بازدید 1570
۷

مصوبه‌ای برای افزایش قیمت نان صادر نشده است

فرماندار شهرستان تهران با بیان اینکه مصوبه‌ای برای افزایش قیمت انواع نان صادر نشده است همچنین از بررسی این موضوع در شورای قیمت‌گذاری استان خبر داد.
کد خبر: ۱۲۰۶۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶ 27 November 2023

به گزارش «تابناک»، احمد قیومی در گفت و گو با ایسنا، درباره افزایش قیمت نان با اشاره به اینکه مصوبه‌ای برای افزایش قیمت انواع نان به ویژه نان سنگک صادر نشده است، گفت: اما نانوایی‌ها به بهانه استفاده از کنجد، سبزیجات و یا نان های خاص قیمت نان را تغییر می‌دهند.

وی افزود: از ابتدای مهرماه آرد نوع یک برخی از نانوایی‌ها به نوع دو تبدیل شد به همین دلیل برخی از نانوایی ها قیمت نان را افزایش دادند که این اقدام آنها تخلف قلمداد می شود زیرا دولت ما به التفاوت قیمت آرد را هر شب به حساب نانوایان واریز می‌کند؛ لذا هرگونه افزایش قیمتی بدون مصوبه است و شهروندان می توانند افزایش قیمت را گزارش کنند.

فرماندار تهران اظهار کرد: اینکه آیا قیمت نان تغییر خواهد کرد یا خیر؟ موضوعی است که در حال بررسی است. هزینه‌های پخت نان همانند نرخ کرایه های مغازه، دستمزد کارگر و... افزایش پیدا کرده است؛ لذا دولت در حال بازنگری این هزینه‌ها است؛ اما تا زمانی که دولت مصوبه‌ای صادر نکرده باشد نان گران نخواهد شد. در شورای قیمت گذاری در استان موضوع مطرح شده و در حال بررسی است.

قیومی ادامه داد: نکته قابل توجه این است که دولت تا این لحظه نگذاشته نانوایی‌ها ضرر کنند. شاید سود نانوایی‌ها کم شده باشد، ولی ضرر نکردند. بر همین اساس تا حصول نتیجه بازنگری و صدور مصوبه جدید، ملاک مصوبه قبلی است و هرگونه افزایش قیمت غیرقانونی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۷
پس بحمدالله نان هم بزودی گران خواهد شد . از دستاوردهای عظیم دولت رئیسی .
کلن این دولت هیچی رو گردن نمیگیره که نگن دولت گرون کرد
نانواییها مدتهاست قیمت نان را گران کردهذاند
مصوبه دیگه چه مسخره بازی ایه؟
هر چی تا الان گفتید عکسش اتفاق افتاده
پس بزودی نان گرون میشه
یعنی تو یه سال سه بار گرانی نان
مصوبه ای صادر نشده و به صورت خودجوش اقدام شده!
کیفیت پخت نان بشدت پایین است. مردم حاضرندپول بیشتری بدهند ولی نان که غذای اصلی درایران است را باکیفیت حداقلی بخرند.دولت راست میگه آرد رو چندساله گرون نکرده ولی هزینه کارگر واجاره مغازه بالا میره نانوا رو نذارن گرون کنه از کیفیت وکمیت نان میزنه. یا بروشهایی مثل کنجدپاشی قیمت رو دوبل میکنه. نان گرون بشه ولی نان با کیفیت بدین دست مردم. موافقان مثبت بزنند.
یعنی این آقای فرماندار اخیرا نون نخریده که از قیمتها اطلاع داشته باشه؟ معلوم نیس مسئولین این دولت بجای نون چی میخورن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست