بازدید 112448
سی و هفتمین روز جنگ غزه/ در حال به روزرسانی

درگیری شدید میان رزمندگان فلسطینی و ارتش اسرائیل در غزه/تصاویر وحشتناک از کودکان شهید شده در غزه+ فیلم/تعداد شهدای غزه به ۱۱۲۴۰ نفر رسید/اسرائیل مانع ورود کمک‌های بشردوستانه ایران به غزه شد

جنگ میان گروه‌های مقاومت فلسطین علیه اسرائیل و بمباران وحشیانه غزه توسط رژیم اشغالگر قدس، وارد سی و هشتمین روز خود شده است؛ جنگی که بی سابقه‌ترین ضربه امنیتی، اطلاعاتی و نظامی را از سوی مقاومت فلسطین به اسرائیل وارد کرده و رژیم اشغالگر قدس برای سرپوش نهادن بر شکست خود، در حال ارتکاب جنایات تمام عیاری علیه مردم غزه است.  
کد خبر: ۱۲۰۴۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳ 13 November 2023

درگیری شدید میان رزمندگان فلسطینی و ارتش اسرائیل در غزه/تصاویر وحشتناک از کودکان شهید شده در غزه+ فیلم/تقاضای آمریکا از حزب‌الله درباره جنگ/اسرائیل مانع ورود کمک‌های بشردوستانه ایران به غزه شد

بین الملل تابناک: جنگ میان گروه‌های مقاومت فلسطین علیه اسرائیل و بمباران وحشیانه غزه توسط رژیم اشغالگر قدس، وارد سی و هشتمین روز خود شده است؛ جنگی که بی سابقه‌ترین ضربه امنیتی، اطلاعاتی و نظامی را از سوی مقاومت فلسطین به اسرائیل وارد کرده و رژیم اشغالگر قدس برای سرپوش نهادن بر شکست خود، در حال ارتکاب جنایات تمام عیاری علیه مردم غزه است.  

تعداد شهدای غزه به ۱۱۲۴۰ نفر رسید
۱۴۰۲/۰۸/۲۲ - ۲۳:۲۱

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که از زمان آغاز بمباران رژیم صهیونیستی، تاکنون ۱۱۲۴۰ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند.

 وزارت بهداشت فلسطین همچنین اعلام کرد که ۴۶۳۰ تن از این افراد کودک و ۳۱۳۰ تن زن بوده‌اند.

حمله موشکی گسترده مقاومت فلسطین به تل‌آویو و عسقلان
۱۴۰۲/۰۸/۲۲ - ۲۲:۰۱

شاخه نظامی حماس دوشنبه شب «تل‌آویو» و شهرک‌های «حولون» و «عسقلان» را هدف حملات راکتی خود قرار داد.

گردان‌های عزالدین القسام اعلام کرد که حملات راکتی گسترده خود به شهرک «گوش دادن» در تل‌آویو و شهرک‌های «عسقلان» و «حولون» را در واکنش به کشتار مردم بی‌گناه غزه انجام داده است.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که سامانه گنبد آهنین توانست ۵ راکت شلیک شده به سمت شهرهای ساحلی و تل آویو را رهگیری کند.

منابع خبری فلسطین گزارش دادند که همزمان ۲۰ راکت به شهرک عسقلان شلیک شده است.

از طرفی، منابع عبری‌زبان اعلام کردند که موشک‌های القسام به بیتح تکفا، تل آویو، رمله، حولون، بئر یعکوف و تعدادی از شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور غزه از جمله عسقلان اصابت کرده است.

گفتگوی تلفنی هنیه و میقاتی درباره آخرین تحولات جنگ غزه
۱۴۰۲/۰۸/۲۲ - ۲۱:۲۳

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و نخست‌وزیر دولت پیشبرد امور لبنان پیرامون آخرین تحولات جنگ در غزه با یکدیگر به صورت تلفنی گفت‌وگو کردند.

 اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس امروز (دوشنبه) به صورت تلفنی با نجیب میقاتی، نخست‌وزیر دولت پیشبرد امور لبنان گفت‌وگو کرد.

طرفین در این تماس تلفنی، در مورد آخرین تحولات جنگ در غزه رایزنی کرده و بر لزوم توقف هر چه سریعتر حملات تروریستی رژیم صهیونیستی و ارسال کمک‌های بشردوستانه برای مردم غزه تأکید کردند.

هنیه و میقاتی همچنین مخالفت قاطع خود را با سلب حقوق مشروع ملت فلسطین و هرگونه تعدی علیه لبنان اعلام کردند.

استعفای یک مقام بلندپایه صهیونیستی به دلیل شکست در جنگ غزه
۱۴۰۲/۰۸/۲۲ - ۲۱:۱۹

یک روزنامه عبری‌زبان از استعفای «یوسی امارنی»، رئیس دفتر وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به دلیل شکست در جنگ غزه خبر داد.

به گزارش روزنامه یدیعوت احارونوت، یوسی امارنی، رئیس دفتر وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در اعتراض به شکست در جنگ غزه و عدم تحقق اهداف آن پس از گذشت نزدیک به ۴۰ روز استعفا داد.

اختلافات داخلی در رژیم صهیونیستی به علت طولانی شدن جنگ بدون تحقق اهداف آن بالا گرفته است و استعفای امارنی در اعتراض به نتایج جنگ تاکنون نشان دهنده درماندگی ارتش رژیم صهیونیستی در غزه است.

ورود هیأت آمریکایی به مصر برای گفت‌وگوی درباره آتش‌بس غزه
۱۴۰۲/۰۸/۲۲ - ۲۰:۳۸

منابع خبری مصر از ورود یک هیأت آمریکایی به قاهره به گفت‌وگو درباره آتش‌بس در غزه خبر دادند.

به گزارش ایسنا، عصر امروز دوشنبه، یک هیأت آمریکایی برای گفت‌وگو در مورد آتش‌بس در غزه و آزادی بازداشت‌شدگان وارد قاهره شده است.

«عبدالفتاح السیسی» رئیس‌جمهور مصر نیز سه‌شنبه گذشته با رئیس سازمان سیا دیدار و بر ضرورت آتش بس فوری در نوار غزه تأکید کرد.

«احمد فهمی» سخنگوی ریاست جمهوری مصر گفت: دو طرف در این دیدار درباره شراکت راهبردی مصر و ایالات متحده در حفظ امنیت و ثبات خاورمیانه و همکاری‌های ایجاد شده بین دو کشور در زمینه‌های مختلف به ویژه در سطوح امنیتی و اطلاعاتی با هدف حمایت از تلاش ها برای برقراری ثبات در منطقه و مقابله با چالش های متعدد رایزنی کردند.

ورود هیأت آمریکایی به مصر و گفت‌وگو با مقامات مصری درباره آتش بس در غزه در حالی است که ایالات متحده آمریکا خود مانع این آتش بس است.

از سوی دیگر، مقامات آمریکایی بارها در حمایت از تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اعلام کردند که در حال حاضر شرایط برای برقراری آتش بس در غزه وجود ندارد.

حمله موشکی اسرائیل به خبرنگاران حاضر در جنوب لبنان
۱۴۰۲/۰۸/۲۲ - ۲۰:۱۵

حزب‌الله لبنان به حمله موشکی ارتش رژیم صهیونیستی به گروهی از خبرنگاران حاضر در شهرک مرزی «یارون» در مرز لبنان و فلسطین اشغالی واکنش نشان داد و آن را به شدت محکوم کرد.

 ارتش رژیم صهیونیستی عصر امروز دوشنبه، خبرنگاران حاضر در شهرک مرزی یارون بین لبنان و فلسطین اشغالی را با شلیک دو موشک هدف حمله قرار داد.

روابط عمومی حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که «ما قویا اقدام رژیم اشغالگر در هدف قرار دادن خبرنگاران در جنوب لبنان هنگام انجام ماموریتشان در یارون را محکوم می‌کنیم».

در این بیانیه آمده است: «ما این اقدام رژیم اشغالگر را جنایت و تجاوز آشکار با هدف جلوگیری از افشای اقدامات تروریستی صهیونیست‌ها توسط رسانه‌ها می‌دانیم».

روابط عمومی حزب الله تأکید کرد که «جنایت جدیدی به کارنامه جنایات دشمن علیه خبرنگاران و رسانه‌ها اضافه شده است».

 
حزب الله یک پایگاه صهیونیستی دیگر را هدف قرار داد
۱۴۰۲/۰۸/۲۲ - ۱۸:۱۲

مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه‌ای از حمله عصر امروز رزمندگان مقاومت اسلامی به یک پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی در مزارع اشغالی شبعا خبر داد.

 حزب الله لبنان اعلام کرد که مجاهدان مقاومت اسلامی پایگاه صهیونیستی «الرمثا» در مزارع اشغالی شبعا را با سلاح‌های مناسب هدف قرار داده است.

در ادامه بیانیه مقاومت اسلامی لبنان آمده که در این عملیات، تلفاتی قطعی به دشمن صهیونیست وارد شده است.

پیش از صدور این بیانیه، خبرنگار المیادین در جنوب لبنان گفته بود که شماری از مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در مزارع اشغالی شبعا هدف حملاتی از لبنان قرار گرفت.

همزمان گردان‌های قسام (شاخه نظامی حماس) در بیانیه‌ای از هدف قراردادن چهار خودروی نظامی با راکت ضدزره یاسین در محور شمال غرب شهر غزه خبر داد.

اسرائیل و آمریکا درباره برنامه‌ای بلندمدت برای غزه مذاکره می‌کنند
۱۴۰۲/۰۸/۲۲ - ۱۶:۴۹

 سفیر رژیم صهیونیستی در آمریکا گفت: اسرائیل به دنبال طرحی بلندمدت برای غزه است و در همین راستا در حال گفت‌وگو با ایالات متحده است.

به گزارش شبکه خبری سی‌ان‌ان آمریکا، مایکل هرتزوگ (Michael Herzog) در مصاحبه‌ با برنامه تلویزیونی «فاکس نیوز ساندی» مدعی شد که «این موضع اسرائیل است که فلسطینی‌ها باید خودشان [غزه] را اداره کنند»؛ با این وجود وی با تکرار اظهارات قبلی نخست وزیر اسرائیل نشان داد که رژیم‌صهیونیستی از تشکیلات خودگردان فلسطین در نقش کنونی آن حمایت نخواهد کرد.

وی ادعا کرد: موضع ما این است که فلسطینی‌ها باید خودشان [غزه] را اداره کنند. نقش دقیقی که تشکیلات خودگردان فلسطین ایفا خواهد کرد هنوز مشخص نیست و باید دید چه پیش می‌آید. چراکه همه می‌دانند تشکیلات خودگردان فلسطین در ترکیب فعلی خود، به سختی می‌تواند رام الله را اداره کند.

سفیر رژیم صهیونیستی در واشنگتن با بیان اینکه در تشکیلات خودگردان فلسطین باید اصلاحاتی انجام شود و «اسرائیل علاقه‌ای به اشغال غزه یا اداره آن ندارد»، ادعا کرد: امنیت اولویت اصلی است.

هرتزوگ با چشم‌پوشی از جنایات رژیم صهیونیستی در باریکه غزه، مدعی شد: ما آنجا [در غزه] هستیم تا تهدید نظامی حماس علیه اسرائیل و توانایی آنها برای حمله مجدد را از بین ببریم. این هدف ماست.

الازهر خواستار محاکمه رژیم صهیونیستی شد
۱۴۰۲/۰۸/۲۲ - ۱۶:۲۸

الازهر از جامعه بین الملل خواست تا «رژیم صهیونیستی تروریست را که معنای انسانیت و زندگی را نمی‌داند، به خاطر کشتارهای دسته جمعی و جنایت‌های جنگی‌اش محاکمه کند».

 در بیانیه الازهر آمده است: ما خواهان محاکمه رژیم صهیونیستی پس از اقدامات تروریستی و ​​محاصره کل نوار غزه و جلوگیری از رسیدن سوخت و تجهیزات پزشکی به بیمارستان‌ها هستیم که باعث عدم خدمت رسانی تعداد زیادی از بیمارستان‌ها و شهادت بیماران در بخش‌های مراقبت‌های ویژه و کودکان در بیمارستان الشفاء شده است. همچنین بمباران جنون‌آمیزش در اطراف بیمارستان، باعث جان باختن ده‌ها شهید، جلوگیری از تدفین آنها و هدف قرار دادن همه افرادی که قصد خروج یا ورود به بیمارستان را داشتند، شده است.

در این بیانیه آمده است: الازهر از مردم آزاده جهان و نهادها و سازمان‌های بین المللی می‌خواهد که برای شکستن این محاصره «غیر انسانی» که توسط صهیونیست‌های تروریست بر بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی تحمیل شده است، اقدام فوری کنند. سکوت در برابر این جنایات لکه ننگی بر پیشانی بشریت و جامعه بین المللی است. الازهر هرکس را که از این رژیم جنایت‌کار چه با حمایت یا با سکوت پشتیبانی می‌کند، مسئول این جنایت‌های شنیع می‌داند.

رسانه عبری: بیشتر سلاح‌های حماس از مصر تامین می‌شود
۱۴۰۲/۰۸/۲۲ - ۱۵:۳۶

رسانه‌های عبری اتهامات مستقیمی را علیه مصر مبنی بر مسلح کردن جنبش حماس مطرح کرده و مدعی شدند بیشتر سلاح‌هایی که حماس به دست آورده است، از تونل‌ها از سینا آورده شده است.

 وبگاه «بحدری حردیم» که حامی جریان دینی یهودی تندرو در اراضی اشغالی است، ادعا کرد بیشتر زرادخانه تسلیحات حماس علیه رژیم صهیونیستی از مصر آمده است.

این وبگاه همچنین مدعی شد: اسرائیل دارای پیشرفته‌ترین نیروهای مسلح در جهان است. حماس نیز در حال حاضر دارای سلاح‌های پیشرفته‌ای است. بسیاری از سلاح‌های ضدتانک از طریق تونل‌های سینا در مصر به نوار غزه و از طریق کامیون‌هایی که بین مصر و غزه در حال حرکت هستند، به غزه قاچاق شده است.

این وبگاه نوشت چند سال قبل، نیروهای اسرائیلی با سنگ و کوکتل مولوتف‌هایی مواجه می‌شدند که نیروهای فلسطینی پرتاب می‌کردند، اما امروز ارتش اسرائیل با سلاح‌هایی همچون سلاح‌های هدایت شده با لیزر و سلاح‌های ضد تانک در غزه مواجه است.

تحلیلگران نیز به روزنامه واشنگتن پست گفتند که رژیم صهیونیستی انواع تسلیحات در دست حماس از جمله سلاح‌های تک‌تیرانداز مدرن، آر پی جی، بمب‌های مغناطیسی، پهپادهای تهاجمی، زیردریایی‌های کوچک، مین‌ها، موشک‌های ضدتانک و موشک‌های دوربرد و راکت‌هایی که می‌توانند به حیفا و تا جنوب حتی ایلات برسند، اگرچه هنوز از دقت کافی برخوردار نیستند، به دقت زیر نظر دارد.

تظاهرات 10 هزار نفری حامیان فلسطین در تگزاس
۱۴۰۲/۰۸/۲۲ - ۱۵:۰۸

حدود ۱۰ هزار نفر از مردم سراسر ایالت تگزاس در آمریکا روز گذشته در جریان تظاهراتی از مردم فلسطین در برابر جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه حمایت کرده و در مقابل ساختمان کاپیتول این ایالت خواستار برقراری آتش‌بس شدند.

به گزارش یک پایگاه خبری آمریکایی این بزرگترین تجمع طرفداران فلسطین در ایالت تگزاس از زمان آغاز جنگ در تاریخ ۷ اکتبر به شمار می‌رود.

در جریان این تظاهرات جمعیتی بسیار گسترده در سنین مختلف و از مذاهب و قومیت‌های گوناگون جهت اعتراض به جنگ جاری در غزه خشم و عصبانیت خود را به نمایش گذاشته و به حمایت گسترده از فلسطینی‌ها در جریان جنگ پرداختند.

معترضان خواستار برقراری آتش‌بس و پاسخگویی سیاسی شده و «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا را متهم به نسل کشی کرده و «گرگ ابوت» فرماندار این ایالت را شریک و دستیار بایدن در جریان اتهام وارد شده عنوان کردند.

پیشتر ابوت در تاریخ ۲ نوامبر جهت نشان دادن حمایت‌هایش از رژیم صهیونیستی به خاورمیانه سفر کرده و با «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم دیدار و گفتگو کرد.

در ضلع شمالی ساختمان کنگره نیز، انبوهی از معترضان پرچم فلسطین را به حالت اهتزاز درآورده و بسیاری از آنها خود را با چفیه‌هایی که نمادی از مقاومت فلسطین است، پوشانده بودند. معترضان شعارهایی همچون «از فلسطین تا تگزاس دیوارها باید برچیده شوند» را سر داده و طوماری به طول 100 فوت را باز کردند که در آن اسامی کودکان غزه که در جریان حملات رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند را نوشته بودند.

در جریان این راهپیمایی اعتراض‌آمیز، گروهی از پزشکان، دانشجویان پزشکی، دندانپزشکان از سن آنتونیو ناباوری خود را نسبت به بحران انسانی گسترده‌ای که در غزه در حال رخ دادن است، ابراز کردند و از این موضوع که کارکنان کادر درمان و بیماران فلسطینی به هیچ عنوان در امان نیستند، ابراز ناراحتی و تاسف کردند.

تقلای قطر و آمریکا برای تبادل اسرا میان حماس و رژیم صهیونیستی
۱۴۰۲/۰۸/۲۲ - ۱۳:۳۵

منابع مصری از توافقی درباره تبادل اسرا میان گروه‌های فلسطینی و رژیم صهیونیستی با نظارت قطر و آمریکا طی روزهای آینده خبر دادند.

 روزنامه الاخبار لبنان به نقل از منابع مصری اعلام کرد، توافقی درباره تبادل اسرا میان گروه‌های فلسطینی و رژیم صهیونیستی با نظارت قطر و آمریکا وجود دارد که احتمالا طی روزهای آینده اعلام شود.

این منابع با توجه به اختلافات مربوط به شرط فلسطین برای تحقق این معامله یعنی لزوم برقراری آتش بس انسانی به مدت پنج روز و مخالفت رژیم صهیونیستی با درخواست توقف کامل حملات خیلی وارد جزئیات آن نشدند.

منابع مصری اعلام کردند، مذاکرات کنونی که با مشارکت هیئت اطلاعات رژیم صهیونیستی در قاهره و با تماس‌های فشرده قطر انجام می‌شود، درباره دو مساله است. اول مربوط به وضعیت غیرنظامیان موجود در غزه است که توسط حماس بازداشت شده‌اند و دوم درباره نظامیان صهیونیستی است که با اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی مبادله خواهند شد. اسرای غیرنظامی دو تابعیتی احتمالا آزاد خواهند شد، اما گروه‌های فلسطینی می‌گویند تحقق این معامله بدون توقف کامل درگیری‌ها توسط رژیم صهیونیستی محقق نخواهد شد.

رژیم صهیونیستی از طریق میانجیگران امکان تمدید ساعت‌های آتش‌بس به صورت روزانه برای تحقق این معامله را پیشنهاد داده‌است، اما گروه‌های فلسطینی آن را کافی نمی‌دانند.

بخشی از اختلافات در مذاکرات درباره عدم توافق در خصوص بهای مطلوب برای آزادی اسرای غیرنظامی است. از جمله شروط گروه‌های فلسطینی فراهم کردن نیازهای زندگی ملت فلسطین در غزه و ورود فوری کمک‌های بشردوستانه و حل بحران انسانی ولو به شکل جزئی است تا فلسطینی‌ها حداقل بتوانند شهدای خود را که زیر آوارها هستند، دفن کنند.

منابع مصری اعلام کردند که در حال حاضر همه چیز به دست واشنگتن است به ویژه اینکه فشارهایی که بر رژیم صهیونیستی وارد کرده، هنوز کافی نیست. با این حال اروپا نیز می‌تواند ولو به صورت غیر مستقیم مثل موضع فرانسه نقشی را ایفا کند. این فشارها و فشارهای موجود بر رژیم صهیونیستی از جبهه لبنان تأثیری بر موضع دولت بنیامین نتانیاهو خواهد داشت. نتانیاهو خود به دلیل کشمکش‌های داخل و تظاهراتی که علیه او برگزار می‌شود، تحت فشار است.

به نظر می‌رسد قاهره با درخواست مقاومت فلسطین برای آتش‌بس چند روزه در ازای آزادی اسرای صهیونیست موافق است، اما تل‌آویو تاکنون با ارائه تعهدات واضح در ازای آزادی اسرا که از طریق صلیب سرخ از گذرگاه رفح انجام خواهد شد، مخالف است.

بر اساس محتوای تماس‌های مصر و آمریکا موضع قاهره به دلیل وجود اسرا در چندین منطقه پراکنده در داخل نوار غزه است و در نتیجه گردهم آوردن آنها در یک مکان واحد نیاز به زمان بیشتری دارد. به ویژه اینکه آنها دست یک گروه نیستند، بلکه دست چندین گروه هستند.

مصر معتقد است که صحبت درباره پایان جنگ و توقف دائم درگیری یا حتی آتش‌بس طولانی مدت در زمان کنونی به چند دلیل ممکن نیست که از جمله این دلایل ادامه حمایت آمریکا و اروپا به ویژه آلمان از رژیم صهیونیستی و اظهارات تند کابینه این رژیم است که هنوز هیچ کدام از اهداف جنگ را محقق نکرده‌است.

قاهره نگران این است که تل‌آویو در تخلیه کامل منطقه شمال غزه از ساکنان آن موفق شود و این مساله خطرات در مرزهای مصر با نوار غزه را افزایش دهد. مصر کاملا به صورت واضح با درخواست‌های رژیم صهیونیستی برای تبادل اطلاعات درباره گروه‌های فلسطینی در نوار غزه مخالفت کرده‌است.

مصر در حال حاضر برای آماده کردن کاروان‌های حامل کمک‌های بشردوستانه برای تسهیل ورود آن به محض توافق چند ساعته آتش‌بس تلاش می‌کند.

قاهره طی دیدارهایی که در حاشیه نشست سران کشورهای عربی و اسلامی در ریاض برگزار شد، نسبت به وجود کمبود شدید کمک‌های انسانی در نوار غزه هشدار داده‌است.

مصر علاوه بر تماس با طرف‌های عربی با پاریس نیز برای بررسی کمک‌های دریایی فرانسه که وارد غزه خواهد شد، صحبت کرده است.

مصر از فرانسه خواست این اقدام را برای حمایت از جان غیرنظامیان و فشار بر واشنگتن برای تسهیل این روند سرعت ببخشد.

حملات گسترده موشکی از لبنان به سرزمین‌های اشغالی
۱۴۰۲/۰۸/۲۲ - ۱۳:۲۴

 پایگاه صهیونیستی «الضهیره» از داخل خاک لبنان هدف حملات گسترده موشکی قرار گرفت.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که ۱۸ فروند موشک از خاک لبنان به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شده است.

المیادین نیز اعلام کرد که پایگاه صهیونیستی «البیاض» واقع در نزدیکی منطقه جنوبی «بلیدا» هدف قرار گرفته است.

منابع خبری همچنین اعلام کردند که منطقه «محیبیب» واقع در مقابل پایگاه «البیاض» هدف حملات توپخانه‌ای قرار گرفته است.

این منابع تاکید کردند که دود سفید گسترده از داخل پایگاه صهیونیستی البیاض درحال بالا رفتن است و نشان می‌دهد که این پایگاه آسیب دیده است.

منابع خبری پیش از این از درگیری شدید میان رزمندگان مقاومت فلسطین و نظامیان رژیم صهیونیستی در اطراف بیمارستان الشفاء در شهر غزه خبر دادند.

منابع فلسطینی در عین حال گزارش دادند که درگیری های شدیدی میان رزمندگان مقاومت و نظامیان رژیم صهیونیستی که به دنبال پیشروی از چند محور در مناطق شمال غربی شهر غزه هستند، در جریان است.

دیپلمات روس: جنگ غزه رفتار دوگانه غرب را نمایان کرد
۱۴۰۲/۰۸/۲۲ - ۱۱:۴۸

«دیمیتری پولیانسکی» معاون نماینده فدراسیون روسیه در سازمان ملل امروز (دوشنبه) گفت که تدوین و پیش‌نویس‌کردن قطعنامه‌های جدید برای پایان دادن به جنگ در نوار غزه با سنگ‌اندازی آمریکا و متحدانش متوقف شده است.

پولیانسکی در مصاحبه با خبرگزاری «اسپوتنیک» توضیح داد: « جنگ غزه رفتار دوگانه کشورهای غربی را نمایان کرد و آنها حتی جرأت ندارند از اقدامات اسرائیل آنطور که هست نام ببرند».

وی ضمن اشاره به اختلافاتی که بین آمریکا و متحدانش درخصوص حملات رژیم موقت صهیونیستی به نوار غزه وجود دارد، اظهار داشت: «ولی آنها نمی‌خواهند با نشان دادن این اختلافات، باعث شرمساری واشنگتن بشوند».

طبق این گزارش، این دیپلمات روس ادمه داد: «آمریکا در شورای امنیت سازمان ملل با هر اقدامی که اسرائیل را محکوم کند یا عملیات زمینی آن در غزه را به خطر بیاندازد، مخالفت می‌کند».

به نوشته اسپوتنیک، پولیانسکی با بیان اینکه روسیه همکاری جهانی برای یافتن گامی به‌سمت حل بحران غزه را ضروری می‌داند، تصریح کرد: « هم‌اکنون نقشه راهی هم در این زمینه وجود دارد. روابط روسیه با اسرائیل تغییری نکرده، آنها از انتقادات ما نسبت به رویکردشان در قبال فلسطین آگاه بودند».

وی در ادامه اضافه کرد: «روسیه دلیلی برای تهیه قطعنامه جدید در سازمان ملل درباره اوکراین نمی‌بیند، پیشنهاد روسیه رد شده است و ایده جدیدی وجود ندارد».

اسرائیل مانع ورود کمک‌های بشردوستانه ایران به غزه شد
۱۴۰۲/۰۸/۲۲ - ۱۱:۴۷

شبکه «المیادین»، بامداد امروز (دوشنبه)، به نقل از چند منبع سیاسی خبر داد رژیم صهیونیستی اجازه ورود کمک‌های بشردوستانه ایران به نوار غزه را نداده است.

المیادین در این باره نوشت: «به علت مخالفت اشغالگران اسرائیلی با ورود کمک‌های بشردوستانه ایران از طریق گذرگاه رفح به غزه، مصر از پذیرش این کمک‌ها عذرخواهی کرده است».

مخالت رژیم صهیونیستی با ورود کمک‌های بشردوستانه ایران در حالی صورت گرفته است که مقامات رژیم صهیونیستی تنها بعد از بازرسی محموله‌های ارسالی از سوی کشورهای مختلف و با تاخیری چند ساعته، اجازه «ورود محدود» این کمک‌ها به نوار غزه را می‌دهند.

تعدادی از بیمارستان‌ها و مراکز پزشکی نوار غزه طی روزهای گذشته اتمام ذخایر سوختی خود و نیاز فوری به ملزومات پزشکی را اعلام کرده‌اند که رژیم صهیونیستی تا این لحظه اجازه ورود بسیاری از کمک‌های ارسالی به غزه را نداده است.

تقاضای آمریکا از حزب‌الله درباره جنگ
۱۴۰۲/۰۸/۲۲ - ۱۱:۴۶

بعد از هشدارهای تند جنبش مقاومت اسلامی لبنان به رژیم موقت صهیونیستی درباره تداوم جنگ و حملات علیه نوار غزه، اکنون از تقاضای آمریکا از حزب‌الله برای وارد نشدن به این درگیری‌ها خبر می‌رسد.

منابع مطلع می‌گویند مشاور ارشد «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا در جریان سفر به لبنان، در پیامی غیرمستقیم به جنبش مقاومت حزب‌الله درخواست کرده که آنها وارد جنگ رژیم صهیونیستی با نوار غزه نشوند.

پایگاه خبری «آکسیوس» بامداد امروز (دوشنبه) به نقل از مقام‌های آمریکایی نوشت که «عاموس هوکشتاین» مشاور بایدن در امور انرژی و سرمایه‌گذاری در یک هفته اخیر به لبنان سفر کرده و از طریق «نبیه بری» رئیس پارلمان و دیگر مقامات این کشور به حزب‌الله پیام داده است.

یک سخنگوی شورای امنیت ملی ملی آمریکا درباره این سفر به آکسیوس گفت: «[هوکشتاین] تاکید کرد که آمریکا نمی‌خواهد جنگ غزه به لبنان هم سرایت کند و بازگرداندن آرامش به مرز لبنان-اسرائیل (فلسطین اشغالی) باید در صدر اولویت‌های لبنان و اسرائیل باشد».

این وبگاه در ادامه به نقل از دو منبع مطلع دیگر مدعی شد که دولت بایدن بعد از این سفر هوکشتاین، معتقد شده‌اند که دولت لبنان، مردم و همینطور حزب‌الله هیچ تمایلی به آغاز جنگ با رژیم صهیونیستی ندارند.

یکی از این منابع به آکسیوس گفت: «مقامات دولت بایدن از اینکه سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله در سخنرانی اخیر خود خواستار افزایش حملات و تشدید درگیری‌ها با اسرائیل نشد، خوشحال شده‌اند».

رایزنی تلفنی بایدن و امیر قطر درباره تحولات غزه
۱۴۰۲/۰۸/۲۲ - ۱۱:۴۳

رئیس جمهوری آمریکا و امیر قطر در جریان گفت‌وگوی تلفنی با یکدیگر درخصوص حفاظت از غیرنظامیان و تلاش‌ها برای ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا با تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر تماس تلفنی برقرار کرد و دو طرف در جریان این گفت‌وگوی تلفنی آخرین تحولات غزه و اراضی اشغالی فلسطین، روابط راهبردی میان دو کشور و همچنین بارزترین مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی مهم و مورد توجه قطر و آمریکا را مورد بررسی قرار دادند.

براساس گزارش روزنامه العربی الجدید، رئیس جمهوری آمریکا از امیر قطر به خاطر تلاش‌های دیپلماتیک کشورش درخصوص اوضاع غزه و نقش مؤثر و مثبت آن برای برقراری صلح و ثبات در منطقه تقدیر و تشکر کرد.

در همین راستا، امیر قطر بر لزوم برقراری فوری آتش‌بس، ممانعت از خونریزی، حفاظت از غیرنظامیان در غزه، گشایش دائمی گذرگاه رفح برای تضمین ورود کاروان‌های امدادی و کمک‌های بشردوستانه به فلسطینیان در نوار غزه تاکید کرد.

تمیم بن حمد آل ثانی ضمن تاکید بر تداوم تلاش‌های دیپلماتیک دوحه برای کاهش تنش از جمله تلاش‌ها برای آزادی اسرا و گشایش گذرگاه رفح، نقش آمریکا را در این زمینه ارج نهاد.

مذاکرات اسرائیل و حماس به سختی پیش می‌رود
۱۴۰۲/۰۸/۲۲ - ۱۱:۴۲

یک دیپلمات ترکیه تاکید کرد که روند مذاکرات میان رژیم صهیونیستی و جنبش حماس درباره گروگان‌ها به سختی پیش می‌رود.

این منبع دیپلمات ترکیه‌ای امروز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرگزاری اسپوتنیک روسیه تاکید کرد: روند مذاکرات میان رژیم صهیونیستی و جنبش حماس درباره گروگان‌ها به دلیل پافشاری هر یک از طرف‌ها به موضعگیری خود به سختی پیش می‌رود.

این منبع گفت: همانگونه که می‌دانید، قطر در این عملیات مجدانه تلاش‌هایی را برای میانجیگری انجام می‌دهد و ما با آنها در ارتباط هستیم، این عملیات به دلیل موضعگیری تند طرف‌ها دچار پیچیدگی شده‌است.

این دیپلمات ترکیه‌ای افزود: حماس می‌خواهد فلسطینی‌هایی که اسرائیل در کرانه باختری و نوار غزه بازداشت کرده و در راس آنها کودکان و زنان آزاد شوند، اما اسرائیل شروط اولیه‌ای دارد و به همین دلیل شرایط بسیار سخت است.

پیش از این در برخی گزارش‌های مطبوعاتی آمده‌است که مصر با کمک قطر هدایت مذاکراتی میان حماس و اشغالگران را با هدف تبادل اسرا و بازداشتی‌ها و دستیابی به یک آتش‌بس انسانی در نوار غزه در دست دارد.

اسامه حمدان، از رهبران جنبش حماس پیشتر گفته بود، هنوز ساختار نهایی توافقنامه تبادل اسرا با طرف صهیونیستی  حاصل نشده‌است.

حمدان در اظهاراتی که آن را کانال جنبش حماس در تلگرام منتشر کرد، گفت: «تا زمانی که با فریب‌کاری رژیم اشغالگر صهیونیستی سروکار داریم، نمی‌توانیم تایید کنیم که به توافقی نزدیک شدیم مگر اینکه به واقعیت تبدیل شود.»

این رهبر حماس افزود: آنچه برخی رسانه‌ها درباره جزئیات قرارداد تبادل اسرا منتشر می‌کنند، تنها ایده‌هایی است که اینجا و آنجا مطرح می‌شوند.

تصاویر وحشتناک از کودکان شهید شده در غزه+ فیلم
۱۴۰۲/۰۸/۲۲ - ۱۱:۴۰

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه ظهر هر روز آمار شهدای حملات و بمباران های ارتش رژیم صهیونیستی را منتشر می کند.

سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین ظهر روز یکشنبه همزمان با سی و هفتمین روز عملیات طوفان الاقصی اعلام کرد که تعداد کودکان شهید در نوار غزه به چهار هزار و ۶۰۹ نفر رسیده است.

تعداد بازدید : 4154

این در حالی است که این سخنگو ۴۸ ساعت قبل یعنی ظهر روز جمعه در جدیدترین آمار خود اعلام کرد که شمار کودکان شهید شده در بمباران های ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه به ۴ هزار و ۵۰۶ کودک افزایش یافته است.

مقایسه این دو آمار نشان می دهد که جنایتکاران جنگی و رژیم کودک کش صهیونیستی در طول ۴۸ ساعت یعنی از ظهر روز جمعه تا ظهر روز یکشنبه ۱۰۳ کودک فلسطینی را به شهادت رسانده اند.

این کودکان به همراه شمار دیگری از غیرنظامیان فلسطینی در جریان بمباران شدید بیمارستان های غزه و حمله هواپیماهای رژیم اسرائیل به گروهی از آوارگان فلسطینی به شهادت رسیدند.

درگیری شدید میان رزمندگان فلسطینی و ارتش اسرائیل در غزه

 بمب افکن های رژیم صهیونیستی بامداد امروز منزل خانواده «حموده» در نزدیکی فلکه اول در «بیت لاهیا» در شمال غزه را بمباران کردند.

خبرگزاری فلسطینی شهاب هم از شنیده شدن صدای انفجارهای شدید در مناطق شمال غزه بر اثر بمباران سنگین رژیم صهیونیستی خبر دادند.

بمب افکن های رژیم صهیونیستی همچنین اردوگاه «النصیرات» در مرکز غزه را هم هدف قرار دادند.

همچنین در جریان حمله هوایی رژیم صهیونیستی به مسجد «الهجان» در «السدره» در شهر غزه، شماری از نمازگزاران و افراد حاضر در آن شهید یا زخمی شدند.

بمب افکن های رژیم صهیوستی در محله «الصبره» در شرق شهر غزه هم یک مسجد را هدف قرار داده و آنرا ویران کردند.

در عین حال بمب افکن های رژیم صهیونیستی به شکل گسترده از بمب های فسفری ممنوعه در اطراف بیمارستان القدس در شهر غزه علیه فلسطینیان استفاده کردند.

همچنین محله «الرمال» در مرکز غزه هم هدف قرار گرفت.

بمب افکن های رژیم صهیونیستی منزلی در محله «التفاح» در شرق شهر غزه را هم هدف قرار دادند که بر اثر آن چهار نفر شهید و شماری دیگر زخمی شدند.

بمب افکن های رژیم صهیونیستی همچنین دوباره اطراف بیمارستان اندونزی در شمال غزه را بمباران کردند.

توپخانه رژیم صهیونیستی هم اطراف منطقه «زمو» در شمال شهر غزه را گلوله باران کرد و گورستان و یک کارخانه در «بنی سهیلا» در شرق خانیونس در جنوب غزه نیز هدف حملات رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

همزمان منابع خبری از درگیری شدید میان رزمندگان مقاومت فلسطین و نظامیان رژیم صهیونیستی در اطراف بیمارستان الشفاء در شهر غزه خبر دادند.

منابع فلسطینی در عین حال گزارش دادند که درگیری های شدیدی میان رزمندگان مقاومت و نظامیان رژیم صهیونیستی که به دنبال پیشروی از چند محور در مناطق شمال غربی شهر غزه هستند، در جریان است.

دو نظامی دیگر صهیونیست ها در شمال نوار غزه کشته شدند

ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز (دوشنبه) هلاکت دو نظامی دیگر خود در درگیری‌های شمال نوار غزه را تأیید کرد.

 در بیانیه ارتش رژیم صهیونیستی آمده است که سرگرد "یساخر نتان" و گروهبان یکم "ایتای شوهام" از نظامیان کماندوی اسرائیلی بودند که در درگیری‌های شمال نوار غزه کشته شدند.

در این بیانیه آمده است که در درگیری‌های روز یکشنبه نیز یک نظامی اسراییلی به شدت مجروح شده است.

با کشته شدن این دو نظامی، شمار تلفات ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز حمله زمینی به غزه بنابر اعتراف رسمی صهیونیست‌ها به ۴۵ نفر افزایش یافت.

جهاد اسلامی: بهتر است اتحادیه عرب منحل شود

«علی ابوشاهین» عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: از آنجایی که اتحادیه عرب ناتوان از اتخاذ یک موضع حقیقی است که کمترین خواسته ملت فلسطینی را برآورده کند، ملتی که در معرض تجاوز خطرناک اسرائیل در غزه قرار دارد، از این رو بهتر است این اتحادیه منحل شود.

 ابوشاهین به شبکه فلسطین الیوم گفت: آنچه که در غزه جریان دارد، استاندارد دوگانه آمریکا، کشورهای غربی و سیاست یک بام و دو هوای آنها را تأیید می‌کند.

وی افزود: این حوادث همچنین چهره وحشی غرب برای کمک به رژیم صهیونیستی را نشان داد که برای سلطه بر منطقه و کنترل آن، انواع حمایت‌ها را از تل آویو انجام داده‌اند.

این مقام جنبش جهاد اسلامی فلسطین تصریح کرد: واشنگتن توهم این را دارد که می‌تواند اراده ملت فلسطین را از طریق کمک به اسرائیل برای ارتکاب جنایت‌ها و نسل کشی و کشتار دسته جمعی درهم بشکند.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز پیشتر به بیانیه پایانی نشست اضطراری کنفرانس عربی-اسلامی که روز شنبه در ریاض برای بررسی اوضاع سرزمین های فلسطینی برگزار شد، واکنش نشان داد.

این جنبش در بیانیه‌ای اعلام کرد: عبارت های (محکومیت)، (درخواست) و (فراخوان) موجود در بیانیه پایانی، اینگونه تداعی می کند که این بیانیه توسط هیأتی صادر شده که به قتل‌عام‌ مردم فلسطین در غزه و کرانه باختری و نشست ۵۷ کشور ارتباطی ندارد و از بیانیه اش به نظر می رسد که هیچ اختیاری ندارد و توانش فقط در حد درخواست و مطالبه است.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین خاطرنشان کرد: بیانیه پایانی کنفرانس عربی - اسلامی بیانگر این است که کشورهای عربی و اسلامی به طور جمعی از وظایف خود صرف نظر کرده و از وظیفه خویش در حفظ امنیت ملی عربی و اسلامی فاصله گرفته و فلسطین و مردم آن را به رژیم صهیونیستی و حامیان غربی آن واگذار کرده اند.

این جنبش از بیانیه پایانی و تاکید آن بر پایبندی به طرح سازش عربی مصوب سال ۲۰۰۲ و یادآوری اینکه پیش شرط سازش با تل آویو که برقراری روابط عادی با آن منوط به پایان اشغال تمام سرزمین‌های فلسطینی و عربی است، به ویژه با توجه به عجله برخی کشورهای عربی برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، به شدت ابراز تعجب کرد.

این جنبش فلسطینی تصریح کرد: شاید اگر کشورهای عربی و اسلامی به جای عادی سازی روابط با این رژیم مانند برخی از کشورهای آمریکای لاتین، با آن قطع رابطه می کردند، این بیانیه اعتبار می یافت.

جهاد اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: تصمیمات مندرج در بیانیه پایانی نشست این پیام را به ملت عربی و اسلامی ارسال می‌کند که این نظام ها در حفاظت از مردم و دفاع از مقدسات ملت ناتوان شده‌اند و مردم شان مانند لقمه ی چربی در اختیار رژیم صهیونیستی و دولت آمریکا قرار دارند.»

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸۹
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۱۶۱
نباید آتش بس اجرایی شود .
حماس داره پیروز میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
حماس در هر صورت پیروز است، چون چهره واقعی اسراییل
را به تمام مردم دنیا نشان داد. البته هزینه داد، ولی همه دنیا فهمیدند که هفت میلیون آدم فلسطینی بدون کشور هستند. حق رای ندارند و در محاصره هستند و مدافعی ندارند و سرنوشت آوراه ای دارند. این مردم مظلوم فدای اهداف سیاسی هستند
ناشناس
| Philippines |
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
جنگ جنگ تاپیروزی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
ناشناس 13:21 شدیداً قانع شدم!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
جنگ فلسطين با اسقاطيل جنگ حق و باطل اسن نه جنگ بين دو كشور اينو فقط عقلا ميفهمن
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
صهیونیست های بزدل فقط برای قتل عام بیگناه ها شجاع هستند ، جرات روبرو شدن با حماس را ندارند ۸۸ تانک زخم کاری به ارتش پوشکی اسقاطیل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
حماس پیروز میدان شده تا به امروز
نتانیاهو با همه دشمنیش این رو امروز تو حرفاش با صراحت گفت که آتش بس به نفع حماسه (یعنی به ضرر ماست)
هم گروگان گرفت، هم مواضع رو تثبیت کرد، هم ثابت کرد که مردمش پشت سرش هستند حتی اگر کشته شوند حماس رو رها نمی کنند، هم افکار عمومی جهان رو به سمت سفاکی و کودک کشی اسرائیل سوق داد
خلاصه حماس خیلی چیزها بدست آورد
اما اسرائیل: تانکهای غیر قابل انهدامش با سلاح سبک نابود شد، پهپاد میلیارد دلاریش سقوط کرد و مدافعینش بهش هشدار میدن که زیاده روی نکن و جبهه جنگ رو گسترش نده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
از دو روز پیش حماس به دوش پرتاب ضد هوایی هدایت شونده مجهز شده و تونسته پهپاد اسرائیلی رو در ارتفاع بالا بزنه
از این به بعد باید شاهد سقوط بمب افکنهای اسرائیلی باشیم
تازه داره جالب میشه
قسمتی از نیروهای حماس امروز از خاک لبنان به پایگاههای نظامی اسرائیل موشک زدند
چجوری رفتند لبنان؟؟
خیلی خیلی جالب شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
هرگونه آتش بس به ضرر اسرائیل هست
چون تا الان چیزی بدست نیاورده
نه حماس رو تونسته از بین ببره و نه مردم از حمایت حماس دست برداشتند
نه اسیری آزاد کرده و نه مانع حمله لبنان و سوریه و عراق و یمن شده
سپر آهنینش که در هم شکسته
ادعای سیستم قوی اطلاعاتی رو هم نمیتونه بکنه
پس جنگ رو ادامه میده و از آمریکا میخواد که آتش بس رو قبول نکنه
مردم خود اسرائیل هم که بر علیه سیاستهای نتانیاهو دارند شعار میدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
اگر اسرائیل آتش بس رو قبول کنه و دست از آدم کشی برداره روز سرنگونیش خواهد بود
خود نتانیاهو گفت با توجه به اینکه دست آوردی در جنگ نداریم آتش بس رو قبول نمیکنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
همیشه پیروز جنگها برای تثبیت موفقیتهاش آتش بس رو می پسنده و این بازنده و کسی که به اهدافش نرسیده هست که قبول نمیکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
آتش بس برای حماس نیست
آتش بس برای بیمارستانهایی هست که فقط یک جانی میتونه با بمب و موشک و گلوله تانک اون رو بزنه
آتش بس برای جلوی حیوون گرفتن هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
آتش بس برای بیمارستانهایی هست که فقط یک جانی میتونه با بمب و موشک و گلوله تانک اون رو بزنه
آتش بس برای جلوی حیوون گرفتن هست
و الا تا الان حماس و افکار عمومی پیروز میدان شدند
اسرائیل مقابل میلیونها میلیون افکار عمومی جهان بعنوان جانی معرفی شد
ناشناس
| Turkey |
۲۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
به امید شروع جنگهای اتمی و بیولوژیکی و میکروبی و ژنتیکی و شیمیایی در کل منطقه
یا حق
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
رجز خوندنتون در فضای مجازی تموم شد؟؟؟!!چرا نمیرید غزه و با رژیم اشغالگر و کودک کش،بجنگید؟؟؟!!لابد انتظار دارید من آلبانی نشین،غربگدا،بیبصیرت،غیرحزب اللهی و بیسواد سیاسی و طرفدار سلبریتی های دوزاری برم بجنگم؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
تصویرهای مخابره شده از کل دنیا میگه اسرائیل به منفورترین دولت دنیا تبدیل شده
چنین دولتی نمیتونه مدت طولانی دوام بیاره
روزی میاد که سرمایه داران و کارخانه داران صهیونیست برای اینکه اجناسشون فروش بره و اقتصادشون بچرخه هویتشون رو مخفی کنند
حماس یقیناً اگر گروگانها نبودند تا به حال به آنها آب بسته بودند.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
ارتش پوشکی اسقاطیل مانند لشکر یزید حروم زاده از هیچ کار نامردی رویگردان نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
بعضی مدام از آب بستند به تونلها حرف میزنند
اگر درس دوران ابتداییت رو درست خونده بودی این حرف رو نمی زدی
سطح دریا پایینتر از خشکی هست
چطور آب در یا رو بندازند تو تونل؟
بنظرت همین دیروز این تونلها کنده شده و کسی که اینها رو کنده فکر خروج آب بارون رو نکرده؟؟
فکر خروج آبهای سطحی که توی این تونلها جمع میشه رو نکرده؟
الحمد لله که دشمنان ما از حمقا هستند
ناشناس
| Azerbaijan |
۱۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
علامه به همان صورتی که شما می خواهید آب دریای عمان را به کویر و آب دریای خزر را (که 18 متر هم از سططح دریاهای آزاد جهان پایین تر است) به سمنان برسانید. ضمناً آب ارس هم به همین طریق به معان می رسد برو فکر کن این دیگر نیاز به مطالعه ندارد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
واقعا عجب آدمهایی داریم آدم می مونه به حرف این آدم بخنده تعجب کنه گریه کنه آخه مجبوری نظر بدی ناشناس17‌‌.04
عمیر عبدولایی آن که گفته بود در صورت ادامه جنگ ؛ جبهه جنگ به سایر مناطق گسترش پیدا میکنه .
پس کو ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
شنونده باید عاقل باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
بابا تو اول املاء اسمش رو یاد بگیر بعد اعتراض کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
وقتی رئیسی میگه باید اسلحه بداخل غزه ارسال کنیم

مشخصه که اسراییل نگذارد کمکهای ما وارد غزه شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
ناشناس 12:58 یعنی واقعاً انقد ضریب هوشیت پایینه که .....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
الان جنگ گسترش پیدا نکرده یا شما خودت رو به خواب زدی یا به کوری؟
الان اسرائیل در شما با حزب الله درگیره در جنوب با یمن درگیره
در کرانه باختری با جنین و رام اله و بقیه اردوگاهها درگیره
در شرق با عراق درگیره
در وسط که حماس براش آبرو نذاشته با چند تا سلاح سبک داره تانک میزنه
و هنوز هم جبهه های دیگری هست که باز نشده
راستی سردار حاجی زاده رو میشناسید
سردار قاآنی رو چی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
یار و از ترس اسم امیر عبداللهی رو اشتباه مینویسه
مغز براندازان هم اکنون
آتش بس اشتباه است و جنگ باید ادامه یابد حتی با کشتار کودکان که ناگزیر است.

مغز براندازان همزمان
دین من انسانیت است.
پاسخ ها
ايمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
من نظرم اينه كه جنگ بايد تا پيروزي حماس و پس گرفتن قدس ادامه پيدا كنه.همچنين كساني كه دينشون انسانيته به خاطر كشتار كودكان و غير نظاميان شيريني پخش نميكردن، قك و فاميلاي خودتون بودن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
مغز برانداز میگه وقتی کشوری به کشور دیگه تجاوز کرد یعنی روسیه تو ذوق زده نشی ولی میشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
چه قدر منافقین آلبانی فعالیت شون زیاد شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
ناشناس 13:10 و چقدر تو از سوزشت هر روز این جمله مزخرف و تکراری رو می نویسی! بابا کمی خلاقیت و نبوغ تو نوشتن کامنت داشته باش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
|۱۳:۱۰
تا حالا با خودت فکر کردی تعداد آلبانی ها دارن از ایرانی ها هم بیشتر میشن؟
فکر میکنید یا همینطوری یه چیزی میگید؟
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
ناتشناس 13:42 نه كه تو و امثال تو منافق دارين . دم به دقيقه تا هر چي ميشه ميگين بلند شيد بريد غزه جهاد كنين فقط ذهن متفكرتون همينقدر تراوش ميكنه . فقط توهين و فحاشي و حرف هاي پوچ . دريغ از كمي سواد و اعتقاد و خيلي چيزاي ديگه كه تابناك نميذاره بگم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
مرگ بر مزدوران اسرائیل و آلبانی نشینهای منافق
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
تعداد کامپیوترهایی که جلوی هر آلبانیایی نشین قرار داره و تعداد آی دی های فیکی که اونها دارند از ایرانیهای با شرافت بیشتره
علت تعداد کامنتها و تاییداتشون اینه برادر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
آقامحمد من تا حالا چند بار کامنتهای تکراری شما رو ریپلای کردم حرفاتون کاراتون شعارهاتون دعاهاتون نفرینهاتون بددهنی هاتون (از بزرگ تا کوچیکتون) و .... هزاران کار تکراری و بی نمک دیگه خیلی حال به همزن و نخ نما شده فقط کمی خلاقیت به خرج بدید ما هم لذت ببریم
مغز براندازان هم اکنون
جنگ بالاخره تلفات غیر نظامی داره و کودکان هم ممکنه کشته بشن . آتش بس نکنید

مغز براندازان همزمان
دین من انسانیت است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
نه عزیز عرزشی
کام ما هنوز از شیرینی حمله حماس که تو خیابون پخش میکردید شیرینه تلخش نکن بزار بجنگن شاید حماس پیروز شد دوباره شیرینی پخش کردید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
براندازان اصلا مغز ندارند
لطفا دنبال صحبت منطقی با اونها نباشید
یه روز میگفتند ما آزادی در نداشتن حجاب میخوایم
امروز میگن فلسطین نباید آزاد باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
دیگه نگید برانداز چون دیگه وجود ندارن
بی وجودن؟
مرگ بر اسرائیل
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
مرگ بر پوتین سوراخ غاصب اشغالگر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
کسانی که از جنایات و اشغالگری و تبعیض نژادی اسرائیل حمایت می کنند باید در انسانیت خود شک کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
مرگ بر صهیون و بردگانش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
مرگ بر اسرائیل و دوستان و مزدورانش در داخل کشور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
اسرائیل کودک کش حق زندگی در میان انسانها رو نداره
به یاری خدا و امام زمان عج به زودی نابود خواهد شد
یا حسین. اگه مسلمانی از غصه این کودکان بمیرد نباید خرده گرفت. این خطها که کشیدن و تفرقه بین مسلمانها ایجاد کردن تو تاریخ نوشته میشه. فلسفه وجودی اسرائیل تو این منطقه درگیری بی حد و حصر بین کشورهای منطقه و جلوگیری از گسترش اسلام به کشورهای دیگس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
بلند شید به غزه بروید و کمک و جهاد کنید

اینجا کنار شومینه و زیر کرسی نشستن و شعار دادن تعطیل کنید اخوی
ناشناس
| Belgium |
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
یا حسین پاشو با بچه هات برو غزه شعارهایی که تو این سالها دادی رو عملی کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
شما هم داری شعار میدی
شعار خف و خواری و تو سری خوردن
چرا در دفاع از مظلوم شعار ندیم کار بدی هست؟
تو چرا شعار ترس میدی
تو جرا شعار تقدیس اسرائیل میدی
تو چرا شعار کودک کشی میدی
تو چرا علیه ما که دلمون برای کودکان میسوزه شعار میدی
تو که تا حالا برای مملکت خودت کاری نکردی جز خود تحقیری سکوت کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
ما اگر شعار میدیم چون راههای غزه بسته هست و الا مثل عراق و سوریه میرفتیم و البته رفتیم و داعش رو نابود کردیم
ما اگر استخوان تو گلومون گیر نکرده بود و اشک تو چشمهامون حلقه نمی زد الان با شما انسان نماهای لعین هم دهن نمی شدیم
خدا با مردم فلسطین هست و نه با شما
خدا با مقاومت مظلوم است و نه با شما
و شما با قاتلین محشورید
و شما با ابلیس محشورید
ناشناس
| Lithuania |
۱۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
۱۶:۵۱
جای خدا هم که حرف میزنی و طرفشو مشخص میکنی . دو روز دیگه جنگ ادامه داشته باشه ادعای خدایی هم میکنی
پس چرا برای جلوگیری از کشته شدن غیر نظامی ها حماس اعلام شکست نمی کند ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
یه کم از عقلت استفاده کن مگه حماس از کره مریخ اومده خانواده های حماس هم در این جنگ شهید شدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
چون مردمش ازش خواستند که مقاومت کنه
چون مردمش مثل اراذلی نیستند که خود فروشی کنند
میلیونها نفر در سراسر دنیا علیه اسرائیل و آدمکشی اون قیام کردند پس بازنده این جنگ در هر صورت اسرائیل کودک کش هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
چرا اسرائیل جنگ رو متوقف نمیکنه تا اسراش رو آزاد کنه
من بهتون میگم
چند سال پیش اسرائیل قانونی تصویب کرده که نباید اسیری به دست دشمن بدن
لذا درصورت نیاز اسرا و بکشید تا اهرم فشار برای دولت اسرائیل نباشه
سرچ کنید این قانون رو خواهید دید
فقط صحبت های خنده دار روسیه رو رو که نیست زده اوکراین داغون کرده بعد تز میده برای جنگهای دیگه برو بابا دلت خوشه اره رفتار های دوگانس اصلا بیست گانس هرچی تو بگی
پاسخ ها
دارکوب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
شما قبل اینکه حرفای تکراری ماهواره ای تکرار کنی،برای خودت هم که شده یکم تحقیق کن.مثلا بندهای پیمان بوداپست رو بخوان و بعد ببین کی جنگ رو شروع کرده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
دارکوب خان
شما چطور تجاوز روسیه را نادیده میگیرید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
مگر روسیه هم داره کودک کشی میکنه
آمار کودکان اوکراینی کشته شده در این جنگ چرا اعلام نمیشه تا از اوکراین دفاع کنیم؟
چرا بیمارستانهای اوکراین که محاصره و تخریب و نوزادان نارس در اون کشته میشن رو کسی گزارش نمیکنه؟
چرا تانکر آب اوکراینیها که زده میشه رو کسی فیلم نمیگیره
چرا چاه آب بیمارستان اوکراینی ها که تنها منبع باقیمانده آب هست رو وقتی منفجر میکنند دنیا مخابره نمیکه
بر ما خرده نگیرید که نتونستیم اوکراین رو با غزه مقایسه کنیم
نمیدونم بعضی ها چر ا ازکشته شدن کودکان فلسطینی خوشحال میشند. وازکشته شدن اسراییلی ها ناراحت.... بیسوادی درقرن حاضر جای تعجب دارد....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
ما نه تز کشته شدن کودکان علسطینی خوشال میشیم نه از کشتن کودکان اسرائیلی و گروگانگیری آنها .
ما انسانیم .
شما هم انسان باش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
اینها بردگان صهیون و آلبانی نشینها هستن
تعجب نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
هیچ کس از کشته شدن کودکان از هیچ طرف خوشحال نمیشه
ناشناس
| Belgium |
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
ما از هرجنگی و مسببان ان متنفر و برای همه ی کشته های جنگ ها ناراحت می‌شویم اسرائیلی فلسطینی اوکراینی روس و...
علی ش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
والا اونایی که برایه تبلیغات نیاز به کشته شدن زنان وکودکان دارند بیشتر خوشحال میشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
این عکس العملهای منفی از بیسوادی در قرن حاضر نیست
از حیوانیت در قرن حاضر هست
بنده ابلیس شدند
نمی دونند از تک تک کلماتشون در قیامت سوال پرسیده میشه از ذره ذره اعمالشون حساب کشیده میشه
حداقل ساکت باشید ضررش برای عالم قبرتون کمتره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
شما شیرینی پخش نکردید؟
حزب الله هم با بزرگواری تمام، تقاضای عاجزانه آمریکا را پذیرفت و وارد جنگ نشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
حزب الله چنان ضربه ای به اسرائیل و آمریکا زد و چنان توانایی خودش رو نشون داده که آمریکا به اسرائیل هشدار میده که به حزب الله حمله نکند و جبهه جنگ رو گسترش ندهد
شبیه همین هشدار رو هم چند سال قبل به عربستان داد که ایران رو تهدید نکن و با دم شیر بازی نکن
عربستان عاقلی کرد و گوش گرفت و روابطش با ایران رو از سر گرفت
اما فکر کنم اسرائیل غاصب اینقدر عقل نداره و حتما با حزب الله وارد جنگی میشه که دیگه زنده از اون بیرون نخواهد اومد
من دوست‌دختر فلسطینی می‌خواهم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
منم همینطور .
باباش بهترین خودرو روز اروپا رو سوار میشه
ساختمون ضد زلزله هم دارن
اینترنت پرسرعت هم که دارن
راحت میتونم باش چت کنم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
ساختمون ضد زلزله؟ مرد حسابی با یک ترکش خمپاره هم ساختمون های فلسطین منهدم شد و فرو ریخت
ماشین هاشون هم که بیشتر قدیمی است
سیدمهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
۱۳:۱۲
با ترکش خمپاره؟ ساختمان ها 20 طبقه رو با موشک نقطه زن 2 تا موشک میزنن به ستون هاش تا بریزه
وقتی میخای چرند بگی همینطوری میگی واسه خودت
ساختمان های فلسطینی به مراتب بهتر از ایرانه
ماشین های قدیمی رو کجا دیدی؟ ما هرچی دیدم ماشین اروپایی و ژاپنی بود یه دونه خودروی چینی دیده نمیشه تو غزه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
ماشالا همشون هم عیال وار
شیش تا شیش تا بچه دارن
توپول موپول
از کجا میارن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
چرا چنین کلمات سخیفی داره منتشر میشه
آیا با مجوز تابناک هست یا از بی مدیریتیش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
لیاقت تو دختر اسرائیلی هست
تابوت دختر با حیای فلسطینی رو هم روی دوشت تو نمیذارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
ناشناس 17:23 آیا این کلمات سخیف از جنبش فواحش سخیف تره؟؟
به یک زن فلسطینی برای ازدواج و مهاجرت نیازمندیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
واقعا جای شرم دارد چنین سخنانی. باید از خودتان خجالت بکشید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
چرا؟ خلاف شرع و قانون و حقیقت که نگفته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
برو آدم باش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
شما شرع و قانون که نمی فهمید چیه
حتی از ادب و اخلاق هم بویی نبردید
خجالت بکشید و اسم خودتون رو نذارید ایرانی
افشین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
فک نکنم ثوابی بیش از این باشه که دست یکی رو بگیری ?????
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
دختر صهیونیستی بیشتر به دردت میخوره به هم میایین
جناب متخصص مغز اطرافت دوست‌دختر فلسطینی سراغ نداری؟! برای مهاجرت به اروپا نیاز دارم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
تو چه مریض بیماری هستی این همه فلسطینی کشته و قطع عضو و 2 میلیون نفرشان آواره شدند
اون وقت توی فاسد این کامنت ها رو می‌فرستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
این نظرات توهین آمیز و خجالت آور هستند. تابناک تو چرا منتشر می‌کنی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
تا امثال شما وجود داره آدم ننگش میاد به خودش بگه انسان
متاسفم که تابناک این نظرات غیر اخلاقی رو داره منتشر میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
هوس بازی این تعداد تایید هم مشخص شد
تا الان فکر میکردیم با منافقین و مزدوران اسرائیلی طرف هستیم
حالا فهمیدم هوسرانان هم در این جمع شریکند
افشین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
اونم سریعا اورژانسی ?????
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
دوستان چرا ترش میکنید؟
مهاجرت و اقامت اروپا و آمریکا برای فرزندان و نوادگان شما و مسئولین، رفاه و آسایش و زندگی شاهانه در کشورهای دشمن برای شما خوبه برای مردم عادی نه؟
خیلی ترش نکنید، پند و اندرز هم نگه دارید برای خودتون
(( دیپلمات روس: جنگ غزه رفتار دوگانه غرب را نمایان کرد ))


خودشون بیش از یکساله به یک کشور مستقل حمله کردن و چند صد هزار نفر رو به کشتن دادن
حالا نگران رفتار دو گانه غرب و قوانین بین المللی هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
شما فقط گیر بده به روسیه
در مورد کودک کشی اسرائیل نظری نداری؟
عمیر آب دولاحیان هرفی نزده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
چرا حرف زیاد میزند .
۱۵ روز پیش گفت اگه اتش بس فوری اتفاق نیوفته ؛ جبهه های جنگ گسترش پیدا میکنه به فراتر از غزه .
دیگه بعد از این حرفی نزده .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
عفیر دیگه کیه ؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
گفت عمر اسرائیل کوتاهه
و راست گفت
همین باعث شده بعضی ها به هذیان گویی و هذیان نویسی بیافتند
من فقط موندم رجزخوانی های بعضی از سران برای نابودی اسرائیل رو چطور دیگه میشه حتی شنید و لبخندی بر لب نیاورد v
برادر بزرگوار جناب علی ابوشاهین
نفس تشکیل اتحادیه عرب مقابله با ایران است نه اسراییل
هژمونی رسانه غربی بردگان صهیون و سادلوحان غربگدا را به خط کرده

در مرگ هزاران کودک بیگناه رقص کنان بر طبل جنگ می کوبند
غافل از اینکه این کشتار مانند هر ظلمی پایان ظالم را در پی دارد

شکست و رسوایی مفتضحانه صهیونیسم در افکار عمومی بشریت هویداست
چرا درگیری های شدید نزدیک بیمارستان ها است؟ آیا ادعای اسرائیل که می گوید حماس در بیمارستان ها سنگر گرفته صحیح است!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
حتما صحیح است و بزودی مستنداتش رو میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
بله حتما صحیح است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
همونجور که سلاح های کشتار جمعی و اتمی در عراق پیدا شد در بیمارستانها هم اسلحه پیدا خواهد شد
علت محاصره بیمارستانها هم مشخصه
اسرائیل میخواد هیچ نقطه امنی رو باقی نذاره تا مردم اونجا بمونند و مجبور به کوچ اجباری بشن به جنوب غزه و از اونجا به سمت رفح و مصر
برای همینه که مردم عمدا این نقاط رو رها نمیکنند تا اسرائیل رو ناکام بذارند
ضمنا کی گفته تا الان یک گلوله از توی بیمارستان به بیرون شلیک شده؟
Hejat
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
اره متاسفانه دیشب بیمارستان رنتیسی رو گرفتن و تونل زیرش هم لو رفته پر از تجهیزات نظامی. فیلمش هم پخش شده. حتی بعضی گروگانها رو اونجا نگهداری میکردن.
همه میگن غزه زندان بزرگ ....قبول ... مردم تحت محاصره .... قبول ...الان یکماه حماس با موشک خمپاره توپ داره اسرائیل میزنه .... که همه مون قبول داریم .. خوب خمپاره به این گندگی توپ به این درازی موشک اینهمه مهمات که حماس میگه میتونه تا سالها یجنگه چجوری رفته تو زندان بزرگی که همه ما برای اون زندان ناراحتیم .... ولا تسلیحاتی که ما فرستادیم اونجا از کل تسلیحات اسراییل بیشتره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
اسرایلی و آمریکایی پارسال وگرنه این هم سواله ! کاش ایران میتونست وومستقیم به حماس و فلسطین کمک می‌کرد تا حال اسرائیل بگیرن ولی چه که محاصره است شما قدرت تخریب حماس را ابله ببین و بعد قدرت تخریب بمب اسرائیل را ! شما جنگنده و تانک بهتری سلاح روز اسرائیل و پشتیبانی و جمعیت بیشتر و پشتیبانی پزشکی اسرائیل را ببین بعد شفا و بیماستاندها پر نوزاد و زن باردار و مجروح محاصره شده بدون برق و غدا و دارو در غزه را شما روش ساخت سلاح حماس را ببین و منابع اولیه اونو از چیه ! بعد کارخانه مارتین آمریکایی و اسرتیلی را شما اصلا حق را ببین طرف داره برای آزادی وطنش میجنگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
به نظرت اسرائیلی که مواد بهداشتی و درمانی رو نمیزاره به اندازه کافی وارد غزه میذاره تسلیحات وارد اون بشه ؟
کمی عاقل باش
این تسلیحات یا از همون تونلها رد و بدل شده یا ساخته داخل غزه هست
کمکهای ایران؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
هرطوری که رفته. حالا واقعا زندان نیست؟ تمام دنیا غزه را زندان روباز می‌نامند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
زندان شاخ و دم داره
دور تادورشون که دیوار امنیتی هست
در سواحل هم کشتیهای اسرائیلی مستقر هستند
حق داشتند زندگی آزاد رو هم که ندارند
دلسوزی پوتین برای مردم غزه جالبه خودش ده ها نفر رو به خاک و خون کشیده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
سگ خونخوار و کودک کش اسرائیل رو ولی کردید مدام اسم پوتین رو میارید؟
یه کم عاقل باشید و اسرائیل رو اینهمه تقدیس نکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
کسی اسرائیل رو تقدیس نمیکنه
ندیدن عامدانه تجاوز دو ساله پوتین به اوکراین و اشغال خاک اون کشور و جنایاتش رو داره به شما سر در برف کردگان یادآوری میکنه
آمریکا می خواهد جلوی موشک باران حزب الله را بگیرد راهش بسیار آسان است نباید لقمه را دور سرش بچرخاند
یک کلام توقف ماشین جنگی و جنایت اسرائیل در غزه

حمایت از مظلوم از دستورات واجب اسلام است و آمریکا نمی تواند مانع از این اعتقاد شود باید برود خدا را شکر کند که مسلمانان به وظیفه اصلی خودشان عمل نمی کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
تا آزادی کامل فلسطین پایگاههای آمریکا امن نخواهند شد و موشک باران خواهند شد
اگر حماس جای اسراییل بود چه کار می کرد ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
ان شاء الله سگ هم جای اسرائیل غاصب و کودک کش نباشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
آخی چقدر که اسرائیل زیر باران بمب و موشک مظلومه
سلام لطفاً بعضی ها همینجوری یا بدون اطلاع کامل و یا مغرضانه نظر ندن .رعایت انصاف و عدالت در نظر بگیرند .توهین نکنین بدون حساب و کتاب.تفرقه اندازانه و با اهداف دیگه نظر ندن
رژیم غاصب صهیونیست با حمایت آمریکا، نزدیک به ۵ هزار کودک را به شهادت رسانده و این یعنی تمام قوانین ضد انسانی را زیر پا گذاشتن.
در کدام کشور و در شرایط جنگی این گونه رفتار می شود که غاصبان صهیونیستی می کنند؟ بر جوانان غیور مصر، عراق، لبنان و ... است که به کمک خواهر و برادر مسلمان خود برخیزند و با جهاد بر علیه باطل و ظلم بساط کودک کشان صهیونیست و استکبار آمریکایی را از منطقه برچینند. ان شاء ا...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
شما هم یکم غیرت بخرج بده و بهشت رو برای خودت بدست بیار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
۱۴:۲۳
حامی مظلوم باش، دنیا ارزش ندارد که بخواهی از این کودک کش های غاصب صهیونیست حمایت ولو غیر مستقیم کنی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
شاید ما بهشت نریم اما شما با این عقاید نژاد پرستانه که کودک کشی اسرائیل رو ماله کشی میکنه قطعا میری جهنم
التماس برای آتش بس ممنوع
صبر میکنیم تا محور مقاومت وارد جنگ شود و حماس پیروز و آقای رئیسی نماز را در مسجد الاقصی بخواند
پاسخ ها
کورو‌ش کبير
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
مجلس شورای غزه و حماس رو هم اسرائیل گرفت.
خدا لعنت کنه اسراییل رو بچه میکشند..روح اون بچه میره تو آسمون از آسمون چنان بلایی نازل میکنه به سرشون که نگو وبپرس
پاسخ ها
داریوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
فدات بشم من دوست عزیز معلومه خیلی دل پاکی داری. اما متاسفانه صدای مظلوم شنیده نمیشه. بچه ها در خیلی جاها در عذاب هستن. ایران و افغانستان و یمن و غزه و.... خیلی جاها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
محمد زیاد فیلم هندی نگاه نکن
چرا 40 کامنت غیرقابل انتشار؟ نطرات رو ببندین تا فقط سایبری ها کامنت بذارن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
من 3 تا کامنت گذاشتم بدون هیچ توهین یا دروغ یا اغراقی. فقط یکی منتشر شد اونم نصفه. قسمت اصلی و لب مطلب رو حذف کرده بودن
یکی میاد فحش میده و توهین میکنه منتشر میشه وقتی حقیقت رو میگی سانسور میشه
کمک ها رو برگدانید و بدهید به زلزله زدگان افغانستان .خیلی ثوابش بیشتره .
چرا عربستان و مصر و کشورهای اسلامی پکپارچه به اسرائیلی های ظالم حمله نمی کنند و آنها را بیرون نمی کنند حداقل عربستان و دیگر کشورهای اسلامی سلاح های قوی برایشان بفرستند تا این اسرائیل کثیف بره بیرون از فلسطین و از بمباران و حمله به بیمارستانها دست برداره واقعا چقدر می تونند وحشی و ستمگر باشند این اسرائیلی های نادون و احمق لعنت به همتون برید گمشید اسرائیلی های وحشی حالم از همتون به هم می خوره گمشید ای کثافت ها و ای وحشی ها واقعا حالم بد میشه می بینم این صحنه ها رو .....نا رفیق انتقام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
حالت خوب نیست برو دکتر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
هر کسی این وحشی گری های صهیونیست ها را ببیند حالش بهم می خورد مگر این که بشر نباشد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
فقط کسی که وجدان و شرافت ندارید از این اسرائیلیها دفاع میکنه
از خوک هم پسترند
کل تلفات غزه با یک شب مجاهدت مردم عزه جبران می شه زیاد خودتون را ناراحت نکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
معلومه منظورت چیه؟
دو پهلو حرف میزنی
الان باید مثبت بدیم یا منفی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
منظورش زاد و ولد است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
بعضی افکارشون چقدر زشت هست
کورو‌ش کبير
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
ناشناس 15:05 البته مجاهدت با کیفیت مهم هستش.
دیدن و کشته شدن اینهمه کودک و غیرنظامی دردناک هست . خدا باعث و بانیهای چنین مصیبتی برای مردم غزه رو نابود کنه.کسانی که فقط تو فکر ابراز قدرت هستند و بس .جنگ به هرشکلیش منفور و مشمِز کننده هست .
اگر حاکمان ظالم جهان به عاقبت گذشتگان خود کمی تفکر می کردند به خاطر پست و مقام و پول دنیا اینقدر جنایت نمی کردند.
قال رسول الله (صلی‌الله علیه و آله و سلم): کسی که همواره به یاد مرگ باشد از هوی و هوس‌ها چشم‌پوشی می‌کند.
قال الکاظم (علیه السلام): تو اگر مسیر مرگ خود را می‌دیدی مسلماً از هر چه آرزو داشتی چشم‌پوشی می‌کردی.
قال الصادق (علیه السلام): میان دنیا و آخرت هزار گردنه است که کوچک‌ترین و آسان‌ترین آن‌ها مرگ است!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
با مدعی نگویید اسرار عشق و مستی

از ظاهر پیام بعضی ها بر میاد که قیامت رو هم قبول ندارند
من یه خواهش دارم از سایت تابناک. یه خواهش عاجزانه. شما رو به خدا ویدئو گذاشتی چهار تا طفل بی گناه که تو این جنگ لعنتی جونشون رو از دست دادند نمایش می دی. بعد قبلش تبلیغات می زاری. برگشت پولت رو تماشا کن تلویزیون دوو. این چه کاری. نکنید آقا. شرافت کجا رفته. انسانیت چی شده.
اتحادیه اروپا، اتحادیه عرب و غیر عرب و تمام نهادهای حقوق بشری از جنایات جنگی و نسل کشی های رژیم غاصب صهیونیست داد و فریادشان در آمده ولی این کودک کش ها زیر پرچم آمریکا بی قانونی و جنایت می کنند و به هیچ نهاد بین المللی ای هم پاسخگو نیستند پس نتیجه این که مقصر اصلی آمریکا است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
امریکا‌ هیییییییییییچ‌ غلطی نمیتواند‌ بکند‌
هیییییییچچچچچچچچچچ
پیشنهاد میکنم در مورد غزه و لبنان بخش نظرات را ببندید.تا الان همه نظراتشون را بارها دادند و نیازی نیست این روال کسالت بار هرروز تکرار بشه. تا چندروز آینده که تکلیف معلوم شد آنوقت دوباره نظرات را باز کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
الان اسرائیل دوستها سریع منفی میدن
چون عاشق شنیده شدن هستند
چون پول میگیرند که بنویسند
و اگر نظرات بسته بشه از کار بیکار میشوند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
ظاهرا اسرائیل دوستها هیچ نظری ندارند
جنگیدن با جنایت فدق میکنه اسرائیل رسما جنایتکاره وگرنه همه امکانات و تجهیزات و موقعیت و رسانه و همه چیز دست اسرائیله پس چرا انقدر وحشیانه میجنگه؟
مخالفین سربازی اجباری در اسرائیل پس از جنگ غزه افزایش چشمگیری یافت
الموت الاسرائیل.
الموت الاسرائیل.
الموت الاسرائیل.
غصب سرزمین، کودک کشی، به شهادت رساندن پزشک و پرستار و درمانگر و خبرنگار، خراب کردن مدرسه و بیمارستان و درمانگاه و مسجد و کلیسا همه و همه نشانگر خارج شدن از اصول انسانی و حقوق بشری است.
عمیر ابدولاحیان چی گفته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
گفته اربابت به زودی سقوط میکنه
پیروز نهایی این جنگ که معلومه دیگه. بای بای
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
دست اسرائیل و آمریکا با حقوق بشر دروغینشون رو شد و توی دنیا رسوا شدند
مردم فلسطین پیروز این خفقان شدند و دنیا به مظلومیتشون پی برد
چرا داوطلبان جنگ با اسرائیل رو نمیفرستن،هیچ کس حمایت نمیکنه فقط حرف میزنن،حداقل داوطلبان رو بفرستم برای یاری این مردم مظلوم و بدبخت
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
وب گردی