بازدید 6032

کلیه مدارس تهران و البرز «غیرحضوری» شد

بنابر اعلام آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، فردا همه مدارس شهرستان‌های تهران در تمامی مقاطع تحصیلی به جز فیروزکوه، در دو نوبت صبح و عصر «غیرحضوری» است. تصمیمی که مشابه آن در استان البرز هم اتخاذ و تاکید شده که آموزش در تمامی مقاطع تحصیلی در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه به صورت غیرحضوری خواهد بود.
کد خبر: ۱۲۱۱۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷ 19 December 2023

بنابر اعلام آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، فردا همه مدارس شهرستان‌های تهران در تمامی مقاطع تحصیلی به جز فیروزکوه، در دو نوبت صبح و عصر «غیرحضوری» است.

به گزارش «تابناک»، با استمرار آلودگی هوا و افزایش آلاینده‌ها، وضعیت آموزش در مدارس شهرستان‌های استان تهران به جز فیروزکوه در روز چهارشنبه ۲۹  و پنج‌شنبه ۳۰ آذر ماه اعلام شد که بر این اساس همه مدارس شهرستان‌های تهران در تمامی مقاطع تحصیلی به جز فیروزکوه، در دو نوبت صبح و عصر «غیرحضوری» است.

همچنین کودکستان‌ها، مراکز و مدارس استثنایی در همه مقاطع «تعطیل» است.

طبق گزارش مذکور، آموزش در مدارس مقطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم، در دو نوبت صبح و عصر به صورت غیرحضوری و کلاس‌ها در بستر پیام‌سان شاد برگزار خواهد شد.

معاون استاندار تهران گفت: در پی تشدید و استمرار آلودگی هوا، مدارس استان تهران در کلیه مقاطع تحصیلی به غیر از فیروزکوه در دو نوبت صبح و عصر تا پایان روز پنج‌شنبه ۳۰ آذرماه غیرحضوری شد.

همه مدارس البرز تعطیل شد

احمد افضلی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز در پایان جلسه فوق‌العاده کمیته اضطرار آلودگی هوای استان گفت: هوای البرز همچنان در وضعیت ناسالم قرار داشته و کیفیت هوا نامطلوب است. بر این اساس آموزش در تمامی مقاطع تحصیلی البرز طی این دو روز به جز شهرستان طالقان و بخش آسارا غیرحضوری است.

وی خاطر نشان کرد: آموزش در مدارس استثتایی استان نیز به صورت غیرحضوری خواهد بود.

همچنین با موافقت مدیران دستگاه‌های اجرایی استان با مرخصی کارکنان دارای اولویت شامل افراد دارای بیماری‌های قلبی، تنفسی، خانم‌های باردار و مادرانی که فرزند زیر ۷ سال دارند موافقت خواهد شد و جلوگیری از تردد کلیه وسایل نقلیه موتوری دارای پلاک شخصی، عمومی و دولتی فاقد برچسب معاینه فنی معتبر در سطح شهر توسط عوامل راهنمایی و رانندگی و جلوگیری از انجام کلیه فعالیت‌های عمرانی که موجب تشدید آلودگی هوا می‌شود، در دستور کار قرار خواهد گرفت.

استقرار و آماده باش پایگاه‌های سیار اورژانس و هلال احمر با جانمایی مناطقه آلوده‌تر و پرتردد به منظور کاهش زمان دسترسی به پایگاه‌ها، هماهنگی برای تعطیلی موقت واحد‌های صنعتی، کارخانه‌ها و مراکز موثر در تشدید آلودگی هوا، تطبیق ساعات کار حمل و نقل همگانی با ساعات کار اداری و مراکز آموزشی تعیین شده توسط کارگروه شرایط ویژه آلودگی هوا و همچنین هماهنگی با اداره کل ورزش و جوانان برای اطلاع رسانی به منظور عدم فعالیت‌های ورزشی در محیط‌های باز از دیگر مصوبات بوده است.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی