بازدید 1970
۴

هوای تبریز ناسالم شد

شاخص کیفیت هوای تبریز امروز یکشنبه ۲۶آذرماه در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گرفت.
کد خبر: ۱۲۱۰۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۵ 18 December 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، براساس اعلام مرکز پایش کیفی هوای اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی، شاخص آلودگی هوای تبریز در میانگین ۲۴ ساعته گذشته، از ساعت ۱۷ روز گذشته تا ساعت ۱۷ امروز براساس ذرات ۲.۵ میکرون برابر با ۱۲۳ و ناسالم برای گروه‌های حساس است.

گفتنی‌است؛ شاخص آلودگی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای قابل قبول، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم، ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
بود.
یک نیروگاه زپرتی داریم که همه چیز را در این شهر به هم ریخته و از آن طرف با تردد ماشینهای از رده خارج با تکنولوژی 50 سال قبل دمار از روگار این ملت در می آورند.
عوضش هوای مراغه ، سراب ، میانه و ... عالی . از تبریزیها متشکریم که اکثر مطلق صنایع استان را اطراف خودشان چیده اند و با بی بهره نگهداشتن سایر مردم استان از صنایع ، برای امروزمان هوای پاک را به ارمغان آورده اند . مرسی که هستی .
اینو در زبونشون میگن که آلودگی هوای تبریز بعلت دود اتومبیل ها است، ولی اون یک دروغ محضه، چون مقدار اتومبیلها در دیگر استانها هم مثل تبریز هست، چرا هوای تبریز چند برابر بیشتر از دیگر استانها کثیفه؟ علت اصلیش پالایشگاه تبریز هست، و حتی بعضی کارهای خیلی پر دود رو تمام نصف شب ها انجام میدن که مردم نتونن اعتراض کنن و موقعی که نصف شب از خونه بیرون میاییم، کثیفی هوا اونقدر زیاده که، مثل اینکه همسایه داره هیزم میسوزونه!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی