بازدید 3569

انقلاب اسلامی برای خدمت به مردم به وجود آمد

دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در آیین کلنگ‌زنی مرکز فرهنگی، اجتماعی و آموزشی نابینایان شهر صالحیه شهرستان بهارستان شرکت کرد.
کد خبر: ۱۲۱۰۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۷ 17 December 2023

رضایی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه (س) و تشکر از متولیان این حرکت جهادی گفت: این حرکات از اهداف مهم انقلاب هستند و این انقلاب جز برای خدمت به مردم بوجود نیامده است.

 

وی ادامه داد: یکی از نکات مهم و متفاوت اسلام، عبادت از راه خدمت به مردم است و تعریف زکات عام هم مبتنی بر این امر است و هرکس بتواند از طریق توانایی خود به مردم خدمت کند، عبادت کرده است.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به توانمندی های نابینایان و معلولان بیان داشت: هیچ بنده ای نیست که خدا به او دارایی و گنجی درون وجودش اعطا نکرده باشد فلذا باید با توانمندسازی نابینایان، ناشنوایان و معلولان این دارایی بالقوه را بالفعل کرد، بنابراین توانایی این قشر ارزشمند باید ابتدا کشف شود و سپس از آن بهره‌برداری کرد.

 

رضایی راه اندازی این مجتمع را منبع خیر و برکت و معنویت برای این منطقه دانست و اظهار داشت: ضمن ساخت سازه های آموزشی و ورزشی باید طرحی اقتصادی متناسب با این مجتمع برای خودکفایی اداره مجموعه تهیه شود.

 

دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در پایان ضمن‌ مهم بر شمردن امر علم و آموزش و با تاکید بر اهمیت حوزه ورزش و تغذیه، خاطرنشان کرد: ورزش می‌تواند به تقویت اراده و انگیزه نابینایان کمک شایانی کند و امر تغذیه نیز در علوم جدید جایگاه مهمی پیدا کرده است و امروز شاهد روش‌های تغذیه درمانی هستیم لذا ضمن توجه به امور آموزشی باید به حوزه ورزش و تغذیه توجه ویژه ای داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی