بازدید 47235
سی و سومین روز جنگ غزه/ در حال به روزرسانی

حملات سنگین هوایی اسرائیل به جنوب لبنان+ فیلم/ حماس: آینده از آن ماست/ افزایش تلفات نظامی ارتش اسرائیل در غزه به ۳۶ نفر

جنگ میان گروه های مقاومت فلسطین علیه اسرائیل و بمباران وحشیانه غزه توسط رژیم اشغالگر قدس وارد سی و سومین روز خود شده است. جنگی که بی سابقه ترین ضربه امنیتی، اطلاعاتی و نظامی را از سوی مقاومت فلسطین به اسرائیل وارد کرده و رژیم اشغالگر قدس برای سرپوش نهادن بر شکست خود، در حال ارتکاب جنایات تمام عیاری علیه مردم غزه است. 
کد خبر: ۱۲۰۳۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸ 08 November 2023

حملات سنگین هوایی اسرائیل به جنوب لبنان+ فیلم

بین الملل تابناک: جنگ میان گروه های مقاومت فلسطین علیه اسرائیل و بمباران وحشیانه غزه توسط رژیم اشغالگر قدس وارد سی و سومین روز خود شده است. جنگی که بی سابقه ترین ضربه امنیتی، اطلاعاتی و نظامی را از سوی مقاومت فلسطین به اسرائیل وارد کرده و رژیم اشغالگر قدس برای سرپوش نهادن بر شکست خود، در حال ارتکاب جنایات تمام عیاری علیه مردم غزه است. 

گزارشگر ویژه سازمان ملل: دستور اسرائیل درباره تخلیه شمال غزه جنایت جنگی است
۱۴۰۲/۰۸/۱۷ - ۱۶:۲۱

یک گزارشگر ویژه سازمان ملل دستور مقامات رژیم صهیونیستی به ساکنان غزه برای تخلیه مناطق شمالی و کوچ آنها به جنوب را مصداق جنایت بین‌المللی خواند.

«بالاکریشنان راجاگوپال» گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور مسکن متذکر شد که دستور رژیم صهیونیستی برای تخلیه بیش از یک میلیون نفر از شمال نوار غزه به مناطق جنوبی بدون ارائه مسکن و سرپناه و کمکهای بشردوستانه کافی نقض وقیحانه هنجارهای بنیادین بین‌المللی و حقوق بشردوستانه است.

وی در ادامه تاکید کرد که این اقدامات اسرائیل جنایت بین المللی است.

این کارشناس سازمان ملل تصریح کرد: انجام حملات با آگاهی از اینکه این اقدامات به طور سیستماتیک باعث تخریب و آسیب رساندن به زیرساختهای و منازل مسکونی شده و شهر را برای ساکنان آن غیرقابل سکونت می‌کند جنایت جنگی است.

راجاگوپال خاطرنشان کرد که بمباران سیستماتیک یا گسترده ساختمان‌های مسکونی و اماکن غیرنظامی بر اساس قوانین بین‌المللی اکیدا ممنوع است.

این گزارشگر ویژه سازمان ملل همچنین تاکید کرد: «این گونه اقدامات جنایت جنگی است و زمانی که علیه یک جمعیت غیرنظامی انجام شود، جنایت علیه بشریت نیز محسوب می شود».

شهادت ۱۹۲ نفر از کادر درمان در غزه
۱۴۰۲/۰۸/۱۷ - ۱۶:۱۹

 وزارت بهداشت فلسطین امروز چهارشنبه، ۸ نوامبر اعلام کرد که بمباران مداوم نوار غزه توسط اشغالگران برای سی و سومین روز متوالی، موجب شهادت ۱۹۲ تن از کادر درمان و همچنین شهادت ۳۶ نفر از گروه‌های امدادی شده است.

طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه «العربیه»، «می الکیله» وزیر بهداشت فلسطین در این خصوص گفت: فعالیت بیش از نیمی از بیمارستان‌های نوار غزه به دلیل بمباران یا تمام شدن سوخت و برق متوقف شده است. 

وزیر بهداشت فلسطین طی شرکت در یک کنفرانس مطبوعاتی افزود: از ۳۵ بیمارستان موجود در غزه، هم‌اکنون ۱۸ بیمارستان از مدار خدمت خارج شده‌اند.

وزارت بهداشت فلسطین، امروز در سی‌وسومین روز از عملیات «طوفان الاقصی»، جدیدترین آمار از قربانیان حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه را اعلام کرد: شمار شهدای جنگ غزه به ۱۰۵۶۹ نفر رسید که ۴۳۲۴ نفر از آن‌ها کودک و ۲۸۲۳ نفرشان هم زن هستند. 

سازمان هلال احمر فلسطین بامداد امروز اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی کاروان کمک‌های بشردوستانه صلیب سرخ را در شهر غزه هدف حملات قرار داده است؛ در همین زمان، مدیر بیمارستان‌های نوار غزه نیز گفت: «وضعیت در بیمارستان‌های منطقه فاجعه‌بار است و قابل توصیف نیست، به ویژه در مناطق شمالی».

وی در گفت‌وگو با شبکه «الجزیره» تصریح کرد: «بیمارستان‌های شمال نوار غزه از کمبود دارو و مواد غذایی رنج می‌برند. پس از وساطت‌های طولانی فقط ۹ مجروح را توانستیم به مصر منتقل کنیم».

در حالی که هر ۱۰ دقیقه یک کودک در غزه جانش را از دست می‌دهد و ۷۰ درصد قربانیان زن و کودک هستند، «آنتونیو گوترش»، دبیرکل سازمان ملل نیز پیش‌تر اعلام کرده بود که نوار غزه در حال تبدیل شدن به قبرستان کودکان است و  کابوس غزه فراتر از یک بحران انسانی است. این یک بحران بشریت است.

گروه هفت از آتش‌بس در غزه حمایت نکرد
۱۴۰۲/۰۸/۱۷ - ۱۴:۳۴

 نشست ۲ روزه وزرای خارجه کشورهای گروه هفت (G۷) در توکیو امروز به پایان رسید؛ نشستی که گفته می‌شد مهمترین موضوع و محورهای گفت‌وگوهای آن تحولات و جنگ در غزه است.

بیانیه پایانی وزرای خارجه گروه هفت بدون اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه و نسل‌کشی مردم فلسطین، بر آنچه «حق دفاع اسرائیل از خود» خوانده شده، تأکید می‌کند. این بیانیه همچنین عملیات «طوفان الاقصی» مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کند.

وزرای خارجه گروه هفت همچنین خواستار آزادی فوری همه گروگان‌های صهیونیستی بدون پیش‌شرط شدند.

این بیانیه با این حال می‌گوید «افزایش خشونت علیه فلسطینیان غیرقابل قبول و موجب تضعیف امنیت در کرانه باختری است» و به جای توقف جنگ و برقراری آتش‌بس در نوار غزه، از «وقف‌های بشردوستانه» حمایت می‌کند..

وزاری خارجه گروه هفت با بیان اینکه «تنها راه صلح میان اسرائیل و فلسطین راه حل دو کشوری است» افزودند که «گروه هفت تصمیم دارد تحریم هایی را علیه حماس اعمال کند تا این جنبش را از فرصت های مالی محروم کند.»

شهادت ۱۳۳ کودک فلسطینی در ۲۴ ساعت گذشته
۱۴۰۲/۰۸/۱۷ - ۱۴:۳۳

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه بعد از ظهر هر روز آمار شهدای حملات و بمباران های ارتش رژیم صهیونیستی را منتشر می کند.

سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین بعد از ظهر دیروز (سه‌شنبه) در آمار خود از افزایش شمار شهدای حملات بی‌رحمانه ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۱۰ هزار و ۳۲۸ نفر خبر داده و گفته بود که ۴۲۳۷ نفر از این شهیدان کودک هستند.

این سخنگو ظهر یک روز قبل از آن (در روز دوشنبه) با اعلام شمار شهدا و زخمی های بمباران های ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه اعلام کرده بود که ۴۱۰۴ کودک فلسطینی به شهادت رسیده اند.

نگاهی به آمارهای رسمی روزهای دوشنبه و سه شنبه وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه نشان می دهد که فقط در طول ۲۴ ساعت یعنی از ظهر دوشنبه تا ظهر سه شنبه ۱۳۳ کودک فلسطینی در حمله جنایتکاران جنگی به این منطقه جان خود را از دست داده و شهید شده اند و در ۲۴ ساعت گذشته نیز ۱۴۴ کودک فلسطینی در غزه به شهادت رسیده اند.

افزایش تلفات نظامی ارتش اسرائیل در غزه به ۳۶ نفر
۱۴۰۲/۰۸/۱۷ - ۱۴:۳۲

 ارتش رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه، ۸ نوامبر اعلام کرد که در جریان درگیری‌های شب گذشته با گروه‌های فلسطینی در شمال نوار غزه، یک نظامی اسرائیلی کشته و سه نفر دیگر به شدت مجروح شدند.

طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه «المیادین»، ارتش رژیم اشغالگر در بیانیه‌ای اعلام کرد: یک سرباز اسرائیلی (گروهبان ذخیره یعقوب عذری) در جریان نبرد در شمال نوار غزه کشته شده و یک سرباز دیگر از تیپ گولانی و دو سرباز دیگر از تیپ چتربازان به شدت مجروح شدند.

با اعلام خبر کشته‌شدن این نظامی صهیونیست امروز، تعداد نیروهای کشته شده در نبردهای زمینی در نوار غزه به ۳۶ نفر افزایش یافت؛ در حالی که تعداد کل تلفات نظامی رژیم اشغالگر از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط جنبش «حماس» در ۷ اکتبر تاکنون به ۳۴۹ نفر افزایش یافت.

دیروز، سه‌شنبه، روزنامه عبری «یدیعوت آحارونوت» گزارش داده بود که تعداد تلفات اسرائیلی و خارجی‌های کشته شده از ۷ اکتبر تاکنون به حدود ۸۵۰ نفر و تعداد مجروحان صهیونیست‌نشین هم به ۷۲۶۲ تن رسیده است.

«اسماعیل هنیه»، رئیس دفتر سیاسی حماس نیز در این باره تاکید کرد که براساس اطلاعات و مشاهدات میدانی گردان‌های القسام، تلفات در صفوف اشغالگران بسیار بیشتر از آن چیزی است که تل‌آویو اعلام می‌کند؛ آمار واقعی همه را شوکه خواهد کرد.

روزنامه آمریکایی «واشنگتن پست» چند روز پیش گزارش داد که تعداد کشته‌های ارتش اسرائیل از زمان آغاز نبردهای زمینی در غزه «تقریباً یک چهارم مجموع تلفات جنگ آغاز شده توسط اسرائیل علیه غزه در سال ۲۰۱۴» است که یک ماه و نیم طول کشیده بود.

حماس: آینده از آن ماست
۱۴۰۲/۰۸/۱۷ - ۱۴:۳۱

 «غازی حمد»، عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» امروز چهارشنبه ۸ نوامبر در گفت‌وگو با شبکه «الجزیره» به مواضع آمریکایی‌ها مبنی بر حذف قدرت حماس در نوار غزه واکنش نشان داده و آن را دلیلی بر ناکامی‌های میدانی دشمن خواند.

طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه الجزیره، حمد گفت: مواضع آمریکا در مورد اینکه جنبش حماس جایی در آینده نوار غزه ندارد، نشان‌دهنده ناکامی آن‌ها در دستیابی به هیچ دستاوردی در میدان است؛ حماس هم‌اکنون یک نیروی سیاسی و نظامی قدرتمند است که روند رویدادها را تعیین می‌کند.

عضو دفتر سیاسی جنبش حماس افزود: آمریکا و اسرائیل در تلاش هستند تا اوضاع غزه را بازآرایی کنند؛ در حالی که دستاوردی جز کشتار غیرنظامیان و تخریب بیمارستان‌ها و تأسیسات غیرنظامی در میدان نداشته‌اند.

وی در ادامه تاکید کرد: واشنگتن و تل‌آویو هر روز اعتبار، سربازان و خودروهای نظامی خود را در غزه از دست می‌دهند و اعتباری که اسرائیل از آن برخوردار بود برای همیشه شکسته شده و دیگر باز نخواهد گشت.

عضو دفتر سیاسی حماس همچنین خاطرنشان کرد: سامان دادن به وضعیت غزه «مسئله‌ای کاملاً فلسطینی است و حماس برخلاف میل واشنگتن و تل‌آویو، شریک این معادله خواهد بود؛ زیرا بخشی از بافت ملی است که امروز در کنار مقاومت برای ایجاد یک کشور و رد اشغالگری ایستاده است».

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم اشغالگر بامداد روز سه‌شنبه با ادعای اینکه تل‌آویو آماده وقفه‌های کوچک در جنگ غزه است، اذعان کرده بود: «مسئولیت کلی امنیت غزه را پس از جنگ بر عهده خواهیم گرفت».

«یوآو گالانت»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی هم روز گذشته سه هدف اصلی از جنگ علیه غزه را برای اشغالگران برگزید و آن‌ها را اینگونه بیان کرد: حماس به عنوان یک سازمان نظامی و دولتی دیگر در غزه وجود نخواهد داشت، هیچ تهدید امنیتی از سوی غزه علیه شهروندان اسرائیل وجود نخواهد داشت و در نهایت ارتش اسرائیل آزادی عمل کامل، بدون محدودیت در استفاده از زور را خواهد داشت.

حملات سنگین هوایی اسرائیل به جنوب لبنان+ فیلم

 رسانه‌های عربی بامداد چهارشنبه از شنیده‌شدن صدای انفجار مهیب در جنوب لبنان و نزدیک مرز شمالی فلسطین اشغالی خبر دادند.

همزمان منابع محلی تصاویری از حملات تجاوزکارانه رژیم موقت صهیونیستی به حومه شهرک‌های «یاطر» و «کفرا» منتشر کردند.

تعداد بازدید : 3179

دقایقی بعد سخنگوی ارتش اشغالگران مدعی شد: «مواضع حزب‌الله از جمله انبارهای سلاح و سکوهای پرتاب موشک را بمباران کردیم».

شامگاه سه‌شنبه بود که شبکه خبری المیادین به نقل از منابع اسرائیلی خبر داد که ۱۴ موشک و خمپاره از جنوب لبنان به سمت مواضع ارتش صهیونیستی در مناطق مرزی شلیک شده است که گردان‌های القسام شاخه لبنان مسئولیت شلیک آنها را برعهده گرفت.

تعداد بازدید : 3179

پیش از آن نیز جنبش حزب الله لبنان شامگاه دوشنبه، ۱۰ فروند موشک از جنوب لبنان به سمت شهرکهای صهیونیستی واقع در شمال فلسطین فلسطین اشغالی شلیک کرد. حزب الله اعلام کرد که این حملات، پاسخی به جنایت صهیونیست‌ها در جنوب لبنان بوده است.

همزمان، سخنگوی نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در جنوب لبنان (یونیفل) هشدار داد که درگیری‌ها در جنوب این کشور در آستانه خارج شدن از تحت کنترل است.

گروه‌های فلسطینی: غزه در معرض مرگ است

کمیته پیگیری احزاب فلسطینی بامداد  چهارشنبه اعلام کرد: «غزه در معرض مرگ است که باید آن را رد کنیم و بدون تردید و تسلیم‌شدن با هم روبه‌رو شویم».

این کمیته در بیانیه‌ای گفت: ‌«ما از برادران عرب و مسلمان خود می‌خواهیم که در قبال جنگ آب و غذای‌ [صهیونیست‌ها علیه غزه] موضعی مسئولانه اتخاذ کنند».

در این بیانیه آمده است: «آنچه در غزه اتفاق می‌افتد یک جنگ تمام عیار است. هژمونی آمریکا حاکمیت کشورهای مختلف را از بین برده است».

احزاب فلسطینی همچنین افزودند: «جنگ بر سر نان، آب و شیر خشک، فصلی از تروریسم است که جان غیرنظامیان را تهدید می‌کند».

سازمان ملل: کشتار در غزه انسانیت را به چالش می‌کشاند

مارتین گریفیث معاون امور بشردوستانه دبیرکل سازمان ملل متحد با اشاره به اینکه آمار کشته‌شدگان در نوار غزه بر اثر حملات رژیم صهیونیستی از مرز ۱۰ هزار نفر عبور کرده است، از کشتارهای جاری در غزه ابراز تاسف کرد و گفت: کشتار در غزه انسانیت را به چالش می‌کشاند.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، گریفیث در حساب کاربری خود در رسانه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق)، نوشت: بر اساس گزارش‌ها از ۷ اکتبر (۱۵ مهر) تاکنون ۱۰ هزار نفر در غزه بر اثر حملات (رژیم) اسرائیل کشته شده‌اند؛ این موضوع انسانیت را به چالش می‌کشاند.

آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد نیز پیش‌تر در بیانیه‌ای گفته بود که غزه در حال تبدیل شدن به قبرستان کودکان است، زیرا هر روز صدها کودک دختر و پسر در این منطقه کشته یا زخمی می‌شوند.

وی خواستار برقراری آتش‌بس بشردوستانه، کمک بیشتر به غزه، آزادی بی قید و شرط گروگان‌های حماس و حفاظت از غیرنظامیان، بیمارستان‌ها، تأسیسات سازمان ملل، پناهگاه‌ها و مدارس شده بود.

بازداشت ده‌ها فلسطینی در یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری

منابع خبری بامداد چهارشنبه گزارش دادند، نظامیان صهیونیست در یورش به کرانه باختری ده‌ها فلسطینی را بازداشت کردند.

 نظامیان صهیونیست به نابلس، الخلیل، بیت لحم، اریحا، طولکرم، طوباس و قلقیلیه یورش بردند و ده‌ها فلسطینی را بازداشت کردند.

بر اساس این گزارش، صهیونیست‌ها به شهرک تقوع در جنوب شرق بیت لحم نیز یورش بردند و نیروهای مقاومت فلسطین با بسته‌های انفجاری با آنها مقابله کردند.

نظامیان صهیونیست همچنین به شهرک حواره، شهرک بیتا و شهرک تل در جنوب نابلس و اردوگاه عقبه جبر و عین السلطان در اریحا یورش بردند و با نیروهای فلسطینی درگیر شدند.

بنابر گزارش رسانه‌های فلسطینی، نظامیان صهیونیستی به اردوگاه بلاطه در نابلس هم حمله و اقدام به بازداشت فلسطینیان کردند.

همچنین شمار زیادی از نظامیان و خودروی‌های نظامی اسرائیلی به دانشگاه بیرزیت در شمال رام الله یورش بردند.

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۹
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۳۶
خواهشا گول نخورید و جواب بمباران اسرائیلیها ندهید ، ده بیست نفر شهید بدهیم بهتر از محو حزب الله در لبنان بدست صهیونیستی های ، آمریکا و اسرائیل نیت محو نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حزب الله دارن
پاسخ ها
nader
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
نترسید بزنید هم اسراییل وهم آمریکارومحو کنید ماهم دعاتون مینیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
تورو خدا بذار گول بخوریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
آره، چند دهه است که آمریکا و اسراییل و غرب دارند مشت می خورند و دهانشان سرویس می شود. من مانده ام اینها با وجود این همه مشتهایی که بر دهانشان حواله شده، چطور هنوز پابر جا هستند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
جنگ غزه، عبرتی بود برای آنانی که شعار و خود بزرگ بینی قوه بیناییشان را دچار اختلال کرده بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
چرا تهرانی‌ها مانند مردم پاریس، استانبول و


لندن برای غزه تظاهرات برپا نکردند؟!!!!!!!!!
عاشق ایران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
اگر رهبران حماس و جهاد اسلامی واقعا شجاعت داشتند و دلشان برای مردم فلکزده غزه می سوخت

اولا تمام گروگانهای غیر نظامی را آزاد کنند

دوما خودشان را به اسراییل تسلیم کنند

تا حملات و بمباران و تخریب و اوارگی و کشتار مردم فلکزده غزه تمام شود
ناشناس
| Canada |
۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضاییه،

روز چهارشنبه ۱۷ آبان در نشست خبری از اقدام‌های حقوقی دستگاه قضایی جمهوری اسلامی برای محاکمه اسرائیل و آمریکا در «دادگاه کشورهای اسلامی» خبر داد و گفت که غلامحسین محسنی ‌اژه‌ای در نامه به روسای نهادهای قضایی کشورهای اسلامی از آنان خواسته است برای مقابله با جنایات اسراییل ظرفیت‌های قانونی‌شان را به‌ کار گیرند!!!
ناشناس
| Canada |
۱۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
ترسیدی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
اسرائیل برا سازمان ملل تره هم خرد نمی کند. همانطور که حماس نکرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
اون ضعیفه چادری که تازه یاد گرفته چند خط قرآن بخواند
عذر خواهی کرد
منتظریم.
وگرنه غزه بی غزه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
حماس. پیروز است
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
اسراییل به قبر باباش می خنده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
تفکرات بچه گانه ! این حرفا چیه !؟ محو حزب الله ؟ جک میگی یا نمیفهمی چی میگی ! نه حزب الله نه حماس هیچکدام حذف نخواهند شد بزودی خواهنددید عاشقان کور دل و ابله صهیونیستها محو و نابودی امیدشان را بهائیهای نجس و طرفدارای اسرائیل نجس خودشان را برای روزهای تلخ پیش رو آماده کنند ! کاش یه ذره مردانگی داشته باشند و آنروز به غلط خوردن خودشون اعتراف کنند و آدم بشن !
کورو‌ش کبير 2023
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
حزب الله تو رو خدا جواب اسرائیل را با قدرت بده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
با عذرخواهی از تکرار چند باره ی متن. موضوعه خیلی مهمی یه. امیدوارم تابناک همراهی کند: -
- -صهیونیست ، مثل وهابیت ، توسط انگلستان و برای جانشینی انجام اعمال وحشیانه به جای خود انگلیس تولید شده. لطفاً در مورد وهابیت مطالعه کنید. حتی چندمین فرد مهم در وهابیت ، بعد از هامفری(استاد عبدالوهاب، یک جاسوس انگلیسی) یک فرد انگلیسی دیگست که رئیس توپخانه ی ارتش وهابی های مسلح شده توسط انگلیسیها بوده و نه فردی که وهابیت رو به اسم اون میخونند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
اگر مملکت کامل دست این غربگداها و نیروهای نیابتی آمریکا در کشور بود، الآن ایران شبیه لیبی بود و مردم کفشهای داعشیا رو باید براشون واکس میزدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
جوانک های امروز حتی گلوله توپ و خمپاره را از نزدیک ندیده اند
در مورد جنگ نظر می دهند.
شما ها کجا بودید وقتی سحر گاه عراق اهواز و دزفول را با موشک روسی می زد.
کجا بودید که وقتی اهواز را صدام وحشی بمباران می کرد
تا کیلومترها اونطرف تر وحشت و موج انفجار دیوانه کننده بود.
ایران جان من
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
آزادی
بیچاره مردم غزه همه دارن بهش میگن صبر و مقاومت کن ما بصورت معنوی از راه دور هواتو داریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
دلت برای خودت بسوزهد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
مردم غزه چوب اعتماداشتباه خود به حماس را می خورند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
به نظرم مردم غزه خودشان تمایل به مقاومت دارند از دست اسراییل جانشان به لب رسیده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
بن سلمان گفته : پارسال طبق درخواست اسماعیل

هنیه ۲۵ هزار گوسفند برای تغذیه مردم غزه اهدا کردم

ولی بعد فهمیدیم که اسماعیل هنیه تمام انها را به یک

دلال هندی به ۷ میلیون دلار فروخته و پولش را هم !؟

حالا توپ در زمین حماس و اسماعیل هنیه است و

هنوز تکذیب یا تایید نکرده !!!!؟
جالب استکه تمام کشورهای همسایه بجز ارمنستان ازحماس حمایت کردند وشایدعلت آن باشد که قرابت زیادی بین اسرائیل وارمنستان درمبارزه وتجاوزبه مسلمانان وجوددارد هردوبه سرزمینهای اسلامی حمله کردندوتصرف کردندومسلمانان ‌رابهلاکت رساندند پس یادمان نرود که خوش بودگرمحک تجربه ایدبمیان تاسیه روی شودهرکه دراوغش باشد دوست راازدشمن بااعمالش بایدشناخت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
حماس ترقه باز به آخر راه رسیده است.
البته رهبرانش در خارج از غره به زندگی خوش خود ادامه خواهند داد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
شاید هم به این دلیله که ارمنی ها آدم های دورویی نیستن. آذربایجان که نفت اسراییل رو تامین میکنه و متحد اصلی اسراییل در همسایگی ماست. ترکیه که بوقلمونی بنام اردوغان معلوم الحال داره. کشورهای عربی هم که به ملاحظات داخلی شعارهایی میدن ولی از وضع موجود راضی هستن. قطر هم که البته دچار اوهام و خیالات خودشه.
nader
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
اول اینکه ازحماس کسی حمایت نکرده صحبت از مردم غزه وغیر نظامیاس دوم اینکه الا ن مثلا اینهایی که حمایت کردن چه تاجی به سر حماس گذاشتندجز اینکه دعوتشون کردن به صبرماهم ازاینجا به صبر دعوتشون میکنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
حالا چی شد یاد ارمنستان افتادی؟
کاش دو کلمه هم راجع به طالبان و حقابه هیرمند مینوشتی
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
برگ چنار باز اظهار فضل کردی اب بریز انجاییکه سوخته هدر نده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
فعلا که سوخت ادوات نظامی آدم کشان را علیف تامین میکنه
جدای مساله جنابتکاری اسراییل در غزه سوالی که برای من مطرح شده اینه که ظاهرا غزه یک مهدکودک بزرگه. مگه چقدر از جمعیت غزه کودک اند که در هر گزارش ۸۰٪ تلفات را شامل شوند؟ ظاهرا اهالی غزه در این زمینه قصد داشتند در گینس ثبت شوند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
رشد جمعیت در غزه ۴/۸ است و یعنی هر زوج متوسط

دارای ۴/۸ کودک هستند و از نظر اضافه وزن اکثر مردم

در غزه دارای وزن اضافی هستند

و خلاصه اوضاعشان از ما که نرخ زاد و ولد ۱/۸ است

و ۰/۲درصد منفی هستیم و سوء تغذیه و کوتاهی قد

اکثر کودکان مان در روستاها و شهرهای کوچک و

حاشیه شهر های بزرگ مان از غزه و خیلی از کشورهای

فقیر و قحطی زده هم بدتر هستیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
طبق آمارها 40 درصد کشته شدگان کودک هستند. 70 درصد زن و کودک
ناشناس
| Turkey |
۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
ممنون از اطلاعات دوستان. چقدر بدبختیم ما ایرانیها
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
فریب کشته سازی هایی که حماس اعلام می کنه و رسانه های مزدوری چون انترنشنال و بی بی سی فارسی تو بوق و کرنا می کنند نخور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
داداش، درصد با تعداد فرق میکنه، یه خورده دقیقتر بخونید درست میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
غزه ای ها واقعا زاد و ولد زیاد داشتند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
به نکته خوبی اشاره کردید تا برخی از خبرسازان را رسوا کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
پنجاه هزار زنان باردار الان تو همون منطقه درگیری حضور دارن
جالبه
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
شما اروپایی ها که زاد ولد گربه ها و سگ ها تون زیاده فهم این مسئله خیلی سخته خیلی سعی نکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
حالا به تو چه که نرخ جمعیت اونجا چه جوری ! اگه انسانی اونجا داره کشتار کودکان صورت میگیره حالا این وسط این حرفای بیجا چه معنی داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
پس ژاپن که فرزند آوری توش متوقف شده و بالای 50 درصد جمعیتش پیر هستن بدبخت ترین کشور دنیاست دیگه؟
وناگهان سپیده برخواهددمید....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
سپیده در هفتم اکتبر دمید اما تبدیل به بلای آسمانی بر سر امت غزه گشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
زیباترین کامنتی بود که در این جا خوندم
من که متوجه نشدم؛ اگر حماس نابود شود این دلیل ناکامی دشمن خواهد بود؟
پاسخ ها
nader
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
فهمیدن نمیخاد
چه بکشند چه کشته شوند پیروزند دشمن هم چون از فیض شهادت محروم میشه ناکام از دنیا میره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
اسرائیل تلاش می کند ضربه حیثیتی را که خورده جبران کند.
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
زیاد زور نزن وقتی اسراییل زانو زد خودش بهت میگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
پس چرا اسماعیل هنیه و خالد مشعل و زیاد نخاله

و سایر رهبران و فرماندهان و خانواده شان دوست

ندارند به بهشت بروند ؟ و خارج از غزه و دور از میدان

جنگ و امکان فیض شهادت نائل شدن فرار میکنند !؟
مغز براندازان هم اکنون
اینایی که داره تو لبنان منفجر میشه اموال مردم ایران هست. اگه تو کشور هزینه میشد الان مشکل مسکن و مدرسه و بیمارستان و .‌.. نداشتیم
پاسخ ها
متخصص مغز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
تشخیص
درمان موثری یافت نشده است. آب نمک قرقره کند. هر دو ساعت
بانام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
مگر حسن نصرالله نگفت که ما حتی پول لباسمان را هم از ایران می گیریم الان این وسط تو چی میگی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
هزینه اون همه تونل کندن از کجا تامین شده؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
جدی میگم ،،،،، به یک روانپزشک مراجعه کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
۱۷:۰۴
حفر تونل ها هزینه نداشته
گورکن های آموزش دیده آنها را حفر کرده اند
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
عقل برانداز ها بیش از این نیست چه انتظاری ازشون داری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
۱۶:.۱
نصراله کجا اینو گفته چرا چرت میگی
به لبنانیها هم یه چرت و پرت دیگه ای رو دوستاتون میسازن و تحویل میدن
جناب حسن آقا عباسی و دبیر جدید شورای عالی امنیت ملی کجان پس ؟
پاسخ ها
nader
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
یحتمل مشغول دعا برای حماس ودعوتشون به صبر ومقامته
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
رفته اند گل بچینند
«...اعتباری که اسرائیل از آن برخوردار بود برای همیشه شکسته شده و دیگر باز نخواهد گشت.»

چه دلخوشکنکی! ما که تا چشم باز کرده ایم ابهت و هیمنه و اعتبار اسرائیل هر شش ماه یک بار شکسته شده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
لابد تند تند بازسازی می شود.
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
با ماله کشیدن شماها چیزی درست نخواهد شد از بایدن هاف هافو و بقیه دولت های غربی که سراسیمه به اسراییل رفتند بپرسی بهت میگه
جنگ غزه یاد آوری نمود مقوله در اختیار داشتن تکنولوژی تا بخواهد به بستر قدرت و اقتدار برسد راهی طولانی دارد گاهی دسترسی زود هنگام به تکنولوژی انسان را دچار اشتباه محاسباتی می کند در چنین مواقعی فرد یا گروه باید به خود یادآوری کند که اگر اکنون من به این فن آوری دست یافته ام دشمن من چند دهه پیش به این امکان دست یافته پس باید احتیاط نمود
پاسخ ها
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
زخم کاری
پایان حماس و ماجراجویی های برادران در منطقه به پایان خودش نزدیک میشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
حماس چاله خود را با دستان خودش کند
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
پایان دوران کدخدا نزدیکه خودتونو اماده کنید
اگر حماس گروگانها را آزاد کند جو روانی که علیه حماس هست کم می‌شود و حتما آتش بس میشود و این خیلی خوب هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
جو روانی علیه حماس هیچگاه کم نمیشود .
فبلمای روز اول رو دیدی ؟
مطمئنم ندیدی .
ببین
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
حماس بهتره همه این صهیونیست ها را به درک واصل کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
مگر انکه اسراییل بعنوان کار فرما به حماس بعنوان

پیمانکار اجازه ندهد که گروگانها را آزاد کنند !!؟

دنیای سیاست بسیار کثیف و پیچیده است و مشابه

این حدس و گمان در همین چند دهه صدها بار افتاده

و در ابتدا کسی باور نمیکرد ولی بعدا افشا شدند
الان سیاست مداران اعتدالگرا بر لزوم احتیاط ایران و وارد نشدن به جنگ غزه موضع می گیرند به درستی یا نادرستی این رفتار کاری ندارم ولی ده سال دیگه عزیزانی خواهند گفت ما می خواستیم به اسرائیل حمله کنیم اما اصلاح طلبان نگذاشتند فیلم آن هم موجوده
بسیاری از کارشناسان مستقل غربی بر این باورند که اگر گروه حماس در نوار غزه برچیده شود کشور مستقل فلسطین بعد از 70 سال تشکیل خواهد شد
پاسخ ها
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
بیش از 70 سال از این دروغ ها گفتید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
کارنشناس های سعودی نشنال حتما
حما س نابود شد یک محلی داریم نزدیک محلمان اگر جای دعوا کنند و کتک هم بخورند می گویم زدیم حالا حماس هم همین را می گویید
پاسخ ها
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
به همین خیال مثل نتان یابو باش
اینهایی که از وحشیگریهای اسراییل حمایت میکنند اگر به قدرت برسند با مردم چه میکنند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
کمی صبر کن، خودت میبینی که چه بلایی سرت میارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
ما از عقلانیت دفاع میکنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
حالا دلتان خنک شد جنگ راه انداختید و ازن همه مردم بیگناه را به کشتن دادید و این همه خانه های مردم را ویران کردید
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
اینها بویی از انسانیت نبردند هر کاری برایشان مجاز است از بغل رایگان تا کودک کشی
خدا رو شکر اسرائیل در این جنگ شکست خورد وضعیت غزه اینه، اگر در جنگ پیروز میشد چی میشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
شنونده باید عاقل باشه
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
اسراییل زخم کاری خورده که حا لاحالاها شماها باید براش ماله بکشید .زخم کاری
اگر حماس سنی مذهب اخوان المسلمین اگر پیروز میشدن یک شیعه زنده نمی ماند
پاسخ ها
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
از کی تا حالا شما اسلام شناس شدید ؟ برای مسیحیت نظر میدید بسه
حماس همان زمانی که دست به این کاراحمقانه زدتمام شد.ونگه داری یک عده غیرنطامی بخصوص افرادبالای ۶۰یا۷۰سالوبچه های۷تا۸ساله مزیدبرعلت شده که هرانسانی رابه فکروامی دارداینهادارای چه تفکری هستندوبرای همان اکثرکشورها سکوت کردهاندوطبیعا محورمقاومت ازترس نابودشدن سکوت اختیارکرده
پاسخ ها
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
نظر یک اسراییلی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
سخنگوی صهیونیست ها.
بنده به عنوان کسی که 50 ساله مطالعات تاریخی دارم به همه عزیزان توصیه می کنم حرفای ناباب نزنند و بیخود این کشور را درگیر جنگ و ویرانی دوباره نکنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
منظور مزخرفات رفیق دوست است
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
معلومه در این 50 سال پیتگو پیتگو خوندی . خودتو به زحمت انداختی ادامه نده همه را شر منده میکنی
هنیه کجاست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
در فکر فرار از قطر
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
در حال کشتن اسراییلی های بیشرف هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
مهم نیس کجاس
مهم اینه که هر جا هس قایم شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
مشعل و نخاله کجان ؟
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
خسته شده رفته قطر توی هتل داره ماساژ می گیره، بزار بدنش نرم بشه تا بتونه مبارزه خود را ادامه بده
زیر دریایی اتمی اوهایو
که وارد خلیج فارس شده
در کسری از ثانیه می تواند 154 هدف متحرک را نابود کند!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
امروز شاهد قدرت کدخدا همراه با خویشتنداری هستیم و این یک ارزش است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
اگر چین خبیث و روسیه مونگل قدرت ایالات متحده را داشتند دنیا رو به دریوزگی و بدبختی و غارت می انداختند .
بار الها
همواره چماق کدخدا را بر سر روسیه و چین مستدام بدار
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
جدی میگی ؟ بعد از زدن خودش هم وجود خارجی نخواهد داشت اینو به امریکاییها بگو تا یادشون بمونه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
کدخدا
مظهر اقتدار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
ماشالله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
این زیر دریایی پنهانکار با ۱۶۰ خدمه قادر است تاعمق ۲۴۰ متری آب فرو رود و به مدت ۶۰ روز بدون بازگشت به
سطح آب به
. عملیات ادامه دهد

این هیولای دریایی اکنون بیخ گوش ماست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
یدونه از اینا برای کل خاک روسیه کافیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
شما فرض کنید یه دونه از این زیر دریایی ها رو چین شاسکول یا روسیه مونگول بی جنبه داشتند
مطمئن باشید هر روز در پی تصرف یک کشور و ظلم و غارت به ان کشور بودند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
آمریکا کلکسیونی از اقتدار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
از زیر دریای های شما نمیترسیم ولی ۷ اکتبر کار ما نبود و خود حماس انجام داد این کار رو و ما نقشی نداشتیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
چماق کدخدا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
بلوف یک نیروی نیابتی جنگ روانی آمریکا
چقدرررر ترسیییدیم
یعنی اگر ۱۵۵تا بشن دیگه کاری نمیتونه بکنه؟
امروز در فضای مجازی فیلمی رو دیدم که جنگ طلبان شبهه گروهک حماس چگونه توسط اسرائیلی ها درون تونل ها یکی پس از دیگری کشته میشوند و روی هم می افتند
جناب حماس !
اصلا آینده ای برای شما متصور نیست که متعلق به شما باشد
حماس توانست غزه را نیز به مانند خودش نابود کند
دریغ ودرد که امروز حق و حقیقت و حقوق بشر مرده و محو شده و همه چیز برمبنای منافع و با تئوریِ قدرت تعریف میشود. آمریکا به عنوان قدر قدرت هرچه که بگوید گروه هفت و کشورهای اروپایی و سایر مریدانش هم بخاطر منافعشان همان را تکرار می کنند.مرگ اینهمه انسان غیر نظامی و اینهمه ویرانی و آوارگی مردم بی دفاع را هیچکس نمی بیند وبه جای تقاضای آتش بس سریع ،تازه با آتش بس اعلام مخالفت هم می کنند.سازمان ملل و شورای امنیت و شورای حقوق بشرهم چماقهای دست آمریکا هستند .فقط هر وقت او اراده کند می تواند از این ابزارها استفاده کند بقیه غرب هم فقط بله قربان گویانند.
من از این جنگ فهمیدم که عده ای فقط زورشان به زن و مردم عادی می‌رسد و در برابر ابر قدرت ها ی نظامی ترسو و ناتوان هستند
شیخ لبنانی بیرون بیاید و سلاح بدست بگیرد و با دشمن بجنگد و انشالله شربت گوارای شهادت را نصیب خود گرداند و به بهشت برین نائل گردد که البته این به تقوی نزدیکتر است
اون ساعت محو اسرائیل هنوز کار می کند. چقدر دیگه باقی مونده؟؟
حماس بیش از حد روی شراکت برخی بازیگران منطقه ای حساب باز کرد و در تونل هایش تنها ماند و دفن شد . خطای محاسباتی یعنی این .
تعداد تانک های منفجر شده بیش از ۳۶ نفر هستش
اگه هر تانکی یه دونه راننده هم داشته باشه تلفاتش بالای ۱۰۰ تاست
بماند که هر تانک داخلش حداقل ۵ نفر هستند
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
واحد شمارش تانک نفر نیست کارشناس
نباید با مخفی شدن در بیمارستان ها و مدارس و مساجد و حفر تونل در زیر این اماکن اقدام نمود .
چرا ؟
چون این ترفندها خیلی زمان است که برملا گردیده
خروج جمعی مردم بی گناه غزه از کودک و بزرگ و زن و مرد با پای پیاده از محل زندگیشان بسیار ناراحت کننده و غمبار است . لعنت بر جنگ طلبان .
گروه هفت نوکر امریکا ست جرات چنین کاری را ندارد
اگر زلزله ۱۵ ریشتری هم در غزه اتفاق میوفتاد ۱۱ هزار غزه ای کشته نمیشدند .
حماس عامل اصلی این کشتار وسیع مردم در غزه است
از ابتدای این مناقشه از ۷ اکتبر تا کنون ؛ تعداد قریب ۱۱۰۰۰ نفر به جمعیت بهشت افزوده شده است .
لبنان هنوز متوجه نیست بلاییکه رژیم تبهکار اسرائیل سر غزه آورده ممکن بدتر ازآن سر لبنان بیاره شماکه بدتر از ما به نان شبتان هم محتاجند دنبال چه هستید التماس تدبیر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
از کامنتها برمیاد که کسی طرفدار غزه و هنیه در اینجا وجود نداره

خودکرده را تدبیر نیست
این تمام عملکرد مسئولین جمهوری اسلامی بوده که مردمو طوری ناراضی بسازند که حتی برای کشته شدن کودکان هم دلشون نسوزه

چی کردید با مردم عاطفی و مهربان ایران؟؟،،،
تفکرنقاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
08:21
بسیار درست و بجا گفتی.

بر اساس هرم سلسله مراتب نیازهای انسانی (هرم مازلو)،

8-...
7-...
6-...
5-...
4-...
3-نیاز به تعلق(دوست داشتن و دوست داشته شدن)
2-نیاز به امنیت
1- نیازهای زیستی

تا نیازهای یک پله آدمها برآورده نشود، نمیتوانند به پله بالاتر بروند.
هم اکنون درصد بالایی از مردم ایران در برآورده کردن پله یک (نیازهای زیستی) و پله دو (نیاز به امنیت) مانده‌اند و بطور طبیعی نمی‌توان از این مردم انتظار داشت که به پله سوم (دوست داشتن و دوست داشته شدن) بروند.
ناشناسی که با پرچشم سوریه اومدی یکم اروم باش کم حرص بخور درسته پول خوبه اما لازم نیست اینهمه کامنت بذاری یکم استراحت کن حداقل فیلترشکنو عوض کن
بشار اسد اومده توی سایت به همه کامنت های این خبر جواب داده !
شرایط زندگی در ایران بسیار بسیار بد است
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی