بازدید 2388
۴

برگزاری جلسه فوق العاده کمیسیون امنیت ملی مجلس

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از جلسه فوق العاده این کمیسیون در پی شهادت سردار سید رضی موسوی خبر داد.
کد خبر: ۱۲۱۲۲۰۹
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶ 26 December 2023

به گزارش «تابناک»، ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، از جلسه فوق العاده این کمیسیون در پی شهادت سردار سید رضی موسوی خبر داد.

وی گفت: هفته آینده در جلسه کمیسیون امنیت ملی موضوع به اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی علیه شهید سیدرضی موسوی خواهیم پرداخت. همچنین از مسئولان وزارت خارجه، نظامی و اطلاعاتی کشور دعوت خواهد شد تا ابعاد این حادثه مورد بررسی قرار بگیرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس افزود: قطعا این اقدام رژیم صهیونیستی بدون پاسخ نخواهد ماند و همان طور که مسئولان لشگری و کشوری گفتند اسرائیل تاوان سختی نسبت به این اقدام شنیع و وحشیانه خود خواهد داد.

به گزارش تسنیم، رژیم صهیونیستی ساعت 16 به وقت تهران با شلیک 3 موشک از آسمان جولان اشغالی محل حضور سردار موسوی در منطقه زینبیه دمشق را مورد هدف قرار داد که منجر به شهادت این فرمانده سپاه پاسداران شد.

به گفته حاضران در صحنه،‌ در لحظه حادث شدن این حمله تروریستی، افراد دیگری نیز در صحنه  حضور داشتند اما هنوز از تعداد دقیق شهدا و زخمیان این حمله تروریستی خبر تایید شده‌ای منتشر نشده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
رد پای جاسوسان اسرائیلی را فقط در سفارت روسیه در سوریه می توانید پیدا کنید
الان تو این جلسه نهایتش یه لایحه به لایحه حجاب اضافه میکنن
معني فوق العاده هم فهميديم
نشستند و گفتند و برخاستند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی