقدر و صبرجمیل برای خانواده معظم ایشان مسئلت دارم.

قطعاً اقدام ناجوانمردانه و تروریستی رژیم درمانده صهیونیستی، بی‌پاسخ نخواهد ماند و در مکان و زمان مناسب، پاسخ مقتدرانه به دشمن زبون صهیونیستی داده خواهد شد.»

دوشنبه _ چهارم دی‌ماه ۱۴۰۲ _ در حمله موشکی رژیم صهیونیستی به دمشق سردار سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی از مستشاران نظامی باسابقه سپاه و از همرزمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و مسئول پشتیبانی جبهه مقاومت در سوریه به شهادت رسید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست