بازدید 9159

ماجرای حمله اراذل و اوباش به خانه‌ای در محله جردن

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ، در ارتباط با انتشار فیلمی از حمله اراذل و اوباش به یک ساختمان در تهران اظهار کرد: فیلمی در فضای مجازی منتشر شده بود که چند نفر از اراذل و اوباش در یک ساختمان در محدوده جردن به دو نفر حمله کرده و آنها را مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند.
کد خبر: ۱۱۸۵۶۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۳ 30 July 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از اعتماد، سرهنگ بابک نمک‌شناس  با اشاره به اینکه زمان وقوع این جرم ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ بود، گفت: سریعا عوامل کلانتری ۱۰۳ گاندی تحقیقات میدانی را آغاز کرده و متوجه می‌شوند که این درگیری به دلیل اختلاف مالی بین دو نفر به وجود آمده است، در این درگیری طرفین از سلاح سرد (چاقو) استفاده کرده و می‌خواستند با کمک از اراذل و اوباش به اهداف خود برسند.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: پرونده اولیه در کلانتری ۱۰۳ گاندی تشکیل و در اختیار پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ قرار گرفت.

نمک‌شناس با بیان اینکه پلیس برابر وظیفه ذاتی خود با هنجارشکنان در جامعه به هرطریقی در جامعه برخورد می‌کند، گفت: این افراد شناسایی شده‌اند و دستگیری آن‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

وی گفت: اختلافات مالی و حل وفصل آن نباید توجیهی برای عربده‌کشی و قلدری در جامعه باشد و افراد باید از طریق مراحل قانونی اقدامات لازم را انجام بدهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱۲
کشور به امان خدا رها شده و مسئولین هم با خدم و حشم و اسکورت فقط به فکر خودشون هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
خدا رو شکر تا حالا سه نفر از مسئولین هم از این خبر دیدن کرده و به آن منفی داده اند.
تابناک خوش به حالته
مسئولین هم اخبارت رو می خونند.
طرف پول صدها نفر را خورده و پس از شکایات متعدد، قاضی ، متهم را ازاد کرده و شاکیان در بدر شده اند.
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
مگه تو میدونی کی بوده؟ اصللا میدونی چی شده؟ همینطوری مسائل کشور تحلیل میکنید و اقدام میکنید؟ یا به یکی لعن میکنید به یکی درود میفرستید؟
بعد از 3 ماه دستگیریشون در دستور کار قرار گرفته؟ این دفعه بمون حمله کردن کشف حچاب می کنیم 24 ساعته اعدامشون هم می کنند
فرمایشات رئیس محترم مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ کاملاصحیح است وقانون برای ایجادنظم وسلامت وامنیت جامعه میباشدوهمه وظیفه دارندطبق موازین قانون عمل کنندوبه قانون احترام بگذارند.
عوضش امنیت داریم
نکته ظریفی در متن خبر هست, تحقیق و تفحص رو شروع کردند!!!! یعنی چی؟ یعنی همون موقع که به 110 زنگ زده شده یا به پلیش اعلام شده پلیـــــــــــــــس نیومده! صبر کرده قائله ختم بشه آب ها که از آسیاب افتاد بعد حالا ببینیم چی شده!؟
این روزها حضور اراذل واوباش وحرکات وسکنات آنها واسیب های اجتمعی وروانی انها به جزئی از اخبار روزانه تبدیل شده.به خوبی بیاد دارم که چند سال قبل فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرد که اراذل کلا جمع اوری شده اند.اما الان در هر کوی ومحله وخیابان وبزرگراه حضور دارند.علت چیست/چرا با انها مماشات میشود؟
واقعا تو این مملکت چه خبره؟ پلیس داره چکار میکنه. چرا مردم نه در خانه در خیابان و نه در محل کسب و کار امنیت ندارند. تنها موضوعی که برای پلیس اهمیت دارد موضوع حجاب زنان است؟
دیروز صبح داشتم میرفتم سر کار دیدم یه عده دارن نرده های وسط حیابون میبرن دقیقا 50 متر اونطرف تر هم پلیس راهنمایی و رانندگی با 10 تا پرسنل سرباز تا سرهنگ ایستاده بودند. من زنگ زدم 110 همون پلیسا رفتن جلوی دزدا رو گرفتن. یعنی قبلش به خودشون زحمت نداده بودند سوال کنند. اونطرف خیابون هم کلانتری گیشا بود که کلا وارد قضیه نشد. اونوقت پلیس میگه :
"نمک‌شناس با بیان اینکه پلیس برابر وظیفه ذاتی خود با هنجارشکنان در جامعه به هرطریقی در جامعه برخورد می‌کند، گفت: این افراد شناسایی شده‌اند و دستگیری آن‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

وی گفت: اختلافات مالی و حل وفصل آن نباید توجیهی برای عربده‌کشی و قلدری در جامعه باشد و افراد باید از طریق مراحل قانونی اقدامات لازم را انجام بدهند."
بعد از سه ماه تازه شناسایی کردید؟؟بخدا راضی نیستیم از اینهمه سرعت عمل و اقتدار.ترو خدا یکم استراحت کنید و اینهمه به خودتون فشار نیارید
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی