بازدید 3644
۷

در این خیابان تهران روزانه ۸۰۰ خودرو جریمه می‌شوند!

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور پایتخت از رصد خیابان سیمای ایران توسط تیم‌های گشتی پلیس راهور خبر داد.
کد خبر: ۱۲۰۴۶۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۳ 14 November 2023

به گزارش تابناک، فارس نوشت: سرهنگ علی‌اصغر شریفی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور پایتخت در گفت‌وگو با خبرنگار به موضوع «ترافیک در خیابان سیمای ایران در محله شهرک غرب» پرداخت و اظهار داشت: با توجه به وجود ساختمان دوقلوی وزارت بهداشت و چندین مرکز خرید، باشگاه ورزشی، بیمارستان لاله و دانشگاه آزاد، علاوه بر تردد بیماران و کادر درمان به صورت شبانه‌روزی و همچنین رفت و آمد پرسنل دانشگاه و دانشجویان، تردد روزانه کارکنان و مراجعه‌کنندگان به مراکز یاد شده را نیز شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه تنها در این محدوده روزانه حودد ۸۰۰ برگه جریمه برای تخلفاتی چون توقفات غیر مجاز به صورت دوبل و توقف زیر تابلو از سوی تیم‌های گشتی منطقه ۲ پلیس راهور تهران بزرگ صادر می‌شود؛ گفت: از سویی تقاضای جای پارک ( ظرف و مظروف) با ظرفیت این معبر پرمخاطب و پرمراجعه تناسب و هماهنگی نداشته و ضعف حمل و نقل عمومی در این محل به خوبی به چشم می‌آید.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس‌ راهور پایتخت خاطرنشان کرد: علیرغم مکاتبات پلیس با سازمان‌های فعال در این محل، مبنی بر اختصاص جای پارک برای مراجعه‌کنندگان هنوز اقدام خاصی از سوی آنها صورت نپذیرفته و پلیس راهور نیز بنا به مأموریت ذاتی خود نسبت به اعمال قانون و انتقال خودروهای متخلفان به پارکینگ اقدام می‌کند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۷
در مشهد دنبال جواز تالار عروسی بودیم در حاشیه ی شهر و دورش خالی. پلیس راهور گفت حتما باید پارکینگ اختصاصی داشته باشیم. الان اینجا پلیس راهور کجاست؟ جایگاه کار کارشناسی چیست؟ قبل از راه اندازی این مراکز آیا نباید بررسی میشده؟ من نزدیک همین محل هستم. هربار آن طرفها کارداریم گرفتار می شویم. ترافیک تا بلوار فرحزادی هم میرسه و بسته میشه.
فکرش را بکن...
.
.
.
.
با این کمیزان درآمد حیرت آور......

.
.
می شود در حال منطقه ، چندین پارکینگ طبقاتی احداث نمود.....

.
.
.
جاده ها و بزرگراه های برون شهری را مجهز به امکانات نمود مانند:

روشنایی مسیر
اورژانس و آمبولانس
آتش نشانی
امداد خودرو
استراحتگاه جهت جلوگیری از خواب آلودگی و مرگ مسارفان بخصو جاده های طولانی مانند تهران مشهد
کار تیمی به این میگن
نمي خواهيد قبول كنيد كه بي تدبيري خودتون در پيش بيني پاركينگ هاي مورد نياز و يا استاندارد بودن خيابان ها و معابر ، مردم را ناچار به تخلف مي كند .
در واقع ، خود شما را بايد جريمه كنند . اما جريمه كوتاهي شما را هم بايد ملت از جيب خودشان پرداخت كنند
تقصیر مردم است.
مردم کم کاری میکنند.
از طرف مردم از مسئولان عذرخواهی می کنم.
ان شاءالله که حلال کنن.
پلیس نشان داده به قانون هم سلیقه ای عمل می کنه !!! مثلا بنا به کدام قانون موتور سواری خانمها ایراد دارد ؟!!! که پلیس اجازه نمی ده
جای اینکه پارکینگ درست کنید مشکل مردم حل شه ، دکون باز کردید با خوشحالی روزی 800 ماشین جریمه می کنید
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی