بازدید 6641
۵

عوامل مجروحیت مامور شهرداری ارومیه دستگیر شدند

فرمانده انتظامی ارومیه گفت: ۲ نفر اراذل و اوباش که مامور سد معبر شهرداری را مجروح کرده بودند، با تلاش ماموران دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۲۰۵۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۴ 18 November 2023

به گزارش «تابناک»، سرهنگ محمد توحیدی پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با دریافت اطلاعاتی مبنی بر مجروح کردن مامور سد معبر شهرداری ارومیه توسط برخی افراد در ورودی این شهر از جاده سرو، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در بررسی پرونده مشخص شد که ماموران شهرداری در حال تذکر دادن در خصوص سد معبر در ورودی شهر ارومیه بودند که تعدادی اراذل و اوباش که وضعیت عادی نداشتند، با آنان درگیر می شوند.

فرمانده انتظامی ارومیه ادامه داد: این افراد اقدام به ضرب و شتم مامور شهرداری با سلاح سرد کرده بودند که رسیدگی سریع به پرونده در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ توحیدی اظهار کرد: با بررسی جوانب مختلف این پرونده، ۲ نفر اراذل و اوباش عامل مجروحیت مامور شهرداری دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

یکی از ماموریت های فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی مقابله با اراذل و اوباش و جلوگیری از تعدی این افراد به حقوق شهروندان است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۵
مامور سد معبر خودش اراذل اوباشه. همه دیدن رفتار این اوباش رو
جزئیات این ماجرا را نمی دانم اما راستش آنچه تا به حال دیدیم همیشه اراذل و اوباش مامورین شهرداری بودند که با دستفروشان به بدترین حالت، برخورد می کردند اما گویا در این ماجرا برعکس شده
با سلام. در مورد چگونگي اين خبر اطلاع ندارم. ولي اكثر مواقع اين مامورين سد معبر هستند كه با بي رحمي و بي وجداني با مردم برخورد مي كنند و تنها وسايل امرار معاش آنها را نابود مي كنند. قانون در اين كشور فقط مدافع ظالمان است.
کدام ارازل و اوباش؟؟!! بابا شما یکبار نحوی برخورد این به اصطلاح مامورین سد معبر شهرداری را بررسی کنید آنوقت متوجه میشود که کی ارازل است؟؟!! بابا مردم برای یک لقمه نان حلال مجبورند دستفروشی کنند و اگر شهرداری راست میگوید محلهائی را برای این عزیزان بی پناه درست کند . نه اینکه آنها را سرکیسه کند؟؟!1
اونا ارازل اوباش نبودن و در حالت کاملا عادی مامورارو میزدن ک اون کتک نوش جونشون طرف پیرو بدبخته مامور اومده داره میزنه بعد توقع دارین ملت وایسن نگا کنن؟ تکتا نوش جونشون تازه کمم خوردن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست