بازدید 5912

واکنش تند استقلال به لغو کسر امتیاز سپاهان و پرسپولیس

کد خبر: ۱۲۱۲۳۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۲ 26 December 2023

 استقلال در واکنش به لغو کسر امتیاز از سپاهان  بیانیه داد: کمیته استیناف، ۵ دی را روز بی قانونی در فوتبال ایران، نامید!

 به گزارش تابناک ورزشی؛ طبق نوشته رسانه رسمی استقلال، در پی صدور حکم عجیب کمیته استیناف، باشگاه استقلال اطلاعیه‌ای را برای تنویر افکار عمومی منتشر کرد؛

 آنچه امروز در قالب حکم استیناف مطرح شد، استهزای فوتبال ایران بود. فوتبالی که حتی به قوانین خودش احترام نمی گذارد، چگونه توقع دارد دیگران احترامش را نگه دارند. باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات فوتبال به دلیل همین قانون سقف بودجه و سقف خرید که قرار بود فوتبال ایران را از بحران گرانی و تورم غیر قابل مهار نجات بدهد، تن به رعایت دستورات فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ داد اما حالا با بازگشت امتیازات تیم های متخلف، مشخص شد آنچه در فوتبال ایران هیچ ارزشی ندارد همین قوانین است.

 باشگاه استقلال با محکوم کردن این نمایش خجالت آور و این بی قانونی محض از این پس خود را ملزم به رعایت قوانین فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نمی داند‌. به نظر می رسد فدراسیون فوتبال از این قانون تنها برای تامین منابع مالی خود استفاده کرد چرا که امتیاز تیم های خاطی برگردانده شده اما جریمه های مالی پابرجا مانده تا حاصل فعالیت های فرا قانونی برخی تیم ها در فصل نقل و انتقالات، درآمدزایی میلیاردی فدراسیون فوتبال باشد. این حکم که به منزله یک قانون شکنی آشکار در تاریخ فوتبال ایران ثبت خواهد شد، بی شک راه تخلف را به تمامی باشگاه ها آموزش خواهد داد که قانون را زیر پا له کنند و جریمه اش را بپردازند.

 باشگاه استقلال این قانون شکنی آشکار را محکوم کرده و پیشنهاد می کند روز ۵ دی در تقویم فوتبال ایران به عنوان روز بی قانونی ثبت شود. دوستانی که در کمیته استیناف امتیازات کسر شده از تیم های خاطی را برگرداندند و دوستانی که مجوز این قانون شکنی را به کمیته استیناف دادند باید پاسخگوی باشگاه استقلال باشند چرا که در ازای درآمدزایی میلیاردی فدراسیون فوتبال ایران از خاطیان، این باشگاه بزرگ استقلال بود که امکان تقویت خود را از دست داد.

 باشگاه استقلال در نقل و انتقالات نیم فصل و از این پس تنها و تنها به قوانین فیفا پایبند خواهد بود و دستورالعمل های سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال را هم به دلیل نداشتن وجاهت قانونی و ضمانت اجرایی بایگانی می کند. قانونگذاری که خود قانون شکنی می کند هیچ وجاهتی ندارد.

 باشگاه استقلال همچنین خود را موظف می داند به یک باشگاه خاص که اسپانسر فدراسیون فوتبال شده تبریک بگوید. این قانون شکنی و درآمدزایی مبارک آنها که فوتبال ایران را از مسیر قانون به جاده هرج و مرج مالی بردند. در پایان باشگاه استقلال ضمن عذرخواهی از هواداران فهیم خود بابت این نمایش مضحک و خجالت آور، از وزارت ورزش و جوانان و نهادهای نظارتی تقاضا دارد با ورود به این ماجرا، مانع ترویج قانون شکنی در فضای ورزش کشور شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۷
از جعل نامه چه خبر؟ نه خیلی به قوانین پایبند بودید؟ تو دربی همه کار استقلال را دیدند لطفا از پایبندی به قوانین صحبت نکنید؟ جعل نامه با سربرگ فدراسیون یعنی قانون مداری؟
آخه همه بلد نیستند مثل استقلال با بازیکن قرداد ۵۰ میلیون تومانی ببندند . خنده دار اینکه کی داره از قانون مداری حرف میزنه تیمی که جعل سندش نقل محافل ورزشی و قضاییه
پاسخ ها
هوشنگ
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
برادران ششششش تایی ها این هم که به نفه شما شد تمام این بی قانونی ها به خاطر کارهای شما هست
داستان جعل به کجا رسید؟
نتیجه شکایت اقای خانی مبنی بر جعل امضای او توسط خطیر چه شد؟؟ بیانیه ندادند؟؟؟؟؟
ان کار بی قانونی نبوده؟؟؟؟
اگر اثبات شود فیفا ۱۵ امتیاز کسر میکند
خسته نباشید به استقلال
در ایران باید تمام روز ها را بی قانونی نامگذاری کنند.
وقتی بازی گل گهر -استقلال 3-0 شد تا شما قهرمان شوید این با قانونیه
زورشون در زمین به این تیمها نمیرسه دل خوش کرده بودند که بلکه با این کسر امتیازها بتونند قهرمان بشند!!!!!
زهی خیال باطل
حرف حق.
به هر دری میزنن فوتبال را دوباره جذاب کنن!! بلاخره سرگرمی خوبیه...
دست‌پیش گرفته پس نیفته
عالم و آدم‌ میدونن این رای برای جلوگیری از کسر امتیاز ار استقلال هست و بس
با اینهمه تخلف معلوم نیست اگر قانون درست اجرا بشه چند امتیاز بدهکار بشه
جنگولک بازان استقلال با بهانه جدید با تمام قوا برای جنگولک بازی بیشتر به پیش !
کاملا حق با استقلال است. حالا که سهمیه پنالتی های استقلال کم شده (البته قطع نشده)، بجای اینکه امتیازهای کسر شده را بریزند به حساب استقلال، به خودشان برگرداندند؟ پس متخصص آسیا چطور قهرمان ایران بشه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
پنالتیپولیس قهرمان جام های اسنپی
فرار رو به جلو !!! اشک تمساح !!! توهین به شعور مردم !!! بازی جدید کمیته استیناف و متعاقباً گریه و زاری خطیر و دوستان !!! این وسط فقط ذبل خان بود که به خواسته ش رسید. به نظرتون ذبل خان کیه ؟؟؟؟؟?
طبق خبرهای درز شده استقلال با شش خلافی که کرده است دیگر امتیاز کسر نخواهد شد ولی شصت ملیارد تومان جریمه نقدی محکوم شده است. صدر نشین قلابی سقوط کرد استقلال عادت کرده به اتفاقات فوتبال به نفع خود عین دوسال پیش که سر گلگهر را بریدند تا استقلال شود قهرمان حالا شده است شاکی خصوصی سپاهان و پرسپولیس این که ناراحتی ندارد شما که استاد جعل اسناد هستید جدول لیگ برتر را هم جعل کنید شاید شدید قهرمان البته در خواب
3
4
علی
IR
۲۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
برگرداندن امتیازات سپاهان و پرسپولیس ،فقط برای سرپوشی است که تخلفات استقلال تهران را پوشش دهند چونکه با توجه به تخلفات استقلال و شکایت تیم‌ها از استقلال بعد از هر بازی باحریف بوده ،می‌تواند اکثر بازیهای استقلال تهران ۳ بر صفر به سود رقیبان است.بنابراین با بر گرداندن امتیازات سپاهان و پرسپولیس ،پس به
میگن چوب و که برداری گربه سیاهه فرار میکنه .
اینا بیانیه شون رو قبل از اعلام حکم توسط استیناف که قرار بود پنجشنبه اعلام بشه و با دستپاچگی دیروز اعلام کردند ، آماده کرده بودن چون از همه چیز اطلاع داشتند و دقیقا برای فرار رو به جلو صادرش کردن .
الان تو بعضی از نقاط بدنشون عروسیه چون با آشکار شدن قسمتی از کثافت کاریهاشون و نه همش ، اوضاعشون داشت وخیم و وخیم تر می شد .
به احتمال قوی با یه فرمان کشش ندین می خوان قضیه رو مثل پرونده عمو فتحل و سازمان خصوصی سازی ، ماستمالی کنن .
اگر دین دارید و به حق امام حسین (ع) و شهدای صدیق (اگه قبولشون دارید) این موضوع را تعیین تکلیف نهایی پیگیری نمایید و مشمول مرور زمان نفرمایید تا آزادمردی خوذ را اثبات نمایید .
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # حج
وب گردی