بازدید 8275
۹

واکنش قلدرانه سپاهان به افشاگری شبکه ۳

باشگاه که تا امروز با سعۀ صدر همیشگی خود با او مماشات نموده، دیگر به این نتیجه رسیده که از این پس اجازه ندهد او نام بزرگ سپاهان را بدون احترام به زبان بیاورد!
کد خبر: ۱۲۰۳۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰ 07 November 2023

باشگاه سپاهان علیه مجریِ تلویزیون بیانیۀ نیمه‌شبی صادر کرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در بیانیۀ باشگاه سپاهان آمده است: این اولین‌بار نیست که این مجری علیه سپاهان اتهام‌زنی می‌کند. باشگاه که تا امروز با سعۀ صدر همیشگی خود با او مماشات نموده، دیگر به این نتیجه رسیده که از این پس اجازه ندهد او نام بزرگ سپاهان را بدون احترام به زبان بیاورد.

میثاقی شب گذشته روی آنتن زنده گفته بود مدیران سپاهان احترام به یک قهرمان ملی یعنی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را خدشه‌دار کردند؛ از ۲۹ شهریور می‌دانستند که در ورزشگاه باید تغییرات رخ بدهد.

جملات به کار رفته در این بیانیه در حالی است که انتقاد میثاقی متوجه محمدرضا ساکت مدیرعامل ناکام و ناموفق سپاهان بوده است و این فرد بار دیگر با فرافکنی قصد عمومی کردن این نقدها را دارد و پای باشگاه سپاهان و استان اصفهان را وسط می‌کشد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۹
باز شله زرد یه بازی برد واسه زمین و زمان شاخ شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
اتفاقا دوباره سپاهان برد و تهرانی ها بازی شون با سپاهان شروع شد عزیزم
داستان کاملا برعکس شد
ان شا الله به مناسبت روز خبرنگار باشگاه سپاهان یک هدیه ناقابل تقدیم این مجری توانمند بکند و با هم آشتی کنند
در هر جای ایران وقتی دیدید یک مدیر یا مدیرعامل بحث های غلط قومی و منطقه ای و استانی پیش می کشد برای حفظ جایگاه خودشه و سواستفاده از اموال و بیت المال کشور. دولت باید با کنار گذاشتن این گروهای فشار تسلیم نشود و کسانی که دنبال سواستفاده از مردم استان ها هستند مماشات نکند.
پاسخ ها
پیلا پیلا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
.آفرین بر شما
در این قضیه با بی تدبیری مدیران سپاهان به مردم اصفهان آسیب روحی وارد شده است .
تا کی این دو مدیر بی خرد ساکت و تاج باید با سو استفاده از شعور مردم اموال و احساسات مردم را به بازی بگیرند.
وقتی خودتون رعایت نکردید و بیانیه هم چند وقت قبل بازی بوده، دیگه چرا از گفتن حرفی خلاف میلتون ناراحت میشید؟! شما تازه دروغگو به کشور و مردم خودتون هستید که موضوع رو جوری دیگه تعریف کردید...
اینکه میثاقی و فدارسون و داروان هیچ کدام از سپهان دل خوش ندارند و از هر فرصتی برای کسر امتیاز و فضا سازی بر علیه سپاهان استفاده می ککنند در ان شکی نیست ولی مدیران سپاهان باید اشتباه خود را بپذیرند و سه بر صفر شدن نتیجه بازی به دلیل اشتباهات انها بوده است و هیچ توجیهی پذیرفتنی نیست و واقعا با این کار خود جایگاه سردار را در دل مردم اصفهان خدشه دار کردند اصفهان بیش از 20 هزار شهید داده چرا یک بار در این 35 سال بعد از جنگ مجسمه یکی از انها در ورزشگاه های اصفهان نصب نشد و حالا با وجود حساسیت های کنفدراسیون اسیا و خاصه کشور با نفوذ عربستان دست به چنین کاری زدند
علت کمبود معلم عدم پرداخت حق الزحمه ها بوده،یعنی چون معلم کم داشتن معلمی که مثلا با 3روز درهفته ساعت کاریش پر میشد با اختصاص حق الزحمه در مدارسی که معلم کمبود داشتن به کار میگرفتن اخیرا پرداختی ها با تاخیر 1ساله و بعضا حذف پرداختی بعلت کمبود بودجه باعث شد تا اون دسته از معلمین که وقت اضافی داشتند و میتوانستند کمک کنند تمایلی نشان نداده و عملا برخی مدارس با کمبود معلم مواجهه شدن،مشکل باید اساسی حل کرد (البته این بابا هم استیضاح کنید بره پی کارش)
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی