بازدید 15621
چهل و هشتمین روز جنگ غزه/ در حال به روزرسانی

حملات شدید موشکی حزب الله به مواضع ارتش اسرائیل+ فیلم/ اسرائیل توافق آتش بس را 24 ساعت به تاخیر انداخت/ادامه حملات شدید اسرائیل به غزه/چرا نتانیاهو به توافق آتش بس تن داد؟

روز چهارشنبه منابع خبری از توافق آتش بس 4 روزه میان اسرائیل و مقاومت فلسطین خبر دادند. توافقی که قرار بود از امروز آغاز شود اما رژیم اسرائیل بامداد پنجشنبه از به تعویق افتادن اجرای توافق با حماس به مدت ۲۴ ساعت خبر داد.
کد خبر: ۱۲۰۶۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳ 23 November 2023

اسرائیل توافق آتش بس را 24 ساعت به تاخیر انداخت

بین الملل تابناک: روز چهارشنبه منابع خبری از توافق آتش بس 4 روزه میان اسرائیل و مقاومت فلسطین خبر دادند. توافقی که قرار بود از امروز آغاز شود اما رژیم اسرائیل بامداد پنجشنبه از به تعویق افتادن اجرای توافق با حماس به مدت ۲۴ ساعت خبر داد.

روایت آکسیوس از التماس نتانیاهو به آمریکا برای توافق با حماس
۱۴۰۲/۰۹/۰۳ - ۰۱:۳۷

 یک رسانه آمریکایی در بخشی از گزارش خود با محور تلاش‌های دولت آمریکا برای محقق کردن توافق تبادل اسرا میان گروه حماس و اسرائیل به تلاش‌های بنیامین نتانیاهو برای مجاب کردن آمریکایی‌ها جهت حصول این توافق اشاره کرده است.

پایگاه آکسیوس، نزدیک به منابع آمریکایی و اسرائیلی در گزارش خود که امروز پنجشنبه منتشر شده تصریح کرده نتانیاهو بازوی یک مقام دولت جو بایدن که مأمور پیگیری پرونده تبادل اسرا بوده را گرفته و گفته «ما به این توافق نیاز داریم.»

رسانه آمریکایی در این گزارش مدعی شده فشارهای مستمر «جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا روی سران کشورهای خاورمیانه از جمله عوامل کلیدی در نهایی شدن این توافق میان اسرائیل و حماس بوده است. 

پایگاه آکسیوس نوشته بایدن بعد از عملیات حماس «جیک سالیوان»، مشاور ارشد بایدن در مسائل خاورمیانه و یکی دیگر از مشاوران ارشد خود به نام «جاش گلتزر» را مأمور تشکیل یک کارگروه مخفیانه برای آزاد کردن «گروگان‌‌ها» کرده است. 

آن‌طور که پایگاه آمریکایی گزارش داده در یکی از جلسات مک‌گورک با نتانیاهو مباحثات دو مقام بعد از آنکه مک‌گورک گفت که نظر کاخ سفید این است که حکمرانی غزه بعد از اتمام جنگ در غزه به تشکیلات خودگردان فلسطین واگذار شود جنجالی شد. 

طبق نوشته آکسیوس، نتانیاهو در آن جلسه که در تل‌آویو برگزار می‌شد به مک‌گورک گفت: «سربازان ما در غزه نمی‌جنگند تا یک فتح‌ستان (در غزه) به جا بماند که اندکی بعدتر یک بار دیگر به حماس‌ستان تبدیل شود.» 

یک مقام آمریکایی گفت هنگامی که مک‌گورک داشت جلسه را ترک می‌کرد نتانیاهو بازوی او را گرفت و گفت: «ما به این توافق نیاز داریم.» او سپس از مک‌گورک خواسته بایدن یک بار دیگر با امیر قطر تماس بگیرد تا بتواند توافق تبادل اسرا را به سرانجام برساند. 

پایگاه آکسیوس به زمان انجام این دیدار بین نتانیاهو و مک‌گورک اشاره نکرده اما در ادامه متن نوشته هنگامی که مذاکرات میان واشنگتن، تل‌آویو و دوحه ادامه داشت حمله زمینی در غزه آغاز شد. 

نتانیاهو: بدون نابودی حماس امیدی برای صلح با کشورهای عربی نیست
۱۴۰۲/۰۹/۰۲ - ۲۲:۱۶

 بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل امروز پنجشنبه گفته بدون نابودی جنبش حماس امیدی برای صلح میان تل‌آویو با کشورهای عربی وجود نخواهد داشت. 

طبق گزارش سی‌ان‌ان، نتانیاهو در جریان دیدار با «دیوید کامرون»، وزیر امور خارجه انگلیس گفت: «اگر ما این جنبش قاتل که آینده همه ما را تهدید می‌کند را از بین نبریم امیدی برای صلح میان اسرائیل و فلسطینی‌ها و بین اسرائیل و دولت‌های عربی وجود نخواهد داشت.  

نتانیاهو در بخش دیگری از اظهاراتش درباره توافق تبادل اسرا با جنبش مقاومت فلسطین، حماس که قرار است از صبح فردا جمعه آغاز شود اظهارنظر کرده و گفته که اجرای این توافق «بدون چالش نخواهد بود.»

بیش از 50 هزار شهید و زخمی در غزه
۱۴۰۲/۰۹/۰۲ - ۲۲:۱۱

 دفتر اطلاع‌رسانی دولت حماس در غزه خبر داد که رژیم صهیونیستی طی ۴۸ روز گذشته، بیش از هزار و ۴۰۰ کشتار انجام داده که هفت هزار مفقودی بر جای گذاشته است که بیش از چهار هزار و ۷۰۰ نفر از آنها، زن و کودک هستند.

به گفته این نهاد فلسطینی، بیش از ۱۴ هزار و ۸۵۴ نفر شهید شده‌اند که شش هزار و ۱۵۰ نفر کودک و چهار هزار نفر هم زن هستند.

در جریان تجاوزات صهیونیست، ۳۶ هزار نفر زخمی شده‌اند که بیش از ۷۵ درصد از آنان، زن و کودک هستند. کما اینکه در این حملات، ۸۸ مسجد به صورت کلی و ۱۷۴ مسجد هم به صورت جزئی تخریب شده است.

در حملات صهیونیستها ۴۶ هزار واحد مسکونی به صورت کلی و ۲۳۴ هزار واحد دیگر را به صورت جزئی تخریب شده و بیش از ۶۰ درصد منازل مسکونی آسیب دیده است.

این نهاد فلسطینی با تأکید بر لزوم بازگشایی گذرگاه رفح و وارد کردن سوخت و کمکهای انسان‌دوستانه، خوستار رساندن تجهیزات پزشکی به بیمارستانها و مواد غذایی به همه استانهای نوار غزه شد.

سخنگوی القسام: طرح دشمن برای پیروزی در غزه را ناکام گذاشتیم
۱۴۰۲/۰۹/۰۲ - ۲۰:۴۳

 ابوعبیده سخنگوی نظامی گردانهای القسام خبر داد که موفق شده‌اند از آغاز تجاوز صهیونیستها به غزه، 335 خودروی نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه «طرح دشمن برای پیروزی سریع در غزه را ناکام گذاشتیم»، گفت: مجاهدان ما همچنان در مواضع خود مستقر هستند. دشمن هم تلفات واقعی خود را مخفی می‌کند».

به گزارش خبرگزاری سما، سخنگوی القسام همچنین تأکید کرد: آنچه دشمن در طولانی کردن زمان جنگ بر روی آن حساب باز کرده بود، کشتار [مردم غزه] بود، ولی ما معتقدیم که تلفات انسانی دشمن هنوز آغاز نشده است.

وی با بیان اینکه نیروهای مقاومت در توافق آتش‌بس به اهداف خود دست یافته‌اند، به رژیم صهیونیستی هشدار داد که آماده ادامه جنگ هستند.

استقبال ایران از آتش‌بس موقت بشردوستانه در غزه
۱۴۰۲/۰۹/۰۲ - ۲۰:۳۳

 براساس اعلام «ماجد بن محمد الانصاری» سخنگوی وزارت خارجه قطر، آتش‌بس موقت در نوار غزه، از ساعت هفت صبح فردا (جمعه) سوم آذر به وقت محلی برقرار می‌شود.

در همین خصوص ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه امشب (پنجشنبه) دوم آذر ماه در خصوص برقراری آتش‌بس موقت بشردوستانه در غزه، ضمن استقبال از این تحول به عنوان گام اول در مسیر توقف کامل جنایات جنگی رژیم غاصب و کودک‌ کش صهیونیستی علیه شهروندان و زنان و کودکان فلسطینی، این تحول را نتیجه بیش از ۴۵ روز پایداری وصف‌ناپذیر مردم مقاوم فلسطین و مجاهدت و ایستادگی تاریخی رزمندگان مقاومت و گام اول پیروزی خواند.

ناصر کنعانی در همین خصوص بر تداوم تلاش‌ها، ابتکارات و رایزنی‌های دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران با طرف‌های مختلف منطقه‌ای و بین‌المللی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و تلاش مشترک با کشورهای دوست و همسو به منظور اتخاذ اقدامات فوری به منظور تثبیت و تداوم کامل آتش‌بس و توقف ماشین کشتار جمعی رژیم صهیونیستی و امدادرسانی فوری به مردم بی‌پناه غزه تأکید کرد.

 سخنگوی وزارت خارجه قطر درباره جزییات این آتش‌بس موقت عنوان کرد که تماس‌ها با تمامی طرف‌ها و واسطه‌ها به پایان رسید و لیست اسامی افرادی که قرار است آزاد شوند، دریافت شد. وی در این باره افزود: اولین گروه از اسرای غیرنظامی ساعت ۴ عصر جمعه تحویل گرفته خواهد شد. اولین گروه از اسرای غیرنظامی که قرار است آزاد شوند، شامل ۱۳ زن و کودک است. طی ۴ روز ۵۰ اسیر در غزه آزاد خواهند شد.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی در این رابطه خاطرنشان کرد: ملت فلسطین اثبات کرد که سرنوشت خود و وطن خویش را چه در میدان جنگ و چه در میدان سیاسی به دست خود رقم خواهد زد و در مقابل هر طراحی و اقدام نسنجیده، متجاوزانه و کوته بینانه رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان شناخته شده آن پاسخ مناسب و تعیین کننده نشان خواهد داد.

جزئیات توافق آتش‌بس موقت در غزه
۱۴۰۲/۰۹/۰۲ - ۱۹:۳۱

 «ماجد بن محمد الانصاری» سخنگوی وزارت خارجه قطر امروز پنجشنبه خبر داد که آتش‌بس موقت در نوار غزه، از ساعت هفت صبح فردا به وقت محلی آغاز خواهد شد.

الانصاری با اشاره به اینکه نخستین گروه از اسرا ساعت ۱۶ همان روز، تبادل خواهند شد، ابراز امیدواری کرد که این آتش‌بس به آتش‌بس دائمی تبدیل شود.

گردانهای القسام –شاخه نظامی جنبش حماس- ضمن تأیید اجرای توافق آتش‌بس موقت در نوار غزه از فردا جمعه، گفت که این آتش‌بس، چهار روزه خواهد بود و در جریان آن، باید تمامی اقدامات نظامی از سوی طرفین متوقف شود.

به گزارش خبرگزاری شهاب، القسام با اشاره به اینکه پرواز جنگنده‌های صهیونیستی به صورت کامل در جنوب نوار غزه متوقف می‌شود، تأکید کرد: توافق شده است که جنگنده‌ها، روزانه شش ساعت از ساعت ۱۰ صبح تا ۴ بعد از ظهر، در شهر غزه و شمال پرواز نکنند.

به گفته این گروه، سه اسیر از زنان و کودکان فلسطینی در ازای یک اسیر اسرائیلی آزاد خواهند شد. در این چهار روز، ۵۰ اسیر از زنان و کودکان صهیونیست آزاد می‌شوند.

مقرر شده است که روزانه ۲۰۰ کامیون حامل کمکهای بشردوستانه و پزشکی به همه مناطق غزه وارد شود.

آتش‌بس موقت در غزه، از فردا جمعه آغاز می‌شود
۱۴۰۲/۰۹/۰۲ - ۱۸:۱۲

 «ماجد بن محمد الانصاری» سخنگوی وزارت خارجه قطر امروز پنجشنبه خبر داد که آتش‌بس موقت در نوار غزه، از ساعت هفت صبح فردا به وقت محلی آغاز خواهد شد.

الانصاری با اشاره به اینکه نخستین گروه از اسرا ساعت ۱۶ همان روز، تبادل خواهند شد، ابراز امیدواری کرد که این آتش‌بس به آتش‌بس دائمی تبدیل شود.

شبکه خبری المیادین به نقل از این مقام قطری گزارش داد که تماسها با همه طرفها و واسطه‌ها به پایان رسیده است و لیست کسانی که آزاد خواهند شد، تحویل داده شده است.

هلاکت ۴ نظامی صهیونیست در عملیات حزب‌الله لبنان
۱۴۰۲/۰۹/۰۲ - ۱۷:۲۷

مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که پس از رصد دقیق شهرک المناره در شمال فلسطین اشغالی و ورود ۴ نظامی صهیونیست به خانه‌ای در این شهرک، مجاهدان مقاومت اسلامی این خانه را با موشک‌های هدایت شونده هدف قرار داده و تخریب کردند و هر ۴ نظامی صهیونیست کشته شدند.

حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد که پایگاه صهیونیستی جل العلام و پایگاه برهک ریشا در شمال فلسطین اشغالی را هدف حمله موشکی قرار داده است.

آنروا: ۷۴ درصد از شهدا را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند
۱۴۰۲/۰۹/۰۲ - ۱۶:۲۳

منابع خبری اعلام کردند که در بمباران منزلی در اردوگاه «النصیرات» در غزه ۵ نفر دیگر به شهادت رسیدند.

جنگنده های رژیم صهیونیستی منزلی را هم در محله «الزیتون» دز نزدیکی مسجد «الفضیله» هدف قرار دادند.

جنگنده های رژیم صهیونیستی همچنین منزل «هدی نعیم» نماینده مجلس قانونگذاری فلسطین را در اردوگاه البریج در مرکز غزه هدف قرار دادند.

همچنین جنگنده های رژیم صهیونیستی مسجد «الرضوان» در شهرک خزاعه در شرق خان یونس در جنوب غزه را هدف قرار دادند.

منابع خبری اعلام کردند که یک تیم امدادی در حین ماموریت در «بیت لاهیا» از سوی رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفت.

حملات رژیم صهیونیستی طی ساعات گذشته روی «دیرالبلح»، «البریج»، «النصیرات» و «المغازی» متمرکز بوده است.

در منطقه «الشعوب» در غرب رفح هم اشغالگران مرتکب کشتار شدند.

از سوی دیگر «اشرف القدره» سخنگوی وزارت بهداشت غزه گفت: اشغالگران با کادر درمانی و بیماران در بیمارستان شفا با خشونت برخورد کرده و رئیس بیمارستان را بازداشت کردند.

وی افزود: اشغالگران و سازمان ملل مسئول بازداشت کادر پزشکی هستند. ما تصمیم به توقف هماهنگی با سازمان بهداشت جهانی در زمینه تخلیه مجروحان و کادر پزشکی گرفتیم.

حملات شدید موشکی حزب الله به مواضع ارتش اسرائیل+ فیلم
۱۴۰۲/۰۹/۰۲ - ۱۴:۲۱

منابع خبری از حملات جدید موشکی مقاومت اسلامی لبنان به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی خبر دادند.

مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه ای اعلام کرد که مرکز تجمع پیاده نظام اشغالگران اسرائیلی در پایگاه «الضهیره» با سلاح مناسب هدف قرار گرفته و ضربات مهلکی به آن وارد شده است.

تعداد بازدید : 789

همچنین حزب الله لبنان در بیانیه دیگری از هدف قرار گرفتن مرکز تجمع نظامیان صهیونیست در «جل العلام» با سلاح مناسب خبر داد.

مقاومت اسلامی لبنان همچین در بیانیه بعدی خود به هدف قرار گرفتن مرکز نظامی «برکه ریشا» با سلاح مناسب اشاره کرد.

همچنین مرکز پیاده نظام ارتش رژیم صهیونیستی در حومه شهرک «سعسع» نیز با سلاح مناسب از سوی مقاومت لبنان هدف قرار گرفت.

حزب الله لبنان در بیانیه دیگری اعلام کرد: رزمندگان ما یک تانک مرکاوا را در با موشک هدایت شونده در مرکز نظامی «الراهب» هدف قرار دادند و شماری از نظامیان دشمن را به هلاکت رسانده و برخی دیگر را زخمی کردند.

در بیانیه مقاومت اسلامی لبنان آمده است: پس از رصد تانک مرکاوا در میان درختان در مرکز الراهب با موشک هدایت شونده آنرا هدف قرار دادیم. پس از آن نیروهای پیاده دشمن در محل حاضر شدند که با سلاح مناسبت این نظامیان هدف حمله قرار گرفته و شماری از آنها کشته و برخی دیگر زخمی شدند.

حزب الله لبنان همچنین اعلام کردند: پایگاه زیتیم در نزدیکی شهر «صفد» با ۴۸ موشک کاتیوشا هدف قرار گرفته است.

همچنین حزب الله به شهادت علی شبیب محسن در جنوب لبنان اشاره کرد.

همزمان رسانه های رژیم صهیونیستی از شلیک چندین موشک از لبنان به سمت الجلیل خبر دادند و اعلام کردند: به دنبال به صدا درآمدن آژیر خطر در الجلیل چندین موشک از جنوب لبنان به سوی مواضع ارتش اسرائیل شلیک شد. همچنین در «شلومی» و «بتزیت» در الجلیل به دنبال حملات موشکی خساراتی وارد شد.

رادیو رژیم صهیونیستی اعلام کرد حملات موشکی از جنوب لبنان شدیدترین از زمان شروع جنگ بوده به طوری که دستکم ۵۰ موشک از لبنان به سمت الجلیل شلیک شده است.

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند: ما شاهد گسترش نبرد در جبهه شمالی هستیم و برد موشک‌ها گسترده شده و به اطراف «صفد» رسیده است.

رسانه های رژیم صهیونیستی به شنیده شدن صدای انفجارهایی در الجلیل اشاره کردند.

همزمان توپخانه رژیم صهیونیستی اطراف مارون الراس و یارون را گلوله باران کرد.

چرا نتانیاهو به توافق آتش بس تن داد؟
۱۴۰۲/۰۹/۰۲ - ۱۲:۵۱

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» نوشت، فشارهای افکار عمومی و امنیتی نتانیاهو را بر آن داشت تا با توافق آتش‌بس موقت در غزه موافقت کند.

این روزنامه عبری امروز (پنجشنبه) در مقاله‌ای به قلم «ناحوم برنیاع» نوشت که فشار افکار عمومی «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم اشغالگر قدس را مجبور کرد تا با آتش‌بس موقت و قرارداد مبادله اسرا که قبلا آن را رد کرده بود، موافقت کند.

در این مقاله آمده است قراردادی که کابینه رژیم صهیونیستی تصویب آن را به بحث گذاشت یک هفته پیش با تفاوت اندکی روی میز بود و نتانیاهو در آن هنگام درباره تصویب یا رد آن تردید داشت اما نخست‌وزیر این رژیم روز سه شنبه تغییر موضع داد.

طبق نوشته یدیعوت آحارونوت، تردیدهای نتانیاهو نشان می‌دهد امری که او را به موافقت با آنچه پیش از این رد کرده است واداشت «فشار افکار عمومی، دیدار با خانواده های زندانیان در غزه و همچنین موضع ارتش، سرویس امنیت داخلی اسرائیل (شاباک) و رئیس سازمان جاسوسی(موساد) است».

نویسنده این مقاله افزود، این نخستین بار در جنگ نیست که نتانیاهو رویکرد اعلامی خود را تغییر می‌دهد. او در ابتدا، آزادی اسرا را در راس اهداف جنگ قرار نداده بود، اما با افزایش فشارها، بیشتر و بیشتر دچار تردید و تغییر موضع شد تا اینکه اظهاراتش موضوع اسرا را نیز در بر گرفت.

نویسنده مقاله ادامه داد: هیچ کس در رهبری اختیار ندارد که برای پیشروی یک کیلومتر بیشتر اسرا را در غزه نگه دارد. بنابراین، هیچ گزینه دیگری جز موافقت با قرارداد پیشنهادی وجود نداشت.

بولتون: توافق تبادل اسرا برای اسرائیل بسیار بد و به نفع حماس است
۱۴۰۲/۰۹/۰۲ - ۱۲:۵۰

مشاور امنیت ملی سابق آمریکا توافق تبادل اسرا میان رژیم صهیونیستی و جنبش حماس را «توافقی بسیار بد برای اسرائیل» خواند.

«جان بولتون» مشاور امنیت ملی سابق آمریکا در دوره «دونالد ترامپ» در یک برنامه رادیویی گفت: این توافق دست کم تا آنجایی که من از مفاد اعلام‌شده آن با خبر هستم، توافق بسیار بدی برای اسرائیل است.

طبق گزارش پایگاه خبری هیل، بولتون در اظهاراتی خصمانه مدعی شد: این یک تبادل گروگان (اسرای صهیونیستی) و قربانیان بی‌گناه دیگری با جنایتکارانی که در زندان‌های اسرائیلی به سر می‌برند، است و به نفع حماس می‌باشد.

بولتون همچنین معتقد است که رژیم صهیونیستی این توافق را به دلیل فشار از سوی دولت «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا پذیرفته است.

وی افزود: نمی‌دانم منفعت آن به لحاظ راهبردی برای اسرائیل چیست اما مطمئنم که نیروهای اسرائیلی از این توقف سود خواهند برد اما اکنون اساسا زمان به نفع حماس است.

بولتون در پایان مدعی شد: نگرانی های انسان‌دوستانه را درک می‌کنم اما ۲۲۰ گروگان و ۹ میلیون اسرائیلی دیگر در آنجا هستند که نه تنها از سوی حماس بلکه از سوی حزب‌الله لبنان و اساسا از سوی ایران تهدید می شوند.

گزارش حزب‌الله از خسارات و تلفات ارتش رژیم صهیونیستی در جبهه شمال
۱۴۰۲/۰۹/۰۲ - ۱۲:۲۵

مرکز اطلاع‌رسانی حزب‌الله لبنان گزارشی از تلفات انسانی و خسارات ارتش رژیم صهیونیستی در عملیات‌های نیروهای مقاومت لبنان از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی تا روز گذشته (چهارشنیه) را منتشر کرد.

مرکز اطلاع رسانی مقاومت اسلامی لبنان امروز (پنج‌شنبه) گزارشی از تلفات انسانی و خسارات مالی وارد شده به ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی طی عملیات‌های حزب‌الله علیه مناطق اشغالی شمال فلسطین در بازه زمانی هشتم اکتبر تا ۲۲ نوامبر جاری را منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، در عملیات‌های نیروهای مقاومت ۴۰ پایگاه نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی طی ۲۷۵ عملیات هدف قرار گرفته و منهدم شدند.

همچنین طبق آمار ارائه شده از سوی این مرکز، در این عملیات‌ها ۱۵ موقعیت استقرار نظامیان رژیم صهیونیستی هدف نیروهای مقاومت قرار گرفت و بیش از ۳۵۴ نظامی صهیونیست کشته و زخمی شدند.

علاوه بر این، طی ۴۶ روز از عملیات‌های نیروهای مقاومت، پنج شهرک واقع در شمال اراضی فلسطین اشغالی هدف نیروهای مقاومت قرار گرفتند و در نتیجه این عملیات‌ها ۴۳ شهرک با ۷۰ هزار شهرک‌نشین ساکن آن در این منطقه تخلیه شدند.

رژیم صهیونیستی همچنین در این بازه زمانی متحمل خسارات مالی سنگینی به تجهیزات و مهماتش شد، از جمله اینکه ۲۱ دستگاه خودروی زرهی آن در عملیات‌های مقاومت هدف قرار گرفته و منهدم شدند.

همچنین سه فروند پهپاد ارتش این رژیم توسط نیروهای مقاومت رهگیری و سرنگون شده و ۱۷۰ دستگاه دوربین، ۴۷ دستگاه رادار، ۷۷ سامانه ارتباطی، ۲۱ دستگاه پارازیت و ۳۵ سامانه اطلاعاتی نیروهای دشمن صهیونیستی هدف حملات نیروهای مقاومت قرار گرفته و منهدم شدند.

دوحه: زمان آغاز توافق آتش‌بس در غزه بزودی اعلام می‌شود
۱۴۰۲/۰۹/۰۲ - ۱۲:۲۴

سخنگوی وزارت خارجه قطر تاکید کرد که مذاکرات درباره طرح اجرایی توافق آتش‌بس میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین به شکل مثبتی در جریان است.

 «ماجد الانصاری» سخنگوی وزارت خارجه قطر تصریح کرد، اعلام زمان آغاز اجرایی‌شدن توافق آتش‌بس طی ساعات آتی خواهد بود.

وی همچنین گفت: تلاش با طرفین و شرکایمان در قاهره و واشنگتن برای تضمین سرعت آغاز آتش بس در جریان است.

الجزیره نوشت، سخنگوی وزارت خارجه قطر در ادامه اظهاراتش عنوان داشت که مذاکرات درباره طرح اجرایی توافق آتش‌بس به شکل مثبتی در جریان است.

بازداشت رئیس بیمارستان شفا توسط نظامیان صهیونیست
۱۴۰۲/۰۹/۰۲ - ۱۲:۲۴

منابع فلسطینی از بازداشت رئیس بیمارستان شفا به دست نظامیان صهیونیست و وضعیت فاجعه‌بار بیمارستان اندونزی در غزه خبر دادند.

به گزارش المیادین، وزارت بهداشت غزه اعلام کرد: ۲۰۰ زخمی به همراه کادر درمانی در بیمارستان اندونزی در شمال غزه تحت محاصره هستند.

منابع فلسطینی همچنین اعلام کردند که یک مدرسه در خان یونس به محل اسکان آوارگان زخمی تبدیل شده است.

تک تیراندازان اشغالگر بر روی برج اطراف بیمارستان اندونزی مستقر هستند و به هر جنبنده شلیک می کنند.

کسانی که از بیمارستان اندونزی نجات یافته اند از شرایط فاجعه باری خبر می‌دهند که مجروحان و بیماران با آن دست و پنجه نرم می کنند.

پیکرهای شهیدان در طبقه دوم این بیمارستان است و نظامیان اشغالگر برخی پیکرها را هم ربوده اند.

منابع از داخل بیمارستان اندونزی اعلام کردند: روز گذشته ۴۵۰ بیمار از بیمارستان خارج شدند و ۲۰۰ نفر باقی مانده است. ما در هر آمبولانس ۶ یا هفت نفر را حمل می کنیم.

اشغالگران، محمد ابوسلمیه رئیس بیمارستان شفا و یک پزشک جراح دیگر را بازداشت کردند.

آژیر خطر در عسقلان به صدا درآمد
۱۴۰۲/۰۹/۰۲ - ۱۲:۲۳

 منابع خبری از حملات جدید مقاومت فلسطین به اراضی اشغالی خبر دادند.

این منابع اعلام کردند که به دنبال حملات موشکی رژیم صهیونیستی به «عسقلان» آژیر خطر در این منطقه به صدا درآمده است.

همچنین سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: ما ۱۱ جنگ افزار دشمن را در محورهای «الزیتون، تل الهوا، الشاطی، شیخ روشان و جحر الدیک» هدف قرار دادیم.

ادامه حملات شدید اسرائیل به غزه
۱۴۰۲/۰۹/۰۲ - ۱۲:۱۸

منابع خبری از حملات سنگین رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه و شهادت و جراحت تعدادی بیشتری از فلسطینیان خبر دادند.

 منابع خبری از حملات سنگین رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه و شهید و زخمی شدن شماری دیگر از ساکنان آن خبر دادند.

در حملات به «دیرالبلح» سه فلسطینی به شهادت رسیده و شماری دیگر زخمی شدند.

توپخانه رژیم صهیونیستی به شدت شرق دیرالبلح و «المغازی» و «البریج» را زیر آتش گرفته است.

همچنین بر اثر حملات رژیم صهیونیستی به منطقه «ابواسکندر» در شمال غزه دهها نفر شهید و زخمی شدند.

حملات رژیم صهیونیستی به اردوگاه جبالیا هم به شهادت و مجروح شدن شماری منجر شد.

قایق های جنگی رژیم صهیونیستی هم «النصیرات» و دیرالبلح را هدف قرار دادند.

این درحالی است که پیش از این دفتر اطلاعات دولتی و وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که شمار شهدای ناشی از حملات وحشیانه و مستمر رژیم اسرائیل به نوار غزه از آغاز این جنایت به ۱۴ هزار و ۵۳۲ نفر افزایش یافت که ۶ هزار نفر از این شهدا کودک و سه هزار و ۹۲۰ نفر از آنها زنان هستند.

دفتر اطلاعات دولتی غزه همچنین اعلام کرد که در اثر حملات و بمباران رژیم صهیونیستی تاکنون بیش از هفت هزار نفر مفقود شده اند که بیش از چهار هزار و ۷۰۰ نفر از آنها را کودکان و زنان تشکیل می‌دهند.

اسرائیل توافق آتش بس را 24 ساعت به تاخیر انداخت

 «تساحی هانقبی» مشاور امنیت داخلی رژیم موقت صهیونیستی بامداد پنجشنبه از به تعویق افتادن اجرای توافق با حماس به مدت ۲۴ ساعت خبر داد.

هانقبی در این‌باره گفت: «مذاکرات برای آزادی اسیران ما در حال پیشرفت است و همیشه ادامه دارد. شروع آزاد شدن‌ [اسرا] طبق توافق اولیه بین طرفین، و نه قبل از جمعه آغاز خواهد شد».

روزنامه «جروزالم پست» در توضیح دلیل این تعویق نوشتند: «برخلاف آنچه که امروز گفته و تصور شد، سندی باید امضا شود که قبلاً تصور می‌شد فقط اسرائیل به آمریکا و حماس در قبال قطر متعهد می‌شوند».

جروزالم‌پست اضافه کرد:‌«سند باید در ۲۴ ساعت آینده امضا شود و سپس روند اجرا خواهد شد. علاوه بر این، در حال حاضر هیچ قطعیتی وجود ندارد که رئیس موساد، که اکنون در قطر به سر می‌برد، نام‌های اولیه [گروگان‌ها] را دریافت کرده است».

لبنان از اسرائیل به شورای امنیت شکایت کرد

وزارت امور خارجه لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که طرح این شکایت به دنبال جنایت جدید رژیم اسرائیل در قتل عمدی «فرح عمر» خبرنگار و « ربیع المعماری» فیلمبردار شبکه المیادین و « حسین عقیل » شهروند لبنانی، انجام شد.

در این بیانیه تاکید شده است که حمله رژیم اسرائیل به داخل خاک لبنان در فاصله دور از خط آبی، نقض آشکار قوانین بین‌المللی، نقض حاکمیت ملی و تمامیت ارضی لبنان و حمله به شهروندان غیرنظامی است.

لبنان از شورای امنیت سازمان ملل خواست که مسئولیت های خود را در محکومیت جنایات رژیم اسرائیل بر عهده بگیرد.

پیشتر شبکه المیادین برای «فرح عمر» خبرنگار و «ربیع معماری» تصویربردار خود که جریان تجمع خبرنگاران در جنوب لبنان بر اثر بمباران رژیم صهیونیستی شهید شدند، مراسم عزاداری برگزار کرده بود.

هفته گذشته، رژیم اسرائیل از پخش شبکه المیادین در مناطق تحت کنترل خود جلوگیری کرد و این رسانه را به تلاش برای آسیب رساندن به منافع امنیتی این رژیم و خدمت به اهداف دشمن متهم کرد.

حزب‌الله شهادت ۵ رزمنده خود را تایید کرد

 بعد از انتشار گزارش‌هایی درباره شهادت چند نفر بر اثر حمله تجاوزکارانه رژیم موقت صهیونیستی به جنوب لبنان، حزب‌الله بیانیه‌ای در این زمینه صادر کرد.

جنبش مقاومت اسلامی لبنان با انتشار تصاویر و بیانیه‌هایی، شهادت پنج عضو خود (عباس محمد رعد، خلیل جواد شحیمی، أحمد حسن مصطفى، محمد حسن أحمد شری، بسام علی کنجو) در حمله تروریستی صهیونیست‌ها به ساختمانی در «بیت یاحون» را تایید کرد.

پیش از این، ارتش رژیم موقت صهیونیستی بامداد پنجشنبه اعلام کرد که جنگنده‌هایش در حال حمله به اهداف متعلق به حزب‌الله در خاک لبنان است.

خبرگزاری «شهاب» نوشته بود که «عباس رعد» فرزند «محمد رعد» نماینده حزب‌الله در پارلمان لبنان، در این حمله به شهادت رسیده است.

پیش از این، منبعی آگاه در حزب‌الله لبنان ضمن تاکید بر اینکه این جنبش، نقشی در توافق آتش‌بس موقت «حماس» با رژیم صهیونیستی ندارد، تصریح کرد: «در صورت عدم پایبندی اشغالگران به آتش‌بس، به آنان پاسخ می‌دهیم».

تماس تلفنی سران آمریکا و قطر درباره توافق آتش‌بس موقت در غزه

 «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا بامداد پنجشنبه به‌صورت تلفنی با «تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر گفتگو کرد.

کاخ سفید با اعلام این خبر گفت: «بایدن در این تماس، از قطر و نقش شخص امیر و تیمش در انعقاد توافق آتش‌بس موقت در غزه قدردانی کرد».

در این بیانیه آمده است: «بایدن و امیر قطر توافق کردند که از نزدیک برای ایجاد شرایط برای صلح پایدار، از جمله تشکیل کشور فلسطین، رایزنی نزدیک کنند».

کاخ سفید همچنین افزود: «بایدن و امیر قطر بر اهمیت حفاظت از غیرنظامیان، احترام به قانون و افزایش کمک به فلسطینیان در غزه تاکید کردند».

تل‌آویو: جنگ را تا نابودی حماس ادامه می‌دهیم

«یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم موقت صهیونیستی بامداد پنجشنبه مدعی شد: «ما حماس را به عنوان یک سازمان نظامی جنگی از بین می‌بریم و تروریست‌ها، رهبران و زیرساخت‌های آنها را نابود می‌کنیم».

گالانت با بیان اینکه توافق آتش‌بس موقت در غزه خوب است، اما گفت: «ما مصمم هستیم که جنگ را تا رسیدن به اهداف و حذف حماس ادامه دهیم».

به نوشته وبگاه شبکه «الجزیره» وی اظهار داشت: «هیچ چارچوب زمانی مشخصی برای عملیات نظامی در غزه وجود ندارد».

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اضافه کرد: «ما عملیات خود را برای تحت فشار قرار دادن حماس و آزادی افراد ربوده شده بیشتر خواهیم کرد».

گالانت ادامه داد: «تا پایان ماه دسامبر و اوایل ژانویه، ممکن است اجازه بازگشت ساکنان به شهرک‌ها واقع در ۴ کیلومتری شمال نوار غزه را بدهیم».

وی همچنین افزود: «جنگ شرایط مناسبی را برای ما فراهم کرد تا روند بازگرداندن افراد ربوده شده در غزه را آغاز کنیم».

تاکید بایدن بر حفظ آرامش در مرز لبنان در تماس با نتانیاهو

 «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا بامداد پنجشنبه به‌صورت تلفنی با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم موقت صهیونیستی گفتگو کرد.

کاخ سفید با اعلام این خبر، گفت که بایدن و نتانیاهو در مورد آتش‌بس موقت که افزایش کمک‌های بشردوستانه به غزه را ممکن می‌سازد، گفتگو کردند.

در این بیانیه آمده است: «بایدن در تماس تلفنی با نتانیاهو، بر اهمیت حفظ آرامش در مرزهای لبنان و کرانه باختری تاکید کرد».

کاخ سفید همچنین افزود: «بایدن و نتانیاهو توافق کردند که به کار برای آزادی همه گروگان‌ها ادامه دهند».

قدردانی بورل از نقش قطر در توافق مبادله اسرا

 «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بامداد پنجشنبه گفت: «ما از تلاش‌های مستمر دیپلماتیک و فشرده سران قطر قدردانی می‌کنیم».

بورل توضیح داد: «با آزادی قریب‌الوقوع ۵۰ گروگان اول در غزه، اتحادیه اروپا از قطر، مصر و آمریکا برای نقش کلیدی آنها در مذاکره بر سر توافق تشکر می‌کند».

وی در ادامه تصریح کرد: «ما تا زمانی که همه گروگان‌ها آزاد شوند، با آنها و همه شرکای خود کار می‌کنیم».

بورل همچنین افزود: «آتش‌بس توافق شده ۴ روزه که فردا از ساعت ۱۰:۰۰ آغاز می‌شود، کمک‌های بسیار مورد نیاز را برای بهبود وضعیت وخیم انسانی و اطمینان از ارسال ایمن کمک‌ها فراهم می‌کند».

بیش از ۲۰ شهید و زخمی در بمباران اردوگاه المغازی

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی چهارشنبه شب در ادامه حملات علیه فلسطینیان بی‌دفاع غزه، اردوگاه المغازی واقع در مرکز نوار غزه را بمباران کردند که در نتیجه آن بیش از ۲۰ نفر شهید و زخمی شدند. 

این حملات در حالی ادامه یافته که پس از ۴۷ روز درگیری میان مقاومت فلسطین و ارتش رژیم صهیونیستی، کابینه تل‌آویو بامداد امروز چهارشنبه با توافق آتش‌بس در غزه موافقت کرد؛ مقامات دولت آمریکایی از میانجی‌گری‌های قطر و مصر در این پرونده تشکر کردند.

برخی منابع نیز از وقوع درگیری شدید بین نظامیان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین در بیت حانون واقع در شمال نوار غزه خبر دادند. 

سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی نیز اعلام کرد که مبارزان این گروه چهار خودروی نظامی رژیم صهیونیستی را در بیت حانون، غرب بیت لاهیا و اطراف برج شیخ زاید در شمال غزه را با گلوله تاندوم و آر پی جی هدف قرار داده‌اند. 

شبکه المنار نیز از وقوع درگیری شدید بین مقاومت فلسطین و نظامیان رژیم اشغالگر در بیت حانون واقع در شمال نوار غزه خبر داد. 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۹
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۵۷
این اگر نشان از قبول شکست توسط صهیونیست ها نباشد پس چیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
کسی ک نمیخواد شکست رو قبول کنه تو ذهن خودش همیشه پیروزه! بازنده واقعی این جنگ نه حماس هست که جنگ رو شروع کرد نه اسرائیل که حد و مرزی برای کشتن نداره و قدرت نامحدود نظامی داره..
بازنده این جنگ ملت و کودکانی هستند که نه با حماس کاری داشتن نه با اسرائیل ولی قربانی سیاستمداران شدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
نصف فلسطین و گرفتن
غزه رو شخم زدن
بیش‌از ۲۰ هزار نفر و کشتن
اسم این پیروزیه؟
لطفا شکست و برامون تعریف کن
ناشناس
| France |
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
خبرگزاری فرانسه:

پسر محمد رعد، رییس شاخه نظامی حزب الله در حمله‌ اسرائیل به بیت حنون در جنوب لبنان کشته شد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
اره دوست غزیر اسرائیل میتونه به جایی ۲۰ هزار ۲۰۰ هزار کودک و زن رو بکشه ولی این نشان دهنده ای پیروری نیست این نشاندهنده وحشی گری و نسل کشی است ریختن بمب سر مردم که نشد جنگ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
یک تعریف دقیق و شفاف از شکست و پیروزی در یک جنگ رو بگو.
صغری کبری نچین درست و شفاف بگو
تاشما باشید دیگه گوش به فرمان کسی برای حمله نشوید به همسایتان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
البته فلسطینیا به همسایه ای حمله نکردن.. نه به لبنان نه اردن نه سوریه و نه به مصر حمله ای نکردن. یه عده یهود صد ساله اومدن خونه فلسطینیا ،وطنشون رو گرفتن ، گاه به گاه هم یه قتل عام راه میندازن. فلسطینیا هم گاه به گاه سعی میکنن مقاومت بیشتری بکنن .و خب قتل عام جدید میشه. داستان جدید ،قدیمیه. شما هم نگران نباش دوستان و برادران همفکرت و نوکرای یهود تو اروپا و امریکا زیادن. تو هم برو به اونا بپیوند.. چون اقوام و فامیل و هموطن اصلی تو ، یهود هستش. صد ساله قتل عام میشن فلسطینیا. شایدم بیشتر بشه.ولی یه چیز صد درصد بلکه ملیون درصده .ذره ذره خاکشون رو ان شا الله پس میگیرن و یهود رو پس میفرستن بوطنش اروپا. .و خب انشالله روح هیتر تو یه نفر دیگه بیاد و خلاصه..?
خدا وکیلی گیج شدیم
آخر سر حماس پیروز یا اسراییل؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
حماس و فلسطین 80 سال پیش شکست خورده اند
الان این اسرائیل است که شکست خورده است.
و حماس و فلسطین پیروز میدان است.
پایان اسرائیل آغاز شده است..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
یکی این ۱۳:۱۰ دقیقه رو به سرپرستی قبول کنه
حماس شکست خورده ولی پیروزه اسراییل پیروز شده اما شکست خورد:)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
فاسطینی ها همون ۸۰ سال پیش که زمین هاشون رو فروختن و با پولش انواع و اقسام کباب ها و فلافل و سمبوسه و شاورما خوردن ؛ شکست خوردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
۱۳:۱۰
با این حرفا فقط به خودتون دلداری میدین
بدون شک بازنده اصلی این جنگ اول مردم فلسطین بودن و بعد هم حماس که در هم شکسته شد
اسرائیل برای ایجاد یک وحودت مجدد و فرار از مشکلات داخلی به این جنگ احتیاج داشت
علی ش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
شصد ساله دارن میگن پایان اسراییل آغاز شده.په چند بار آغاز میشه؟
احمد
| Norway |
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
میگن اسراییل ضربه فنی شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
بذار با ادبیات کیهان ، جواب شما را بدهم: حماس نابود شد، اما اسراییل شکست خورد
نتانیاهو اوضاع را به حالی می رساند که همه اسرائیلی ها هم مدافع آتش بس طولانی مدت باشند.
چون هنوز کارد به استخوان نرسیده 24 ساعت دیگر هم تاخیر می اندازد.

اما ظاهرا جبه دیگری از سمت جولان در حال باز شدن است.
به پایان سلام کن اسرائیل
چرا نتانیاهو به آتش بس تن داد!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
چون همینجوری هردنبیل نیست کاراش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
کی التماس آتش بس می‌کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
چون پوشک واسه سربازاش تموم کرده
خب دلیلش رو هم تیتر کن. حماس آزادی گروگان ها را به روز جمعه موکول کرد.
پس مقاومت چی شد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
مقاومت فعلا تعطیل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
مقاوت جرات نکرد از جاش تکون بخوره و اسمش به ملایمت تغییر پیدا کرد
علی ش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
یادش بخیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
مقاومت تا اطلاع ثانوی حرفشم نزن ولش کن بسه دیگه اتش بس رو بچسب
خبرگزاری فرانسه صبح پنجشنبه گزارش داد که پلیس آلمان در چهار منطقه به خانه‌های اعضای حماس و حامیان این گروه و یک گروه یورش برده است.
وزیر کشور آلمان در بیانیه‌ای اعلام کرد که با ممنوع کردن فعالیت حماس، در حال اقدام علیه افراط‌گرایان هستیم و این پیام روشن را ارسال می‌کنیم که هیچگونه عذری را برای حمایت از حماس علیه اسرائیل نمی‌پذیریم.
مغز براندازان هم اکنون
بنابر اخبار واصله، اسراییل با بمباران بیمارستان ها و مدارس و کشتار ۱۴ هزار غیرنظامی شامل چند هزار کودک، پیروز قاطع این جنگ می باشد.

تشخیص
یک پرینت تمام مشکی به عنوان سونوی مغز، برای یادگاری بگیرد. درمان ندارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
چند میگیری گریه کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
و نه غزه ای وجود دارد و نه حماسی
به متخصص مغز تبریک می گویم
Nader
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
آبوبریزاونجایی که حماس گلکاری کرده انشاالله که تسکین دردت بشه
علی ش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
شماها دلتون برا مظلوما میسوزه یا ادا درمیارید؟چون جاها دیگه صداتون در نمیاد
امیر از استانبول
| Turkey |
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
شیرینی بعدی خامه ای باشه لطفا
آتیلا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
از کی تا حالا از مغز سونو میگیرن متخصص مغز سهمیه ای؟!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
هی متخصص.شماها متخصص عوض کردن کلمات با معانی انها هستید!!!مثل پیروزی و شکست!!!
کلا نباید آتش بس بشه
4 روزه دیگه
وقتی کریسمس شد
بشریت دوباره مسئله مقاومت را فراموش می کند..
و موج فلسطینی هم فروکش می کند.
همه به تعطیلات می روند.
و بن سلمان و گالانت با هم دست می دهند و صلح می کنند
فقط یک غزه به عمق 10 متر شخم خورد
50 هزار غزه ای یا کشته شدند یا زخمی یا مفقود
2 میلیون و 200 هزار نفر هم آواره و بی خانمان شدند
تا متخصص مغزی در تهران
لم داده روی مبل
بنویسد
حماس پیروز شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
واقع بینانه ترین و بهترین تحیلی همین بود
هر کس میخواد پیروزی رو برای خودش مطالبه کنه اما هرگز اون 5 هزار کودک معصومی ک کشته شدن به آغوش مادر باز نمیگردن.
احمد
| Norway |
۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
درود بر شما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
پیروزی تعریف داره
شکست هم تعریف داره
باید دید دستاوردهای حماس پیش از این جنگ چی بود حالا چیه
همچنین دستاوردهای اسرائیل رو باید پیش از این جنگ
و بعد از این جنگ بررسی کرد
اونوقت میشه گفت کی پیروز شد کی شکست خورد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
دمت گرم درسته.
حماس ۲ دستی غزه را تحویل اسرائیل داد
فقط به این توجه کنید، حداد عادل ، بخوبی نگرانی را آشکار کرد و گفت: به اشخاصی که خواهان ورود ایران به جنگ غزه هستند باید گفت شاید این، همان چیزی باشد که رژیم صهیونیستی می‌خواهد، یعنی تبدیل نبرد غزه به جنگ ایران و آمریکا... اگر این اتفاق بیفتد، آن‌که جان سالم به در می‌برد، رژیم صهیونیستی خواهد بود!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
دوربردترین سلاح های ایران به مرز اسرائیل هم نخواهند رسید ولی زیر ساخت های ایران با خاک یکسان میشه
کاش عاشقان جنگ و دشمنان صلح واقعیت رو ببینن و درک کنن که ایران آمادگی ورود ب چنین جنگی ندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
قرار بود که حداد عادل فقط پارسی را پاس بدارد، نه سرزمین پارس را
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
اصلا حتی فکرش رونکن که بتونی خودت رو در قد و قامت جنگ با امریکا ببینی . چون دخالت در جنگ غزه فرصت این خیال رو هم بهت نخواهد داد
این جنگی نابرابر و نامردی است یک گروه هواپیمای جنگنده پیشرفته و تانک و گروه دیگر تقریبا بادست خا لی‌می جنگند معلوم است حماس مظلوم و پیروز است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
خود کرده را تدبیر نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
نشد دیگه ..... باز که رفتین سراغ گریه و مظلوم نمایی .... شیرینی پیروزی های دلاوران حماس در حمله طوفان الاقصی را فراموش کردید؟
آتش بس برای بزدل هاست! جنگ باید نتیجه داشته باشه! یک طرف پیروز و یک طرف تسلیم
مقاومت، فقط رزمندگان با شرف و باغیرت 8 سال جنگ تحمیلی. مردانی که مظلومانه به شهادت رسیدند،مجروح شدند، اسیر شدند ولی یکبار به زن و بچه دشمن اهانت نکردند
میگن اسراییل ضربه فنی شد
پاسخ ها
علی
| Canada |
۱۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
اره فقط هم تو ایران میگن اخبار خیلی دقیقی داریم
برای اسراییل بقای صهونیستا خیلی مهم است دلیلی که اسراییل تن به اتش بس داد میخواهد گروگانهایش را با هر ترفند شده ازاد کنه
آب وبرق میداد بهت داشتی زندگی میکردی
امان از دل قافل
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
آخرین اخبار
وب گردی