بازدید 26111
پنجاه و پنجمین روز جنگ غزه/ در حال به روزرسانی

آغاز حملات شدید اسرائیل علیه مناطق مختلف غزه با پایان مهلت آتش بس/اسرائیل جنوب غزه را منطقه نظامی اعلام کرد/هشدار فوری امیرعبداللهیان به اسرائیل برای توقف جنگ

جنگ غزه در شرایطی وارد پنجاه و پنجمین روز خود شده است که توافق آتش بس میان حماس و اسرائیل تمدید نشده است و حملات اسرائیل علیه مردم غزه به صورت گسترده ای آغاز شده است.
کد خبر: ۱۲۰۷۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳ 01 December 2023

آغاز حملات شدید اسرائیل علیه مناطق مختلف غزه با پایان مهلت آتش بس

بین الملل تابناک: جنگ غزه در شرایطی وارد پنجاه و پنجمین روز خود شده است که توافق آتش بس میان حماس و اسرائیل تمدید نشده است و حملات اسرائیل علیه مردم غزه به صورت گسترده ای آغاز شده است.

سوناک: شکست توافق آتش‌بس در غزه ناامید کننده است
۱۴۰۲/۰۹/۱۰ - ۲۳:۲۰

ریشی سوناک نخست وزیر انگلیس پس از تکرار مواضع خصمانه لندن علیه مقاومت فلسطین و حمایت از حق ادعایی رژیم صهیونیستی برای دفاع از خود، عنوان کرد که شکست توافق آتش‌بس در غزه عمیقا ناامید کننده است.

سوناک که برای شرکت در اجلاس تغییرات آب‌وهوایی به امارات متحده عربی سفر کرده است، به خبرنگاران گفت: «مواضع ما روشن و منسجم است؛ ما در حمایت از حق (رژیم) اسرائیل برای دفاع از خود و تعقیب معماران جنایات ۷ اکتبر قاطع بوده‌ایم اما در عین حال بر لزوم تعهد اسرائیل برای اقدام در راستای حقوق بین‌المللی بشردوستانه تاکید کرده‌ایم.»

وی افزود: «ما از توقف جنگ در غزه برای خروج اسرا استقبال و از این فرصت برای انتقال کمک‌های بیشتر به این باریکه استفاده کردیم.» نخست وزیر انگلیس با این حال تصریح کرد که اقلام امدادی به اندازه کافی وارد غزه نمی‌شود و ما فعالانه در حال کاوش برای مسیرهای دیگر از جمله از طریق دریا هستیم.

سوناک تصریح کرد: «شکست آتش بس عمیقاً ناامید کننده است، به‌خصوص که تعداد فزاینده‌ای از اسرا در حال بازگشت به خانه بودند.»

۱۷۸ شهید و ۵۸۹ زخمی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه
۱۴۰۲/۰۹/۱۰ - ۲۲:۳۸
 

وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد، از صبح امروز جمعه و همزمان با پایان آتش بس و آغاز حملات رژیم صهیونیستی به غزه ۱۷۸ نفر شهید و ۵۸۹ نفر زخمی شدند.

از سوی دیگر منابع خبری از درگیری‌های شدید بین نیروهای مقاومت فلسطین و نظامیان صهیونیست در تل الهوا، النصر، شمال اردوگاه شاطئ و محله شیخ رضوان در شهر غزه خبر دادند.

حمله موشکی گردان‌های قسام به تل‌آویو
۱۴۰۲/۰۹/۱۰ - ۲۲:۱۴

گردان‌های قسام از حملات موشکی به تل‌آویو و شهرک‌های صهیونیستی مجاور غزه در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه خبر دادند.

بر اساس این گزارش، در پی حمله موشکی قسام به تل آویو آژیر خطر در بخش‌های وسیعی از اراضی اشغالی از جمله شهرک‌های صهیونیستی اطراف غزه و حولون در مرکز فلسطین اشغالی به صدا درآمد.

سازمان ملل: از سرگیری جنگ در غزه فاجعه‌بار است
۱۴۰۲/۰۹/۱۰ - ۲۱:۱۸
 

کمیسر حقوق بشر سازمان ملل از سرگیری جنگ در غزه را "فاجعه بار" توصیف کرد و از همه طرف‌ها و کشورهای دارای نفوذ خواست تا تلاش های خود را برای تضمین آتش بس مضاعف کنند.

 ولکر ترک، کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل در بیانیه‌ای گفت: وضعیت غزه «فراتر از بحران» است. تعداد زیادی از فلسطینی‌ها در معرض خطر کشته شدن یا «آوارگی‌ اجباری به بخش‌هایی از غزه هستند که به شدت شلوغ و غیربهداشتی می باشد.»

وی گفت: اظهارات اخیر رهبران سیاسی و نظامی اسرائیل که نشان می دهد آنها در حال برنامه ریزی برای گسترش و تشدید تهاجم نظامی هستند بسیار نگران کننده است.

حزب‌الله از شهادت یکی از رزمندگانش خبر داد
۱۴۰۲/۰۹/۱۰ - ۲۱:۱۲

جنبش حزب‌الله لبنان، شامگاه امروز (جمعه)، از شهادت یکی از رزمندگانش هنگام از انجام وظیفه جهادی خبر داد.

مقاومت اسلامی لبنان ضمن اعلام تسلیت، اعلام کرد «محمد حسین مزرعانی» از ساکنان منطقه «حولا» در جنوب لبنان هنگام انجام وظیفه جهادی در راه قدس به شهادت رسیده است.

اسرائیل خبرنگار «آناتولی» را نیز به شهادت رساند
۱۴۰۲/۰۹/۱۰ - ۲۰:۲۱

 «منتصر الصواف» عکاس خبرگزاری ترکیه‌ای «آناتولی»، «مروان الصواف» برادر او و تعدادی از بستگان وی، شامگاه امروز (جمعه)، در حمله ارتش اسرائیل به نوار غزه به شهادت رسیدند.

«حسن اصمامه» پسر خاله‌ منتصر الصواف به خبرگزاری «آناتولی» گفت جنگنده‌های اسرائیلی خیابانی را در میدان «الشوا» در منطقه «الدرج» واقع در جنوب شهر غزه هدف قرار دادند که به دنبال آن، عکاس آناتولی و  برادر او مجروح شدند و تعدادی از بستگانش به شهادت رسیدند.

به گفته اصمامه، منتصر الصواف پس از این حمله به مدت یک ساعت در حال خونریزی بود و هیچ یک از آمبولانس‌ها به دلیل حملات شدید ارتش اسرائیل قادر به نزدیکی به او نبودند. سرانجام، الصواف پس از یک ساعت به بیمارستان «المعمدانی» منتقل شد و پزشکان به علت کمبود امکانات پزشکی نتوانستند جان او را نجات دهند.

«سردار قره قوز» رئیس هیأت مدیره خبرگزاری آناتولی در بیانیه‌ای شهادت منتصر الصواف را تسلیت گفت و اعلام کرد: «از ابتدای جنگ ۷۱ نفر از خبرنگاران همکار را در حملات دولت اسرائیل به غزه از دست داده بودیم و امروز نیز متاسفانه منتصر الصواف خبرنگار همکار با خبرگزاریمان در پی این حملات جان خود را از دست داد».

به دنبال این حمله، دفتر اطلاع‌رسانی دولت غزه رسما در بیانیه‌ا اعلام کرد تعداد خبرنگارانی که از ابتدای جنگ غزه به شهادت رسیده‌اند تا این لحظه به ۷۲ نفر افزایش یافته است.

ارتش صهیونیستی: از آتش‌بس غزه، برای افزایش آمادگی خود استفاده کردیم
۱۴۰۲/۰۹/۱۰ - ۲۰:۱۱

دانیل هاگاری سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که این رژیم از دوره آتش‌بس، برای افزایش آمادگی خود استفاده کرده است تا بتوانند به جنگ در غزه ادامه دهند.

دفتر اطلاع‌رسانی دولت حماس در غزه ساعتی پیش خبر داد که رژیم صهیونیستی با تمدید آتش‌بس مخالفت کرد؛ زیرا قصد دارد به جنگ علیه نوار غزه ادامه دهد.

این نهاد فلسطینی با اشاره به اینکه بمباران رژیم صهیونیستی، باعث تخریب ۶۰ درصد از منازل و واحدهای مسکونی نوار غزه شده است، تأکید کرد: کمکهایی که وارد غزه شد، کمتر از یک درصد از نیازهای مردم این منطقه را پوشش نمی‌دهد.

هاگاری با اشاره به بمباران ۲۰۰ هدف در غزه، ضمن ابراز نگرانی از حملات انصارالله یمن به مواضع صهیونیستها، مدعی شد: اقدامات حوثیها باعث نگرانی همه کشورهای منطقه از جمله کشورهای عربی شده است.

وی با بیان اینکه ارتش صهیونیستی مصمم به ادامه جنگ است، گفت: به سه خانواده [اسرائیلی] اعلام کردیم که اعضای انان که در غزه زندانی بودند، کشته شده‌اند.

حزب الله 2 پایگاه نظامی اسرائیلی را هدف قرار داد
۱۴۰۲/۰۹/۱۰ - ۱۹:۲۱

جنبش حزب الله لبنان خبر داد که در راستای حمایت از مردم نوار غزه، امروز ساعت 16 و 43 دقیقه به وقت محلی، پایگاه نظامی «رامیم» را با سلاح مناسب هدف قرار داده است.

آتش‌بس موقت در نوار غزه بعد از شش روز و تبادل تعدادی از اسرا بین صهیونیست‌ها و جنبش مقاومت حماس، با مخالفت و تعلل تل‌آویو در تمدید آن، از بامداد امروز به پایان رسید و حزب الله نیز همزمان با این تجاوزات، حملات به مواضع صهیونیستها را از سر گرفته است.

به گزارش شبکه المنار، حزب الله با انتشار بیانیه دیگری خبر داد که ساعت 16 و 40 دقیقه به وقت محلی هم، محل استقرار نظامیان اسرائیلی را در اطراف مقر نظامی «رامیا» هدف قرار داده است. حزب الله گفت که در جریان این حملات، چند اسرائیلی نیز زخمی شدند.

اردوغان: باید اسرائیل را در مقابل دادگاه‌های بین‌المللی محاکمه کرد
۱۴۰۲/۰۹/۱۰ - ۱۸:۲۴

رئیس جمهور ترکیه تأکید کرد که آنچه در غزه رخ می‌دهد جنایت علیه بشریت است و باید رژیم صهیونیستی را به دلیل این جنایت‌ها در مقابل دادگاه‌های بین‌المللی محاکمه کرد.

به گزارش شبکه خبری الجزیره، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه بعد از ازسرگیری حملات رژیم صهیونیستی به غزه گفت: نمی‌توان قتل ۱۶۰۰۰ فلسطینی را که بیشتر آنها زن و کودک هستند، توجیه کرد. آنچه در غزه رخ می‌دهد جنایت علیه بشریت و جنایت جنگی است و باید عاملان آن طبق قوانین بین‌المللی مجازات شوند. اسرائیل باید به دلیل این جنایت‌ها در مقابل دادگاه‌های بین‌المللی محاکمه شود.

وی گفت: اکنون اهمیت تشکیل کشور فلسطین در مرزهای ۱۹۶۷ به پایتختی قدس شرقی برای همه آشکار شده است.

هشدار آنروا نسبت به احتمال کوچ یک میلیون آواره از غزه
۱۴۰۲/۰۹/۱۰ - ۱۷:۲۴

کمیسرکل آژانس کار و امدادرسانی آوارگان فلسطینی (آنروا) هشدار داد که حمله رژیم صهیونیستی به جنوب غزه ممکن است یک میلیون آواره را به سمت مرزهای مصر سوق دهد.

به گزارش روسیا الیوم، فیلیپ لازارینی، کمیسر کل آژانس کار و امدادرسانی آوارگان فلسطینی در مصاحبه با فایننشال تایمز گفت: غزه در معرض حرکت به سمت سونامی انسانی است. ساکنان غزه به حدی ضعیف شده‌اند که بسیاری از مردم از مرگ به خاطر بیماری‌ها و نیز بمباران اسرائیل هراس دارند.

وی افزود: بعد از اینکه تاثیر محاصره را دیدم، بسیار از آغاز فصل زمستان هراس دارم. بعد از اینکه ضعف و محرومیت و رنج‌های مردم را دیدیم، ممکن است ما در آستانه یک فاجعه انسانی کامل- سونامی باشیم.

لازارینی تصریح کرد: اگر حمله با همان شدت در جنوب رخ دهد، انسان نمی‌تواند مهاجرت گسترده را پیش‌بینی کند. هراس از این است که تعداد زیادی از افراد وجود داشته باشند که به ویژه با این تراکم جمعیت، ممکن است کشته شوند.

وی گزارش داد که کارکنان بهداشتی در حال حاضر نسبت به «افزایش قابل توجه بیماری‌های منتقله از آب، ظهور هپاتیت و بیماری‌های پوستی به دلیل ترکیبی از نداشتن غذای کافی، دسترسی به آب تمیز و شرایط غیربهداشتی فزاینده» هشدار می‌دهند.

حملات گردان‌های قسام علیه رژیم صهیونیستی
۱۴۰۲/۰۹/۱۰ - ۱۷:۱۱

گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک نفربر صهیونیستی را با راکت تاندوم و اسلحه تیربار در شمال غزه هدف قرار داده است.

سرایاالقدس همچنین اعلام کرد که شهرک‌های صهیونیست‌نشین نیریم، ناحل عوز و علومیم را هدف حملات راکتی قرار داده است.

شاخه نظامی حماس همچنین از سرنگونی پهپاد صهیونیستی «اسکای لارک»در غزه خبر داد.

گردان‌های قسام صبح امروز نیز اعلام کرد که عسقلان، بئرالسبع و غلاف غزه را هدف حملات راکتی قرار داده است.

شبکه خبری الجزیره قطر هم اعلام کرد که چهار نظامی صهیونیست در نبردهای شمال غزه زخمی شدند و با بالگرد نظامی به بیمارستان سوروکا در بئر السبع انتقال داده شدند.

تاکید یونیسف بر لزوم آتش بس دائم در غزه
۱۴۰۲/۰۹/۱۰ - ۱۵:۱۰

یکی از سخنگوهای یونیسف امروز (جمعه) با بیان اینکه وقفه بشردوستانه اوایل امروز در غزه پایان یافت، گفت: یک آتش بس دائم بین رژیم صهیونیستی و فلسطین ضرورت دارد.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، "جیمز الدر" سخنگوی یونیسف گفت: ما به یک آتش بس دائمی نیاز داریم. حملات بیشتر در غزه به قتل عام منجر خواهد شد.

وی ادامه داد: چند ثانیه پس از پایان وقفه بشردوستانه، بمباران غزه شدیدتر از قبل آغاز شد.

اسرائیل جنوب غزه را منطقه نظامی اعلام کرد
۱۴۰۲/۰۹/۱۰ - ۱۵:۰۶

 ساعاتی پس از پایان آتش بس و از سرگیری حملات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، ارتش اسرائیل روز جمعه با پخش اعلامیه‌هایی بر فراز شهر خان یونس در جنوب، این شهر را منطقه جنگی اعلام کرد و از ساکنان آن خواست فورا شهر را تخلیه کنند. 

در اعلامیه‌های پخش شده رژیم صهیونیستی خطاب به مردم این منطقه آمده است؛«به ساکنان «القراره»، «خیربت خزعا»، «آبادان» و «بانی سهیلا»؛ شما باید فورا این مناطق را تخلیه کنید و در منطقه رفح پناه بگیرید. شهر خان یونس یک منطقه جنگی است».

در طول جنگ قبل از آتش بس اخیر، اسرائیل بارها به ساکنان شمال غزه گفته بود برای امنیت خود به جنوب نوار غزه حرکت کنند. شهر خان یونس در جنوب غزه قرار دارد.

سازمان ملل تخمین می‌زند که حداقل 946000 آواره داخلی غزه در حال حاضر در جنوب غزه هستند.
علیرغم غیرجنگی اعلام کردن جنوب غزه قبل از آتش بس، رژیم صهیونیستی بارها مناطق مختلف خان یونس از جمله پناهگاههای شناخته شده سازمان ملل را نیز هدف حملات هوایی خود قرار داده بود.

دیدار امیر قطر با رئیس اسرائیل در امارات
۱۴۰۲/۰۹/۱۰ - ۱۴:۵۳

 تمیم بن حمد آل‌ثانی، امیر قطر در حاشیه نشست تغییرات اقلیمی که در امارات درحال برگزاری است با اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی دیدار کرد.

رسانه‌های صهیونیستی ضمن تایید این خبر اعلام کردند که دو طرف با یکدیگر دست داده و رایزنی کردند.

روعی کاتس، رئیس بخش جهان عرب در شبکه صهیونیستی کان در این باره در صفحه شخصی خود در شبکه ایکس نوشت: این یک تصویر تاریخی است؛ رئیس اسرائیل در نشست تغییرات اقلیمی در دوبی با شیخ تمیم امیر قطر دست می‌دهد.

جزییات بیشتری از دیدار امیر قطر با رییس رژیم صهیونیستی منتشر نشده است.

هشدار فوری امیرعبداللهیان به اسرائیل برای توقف جنگ
۱۴۰۲/۰۹/۱۰ - ۱۴:۴۳

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: راه حلی جز استمرار آتش‌بس و ارسال گسترده کمک‌های انسانی در غزه و توافق بر سر تبادل اسرای طرفین وجود ندارد.

 حسین امیر عبداللهیان در واکنش به ازسرگیری حملات رژیم صهیونیستی به غزه از روز جمعه ۱۰ آذرماه ۱۴۰۲ در صفحه اجتماعی ایکس نوشت: "راه حلی جز استمرار آتش‌بس و ارسال گسترده کمک‌های انسانی در غزه و توافق بر سر تبادل اسرای طرفین وجود ندارد. اسرا با جنگ آزاد نمی‌شوند،  بلکه در بمباران‌ها کشته می‌شوند. استمرار جنگ واشنگتن و تل‌آویو یعنی نسل‌کشی جدید در غزه و کرانه باختری. گویا آنان به تبعات سخت بازگشت به جنگ فکر نمی‌کنند. وجود ناو جنگی تمام کننده نیست، وجود «اراده فلسطینی» تمام کننده است. تا دیر نشده حملات به غزه را فورا متوقف کنید."

بر اساس این گزارش ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه نیز در صفحه اجتماعی ایکس در این ارتباط نوشت: «خون‌آشامان صهیونیست پس از کشتار بیش از ۱۵ هزار فلسطینی دور جدید کشتار خود را در سایه ادامه حمایت دولت آمریکا آغاز کرده‌اند‏.

قطر: مذاکرات برای بازگشت به آتش بس ادامه دارد
۱۴۰۲/۰۹/۱۰ - ۱۳:۲۱

علیرغم شروع دوباره حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه ساعاتی پس از پایان آتش بس در روز جمعه، وزارت خارجه قطر در بیانیه‌ای اعلام کرد که مذاکرات فلسطینیها و اسرائیلیها برای بازگشت به آتش بس ادامه دارد و دوحه هر کاری که لازم باشد را برای آرام کردن اوضاع انجام خواهد داد.

وزارت خارجه قطر همچنین تاکید کرد که ادامه بمباران غزه شرایط را پیچیده و فاجعه انسانی در نوار غزه را تشدید خواهد کرد.

وزارت خارجه قطر در ادامه بیانیه با اشاره به از سرگیری حملات اسرائیل گفت: هدف قرار دادن غیرنظامیان، مجازات دسته جمعی و تلاش برای آواره کردن اجباری شهروندان محاصره شده نوار غزه را محکوم می کنیم.

قطر همچنین از جامعه جهانی خواست به سرعت برای توقف دوباره درگیریها تلاش کند. 

حماس: آمریکا برای پایان آتش‌بس به اسرائیل چراغ سبز نشان داد
۱۴۰۲/۰۹/۱۰ - ۱۳:۰۴

جنبش مقاومت حماس امروز (۱۰ آذر) در بیانیه‌ای مسئولیت پایان آتش‌بس در غزه و آغاز حملات را متوجه رژیم صهیونیستی دانست و گفت که این رژیم با هیچ کدام از پیشنهادات تبادل اسرا موافقت نکرد.

به نوشته الجزیره، در بیانیه حماس آمده است: «ما پیشنهاد دادیم اسرا و سالمندان را مبادله کنیم و اجساد کسانی را که در نتیجه بمباران اسرائیل نزد ما هستند، تحویل دهیم، اما اشغالگران نپذیرفتند، پیشنهادات مختلفی را در طول شب گذشته ارائه کردیم تا آتش‌بس ادامه یابد، اما اسرائیل از پیش تصمیم به از سرگیری حملات گرفته بود».

جنبش حماس با بیان اینکه با قدرت با حملات مقابله کرده و مانع از تحقق اهداف اشغالگران در غزه خواهد شد؛ تأکید کرد: «این مردم فلسطین هستند که حرف آخر را می‌زنند».

این گروه مقاومت همچنین دولت جو بایدن را مسئول ادامه یافتن جنایات جنگی رژیم اسرائیل دانست و گفت که واشنگتن به اشغالگران برای آغاز حملات چراغ سبز نشان دادند.

اولین واکنش نتانیاهو به از سرگیری حملات جنایتکارانه علیه غزه
۱۴۰۲/۰۹/۱۰ - ۱۱:۴۲

دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز در واکنش به از سرگیری جنایت های این رژیم علیه مردم غزه مدعی شد که جنبش حماس به وظایف خود برای تبادل اسرا پایبند نبوده و موشک به سرزمین های اشغالی شلیک کرده است.

این دفتر ادعا کرد: حماس به وظیفه خود بر اساس طرح آزادی زنان ربوده شده (زنان اسیر صهیونیست) عمل نکرد و به اسرائیل راکت شلیک کرده است.

دفتر نتانیاهو بار دیگر توهم سران این رژیم را تکرار کرد و گفت: با بازگشت جنگ، کابینه اسرائیل تایید می کند که به اهداف جنگ برای آزادی ربوده شدگان (اسیران صهیونیست) و نابودی حماس و اطمینان از اینکه غزه دیگر تهدیدی برای اسرائیلی ها نیست، پایبند است.

با پایان موعد آتش بس در غزه، رژیم صهیونیستی صبح امروز تجاوزهای خود علیه مردم فلسطین در این منطقه را از سر گرفت.

نبرد مقاومت فلسطین با نظامیان صهیونیست در شمال غربی غزه
۱۴۰۲/۰۹/۱۰ - ۱۱:۴۱

شبکه المیادین از نبرد رزمندگان مقاومت فلسطین با ارتش رژیم صهیونیستی در شمال غربی غزه خبر داد.

درگیری‌های شدیدی هم اکنون بین رزمندگان مقاومت و نیروهای اشغالگر در شمال غربی غزه در جریان است.

به گفته این شبکه، رزمندگان مقاومت به مقابله با تانک‌های ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه پرداخته‌اند.

اولین تصاویر از شهدای و زخمی‌های دور جدید جنایات ارتش رژیم صهیونیستی
۱۴۰۲/۰۹/۱۰ - ۱۱:۲۵

درپی از سرگیری بمباران و گلوله باران ارتش رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و حمله به خانه‌های شهروندان فلسطینی در منطقه الشیماء در شمال غزه، شماری از شهدا و زخمی‌ها به بیمارستان کمال عدوان منتقل شدند.

آتش بس موقت بین حماس و ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز بدون تمدید پایان یافت و بدنبال آن جنگنده‌ها و واحدهای توپخانه ارتش این رژیم حملات خود به غزه را از سرگرفتند.

هم اکنون نیز رزمندگان مقاومت فلسطین درحال نبرد با نظامیان صهیونیست در شمال غربی غزه هستند.

اولین تصاویر از شهدای و زخمی‌های دور جدید جنایات ارتش رژیم صهیونیستی

اولین تصاویر از شهدای و زخمی‌های دور جدید جنایات ارتش رژیم صهیونیستی

اولین تصاویر از شهدای و زخمی‌های دور جدید جنایات ارتش رژیم صهیونیستی

آغاز حملات شدید اسرائیل علیه مناطق مختلف غزه با پایان مهلت آتش بس

در پی پایان مدت آتش بس موقت در نوار غزه پس از هفت روز و عدم تمدید آتش بس، رژیم صهیونیستی حملات خود به نوار غزه را ازسرگرفته است.

 خبرنگار روسیا الیوم گزارش داد که آتش بس هفت روزه نوار غزه بدون اعلام تمدید آن پایان یافته است.

شهادت ۲۱ فلسطینی و زخمی شدن ده‌ها تن

خبرنگار الجزیره اعلام کرد که در پی حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مختلفی در نوار غزه، تعداد شهداء حملات این رژیم به ۲۱ تن افزایش یافته است. همچنین ده‌ها تن در این حملات زخمی‌ شده‌اند.

وزارت بهداشت نوار غزه نیز اعلام کرد که به محض پایان یافتن آتش‌بس، رژیم صهیونیستی مرتکب جنایت‌های جدیدی در نوار غزه می‌شود.

اعلام رسمی حملات توسط ارتش رژیم صهیونیستی

آویخای ادرعی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد: حماس توافق را نقض کرد و راکت‌هایی را به سمت اسرائیل شلیک کرد.

وی گفت که ارتش رژیم صهیونیستی مجدداً حملات را در رویارویی با حماس در نوار غزه فعال کرده است.

ادرعی عنوان داشت: در پی به صدا درآمدن آژیرهای خطر در کیبوتس حولیت، شلیک چند راکت از نوار غزه به سمت اسرائیل رصد شد که این راکت‌ها بر اساس سیاست دنبال شده، رهگیری نشدند.

در همین حال، رسانه‌های فلسطینی امروز (جمعه) گزارش دادند که صدای انفجارها و تیراندازی‌ها در شمال نوار غزه شنیده شده است و جنگنده‌ها و پهپادها در مناطق شمال غربی شهر غزه به صورت گسترده به پرواز درآمدند.

سایت عبری وای نت نیز گزارش داد که با وجود گزارش‌هایی مبنی بر تمدید آتش بس موقت در نوار غزه، اما آژیرهای خطر در شهر سدیروت و در شهرک‌های یهودی‌نشین جافیم و ایفز و نیر به صدا درآمدند.

آویخای ادرعی اعلام کرد که یک راکت از نوار غزه به سمت غلاف غزه شلیک شد و گنبد آهنین آن را رهگیری کرد.

غزه: جامعه بین الملل مسئول ادامه جنگ است

در پی عدم تمدید آتش بس و ازسرگیری حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه؛ دفتر اطلاع رسانی نوار غزه اعلام کرد که جامعه بین الملل مسئول ادامه جنگ است.

دفتر اطلاع رسانی غزه در بیانیه‌ای تصریح کرد: جامعه بین الملل مسئول ادامه جنگ اسرائیل علیه نوار غزه است.

دفتر اطلاع رسانی غزه اعلام کرد: رژیم اشغالگر به بمباران و هدف قرار دادن تعداد زیادی از خانه‌ها و مناطق امن در چندین استان نوار غزه ادامه می‌دهد.

در بیانیه این نهاد آمده است: حق مردم ما است که به دفاع از خود با تمامی ابزارها ادامه دهند و حق آنها است که به آزادی و استقلال خود دست یافته و کشورشان با پایتختی قدس را داشته باشند.

دفتر اطلاع رسانی غزه اعلام کرد که در پی حملات رژیم صهیونیستی به منزلی در اردوگاه المغازی در مرکز نوار غزه، تعداد شهداء حملات این رژیم به هفت تن افزایش یافته است.

دفتر نتانیاهو: به اهداف جنگ پایبند هستیم

از سوی دیگر، دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی ادعا کرد: ما به نبرد بازگشتیم و حماس به وظیفه خود برای آزادی گروگان‌ها عمل نکرد.

دفتر نتانیاهو تصریح کرد: با بازگشت درگیری‌ها، اسرائیل به تحقق اهداف جنگ علیه غزه پایبند است؛ اهداف جنگ آزادسازی اسیرانمان و نابودی حماس است.

پیشتر روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از مسئولان مصری امروز جمعه گزارش داد که رژیم صهیونیستی و جنبش حماس در مورد تمدید آتش بس موقت برای هشتمین روز توافق کردند.

در حالی که هفتمین روز آتش بس قبل از اعلام آغاز اجرای آن، با پیچیدگی‌های بسیاری مواجه بود؛ رسانه‌های رژیم صهیونیستی پنجشنبه گزارش دادند که برآوردهایی در اراضی اشغالی وجود دارد که امروز جمعه آخرین روز آتش بس در نوار غزه است و درگیری‌ها از روز شنبه از سر گرفته می‌شود.

کاخ سفید: تیراندازی در بیت‌المقدس نقض آتش‌بس نبود

 «جان کربی»، سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید در جمع خبرنگاران تصریح کرد که تیراندازی در یک ایستگاه اتوبوس در غرب بیت‌المقدس «از نظر فنی» نقض آتش‌بس غزه نحسوب نمی‌شود. 

طبق گزارش آسوشیتدپرس، جان کربی گفت که این اتفاق «از نظر فنی» آتش‌بس میان اسرائیل و حماس را که تنها غزه را شامل می‌شود نقض نمی‌کند. جان کربی همچنین گفت که کاخ سفید لحظه به لحظه در تلاش است تا آتش‌بس موقت در غزه برای روزهای دیگر تمدید شود. 

رسانه‌های فلسطینی روز پنجشنبه (۳۰ نوامبر/۹ آذر)، از وقوع یک عملیات استشهادی در قدس اشغالی خبر دادند.  وبگاه فلسطینی «شهاب» گزارش داد که در  تیراندازی به یک ایستگاه اتوبوس در شهرک «راموت» واقع در قدس اشغالی، ۸ صهیونیست زخمی شدند که حال برخی از آن‌ها وخیم است.

پس از آن، رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که یک زن شهرک‌نشین کشته شده و ۸ نفر زخمی شده‌اند. نیروهای اسرائیلی نیز بلافاصله خود را به محل حادثه رساندند. 

رسانه‌های صهیونیستی ادعا کردند که مجریان این عملیات ۳ فلسطینی بودند که نظامیان اسرائیلی هر ۳ نفر آنها را به شهادت رساندند. 

اسرائیل از زمان «طوفان‌الاقصی» ۳۳۶۵ فلسطینی را دستگیر کرده است

 «جمعیت زندانیان فلسطین» شامگاه پنجشنبه اعلام کرد رژیم اسرائیل طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۰ فلسطینی دیگر را در کرانه باختری دستگیر کرده است. 

در بیانیه این نهاد فلسطینی آمده است که در میان دستگیرشدگان چندین نفر زن هستند و چند نفر دیگر هم زندانیان سابق هستند. 

به گفته  جمعیت زندانیان فلسطین تعداد کل فلسطینی‌هایی که توسط نظامیان اسرائیل از ۷ اکتبر دستگیر شده‌اند به بالغ بر ۳۳۶۵ نفر افزایش یافته است. 

نیویورک تایمز: محبوبیت حماس با آزادی اسرا افزایش یافته است

روزنامه نیویورک تایمز پنجشنبه نوشت که با آزادی اسرای فلسطینی از زندان‌های رژیم صهیونیستی محبوبیت حماس در کرانه باختری افزایش یافته است.

 این روزنامه آمریکایی نوشت: آزادی هر روزه زندانیان محبوبیت حماس را در کرانه باختری اشغال‌شده توسط اسرائیل بالا برده است.

نیویورک تایمز افزود: وقفه طولانی در جنگ شتاب حمله اسرائیل را کاهش می‌دهد و اهدف اعلامی مبنی بر کنار زدن حماس از قدرت را به خطر می‌اندازد.

بر اساس این گزارش، مقام‌های دولت جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا می‌گویند که با افزایش فشار بین‌المللی بر رژیم صهیونیستی برای توقف کامل حملات خود، اسرائیل را تحت فشار قرار داده‌اند تا پس از بازگشت به تهاجم خود، با دقت بیشتری بجنگد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰۳
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۳۰۵
هیولای شیطانی اسرائیل یه مدت خونخواری نکرده بود تشنه شده بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
نیش عقرب نه از ره کین است
اقتضای طبیعتش این است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
افراط کاری هر دو طرف باعث کشته شدن انسان های بی گناه می شه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
اون فقز یک آتش بس موقت برای تبادل اسرا بود، و نه قرارداد صلح دائم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
جنگ غزه باعث رفع آلودگی هوا و ترافیک در تهران می شود
متخصص مغز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
شما کامنتای منو سانسور کن تابناک جان
در پیشگاه خدا این کامنت ها علیه شما شهادت خواهند داد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
تابناک!تو رو خدا کامنتهای این به اصطلاح متخصص مغزرا،هروقت هر جا دیدی بیار بذار بالاترین کامنتها،چون به بیماری خودشیفتگی،خودشیدایی دچارشده،خوانندگان هم با مثبت و منفی دادن،تکلیف ایشان را روشن میکنند،یه سؤال هم از ایشان که متخصص مغز بدون سهمیه هستند دارم،آیا مصرف زیاد از حد ساندیس باعث آلرژی میشود؟؟مثلا به جمله ی من رأی نمیدم،برگزاری رفراندوم،یا هنیه حالا کجاست؟آلرژی ایجاد میشود؟در حالت کلی مصرف زیاد ساندیس،چه تاثیری بر فهم و شعور افراد دارد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
کساییکه در این مدت رجز میخوندید که من آنم که رستم بود پهلوان،لطفا شعار ندید و خودتونو برسونید غزه،وقت وقت عمله،شربت شهادت دوباره آماده ی نوشیدن شده،از من غربگدای بیبصیرت،واداده،و غیرحزب اللهی به زعم خودتان هم انتظار نداشته باشید!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
هنیه صد سال عمر می کند
ناشناس
| Canada |
۱۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
شروع کننده جنگ لزوما برنده و یا پایان دهنده جنگ نیست.
حماس باید قبل از حمله به عواقب کارش فکر می کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
چندمیلیارد مسلمان از پس 10 میلیون یهودی برنمیان. فقط محکوم می کنند هشدار می دهند و تهدید توخالی می کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
کسانی که منفی دادند اگر خونشون رو دزد بزنه به جای بیرون کردنش براش چایی می آورند!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
ناشناس 7.43 !!!!!!!!!!!با شما موافقم !!!!!!!!!ولی فعلا تو ایران همین جمله شما چند سال که داره اتفاق می افته!!!!!!!!!!!!-دلیل منفی شدن کامنتها هم همینه !!!!!!!!!!!!!متعجم که چطور متوجه کامنتهای منفی هستی ولی پیگیر تغییر نگرش ملت و دلایل آن طی چند سال گذشته نشدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
آفرین چه تعبیر زیبایی؛
هیولای شیطانی
منم اضافه می کنم هیولای شیطانی و حیوان دست آوز شیطان بزرگ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
مملکت 80 میلیونه و 45 ساله با صد تا نقشه رژیم کودک کش امریکا از پا نیفتاده
اونوقت انتظار داررید با سیصد چهارصد تا کامنت ارسالی از آلبانی و اسراییل به زمین بخوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چقدر ساده اید!!!!!!!!!!!!
آرش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
من دیشب برای اولین بار با خیال راحت خوابیدم وقتی لحن قاطع امیر عبداللهیان را دیدم امروز آنش بس دایمی میشه ایران کشور کوچیکی نیست که آخیش
هنیه کجاست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
چند می گیری برای هر دفعه نوشتن ناقلا!!۱
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
همه مثل شما پولي نيستن داداچ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
ناشناس ۱۱:35
دستمزدش تلنگر روزانه به افکار متصلب امثال شماست.
مثل شما بابت کامنت پول نمیگیریم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
هتل های ۵ ستاره قطر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
پناهیان کجاس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
آلرژی جدید نسبت به هنیه کجاست ایجاد شده،یه نفر هست که میگه متخصص مغزه،از همکاران دکترش،به شرط سهمیه ایی نبودن بپرسه که رفع این آلرژی چگونه ممکن است؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
هنیه به سفر قطر کرده و در هتل پنج ستاره به حماس در جهاد علیه اسراییل کمک می کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
تا حالا درکدام جنگ دیدی که سر دسته های جنگ کمتر از ؟؟
صد سال عمر نکرده باشد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
هنیه و نتانیاهو هر کدام صد و بیست سال عمر می کنند.
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
داداش اقای 13:03 شما چون واس هرکاری عادت کردید ساندیس خوردن وکسری خدمت و قول وام و.... فکر میکنی هر ادمی بیاد نظرش بگه باید پول بگیره از کسی؟؟؟؟؟؟ اگر چندوقت ساندیس ترک کنی مغزت باز بشه میفهمی حق با کیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
رسایی که اولین متقاضی اعزام به غزه بود کجاست
ناشناس
| Canada |
۰۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
آخر نفهمیدیم که چه طرفی داره التماس برای
آتش بس می کنه ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
پسر راحت طلب منتنیابو کجاست؟؟
اسرائیل حق ندارد شهرک‌نشینان را مسلح کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
اسرائیل حق ندارد اما حماس حق دارد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
اعراب ساکن اسراییل حق دارند که اسلحه داشته باشند و به اتوبوس شهروندان حمله کنند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
بابا دعوا نکنین یه کم به این فکر کنید که به ما ربط نداره...گوشت کیلویی۶۰۰ هزار تومن
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
خوب بعد از یه استراحت کوتاه نیمه دوم یا همان نیمه مربیان شروع شد
عباس قلی خان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
خب دیگه بساط شیرینی و شربت بابت چهار روز آتش بس جمع کنید نیمه دوم شروع شد.بریم برای بخش جنوبی گزه.. چیزی زیادی نیست عجب توفانی بپا کرد گزه ،قشنگ شخم خورد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
اسراییل 70 سال زورکی وارد خانه فلسطین شده
فلسطین میزبان طبق قوانین بین الملل حق دارد این دزد را بیرون بیندازد
با نقض آتش‌بس از سوی حماس اسرائیل دوباره غافلگیر شد! این دومین پیروزی بزرگ حماس است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
مطميني؟يعني الان اينكه يك گروهك بزنه زير قولش خوبه؟؟؟؟؟افرين كامنتت عكس گرفتيم درج در تاريخ
ناشناس
| Germany |
۰۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
من هم با شما موافقم حماس دوباره پيروز شد. فقط برادر كجا شيريني مي دهيد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
چقدر اسراییل مزدور و وطن فروش و کاسه لیس داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
خطاب به افرادی که همه چیو مسخره میکنین:(بابا خودتون شکلک هستین نمیخاد مسخره بازی دربیارین)
زن و شوهر دعوا کنند ابلهان باور کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
کسی که به اسم معلم چرت و پرت نوشتی تو انسان نیستی از یک دلقک مرتد آلوده هم بدتری
متخصص بی‌مغز این خبر رو ببینه سکته میکنه و همه از دستش راحت میشن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
خیلی حال میده که متخصص مغز از شدت ناراحتی، سکته مغزی بکنه !! ما که دعا میکنیم از سیت این متخصص خل و چل راحت بشیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
متخصص مغز
آقا اجازه
بجون مامانم من نبودم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
بد جوری میسوزی
عاشق سوپرایزهای حماسم، قشنگ میترکونه! هوراااااااااا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
برادرا. منظورش طنز بود چرا انقدر منفی؟
نت داغونه
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
چی داغون نیست
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
فکر کن با ۵۰ دلار چی میتونی بخری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
داغانیم داغان
کاخ سفید:تیراندازی در بیت المقدس از لحاظ فنی اتش بس را نقض نمیکند ... باید یه وی آی ار بریم !؟دنیا چقدر مسخره بازی شده جان انسانها از هر طرف باید از لحاظ فنی بررسی بشه . خدایا ممنون بابت خلق اشرف مخلوقاتت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
البته چون وی آی آر در منطقه نبود حماس کار را راحت کرد و امروز صبح، قبل از پایان زمان آتش بس، شلیک راکت را شروع کرد تا نیازی به بررسی فنی هم نباشه.
الان دیگه واقعاً به یک زن فلسطینی برای ازدواج و مهاجرت به کشورهای اروپایی نیازمندیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
واقعا آدم عاقل و آینده نگری هستی. لطفا اگر خواهر مجرد داشت، خبرم کن چون دیگه نمیتونم توی ایران زندگی کنم
نیازمندی‌ها
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
۱۳:۵۸
باشه، فقط نگا چند ساله باشه؟ اگه قبلاً اسیر شده باشه اشکالی نداره؟!
به نیازمندی ها و ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
لطفاً اگر خانم کیس ازدواج در فامیل دارید معرفی کنید تا ما هم بواسطه فامیلی بعد از شما بیاییم خارج
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
بخدا من ازهمتون مستحقترم، اصلا قول میدم خارج وداخل هم نرم هرجایی شمابگید میرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
به رییسی بگید یک گشت ارشاد یا پلیس امنیت اخلاقی برای تابناک بز اره یا مردم خود جوش عمل کنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
خود شیفته "الان دیگه واقعاً "
امروز شوژه ای برای فحش شنیدن ندارم . هر چیزی خودتان صلاح می دانید نثارم کنید .


تشخیص : نشستن در تشت آب سرد هم چاره نکرد . من کلا برانداخته شده ام .
پاسخ ها
یک معلم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
نه بهت منفی میدم نه مثبت چون تو لیاقت منفی گرفتن هم نداری، دوستان عزیز از این به بعد به متخصص بی‌مغز منفی هم ندهید تا بیشتر ضایع بشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
حرفای قشنگی میزنه که
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
غلط می کنند بهت فحش بدن
کی از تو بهتر
خیلی هم نازی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
حرفی برای گفتن نداری
زیرا
مغزت هنگ کرده
از بس ضدو نقیض نوشتی
درمان
مطالعه و بالا بردن سطح اطلاعات و شرکت در کلاس های آموزشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
تخصص این بابا هم مثه تخصص زاکانیه،سهمیه ایی بدون عرضه حتی زدن یه آمپول!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
حرفهایی که میزنه درسته
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
براندازها در حال شادی بخاطر حمله مجدد سگ هار امریکا به فلسطین هستند . اینها بلاخره باید نشان بدند بویی از ادمیت نبردند
اسرائیل لااقل به هشدارهای امیر عبدولا احترام می‌گذاشتی!
پاسخ ها
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
وای ما که از این هشدارها و خط قرمزها
که به اسرائیل . افغانستان... می دهیم خودمان ترسیدیم
چه رسه به اونا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
درسته که این طفلک در آن هفته های اول جنگ گر و گر هشدار می داد ولی در باره شروع مجدد جنگ هنوز چیزی نگفته بود. شاید خواسته این دفعه ابتکار به خرج بدهد و با هشدار ندادن اسرائیل را بترساند.
ناشناس
| United States of America |
۰۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
شايد اسرائيليا انگليسى نميفهمن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
کاش ظریف کمی شجاعت امیر عبدالله را داشت
کمی از از تبادل اسرای حماس یاد می گرفت تا برجام یکطفه به نفع امریکا نشود.
عرزشی های عزیز این دفعه دگ بالا غیرتن پاشین برین فرصت از این بهتر اخه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
فرصت از این بهتر وقتی است که آتش بس پایدار برقرار شود و آن وقت این عزیزان برای رفتن بی تابی کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
جنگ که تمام شد میرن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
ارزشی ها اول از روی نعش تو رد می شوند و بعد به کمک حماس می روند
سگ هار صهیونیسم وحشی تراز این حرفها هست یک مرد مثل هیتلر خدابیامرز بایدظهورکنه تا نفر آخر اسراییل را زنده سوز کنه.تنهاراه نجات بشر ازدست اسراییل همینه چون بدتر وخبیثتراز داعش هست.والله باید تیمی مافیایی تشکیل وازدرون اسراییل شروع کند ونسل جهودهای صهیون را بخشکاند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
گربه مسکین اگر پرداشتی

نسل گنجشک از زمین برداشتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
خداوند انشالله شما را با اربابنان هیتلر محشور فرماید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
خجالت هم چیز خوبیه!هیتلر مرد بود؟خدابیامرزی داره؟لابد اسکندر و چنگیز و صدام حسین و کل خونخواران عالم،در دسته بندیت میگنجن؟؟!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
:جناب 1339 درستش اینجوریه
گربه ای مسکین ! اگر پر داشتی
تخم گنجشک از زمین برداشتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
کی گفت این سگ ها رو بیدارکنید
عده ایی میگفتند اگر اسراییل حمله زمینی به غزه کند ما چنین و چنان میکنیم اسراییل حمله زمینی کرد و خبری از اینها نشد دوباره درزمان آتش بس باز شروع کردن که اگر اگر اسراییل دوباره حمله کند ما چنان و چنین میکنیم حال منتظر هستیم ببینیم تا با شروع دوباره حمله اسراییل اینها چکار میکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
این توهم خودته کسی،نگفته چنین و چنان میکنیم
علی
| Canada |
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
الآنم دارن هی سخنرانی میکنم دیگه!! کلاً فقط سخنرانی دوست دارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
توهم کجا بود داداچ؟خوب یاد گرفتین زیر همه چی بزنین! اما مردم سایر دنیا مثل ملت ایران نجیب و فراموشکار نیستن و بابت این شیطنتها دمار از روزگارتون در میارن.بعضیاتون فهمیدین و متاسفانه خیلیاتون تو هپروتین! هنوز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
ناشناس 13:35
آنچه روی صفحه تعداد زیادی از کانلهای تلویزیون میلی ما می بینیم این است که 11 میلیون نفر عبارت "حریفت منم" پیوسته اند. آیا متن این پیام بجز این است که ما آماده ایم چنین و چنان کنیم ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
امثال آرزوی درگیر کردن ایران را دارید همانطور که از تحریم ها حمایت میکردید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
در صورتیکه اسرائیل جنگ را از سر بگیرد،هیچ مانع و بهانه ای برای آزادگان عالم برای انتقام سخت باقی نمی ماند.
در آن صورت زمین،دریا و آسمان آنچنان بر اسرائیل تنگ خواهد شد و هیچ راه فراری برای آنها نمی ماند.
طوفان القصی طوفان نابودی مردم غزه!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
طوفان القصی طوفان نابودی اسراییل و بی وطن ها!!!!!!
بعد از ورود و خروج بلینکن به فلسطین اشغالی ، اسرائیل حمله رو شروع کرد و نشون داد که امریکا گرداننده اصلی این جنگه ... نیرو های مقاومت در منطقه با چند حمله عظیم چند ده هزار نفری باید بایگاه های امریکا در سوریه و عراق رو در دست بگیرن و سربازان امریکا رو اسیر کنن ... اونوقت امریکا میشینه سر جاش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
قبول نیست، تو دیدی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
باشه. فقط نفرمودید این سربازان آمریکا را «سطحی» اسیر کنیم یا راست راستکی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
کلا یک تئوریسین جنگی تمام عیار تشریف داری

!!!!مواظب خودت باش ندزدنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
یعنی اگه بلبنکن به دیدن نتانیاهو نمیرفت، اسراییل حمله نمیکرد؟!؟
خاک بر سر ما که تحلیلهای شما رو مبخونیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
چشم
امر دیگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
دقیقا
امریکا داره به فرزند نامشروعش تنفس دهان به دهان میده
الان زندانی‌های فلسطینی آمدن وسط میدون جنگ و احتمال کشته شدنشون هم هست شاید چند تاشون از آزادی پشیمون بشن
پاسخ ها
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
راست میگه همون جا تو زندون جانشون بیشتر امنیت داشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
متاسفم برای بشری که اینقدر عرصه برزندگی و حیات دیگران تلخ میکنه تا به اغراضش برسه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
به شخصیت خودترجوع کردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
خود اسراییل اعتراف کرده شکست خورده اونوقت کامنت نویساش نه
دیگه وقتشه حماس اسرائیل را نابود کنه
چند قدم دیگه نموده. شما موفق می شید. شک نکنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
نشستی تو خونه گرم و نرم خودت بعد به حماس دستور میدی؟ اخوی بیش از 15 هزار نفر کشته شده اند و نیمی از غزه بطور کامل با خاک یکسان شده است. خدا لعنت کند جنگ افروزان را.
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
این از افعال منفی در این جمله استفاده شده!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
ریشه بدبختی خاورمیانه روسیه است
از مردم فلسطین و لبنان برای فشاربر غرب استفاده میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
ریشه بدبختی منطقه امریکاست که تا حالا یک میلیارد نفر را کشته
اگه متخصص مغز برای جهاد بره غزه منم میرم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
متخصص مغز الان در کله پاچه ای مشغول مغز خوردن است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
فعلا که در خدمت صهیونیسمی
لفاظی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
لفاظی کجا بود مومن؟ حرف مفته!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
لفاظی نتانیابو
دوستان از این به بعد به متخصص منفی هم ندهید تا بیشتر از این ضایع شود. با تشکر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
اقا چکار دارید متخصص مارا ؟
مادلمون براش تنگ میشه دوست داریم بیاد نظربده
متخصص مغز سهمیه ای نیستی ؟ مشغول رانت خواری هستی ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
اگر متخصص مغز قدری غیرت و شحصیت داست، بعد ار این همه مسخره شدن توسط خاص و عام، باید چند قرص سبانور میخرید و حودکشی میکرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
متخصص مغز هم خوب زد تو پوزش صهیونیست های داخلی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
طبق همین نظر سنجی شما 5.5 درصدید چیه کی هستید
صهیونیست های داخلی فکر نکنند در امنیت هستن و می تونن همون جنایات غزه را در ایران تکرار و اجرا کنند. مراقب شما هستیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
بخواب بابا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
واییییی ترسیدم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
خخخخخخخ.....چه بچه ای .....بچه شماست؟! ماشالله چه قشنگ شعرم میگه!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
چقدر بدبختی که به هم وطن خودت لقب صهیونیسم می دهی .
ولاتنابزوا بالالقاب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
ایرانی مزدور اسراییل اسمش دیگه هموطن نیست
بی وطن هست
ارتشی که ادعا میکنه در جنگ شش روزه 4 کشور عربی رو شکست داده 60 روزه داره توی فزه دست و پا میزنه
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
جماعتی که شب و روز فریاد میکشیدن و هیهات من الذله
دادن رو هم شناختیم دریغ از یه نفر که بره جنگ!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
حماس میان مردم پنهان شدهاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
توی فزه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
درود به حماس و مردم باغیرتش
لعنت به کسانی که آنها را مسخره می کنند
ماشالله, ماشالله, ماشالله…..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
ایول الله
بعله اتوبوي محياس
دير پتويي ها بفرمايند غره
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
پنج تا کلمه نوشتی ۴ تاش اشتباهه. اتوبوس مهیا زیر غزه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
تو فعلن خوش خدمتی کن به اربابت اسراییل کودک کش
طرفداران فلسطین کارشون رو بلدند
شما که گفتید حماس اسرائیل را شکست داد و کارش تمامه و صهیونیست ها بروند شنا یاد بگیرند تا از راه دریای مدیترانه فرار کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
چقدر عجله داری
کار وطن فروشان به شنا یاد گرفتن هم میرسه
هنیه کجاس ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
هنیه سر قبر بابای بی وطن هاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
ناشناس 8:4 معلومه این جمله خیلی تو رو عصبی کرده از بددهنیت معلومه که احساس ضعف می کنی
بازم در باغ شهادت باز شد ولی استفاده نمیکنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
همین جهنما فعلا ترجیح میدن .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
ولی در باغ جهنم باز شده برای حقوق بگیران اسراییلی
این شیوه از آتش بس و تمدید روزانه آن، معترضین را در برنامه ریزی تجمعات اعتراضی در یک یا دو روز مانده به پایان آتش بس موقت، ناتوان کردد.
عملاً انرژی که می توانست در نتیجه شکل گیری تجمعات اعتراضی هماهنگ در سراسر دنیا، علیه اسرائیل ایجاد شود، در نتیجه این شیوه از مذاکره و آتش بس خنثی شد.

با وجود موفقیت های مقطعی رسانه های حامی فلسطین در جنگ رسانه ای، اما در این مرحله و در ضعف تحلیل رهبران جبهه مقاومت، این رسانه ها تبدیل به ابزار دشمن شدند و در خدمت شروع ِ مجددِ آسان جنگ تولید محتوا کردند.
چرا انقدر پیام ها سانسور میشه؟ شنیدن واقعیت اینقدر تلخه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
کدام سانسور
هر چی دلتون می خواد علیه ملت ایران و امنیت ملی می زنید
شما که یک هفته س دارید جار وجنجال میکنید که اسراییل از روی لا علاجی وجلوگیری از ابروریزی و شکست برا اتش بس التماس می کرد پس چی شد ؟
کوثری دیروز میگفت اسرائیل التماس میکنه برا آتش بس ازبس که تلفات داده دیگه توان نداره پس چرا این طوری شد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
کوثری اگه راست میگه بره غزه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
این با با سر کوچه شون هم با استرس میره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
کوثری فرمانده شجاع
با توپ وتانک در عصر حاضر نمیشود به صلح پایدار رسید فقط فکر واندیشه که سلاحش قلم است صلح پایدار حاصل میشود توپ تانک وموشک انسان میکشد ای کاش رهبران کمی قدرت تفکر داشتند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
این را به جنگ طلبها بگو .که خونریزی می کنند
پناهیان و رسایی بالاخره رفتن غزه ؟!
چرا از بهشت فراری هستن ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
لعنت به بی وطن های طرفدار اسراییل
لعنت بر اسرائیل و یهودیت افراطی
این افراطیون اگه قدرت داشته باشن همه مسلمونا روقتل عام میکنن
ساده لوحی هست اگه فکر کنیم فقط تو فلسطین میمونن و به فلسطین قانع هستن.
یک تحلیل این هست حماس به تحریک ترکیه و عربستان یورش همه جانبه رو آغاز کرد تا ایران هم وارد معرکه بشه اگه این باشه که باید خیلی هوشیار بود.
یهودیت افراطی خیلی زیرکانه و موذیانه رفتار می کنه. چک اول رو میخوره و مظلوم نمایی می کنه بعد تا میتونه طرف رو چک پیچ می کنه و کسی از کتک خوردن طرف مقابل جلوگیری نمیکنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
افراطیهای دنیا دشمن بشریت هستند .
چه مسلمان و چه یهودی و چه غیره مذهبی و کمونیستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
مسلمانان افراطی چی با اونا مشکلی نداری؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
حزب لاتی های ایران که از اسراییل هم پیشی گرفته اند و حداقل هشتاد درصد ملت ایران را ایرانی نمی دانند.
امیرعبدالهیان: وجود ناو جنگی تمام کننده نیست، وجود «اراده فلسطینی» تمام کننده است.
چرا امیرعبدالهیان بر خلاف میل و «اراده فلسطینی» مبنی بر پایان اشغال و احیاء کامل دولت و سرزمین فلسطین آتش بس فوری و تبادل اسرا رو مطرح میکنه؟ این که برخلاف شعار خود حضرات دال بر محو اسرائیل هم هست...
یک توصیه جدی:
نظام باید همه اون تحلیل گران و متخصصانی که تحلیل کرده بودن اسرائیل به آتش بس ادامه میده و جنگ دوباره شروع نمیشه همشون رو باید از بدنه تصمیم سازی و تصمیم گیری کنار بگذاره.
اراضی شخم خورده میبایست افزایش یابد
اسرائیل از همون اول گفت بعد از پایان آتش بس دوباره شروع می کنیم که کرد. دیگه نیاز به بهانه نبود
درب بهشت مجددا باز شد از امروز صبح
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
بهشت که درب نداره در داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
درب جهنم برای متجاوزین کودک کش اسراییلی باز شده
به نظر می اید شوک ناگهانی حمله حماس در 7 اکتبر به منظور ناکام گذاشتن توافق میان این کشور با عربستان ' بازی دومینویی باشد که امریکا. به منظور محکم.کردن چای پا و نابودی اولین مانع ' طراح. ان بوده و این گروه در تله ان افتاده باششد . چه وجود ناوگرو ه ها و سایر حوادث به دنبال یکدیگر اجتناب ناپذیر بوده و توقف موقت نیز کنترل افکار عمومی بوده باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
اینها تا ایران را نابود نکنند دطت بردار نیستند اونهم فقط بخاطر مسئولان بی کفایتمان. همه این نقشه ها بخاطر ایرانه. اگر ایران نباشه روسیه اینقدر دور برنمیداره و یمن وعراق و.... یا باید ازبین بریم یاباید کاری بکنیم. هیچ راه دیگری نیست
ناشناس
| United States of America |
۰۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
بوى ١١ سپتامبر مياد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
بوی تعفن پسر بایدن میاد
جاده و اسب مهیاست بیا تا برویم
غزه منتظر ماست بیا تا برویم

آقایان و خانمهای عرزشی بیاید تا برویم غزه منتظر ماست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
تو زیر پامون له می کنیم وبعدش میریم غزه
به اونهایی که معتقد هستند اسرائیل برنده جنگه میگم که:جوجه را آخر پائیز می شمارند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
اتفاقا الان آخر پاییزه ، اول پاییز زمان جشن گرفتن و شیرینی خورونتون بود !!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
باشه آقا جلیل
اتفاقا آخر پاییز نزدیکه
میشماریم
ناشناس
| Germany |
۱۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
سه هفته دیگر، پاییز تمام میشود ...... منتظر می مانیم تا ببینیم برنده جنگ، کدام طرف خواهد بود
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
پاییز میاد ومیره بهار و تابستون هم رد میشه این جوجه ها شمرده نمیشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
نابودی اسراییل وعده الهی است هر چند بدتان بیاید
آرش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
من دوباره باید بشمرم ظاهرا یکم زوده تا حالا به ازای هر اسراییلی 20 تا فلسطینی تارومار شدن
در ادامه لفاظی های ...

هشدار فوری امیرعبداللهیان به اسرائیل برای توقف جنگ
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
و اعلام آمادگی ۲۰ میلیون بسیجی برای اعزام به غزه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
بلینکن دروغگو دائم داره لفاظی می کنه
ما نگفتیم میریزیمشون توی دریا
ولی گفتیم با سطل اب بریزیم روشون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
تا برن تو دریا
وزیر نیرو با همراهان با پول ملت رفته دبی سمینار محیط زست درجا بخاطر حضور اسراییل داره برمیکرده خوب نمیرفتی حق ماموریت نمیگرفتی ؟ نابودی اسراییل مهمتره یا الودکی محیط زیست؟ تابی جان ب کسی توهین نکردم جمله ام سوالیه از خط گرمز هم رد نشدم ب امید این ک پیشرفت ابادانی ایران در زمره اهداف عالیه باشد نه.....
بعضی کلی ادعا دارن ولی فقط تو مترو و برا توماج .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
توماج ارباب همه وطن فروشای دنیا
هژبر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
توماج وطن فروشه؟! تو یه جمله از توماج بگو که بوی وطن فروشی بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
توماج ابله، مزدور اسراییله
اربابش شیطانه
به دنبالی ویرانی ایران است
تابناک . دیگه کامنت ها رو ذست چین میکنی. نکنه یکی اومده برای تحدید عمق مطالب و یکسویه شدن انها
بابا هشدار چیه ؟
اون داره می‌کشه شما هشدار میدی؟
یا دعوا نکن یا اگر دعوا کردی برو تو دل طرف ، ۴ تا میخوری ۲ تا که میزنی
حماس دوباره صبح امروز راکت پرونده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
حماس دوباره از خود در مقابل دزد اسراییلی دفاع کرده
کشورهای عربی و مسلمان هم وحدت ندارند بی وجدانها یا از امریکاه میترسند ویا انگلستان ویا فرانسه همگی وابستگی به اروپا وامریکاه دارند مثل کبک سر زیر برف کردند وجرات ندارند بدون اجازه از پدر بزرگشان نفس بکشند دراینجا فلسطین قربانی سیاست های عربها وکشورهای مسلمان شدهاند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
من از عرب هستم اما عرب از من نیست
تازه می فهمیم پیامبر رحمت منظورش چی بوده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
نتانیابو به سران عرب سیب زمینی
هشدار داده که سکوت کنند تا سرجاشون بمونند
به امید نبابودی ستمگران و تروریست ها
تا می تونین تانک مرکاوا شکار کنین تا دل ما حامینت حماس شاد بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
یعنی تنها دلخوشی شما این است که حماس تانک مرکاوا شکار کند؟
کاش مشکلات و انتظارات ما هم در حد خواسته های شما بود
ناشناس
| Canada |
۲۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
غرق نشی حاجی با اینهمه شهامت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
حماس کلی تانک شکار کرده تا چشم المیانی ها و کانادایی های بیوطن دربیاد
حماس صبح امروز راکت پرانی کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
خوب چکار کنیم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
اسراییل کودک کش صبح امروز موشک پرانی به مردم غزه را شروع کرد
اى واى از اين هشدار ها ندهيد كه اسراييل خيلى ميترسد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
اسراییل از گربه ترسوتر
شمارش کردید امیر عبدالهیان تا حالا چند بار هشدار صادر کرده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
توی این ۵۰ روزه ؛ ۷ تا هشدار داده :-)
ناشناس
| Germany |
۱۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
دستگاه هشدار سنج هنگ کرده و باید ریست شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
بالاخره این امیر عبدل وزیر خارجه ایران است یا حماس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
امیر عبدالهیان هشدار مکرر میده
بهتر از بن سلمانه که جشنواره سگ و دیسکو راه بندازه که به لشکرین اسراییل شیطان اضافه می کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
شمارش کردید امیر عبدالهیان تا حالا صد بار بار وطن فروشان رو سوزونده
از امیر عبدالهیان خیلی خوشم میاد

هشدار .....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
مردم میدان امیر عبدالهیان عزیز
ساکنان سرزمین های اشغالی دین اجداد خود را برگزیدند گوساله سامِری یا گوساله طلایی، بتی از طلا که سامری پس از طولانی‌شدن غیبت موسی(ع) در میقات، به شکل گوساله ساخت و بنی‌اسرائیل را به پرستش آن دعوت‌کرد. گوساله طلایی، صدایی شبیه گاو داشت که غیرعادی و معجزه‌وار به نظر می‌رسید. موسی(ع) پس از بازگشت از طور سیناء، و اطلاع از گوساله‌پرستی بنی‌اسرائیل، هارون را توبیخ و سامری را مجازات کرد و گوساله طلایی نیز سوزانده شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
چه ربطی داشت. چرا به این ایه استناد نکردی" و تمت کلنه ربک الحسنی علی بنی اسرائیل" سعی کن چیزی که به اون اشراف نداری استفاده نکنی .
خطرناک تر از نسل کشی
انکار نسل کشی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
درود بر شرفت که حق گفتی
انکار کنندگان وطن فروشند
انشالله پاک سازی کامل غزه
بعد هم خود مردم غزه برن اب و نون و گاز و غذا و شغل خودشون خودشون از اول بسازن
چون دیگه اسراییل نه اب بهشون میده نه گاز نه برق نه کار:)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
گفتی بازیافت . نون شون تو روغنه
اوه اوه امیر عبدل هشدار‌داد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
اوه اوه وزیر خارجه فرانسه مثل سگ از اسراییل میترسه
تجربه ای که حماس در این جنگ کسب کرد این است که بدون حمایت مستقیم کشورهای حامی خود اینچنین ناشیانه عمل نکند.نیروهای مقامت بجای تونل اگه پدافند داشتند و در تولید سامانه های پدافندی توانایی هرچند کمی هم داشتند خیلی بهتر میتوانستند از زنان و کودکان دفاع کند و عاقلانه نیست اینکه گروهی که مسئول شروع جنگ هستند مردم بیدفاع را در مقابل دشمن خونریز رها کنند....
آقای وزیر تمام کننده پول و سلاح های مدرن و تکنولوژی و قدرت نظامی هست
ارداه ملت چیزی را عوض نمیکنه همانگونه که خیلی از کشور ها اراده ملت کاری نکرد اگر فلسطینی ها هم قدرت نظامی داشتند اسرائيل جرات حمله نمی‌کرد همانگونه که آمریکا جرات حمله به چین را ندارد
جنگ نباید شروع میشد حالا که شده تا رسیدن به صلح پایدار باید ادامه پیدا کنه .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
صلحی در کار نیست
فقط شکست اسراییل متجاوز
ای مزدوران امریکا اگر جنگ شود اول شما را می فرستیم جلوازشرتون راحتبشویم
شروع کننده جنگ لزوما برنده و پایان دهنده جنگ نیست.
حماس باید قبل از شروع جنگ بهش فکر می کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
یک دزد به خونه حماس زده و و حماس با غیرت از خودش دفاع کرده اخوی راحت طلب
عبداللهیان همش هشدار میده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
وزیر خارجه آلمان که همین هشدارهای امیر عبدلهیان رو هم میترسه بزنه از بس که ترسو هستند این اروپایی ها
اردوغان دچار زوال عقل شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
اررررزو غان نون معامله با اسراییل رو سر سفره مردمشون برده
مطمئنا اسراييل با تذكر اميرعبداللهيان جنگ را متوقف مي كند.خ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
حماس برای اسراییل و ده ها کشور حامی اش کافی است
عمیر عبدولاهیان شده مثل اژیر آمبولانس فقط هشدار میده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
چقدر چسبید رییس جمهور آلمان توی قطر ضایع شد و
اینقدر میترسه که نمیتونه یک دهم امیر عبدالهیان علیه اسراییل حرف یزنه
کار غزه تمام است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
کار اسراییل حرام زاده و حامیانش تمام است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
شما فقط 3 درصدی جیرتون قطع بشه 1 درصد
یکی گفته یهودیارو تو بحر المیت غرق میکنیم!! اونجا کسی غرق نمیشه بخاطر شوری زیاد آب:)))
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
جمال عبد ناصر مزدور گفته بود که الان زیر خاکه
بعد هشدار امیر عبدولا نیروهای اسراییلی جامه دریدند و خود را به دریا انداختند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
نخست وزیر هم جنس باز کانادا به جای حرف زدن علیه اسراییل مشخول کارهای دیگه هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
امیر عبدالله هشداری
این جنگی است که یا حماس یا اسراییل یکی باید از بین برود کاری به قانون هم دو طرف ندارند قضاوت با شماست که خاموش بشود جنگ
پاسخ ها
کورو‌ش کبير 2023
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
ناشناس 20:32 واقعا فکر کردی حماس قادر به حذف اسرائیل هستش؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
اسراییل قطعا نابود است
مگه نگفتید. حماس اسراییل را نابود کرد
پس خوشحال باشید تا یک ماه دیگه بساط اسراییل جمع میشه
و یا مجدد التماس می کنه برای اتش بس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
تو عجله نکن اربابت قطعا شکست خواهد خورد
۷۰ سال فشار بر مردم مظلوم فلسطین . سرزمیناشونا گرفته کودک و زنانشونه کشته . عقده سالها فشار و سختی فوران کرده . کی میتونه خودشو جای اونا بزاره. راستی همراهی مردم فلسطین با حماس جالب نیست؟...
ای جووونم!!
هشدار قوی !!!؟؟؟
بعد از حذف حماس نوبت تصفیه حساب با حوثی ها میرسه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
یک میلیارد فر زورتون به دو میلیون نفر نرسیده چه برسی حوثی ها
هشدار امیر عبدالهیان را جدی بگیرید
ایران وارد گود نمی شود اما اگر شد بیرون آمدنش با خداست جنگ هشت ساله را بیاد بیاورید که طولانی ترین جنگ خاورمیانه بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
دوست گرامی، نتیجه طولانی ترین جنگ خاورمیانه چه شد. در نهایت ضعف قطعنامه را پذیرفتیم و تا الان یک ریال هم غرامت نگرفته ایم که هیچ میلیاردها دلار در عراق هزینه کرده ایم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
شما ميري ديگه؟
چون ما كارهاي ديگر داريم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
متوهم های وطن فروش
نهایتا تا آخر هفته به اسرائیل مهلت می دهم این بند و بساط آدم کشی را جمع کند وگرنه بساطش را بکلی جمع می کنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
اسراییل از قبل شکست خورده بود
خدایا به حماس کمک کن تا ارتش اسرائیل را به تمام معنا فلج کند
خدایا به حماس کمک کن تا نسبت به قبل اسیران بیشتری بگیرد تا اسرائیل مجبور به آتش بس دوباره شود
خدایا ارتش اسرائیل را سست و درمانده و زمینگیر کن تا جایی که نه راه بازگشت داشته باشد و نه راه پیشروی

خدایا ترس و رعب را در ارتش اسرائیل افزایش و شهامت و قدرت را در حماس افزایش ده

خدایا دنیا و کشورهای جهان را متمایل به حماس کن
آمین یا رب العالمین
در حال حاضر برای توقف جنایت باید ماشین جنگی جنایت اسرائیل را متوقف کرد
یعنی با هر وسیله ای با جنگنده های آنها مبارزه کرد
حالا یا از طریق جنگ الکترونیک یا نابود کردن آشیانه های آنها و یا هدف قرار دادن آنها
اسرائیلی ها جنگ نمی کنند و این آتش بس جنگ نیست بلکه توقف جنایت بر علیه بشریت است

طرف مقابل اسرائیل حماس نیست بلکه مردم بی دفاع غزه هستند
ماده و انرژی از بین نمی روند بلکه تبدیل به همدیگر می شوند

مطابق با معادله ریاضی هنگامی که اسرائیل با کشتار و غصب سلاح یک گروه که تیرکمان است تبدیل به موشک می شود یقینا با موشک و بمباران سلاح آن گروه از موشک به سوپر موشک و سلاح های پیشرفته و مرگبار می شود
فراموش نکنیم که انرژی و ماده از بین نمی روند و تبدیل می شوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
عزيز اون ماده و پاد ماده س
قياس مع الفارق كردي
از دبستان يكم بالاتر هم علم هست
امیر عبداللهیان بجز هشدار کاری هم بلده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
امیر گردن نگیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
آره بلده
اینگلیسی حرف زدن رو فوله از روی کاغذ
ایت عیز عه
عه :-)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
همینکه بلده لج وطن فروشها رو دربایره کافیه
بالاخره معلوم نشد که جمهوری اسلامی چی می خواهد .اسرائیل محو شود یا آتش بس بشود .از یک طرف می گویند ما هیچ دخالتی نداریم از طرف دیگر تمام قد از حماس حزب الله حوثی
حشد .... حمایت می کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
هر وقت بایدن تونست پسر متجاوزش را جمع کنم ما هم موضع مون رو اعلام می کنیم
تابناک برات متاسفم
اینقدر تنزل کردی . خدا هست
عرزشی جان بلیط اتوبوس بگیر برو عراق بعدش از راه سوریه درگیر عزاییل بشو . حتما که لازم نیست مستقیم بروی غزه که راهش بسته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
به قول خودت عرزشی ها چیکارت کردند.
نکتە جالب داستان اینە کە کسانی کە اعتقادی بە صلح بین اسراییل و فلسطین ندارند، برای ادامه اتش بس، خواهش و تمنا می کنند. اگر اتش بس خوبه پس چرا اصلا جنگ را شروع کردید، قبل حمله حماس که صلح بود، چه چیز وضعیت الان از قبل حمله حماس بهتره؟
پاسخ ها
سید هادی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
چند وقتی بود از صلح خسته شده بودند گفتند بریم بزنیم
، ببینیم چی میشه بفرمایید .. چیزی نیست..
امیر ، عصبی نشو واسه پوستت بد ه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
عمیر که هشدار میده ؛ روحیه من عوض میشه و بدهکاریام رو فراموش میکنم :-)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
امیر خار چشم صهیونیستها
هم اسرائیل و هم کسانی که با شروع درگیری بهانه به دست آن داده اند محکومند و باید محاکمه شوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
ایندفعه فقط حماس محکوم است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
هم اسراییل هم امریکا
هم انگلیس
هم عردوغان
هم بن سلمان
همه محکومند
وقتی امیر هشدار داد احساس کردم سورنا فرمانده اشکانیان هشداره داده
امیر نکن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
درود بر امیر که خیلی از از وطن فروشان رو سوزوند
شد اسراییل دیگه؟ رژیم صهیونیستی نبود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
واسه کاناده اسراییله
برای انام ملتهای آزاده دنیا رژیم صهیونیستی است
آغاز حملات شدید اسرائیل علیه مناطق مختلف غزه با پایان مهلت آتش بس


والا اسرائیلی ها قول نداده بودند اگه حماس در اورشلیم عملیات انجام داد ، اینها آتش بس رو ادامه بدهند و حمله نکنند !!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
اورشلیم هفتاد ستا پیش مال خود فلسطین بوده
دوست داشته بزنه به شما و اسراییل چه ربطی داره
" هشدار فوری امیرعبداللهیان به اسرائیل برای توقف جنگ" الان اگر اسرائیل جنگ را متوقف نکند چکار می کنید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
عبداللهیان شجاع و مخلص
دقت كرديد افاغنه كه انقدر دوستشون داريد حاضر نشدن حتي واسه پول برن غزه؟؟؟؟؟ نگهشون داريد اينها نه به مردم خودشون نه به وطنشون نه حتي به خانواده و مادر و بچه شون هم پايبند نيستند هه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
بعد از اسراییل نوبت بر هم زنندگان رابطه بین ایران و افغانستان هم میرسه
همون عنترنشنال تفرقه بینداز
جنگ نباید متوقف شود و تا نابودی کامل اسرائیل ادامه پیدا کند آقای عبدالهیان عزیر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
بعدش هم نوبت امریکای کودک کش است
قرار ما این بود اسرائیلیون به دریا ریخته شوند و شنا کردن یاد بگیرند ولی همه چیز رو تکذیب میکنن چرا؟؟؟؟؟
لعنت به انگلیس که فرزند نامشروعش اسراییل
در هفتاد سالگی اش هم کودک کشی می کند
امیر عبداله لطفاً برو غزه بجنگ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
پسر نتانیابو
به جای تفریح در امریکا
برو جنگ شهید بشی
اگر ایران وارد جنگ شود به دوهفته هم نمی رسد ما ملت کبیر تکلیف را یکسره خواهیم کرد.
سران کشورها خواهشا به خاطر مردم.غزه هم که شد ه با خط و نشان با امریکا و اسراییل صحبت نکنند منطق برنده الان اعتراضات مردمی خصوصا اعتراضات مردم امریکا در این بابه
وسیاست حذف امریکا از حمایت اسراییل راه رسیدن به صلح پایدار است سران کشورهای بیدرد زبان تند خود را در گلو خفه کرده و مردم
مظلوم غزه را بیشتر از این
به کام مرگ. سوق ندهند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی