بازدید 2519

تحقیقات دستگاه قضایی درباره آتش سوزی در لنگرود

معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان از آغاز تحقیقات دستگاه قضایی درباره حادثه آتش سوزی در مرکز ترک اعتیاد لنگرود خبر داد.
کد خبر: ۱۲۰۲۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۸ 04 November 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، جلائی معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان در ارتباط تصویری با بخش خبری ۲۱ در خصوص جزئیات حادثه آتش سوزی در مرکز ترک اعتیاد لنگرود گفت: از ساعات اولیه وقوع این حادثه، همه اقدامات تأمینی و اقداماتی برای کم کردن آلام مردم، در آن منطقه صورت گرفت. آقای استاندار استان از ساعات اولیه به همراه مدیران و اعضای شورای تأمین در جلسه در جلسه شورای تأمین در همان شهرستان حضور پیدا کردند و مقرراتی را تصویب کردند و همچنین عصر امروز هم جناب آقای وزیر کشور آقای وحیدی هم علی رغم سفر استانی که با جناب آقای رئیس جمهور محترم بودند، خودشان را رساندند و همین الان در استان حضور دارند و از بیماران و مصدومان این حادثه عیادت می‌کنند.

وی افزود: آن چیزی که در این حادثه مورد توجه قرار گرفت، تعداد فوتی‌ها بود که ۳۲ نفر و از همین رسانه‌ها و رسانه ملی اعلام شد و همچنین تعداد مصدومان ۱۷ نفر و مهمترین بخش مقرر شد که در اسرع وقت مصدومان جهت بهبودی روی آن‌ها کار‌هایی را انجام بدهند که الحمدلله وضعیت آنها به حدی است که فردا تعدادی از این‌ها می‌توانند مرخص شوند و وضعیت اینها خوب است. ما دو مصدوم بدحال داریم در جمع هفده نفر، و فوتی‌ها به واسطه سوختگی شناسایی آنها چند روزی وقت می‌برد تا این پیکر‌ها به خانواده هایشان تحویل داده شود. برای بانیان هم مسئولین کمپ و کسانی که در این بخش مسئولیت داشتند، سه نفرشان تحت نظر قرار گرفته اند و به یک شکلی برای تحقیقات در دستگاه قضایی دراختیار هستند. برای علت‌هایی که می‌تواند منجر به این حادثه شده باشد، مسئولین خبره در بخش پلیس و در بخش‌های مختلف دارند فعالیت می‌کنند و به چند دلیل مشخص رسیده اند، اما هنوز زود است که ما این دلایل را بتوانیم مقتن اعلام کنیم و در چند روز آینده مطمئناً دلایل آن به سمع و نظر مردم از همین رسانه ملی خواهد رسید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست