بازدید 1837
۱

درخواست نهادهای وابسته به سازمان ملل برای توقف جنگ

نهادهای وابسته به سازمان ملل خواستار توقف جنگ در باریکه غزه شدند.
کد خبر: ۱۲۰۲۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۰ 04 November 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، نهادهای وابسته به سازمان ملل در بیانیه مشترک با انتقاد از وضعیت انسانی در غزه، خواستار توقف جنگ در این باریکه شدند.

در این بیانیه آمده است: «بیش از نیمی از ساکنان غزه در شرایطی سخت و ناگوار در مراکز اسکان آژانس آنروا وابسته به سازمان ملل بدون دسترسی به آب و غذای کافی اسکان داده شدند.»

براساس بیانیه یاد شده، بمباران‌های اسرائیل موجب توقف خدمات بهداشتی و درمانی به مادران و نوزادان تازه به دنیا آمده شده است.

امضا کنندگان این بیانیه همچنین در پایان گفتند: «کمبود آب و غذا در غزه موجب گرسنگی و سو تغذیه و انتشار بیماری‌های واگیردار شده است. نیاز مبرم به اعلام آتش بس انسانی فوری در غزه برای کاهش رنج و مصیبت‌های ساکنان این منطقه وجود دارد.»

از سوی دیگر، خبرنگار نظامی شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی گفت: «ارتش ما در حال جنگ در داخل غزه است و در این جنگ نظامیانی را از دست می‌دهیم، اما تا همین الان هم حملات موشکی و نفوذ افراد مسلح (به اراضی اشغالی) ادامه دارد، پس ارتش ما داخل غزه چه کار می‌کند؟!»

همچنین نظرسنجی شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی حاکی از آن است که ۵۶ درصد اسرائیلی‌ها به مدیریت جنگ توسط نتانیاهو اعتماد ندارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
پس چرا اسراییلی های ناراضی ساکت نشسته اند(یک گلوله) فقط کافی است
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی