بازدید 369516
سخنرانی سید حسن نصرالله

وارد جنگ تمام عیار علیه اسرائیل شده ایم/ نبرد علیه اسرائیل مقدس و مشروع است/ احتمال گسترش جنگ از جبهه لبنان وجود دارد

نخستین سخنرانی دبیر کل حزب‌الله لبنان پس از عملیات طوفان الاقصی در ۷ اکتبر (۱۵ مهرماه)  به مناسبت گرامیداشت شهدای راه قدس برگزار شد. 
کد خبر: ۱۲۰۲۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴ 03 November 2023
سخنرانی سید حسن نصرالله آغاز شد 
بین الملل تابناک: نخستین سخنرانی دبیر کل حزب‌الله لبنان پس از عملیات طوفان الاقصی در ۷ اکتبر (۱۵ مهرماه)  به مناسبت گرامیداشت شهدای راه قدس برگزار شد. 
 

دبیرکل حزب‌الله ابتدا از حضور پرشور مردم لبنان در ضاحیه جنوبی بیروت برای استقبال از این سخنرانی تشکر کرد و گفت، مقاومت اسلامی لبنان به خون شهدای راه قدس افتخار می‌کند.

سیدحسن نصرالله اضافه کرد: «به خانواده‌های شهدا تبریک می‌گوییم که عزیزانشان این نشان الهی را کسب کردند. ما به تمام خانواده‌های شهدا در هر کجا که هستند، تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم؛ به تمام مردان، زنان و کودکانی که در نبرد طوفان الاقصی به شهادت رسیدند.»

دبیرکل حزب‌الله لبنان در ادامه اشاره کرد: «شهدا زنده هستند و بشارت می‌دهند. خوشا به حال تمام رزمندگان شهید و مظلوم. اگر بخواهیم به دنبال نبردی کاملا مشروع از نظر انسانی، اخلاقی و دینی باشیم، نبردی مانند جنگ با این صهیونیست‌های اشغالگر پیدا نخواهیم کرد. این جنگ هیچ گونه ابهامی ندارد و از آشکارترین مصادیق نبرد در راه خداست.»

سید حسن نصرالله ادامه داد: «قبل از داشتن سلاح، قدرت واقعی ما ایمان، بصیرت، هوشیاری، پایبندی عمیق به این آرمان، آمادگی بالا برای جانفشانی و صبر بی‌حد و مرز است که خانواده‌های شهدا مصداق آن هستند. درود ویژه به این ملت اسطوره‌ای؛ مردمی که در این جهان نظیر ندارند؛ مردم غزه. زبان از بیان عظمت، جبروت و پایداری مردم غزه و همچنین مردم کرانه باختری عاجز است.»

دبیرکل حزب‌الله لبنان افزود: «به تمام کسانی که در هر کجای این جهان از کشورهای عربی و اسلامی و کشورهای آمریکای لاتین ابراز همبستگی و حمایت خود را از غزه اعلام کردند، درود می‌فرستیم؛ بخصوص عراقی‌ها و یمنی‌هایی که وارد کانون این نبرد مبارک شدند.»

سید حسن نصرالله در عین حال گفت: «درد و رنج مردم فلسطین که از بیش از ۷۵ سال پیش ادامه داشته، مساله جدید و پنهانی نیست؛ اما اوضاع در سال‌های گذشته در فلسطین بسیار سخت شد، بخصوص با روی کار آمدن این کابینه احمق، کودن و وحشی. این کابینه افراطی اسرائیل اسرای فلسطینی را تحت فشار قرار داد که این مساله اوضاع انسانی را بسیار دشوار کرد. حدود ۲۰ سال است که دو میلیون انسان در شرایط سخت در نوار غزه زندگی می‌کنند و کسی برای آن‌ها کاری نکرده است.»

فلسطینیان طراحان اصلی عملیات «طوفان الاقصی» هستند

دبیرکل حزب‌الله بیان کرد: «گستاخی، سرکوب و زیر پا گذاشتن حد و مرزها در سیاست‌های دشمن بیشتر و بیشتر شد؛ از این‌ روی می‌بایست اتفاقی بزرگ رخ می‌داد که این رژیم غاصب و حامیان مستکبر آن به‌ویژه در واشنگتن و لندن  را به لرزه درمی‌آورد. با پروژهای شهرک‌سازی جدید، خطرات بسیاری کرانه باختری را تهدید می‌کند. هم تصمیم و هم اجرای عملیات بزرگ طوفان الاقصی صددرصد از سوی فلسطینیان بوده و طراحان این نقشه را از همه حتی از گروه‌های مقاومت مستقر در غزه پنهان کرده بودند. کاملا سری بودن این عملیات، عامل تضمین‌کننده موفقیت این عملیات غافلگیرکننده بود.»

سید حسن نصرالله ادامه داد: «این پنهان‌کاری، اصلا باعث رنجش کسی در گروه‌های مقاومت نشد، بلکه ما همه این عملیات را ستودیم. این عملیات هیچ گونه تاثیر منفی بر تصمیمات هیچ یک از گروه‌ها یا جنبش‌های محور مقاومت ندارد. این عملکرد برادرانمان در حماس هویت واقعی این نبرد و اهداف را تثبیت کرد و جلوی دشمن را برای انتشار اخبار جعلی بخصوص زمانی که آن‌ها از روابط گروه‌های مقاومت در منطقه صحبت می‌کنند، گرفت.»

طوفان الاقصی نشان داد اسرائیل سست‌تر از خانه عنکبوت است

دبیرکل حزب‌الله اظهار داشت: «نبرد طوفان الاقصی و بی‌اطلاعی همه از آن، خود ثابت کرد که این نبرد کاملا فلسطینی و برای ملت فلسطین و آرمان آن‌هاست و هیچ ارتباطی با هیچ مساله منطقه‌ای و بین‌المللی ندارد. آنچه در طوفان الاقصی رخ داد، نشان داد که ایران هیچ قیمومیتی بر گروه‌های مقاومت ندارد و تصمیم‌گیرندگان واقعی سران مقاومت و رزمندگان آن‌ها هستند. اقدام بزرگ طوفان الاقصی منجر به وقوع زلزله‌ای امنیتی، سیاسی، روانی و روحی در سطح رژیم صهیونیستی شد که پیامدهای موجودیتی و راهبردی برای آن‌‌ها به دنبال خواهد داشت و زمان حال و آینده این رژیم را تحت تاثیر قرار خواهد داد.»

سید حسن نصرالله گفت: «کابینه دشمن طی ماه گذشته و طی هفته‌های آینده هر کاری که کرد و هرکاری که بکند، نمی‌تواند پیامدها و آثار راهبردی طولان قصی را تغییر دهد. عملیات طوفان الاقصی ضعف و سستی این رژیم و اینکه آن‌ها حقیقتا سست‌تر از خانه عنکبوت هستند را نشان داد. دولت آمریکا و رئیس‌جمهور، وزیران و ژنرال‌های آن همگی شتافتند تا این رژیم را حفظ کنند؛ رژیمی که به خود می‌لرزید و زلزله‌ای در آن رخ داده بود تا بلکه حدی از هشیاری را به آن بازگردانند و باعث شوند دوباره روی پاهایش بایستد؛ اما تا این لحظه هنوز نتوانسته ابتکار عمل را به دست بگیرد. این شتابزدگی آمریکا برای به آغوش گرفتن اسرائیل ضعف و سستی این رژیم را ثابت کرد.»

دبیرکل حزب‌الله افزود: «اینکه ژنرال‌های آمریکایی به این رژیم بیایند و آمریکا درهای انبارهای تسلیحاتی خود را به روی ارتش اسرائیل بگشاید و اسرائیل از روز اول جنگ درخواست ۱۰ میلیارد دلار کند، آیا این رژیم قدرتمند است و می‌تواند روی پاهایش بایستد؟! این نتایج باید تشریح و تبیین شوند تا همه بدانند که جانفشانی‌ها در غزه و کرانه باختری و هر کجای دیگر، فداکاری‌های شایان و ارزنده‌ای هستند. این نتیجه‌های کسب‌شده، زمینه را برای مرحله تاریخی جدیدی از سرنوشت کشورهای منطقه فراهم کرد. گزینه دیگری در کار نبود؛ از‌این‌رو این تصمیم درست، دوراندیشانه و مطلوب بود.»

سید حسن نصرالله همچنین بیان کرد: «از ساعات اولیه نبرد آشکار بود که دشمن سردرگم شده است. در برابر غزه و رویداد هولناکی که دشمن با آن مواجه شد، به نظر می‌رسد کابینه‌های دشمن هنوز از تجربیاتشان درس نگرفته‌اند. آنچه امروز در حال رخ دادن است، در سال ۲۰۰۶ در لبنان و در جنگ‌های پی‌درپی غزه با کمی تفاوت کمی و کیفی نیز رخ داده بود؛ اما همگی به یک شکل بودند.»

دبیرکل حزب‌الله اشاره کرد: «از جمله مهم‌ترین اشتباهاتی که اسرائیلی‌‌ها مرتکب شدند و همچنان مرتکب آن هستند، هدف‌گذاری‌های بزرگی است که نمی‌توانند به آن برسند. در سال ۲۰۰۶ هدفشان نابود کردن مقاومت لبنان و بازگرداندن دو اسیر بدون مذاکره و تبادل بود. پس از گذشت ۳۳ روز به اهدافشان نرسیدند و امروز نیز در غزه همین تکرار می‌شود. آنچه اسرائیل انجام می‌دهد، کشتار مرد غزه است که اکثرا کودک، زن و غیرنظامی هستند. هیچ حرمتی در کار نیست و اسرائیل محله‌ها را کاملا ویران می‌کند.»

آمریکا مسئول مستقیم کشتارها در غزه است و اسرائیل ابزار آن

سید حسن نصرالله ادامه داد: «همه ما با چشمانمان دلاوری‌های نیروهای مقاومت غزه را دیدیم. وقتی رزمنده مقاومت پیش می‌رود و بمب زیر تانک کار می‌گذارد، دشمن چطور می‌خواهد با چنین نیروهایی مقابله کند؟ صحنه‌هایی که هر روز و هر ساعت از نوار غزه منتشر می‌شود، تصاویر زنان و کودکانی که از زیر آوار خارج می‌شوند و مقاومت را فریاد می‌زنند، به آن‌ها این پیام را مخابره می‌کند که با جنگ و کشتار به نتیجه‌ای نمی‌رسید. امروز شهدای غزه و زنان و کودکان آن، تمام نقاب‌های دشمن را کنار می‌زنند؛ دشمنی که رسانه‌های جهان در تلاش برای حمایت از آن بودند. آنچه در غزه در حال رخ دادن است، مسئولیت مستقیم آمریکا در قبال این کشتارها و نفاق را نشان می‌دهد.»

دبیرکل حزب‌الله گفت: «اتفاقات غزه ماهیت وحشیانه این رژیم غاصب را نمایان می‌سازد؛ رژیمی که به منطقه ما تحمیل شده است. تصاویر کشتارهای غزه به صهیونیست‌ها می‌گوید که پایان این نبرد پیرزوی غزه و شکست دشمن است. آمریکا مسئول کامل جنگ کنونی در غزه است و اسرائیل ابزار است و آمریکا نمی‌گذارد تجاوزات متوقف شوند و آتش‌بس را رد می‌کند. این آمریکاست که جنگ غزه را مدیریت می‌کند و به همین دلیل مقاومت عراق تصمیم حمله به پایگاه‌های آمریکا در عراق و سوریه گرفت. این تصمیم، تصمیم دوراندیشانه و شجاعانه‌ای بود. وظیفه هر انسان آزاده و شریف است این حقایقی را که از آن صحبت کردیم، تبیین و تشریح کند.»

سید حسن نصرالله اظهار داشت: «همه باید مسئولیت‌پذیر باشند. در سال ۱۹۴۸ زمانی که جهان مردم فلسطین را تنها گذاشت و این رژیم بر پا شد، همه مردم منطقه با پیامدهای آن دست و پنجه نرم کردند به‌ویژه لبنان. مرحله بعد از عملیات طوفان الاقصی مانند قبل آن نخواهد بود. دو هدف هست که باید برای تحقق آن تلاش کرد: یکی توقف تجاوزات و دوم پیروزی حماس در غزه. پیروزی غزه یعنی پیروزی مردم فلسطین، اسرای فلسطینی، قدس، کلیسای رستاخیز (مسیحیان فلسطین)، مردم منطقه و بخصوص کشورهای همسایه. پیروزی غزه به نفع مصر، اردن، سوریه و بخصوص به نفع لبنان است.»

محکومیت کافی نیست، روابط را با اسرائیل قطع کنید

دبیرکل حزب‌الله در ادامه اضافه کرد: «شما باید برای توقف تجاوزات به غزه  تلاش کنید، محکومیت کافی نیست و روابط را قطع کنید و سفرای خود را فرا بخوانید. متاسفانه پیشتر می‌گفتیم که صادرات نفت به آمریکا را قطع کنید و امروز از شما می‌خواهیم صادرات به اسرائیل را متوقف کنید. کمی قدرت ندارید که گذرگاه رفح را باز کنید؟! علی‌رغم تهدیدات، مردم یمن چند اقدام انجام دادند و موشک‌ها و پهپادهایشان را روانه اراضی اشغالی فلسطین کردند، حتی اگر آن‌ها را سرنگون کنند؛ اما در پایان این موشک‌ها و پهپادها به ایلات و پایگاه‌های نظامی اسرائیل در جنوب فلسطین می‌رسند.»

مقاومت لبنان از شدت حملات غزه کاسته است

سید حسن نصرالله همچنین بیان کرد: «ما وارد این نبرد شده‌ایم. آنچه در جبهه ما در جریان است، مهم و تاثیرگذار است. رویدادها در جبهه لبنان، در تاریخ این رژیم بی‌سابقه بوده است. مقاومت لبنان وارد یک نبرد واقعی شده و تنها افرادی آن را درک می‌کنند که در مناطق مرزی حضور دارند. این نبرد یک نبرد متفاوت است. جبهه لبنان بخش بزرگی از نیروهایی را که برای حمله به غزه مورد استفاده قرار می‌گرفتند، کاسته است. اگر موضع ما صرفا همبستگی و تظاهر کردن بود، اسرائیل خیالش از مرزهای شمالی راحت می‌بود و نیروهایش را به غزه می‌فرستاد.»

دبیرکل حزب‌الله ادامه داد: «بخش مهمی از نیروهای صهیونیست که به جبهه شمالی آمدند، تکاور بودند و نیمی از نیروهای دریایی اسرائیل در دریای مدیترانه در مجاورت ما و در مجاورت حیفا مستقر هستند. یک چهارم نیروی هوایی به مرزهای شمالی ارسال شده و حدود نیمی از قدرت پدافندی نیز در جهت لبنان مستقر است. ده‌ها هزار شهرک‌نشین نیز در زمان درگیری‌ها از خانه‌هایشان خارج شدند. عملیات‌ها در مرز، فرماندهان دشمن و همچنین آمریکایی‌ها را نگران و دستپاچه کرد.»

احتمال گسترش درگیری‌ها در مرز لبنان وجود دارد

سید حسن نصرالله افزود: «دشمن نگران است که این جبهه (اشاره به جبهه شمالی) اقدامات خود را تشدید کند و جنگ گسترده‌ای رخ دهد. این یک احتمال واقعی است و این می‌تواند رخ دهد. دشمن باید آن را در نظر داشته باشد. حضور در مرزها و اقدامات روزانه جلوی دشمن را می‌گیرد. عملیات‌ مقاومت در جنوب به دشمن می‌گوید بزرگترین حماقت تاریخت را مرتکب شده‌ای.»

دبیرکل حزب‌الله گفت: «از روز اول به ما گفته شد که اگر جبهه‌ای در جنوب ایجاد کنید، هواگردهای آمریکا شما را خواهند زد؛ اما این تهدیدات به هیچ وجه تغییری در موضع ما ایجاد نکرد و ما اقدام در این جبهه را آغاز کردیم. تشدید اقدامات و توسعه آن در این جبهه به دو مساله اساسی بستگی دارد: اول روند تحولات در غزه و دوم رفتار دشمن صهیونیستی در قبال لبنان. به دشمن صهیونیستی درباره زیرپاگذاشتن حدومرزها و حمله به غیرنظامیان لبنانی هشدار می‌دهم. چنین اقداماتی باعث می‌شود معادله غیرنظامی در برابر غیرنظامی ایجاد شود. کاملا شفاف و در عین حال مبهم می‌گویم تمام احتمالات در جبهه لبنان امکان‌پذیر است و می‌تواند هر لحظه اقدامی صورت گیرد و همگی باید برای تمام احتمالات آماده باشیم.»

برای ناوهای آمریکایی نیز تجهیزات آماده کرده‌ایم

سید حسن نصرالله خطاب به آمریکا هشدار داد: «ناوهای شما در دریای مدیترانه ما را نمی‌ترساند و هیچ گاه ما را نخواهد ترساند. من به شما می‌گویم برای ناوهایتان که با آن‌ها ما را تهدید می‌کنید، هم تجهیزات آماده کرده‌ایم. کسانی که شما را در ابتدای دهه هشتاد شکست دادند، هنوز زنده هستند و البته فرزندان و ناودگانشان نیز با آن‌ها هستند. کسانی که خواهان جلوگیری از جنگ آمریکا هستند، باید تجاوزات به غزه را متوقف کنند. اگر جنگی در منطقه آغاز شود، نه ناوهایتان و نه جنگ هوایی به کارتان نخواهد آمد. در صورت وقوع جنگ منطقه‌ای، منافع و نظامیان شما قربانی خواهند بود و شما بازنده بزرگ این جنگ خواهید بود».

دبیرکل حزب‌الله در پایان خطاب به نیروهای مقاومت در منطقه اظهار داشت: «هنوز به زمان نیاز داریم؛ اما گام به گام پیروز می‌شویم و در سال ۲۰۰۶ و در غزه این طور پیروز شدیم و مقاومت غزه نیز این گونه دستاورد کسب کرد. امام خامنه‌ای در جنگ لبنان به ما گفت شما پیروز خواهید شد و پیروز شدیم. ایشان درباره غزه نیز به یقین گفتند که غزه پیروز خواهد شد و فلسطین پیروز خواهد بود. بله غزه پیروز خواهد شد و فلسطین پیروز خواهد بود و ما به‌زودی این را جشن خواهیم گرفت.»

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۱۷
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸۱۵
منتظریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
ناوهای هواپیمابر آمریکا همراه با 34 فروند ناوچه با 40 هزار نفر سرباز و مجموع 200 فروند جنگنده در ساحل اسراییل، آماده عملیات هستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
ارتش صدام با 4000 تانک و 700 فروند هواپیما و 500 هزار نفر سرباز که دو جنگ طولانی مدت تجربه داشتند، تنها 7 روز توانسنتد در مقابل آمریکا مقاومت کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
ساعتی پیش،
وزارت دفاع آمریکا با آتش‌بس در غزه مخالفت کرد.
پاتریک اس رایدر، سخنگوی پنتاگون مدعی شد که آتش‌بس فرصت می‌دهد تا دوباره خود را سازماندهی کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
رویترز: پهپاد‌های آمریکا در غزه به یافتن اسیران در بند حماس کمک می‌کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
مجلس نمایندگان آمریکا شامگاه پنجشنبه طرح ۱۴.۳ میلیارد دلاری کمک به اسرائیل را به تصویب رساند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
حسن روحانی، رییس جمهور پیشین:

خطر جنگ بیش از هر زمانی بر منطقه سایه افکنده است. روزها و هفته‌ها و ماه‌های آینده برای ایران و کل منطقه بسیار سرنوشت‌ساز است و باید هوشیار باشیم تا سایه جنگ به طور کامل از ایران دور شود.
Hosseyn
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
شما به ترستون از عبرقدرت آلم ادامه بدین. دقیقا عین همین غلط‌های املایی دنیا رو میفهمید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
یک سند زدن ساده برای مجتمع تجاری ابریشم چهاراه ولی عصر تهران توسط شهرداری تهران 14 سال است نتوانسته اند به خریداران بخت برگشته واگزار کنند بعد می خواهیم با آمریکا چه کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
سکوت احمدی نژاد در مقابل جنگ در غزه

بسیار معنی دار است.

سکوت به معنی رضایت تعبیر شده است!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
این زلزله هشت ریشتری که در خاورمیانه آمد به خاطر سخنرانی حسن نصرالله بود؟؟ از یک هفته پیش رسانه های وابسته چه غوغایی برای این حرفهای تکراری به راه انداخته بودند!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
مردم ایران خواستار بی طرفی در جنگ بین
حماس و اسراییل هستند.

نه دلیل قانع کننده ای برای دخالت ایران و جود دارد، نه وضعیت اقتصادی این را اجازه
را می دهد و نه مملکت تحمل پذیرای یک
جنگ دیگر را دارد.
ناشناس
| Canada |
۱۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
مطمئن باشید تحت هیچ شرایطی ایران وارد جنگ نخواهدشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
هزینه جنگ اسراییل و آمریکا را آقای احمدی نژاد با سفر به گواتمالا به حساب آمریکا واریز کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
حسین آقا شما که شور و شوق داری بسم الله
همین الان جمع کن برو پوزه استکبار بمال به خاک
نشین اینجا رجز بخون
اگه واقعا راست میگی

قمپز بی خطر بودن که هنر نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
لفاظی های بی پایه
هیچ خبری نخواهد شد چرا که هیچ خبری نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
مصلحت نیست که از پرده برون افتد راز
ورنه در محفل رندان خبری نیست که نیست
حافظ
ربنا
| Brazil |
۱۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
کاملا قابل پیش بینی بود سخنرانی سید . درود بر آدمهای دهن قرص
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
صدام ۷ روز مقاومت نکرد بلکه ۷ روز طول کشید تا ارتش صدام توسط آمریکا منهدم شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
ما مردم ایران صلح طلب هستیم و
همانطور که حاج حسین شریعتمداری در عمرش یک حرف درست زد و گفت
به جای هیچ ملتی وارد جنگ نمی شویم.
وارد هیچ جنگی نمی شویم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
ای تابناک سانسور چی تیتر خود را مقایسه کن با آنچه سید حسن گفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
پایان همه جنگ ها صلح است.
پایان جنگ غزه هم صلح خواهد بود
حالا یک گروه نادانی کرد
بقیه که نباید نادانی کنند.
فقط خواهشا دیگه این کارشناسان صدا و سیمای میلی حرف از پیروزی و نمی دونم محو اسرائیل و این حرفا نزنند که
خیلی گرون تموم می شه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
ننتطر باشی یا نباشی بر اساس سنت الهی قدرت ایمان در نهایت بر تجهیزات مادی پیروز میشود جریان عاشورا را بخوان ۷۲ نفر بدون تجهیزات در مقابل یک حکومت اموی ...اکنون چه کسی مانده وجاودانه شده وامویان نه قبری نه نشانی باید صبر داشته باشی تاریخ حکم خود را جاری میکند دست کسی هم نیست جز اراده الهی
جعفر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
درود بر سید مقاومت هر کس می ترسد بخوابد یا الان از ایران برود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
اون شخصی که گفت امریکا عراق رو در ۷ روز شکست داد اینگونه نیست اولاصدام یک مهره امریکایی بود و تاریخ مصرفش گذشت و ارتش عراق جنگ نکرد حتی مردم عراق نیز جنگ نکردند ثانیاناتو با عراق جنگ کرد یعنی ۳۸ کشورتا به حال کشور امریکا خود به تنهایی در هیچ جنگی پیروز نشده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
جنگ غزه یک درس بزرگ برای صاحب منصبان ایران و لبنان داشت.
وقتی اقتصاد ضعیف باشد و مردم تامین نباشند
جنگ هم نمی توانند بکنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
آخه جنگ اقتصاد قوی می خواد
کشور عزیز ما در تامین شیر خشک نوزاد
و دونه مرغی در مونده
دیگه جنگ
فقط باقی مونده.
بابا سر عقل بیائید
به جای صرف بودجه برای حفر تونل در غزه
شیر خشک و نیازهای اولیه مردم خودت را فراهم کن
در ضمن 75 درصد شیر خشک ها را اتباع بیگانه مصرف می کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
دلار48 تومن
سکه 27 تومن
فردا.
بروید به زندگیتون برسید.
قرار است ترقه بازی یک طرف و بلدوزر جنگ طرف دیگر همونجا در ساحل مدیترانه یک مدت سرگرم زد و خورد باشن و بعد هم مثل همیشه آتش بس بشه تا راند بعدی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
پیامبر ما حضرت محمد(ص) بسیار مهربان و رئوف بودند.
اگر جنگ می رفتند از طرف خداوند مامور بودند و با بی دین ها و بت پرستان جنگ می کردند نه با اهل کتاب.
در همان زمان یهود و نصارا در همسایگی مسلمانان زندگی می کردند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
آمریکا و اسرائیل و طرفدارانشان هیچ غلطی نمیتوانند بکنند
طبق فرموده خداوند متعال : بندگان صالح وارثان زمین هستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
ما مردم ایران جنگ طلب نیستیم.
و خیلی هم خوب مسلمانان با سایر ادیان الهی در کنار هم در این کشور زندگی می کنیم.
اسرائیل هم بسیار اشتباه فاحشی مرتکب شده که از نادانی و حماقت رهبران آنست. اینگونه جنگ و خشونت باعث تشدید یهودی ستیزی شده و سبب می شود که در آینده ای نزدیک دوباره جنگ شعله ور شود.
جنگ و ستیز بحران را عمیق تر می کند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
مرحبا به سید حسن نصرالله و تبریک به پیروزی گروه مقاومت .سرنگونی رژیم منحوس اسرائیل به دست شما. و یاری خداوند از صفحه روزگار .انشالله
حسین از تنگه ابوغریب ایران
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
شیخ حسن نصرالله کسی است که در صحبت هایش درسالهای گذشته تا به امروز دوروغ نگفته. اگر حرفی بزند قطعا درتوان خودش میبیند اگر گفت ناوهای شما را خواهیم زد حتما حمله انجام خواهد شد هم اسرائیل و آمریکا کاملا واقف هستند .روز گار سخت صهیونیستها و آمریکا ییها درمنطقه فرا رسید.‌بزودی صهیونیستهااز غزه عقب نشینی خواهندکرد. ‌.چرا که شیخ حسن نصرالله اهل لاف زدن نیست. در چند روز آینده. فرار صهیونیستها آغاز خواهد شد
کیا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
اگه شهادت اینقدر خوبه چرا از خودتون و بچه هاتون مایه نمیزارین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
از جنگ در برابر ظالم و شیاطینی که در لباس بشر هستند، نهراسید. زندگی وقتی شیرین است که با عزت باشد. زندگی ای که با خفت و خواری باشد بی ارزش است. کسانی که از ترس مرگ در برابر این ظالمان وحشت زده شده اند بدانند مرگ هر لحظه در کمین انسان است. بعنوان مثال اگر یک شب زلزله ای در تهران به وقوع پیوندد چه کسی را گریز از مرگ است. پس به خود آیید و حداقل در حد اظهار نظر با جنایات وحشیانه این شیاطین صهیونیست و حامیان وحشی تر از آنها یعنی حاکمان مستکبر غرب همراهی نکنید که یقینا" شماها هم در این جنایت سهمی خواهید داشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
ناشناس 20:45 پس حتماً تو و همفکران تو صالح نبودید که عمرتون داره تموم میشه یا شده ولی هنوز وارث زمین نشدید!!!! خواهشاً چرت و پرت نگید خدا اونجا بیکار ننشسته به مسخره بازیهای شما امتیاز بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
ای کسانی که از سراییل می ترسید و یا اورا حمایت می کنید. رفتار اینها در این جنگ و گذشته نشان داد که برای انسان ها غیر از خودشان ارزشی قایل نیستند حتی مسیحیان و دیگر اهل کتاب یا غیر اهل کتاب. به تفکرات یهودیها مراجعه کنید تا متوجه باشید. بنابر این از این
رژیم کودک کش حمایت نکنید
ناشناس
| - |
۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
مصلحت نیست که از پرده برون افتد راز
ور نه در مجلس رندان خبری نیست که نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
گرچه حماس با سایر جریانات مقاومت هماهنگ نکرده بود اما اگر ما هم به جای فلسطینیان در غزهو کرانه باختری بودیم بعد این همه محاصره و کشتار روزانه فرزندان و هر روز از دست دادن زمین های کشاورزی و غصب به زور آن ها و ایجاد شهرک های جدید بر روی آن ها و توهین روزانه به بیت المقدس همان کاری را می کردیم که رزمندگان غزه کردند
سید حسن نصرالله در نهایت به دشمن ثابت کرد جبهه مقاومت بیدار است و اقتضایی عمل می کند و غزه تنها نخواهد بود .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
سایبری های امریکا خیلی فعال شدن تا ناامیدی را در جوامع غیرخودی تزریق کنند
کارشناس اصلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
اسراییل نابود و مقاومت پیروز است این وعده الهی است ان کنتم مومنون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
عجب فیلیمه این نصر الله. تنها وجهه غالب سخنرانیش تبرئه ایران از عملیات حماس بود و بس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
به وقتش یعنی ساعت صفر همه چیز مشخص خواهد شد ما رعدیم تا نباریم نمی غریم بنیشنید روز هتون وبشمارید سید مقاومت چون نام بزرگش پیام آور فتح وپیروزی است اسم نصرالله وحشت به جان شیاطین انداخته شما جوجه شیطانک جای خود دارید چه تماشایی خواهد بودصهیون کشی الیس صبح وقریب
ناشناس
| Canada |
۱۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
واقعا فکر میکردید به اسرائیل اعلام جنگ کنه؟!!!!
وحید
| United States of America |
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
خلایق هر چه لایق
الله اکبر ، حق پیروز است، راه پیامبران را ادامه می دهم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
مرگ بر ضد ولایت فقیه
ناشناس
| Canada |
۱۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
یعنی واقعا انتظار داشتید که این سخن رانی غیر از این باشو؟ شهادت خوبه ولی حفظ فرصت خدمت برای صلحای بلاد بهتره
علی
| United States of America |
۱۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
ایست ! خبردار ! نطق حسن شروع شد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
ایران و محور مقاومت حدودا ۱۵ تا ۲۰ سال دیگه زمان نیاز دارن برای جنگ با آمریکا چون اسرائیل ناموس و حتی ارباب امریکاست پس با تمتم توان پشتش ایستاده اگر مثلا چین کاملا پشت ایران بود محور مقاومت وارد جنگ میشد ولی این گونه نیست پس باید حدود ۱۵ تا ۲۰ بگذره تا محور مقاومت به کمال برسه الان هنوز وقتش نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
واقعیت همون جور که سید مقاومت گفت اینه هنوز محور مقاومت اول کارش هست نیاز به رشدو قوی شدن داره عراق و یمن زمان میبره هنوز قوی شن تازه دارن به استقلال میرسن وباید ۲۰ سال برای قوی شدن محور مقاومت صبر کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
راه پیامبر صلح بود
وقتی وارد مکه شد سپاه اسلام می توانست همه را از دم تیغ بگذراند.
ولی همه را بخشید.
با یهود و نصارا هم تو یک محله زندگی می کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
حق همیشه پیروز است چرا که وعده خداوند است و خدا در وعده اش تخلف نمیکند.
سوال:شما چرا فکر میکنید بر حقید؟
جعفر زینالی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
ناو سهله دنیا اتم بشه باکی نداریم چون ما پیرو مکتب امام حسینیم هیهات منه ذله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
تا ایتجا ۳۰۸ منفی
این یعنی جنبش فواحش بسیار فعال است
یزیدهای زمانه
ناشناس
| Canada |
۲۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
مردم تو غزه دارند تیکه تیکه می‌شوند، ایشون هنوز در حال شعار دادن هست. سال دیگر و سه سال دیگر و یا ده سال دیگه همین شعارها را از ایشان خواهیم شنید
من سگ عباسم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
بخدا واحد وقتشه که ایران هم ناو وجنگنده های آمریکایی رو بزنه..تادیر نشده بسم اللاه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
راه کدومیکیشونو؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
کسی که می داند راهش حق است نه از جنگ هراسی دارد و نه از کشته شدن. آنهایی که از ترس لرزه به تنشان افتاده به یاد به اسارت گرفتن زن و دختران مردم سوریه توسط داعش بیفتند تا قدری غیرت بدست آورند چرا که صهیونیستها بوجود آورنده داعش بودند و قطعا" از
داعشی ها وحشی ترند
وحید
| United States of America |
۰۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
البته حق پیروز ا…
چرا خدای رحمان خواهان جهاد و کشتن در راه رسیدن به اوست؟
سلام سلحشور
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
شهادت خوب است برای بقیه
ناشناس
| Canada |
۱۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
با درود به جو خواب الو که یه دو تا کشتی کوچولو فرستاد تا عیار همه معلوم بشه. این اولشه. پوتین که این تتش را روشن کرد از جو و نتانیاهو رو دست خورد و حالا در اکراین دیدنی تر خواهد شد
سجاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
سخنرانی نکرده بود سنگینتر. بود،همه میگفتن اگر این بنده خدا سخنرانی کنه اسراعیل کن فه یکون میشه که،پس چی شددد
ناشناس
| Canada |
۱۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
صلحای بلاد ما فقط زمانی اعلام عملیات می کنند که اوقاف فراغت و فرصت خدمت انها در خطر قرار گیرد. جو خواب الو هم خوب این صلحا را می شناسه. اجازه میده که این صلحا چند صد هزار بشکه نفت تخفیف دار بیشتر به چین بفروشند و همه جوره حله!..
ناشناس
| France |
۱۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
سلحشور؟ یک ماهه رفته قایم شده الان هم اصلا نگفت میجنگیم. یه مشت شعار داد و سروصدا کرد. بخاطر همین عرزشی هایی که رفته بودن چهارراه ولیعصر همشون برگشتن خونه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
اون ساعت محو اسرائیل در تهران هنوز کار می کنه؟
یا جمع شد.
مغز براندازان هم اکنون
لطفا کشور رو درگیر جنگی که به ما ربطی نداره نکنین

مغز براندازان یک سال پیش
غرب باید به ایران حمله نظامی بکند.

تشخیص
درمان خاصی ندارد. سونوی مغز می‌تواند مفید باشد. البته برای جلوگیری از شیوع
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
میز جدید پوتین و نحوه نخوت نشستن او در ان میز را دیده اید؟ شاید کسی بگوید مانند فرعون خود را بالا می داند. ولی این میز حرف زیادی برای گفتن داشت. شاید ویروس بعدی مسری تر از کوید باشد!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
لازم نیست متخصص مغز بشی، برو امار معتادها،
بیماران روحی روانی هموطنانت، فقر و نزدیک به کفر شدن هموطنانت رو دربیار . ،
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
جناب زد برانداز چرا اینقدر شعار میدین زودتر یه بلیت بخر برو غزه بجنگ هر کس از جهاد فرار کنه تا اخر عمرش کافره اصلا چرا تا الان نرفتی نشستی تو خونه کامنت میزاری
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
خدا وکیلی شما ها انسانید مگه یادتون رفته ما مردمان پارسی هستیم که شاهان تا اون سر دنیا میرفتن برای نجات مردم حالا در کنارمون دارن کودکان بی گناه رو تکه تکه میکنن اگه پیرو خط امام حسین هستیم چرا دربرابر ظلم سکوت کنیم بخدا قسم جنایتی از این بالاتر نبوده اگه فرزند دو ساله در دستانمون با ترکش بمب تکه پاره بشه چه حالی پیدا می‌کنیم نباید بگذاریم خون این همه طفل بیگناه پایمال بشه اگه امروز امام حسین علیه السلام با یارانش بودن آیا سکوت میکردن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
۲۳:۲۹
ما مردمان پارسی هستیم که شاهان تا اون سر دنیا میرفتن برای نجات مردم ؟!!!!!!!!! کجای تاریخ چنین اتفاقی افتاده یه نمومنه رو بگو

برای هر پادشاهی ملت و مصالح ملی بالاتر از مردم همه کشورها بوده و هرگز هیچ پادشاهی از ایران مردم کشورش رو برای مردم منطقه ای دیگه به خطر ننداخته
تکراری / خسته کننده
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
…..بااسرائیل قلدروامریکای قدرتمند نمیشوددرافتادیک وقت دیدی همه چیزدودشد
ناشناس
| Romania |
۰۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
چقدر شانس آوردیم که بالاخره سخنرانی کرد و اسرائیل هم محو شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
کدوم بیشعوری بجز اسرائیل کاروان آمبولانس رو بمباران میکنه؟
هیچ ظالمی باقی نمی مونه
اسرائیل نابود است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
عناصر فارسی زبان سایبری دست پرورده صهیونیسم منتظر بودند تابناک اولین متن خودش را در مورد سخنان سید حسن نصر الله بنویسد
تابیام های ازقبل آماده شده خود را بگذارند، بعد اون پیام منتظریم به وضوح می توانید مشاهده کنید
اما بدانیداین اسرائیل دیگه مثل قبل نیست و نمی شود آبروی نداشته اش هم بیشتر رفت و رو به اضمحلال است بی خود دست و پا نزنید
پوتین از ولادی وستوک در خاورمیانه با نقکذی هایش اتش جنگ را روشن کرد. ولی شیخ ما ژرنگ تر از پوتینه. خطر نمی کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۱۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
گازم میگبرن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
زرنگ نیست داره اجرا می‌کنه فعلا آتش شعله ور تا اون آقا که دنبال قدرت هزارگونه هست لهستان رو تهدید کنه و شهرهای بیشتر و اشغال
بنده خدای چی میتونه بگه مگه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
تو چی مبتونی بگی بدبخت غرب زده
ناشناس
| Canada |
۱۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
همینکه بگه مانبودیم کافیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
1835
بیچاره.دلم برات میسوزه.جوابت رو اگه بدم و بگم بسوز از شدت شرمندگی فک کنم کافی باشه برات.ای بینوای بیچاره.ای بدبخت خجل
پوتینی ها فقط در مترو و اتوبوس و پارک شکیت ناپذیر و ساخشورند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
جبهه مقاومت پدر آمریکا و اسرائیل و طرفدارانشون رو درآورده تمام نقشه هاشون در منطقه نقشه برآب شده.
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
کامنت 20،49 مثل اینکه کالیور زیاد دیدی، دنبال نقشه میگردی
درس دینی داد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
تمام زندگی ما در راه دین و عقیده و عقل ماست و خواری از ما دور است.
غزه به من چه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
اره انسانیت وشرف به توچه
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
همون کسانی که مثل شما فکر می کردن باعث شدن فلسطینی ها این همه مصیبت بکشن
ناشناس
| Malaysia |
۱۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
هر بلایی که سر فلسطینی ها بیاید به خودشان ربط داره. ما خودمان اینقدر مشکل داریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
۱۷:۲۱
تو چرا در برابر سرکوب مسلمانان ایغور ها توسط چین کمونیست رگ غیرتت باد نمیکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
لبنان به من چه ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
انسانیت و شرف نداشتن به توچه؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
پس چرا وقتی در ایران اتفاقی می افتد هم شما ها عکس هایتان را به در سراسر دنیا به اشتراک میگذارید خوب بقیه هم میگن به من چه
ناشناس
| France |
۱۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
فلسطینی ها بخاطر آتیش بیاری امثال حسن نصرالله مصیبت میبینن
ناشناس
| Austria |
۱۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
17:21
برادر ارزشی غزه نری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
شب اول قبر متوجه می شوی به تو چه ربطی داشته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
این ایغورها رو نداشتید چه غلطی میکردید مشرک های زمانه؟
در ضمن غلط میکنید منتظرید دنیا ایرانو آزاد کنه!!!
دارکوب
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
برای اوکراین هم اینو میگی؟شما که خودتون رو کشتید برای اوکراین.حتی یکنفر تون هم نرفت اونجا که از آرمانها سکولاریسم و لیبرالیسم دفاع کنه.زیر پتویی هایی که حالا مدعی هم شدید!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
واقعا انسانی؟ این همه طفل معصوم رو سلاخی کردن یه ذره رحم به دلت نیومده؟ خدا به فریادت برسه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
میگی غزه به من چه
انسانیت نداری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
كي بود ميگفت دين من ((( انسانيت ))) ؟ ديدي همونم نداري
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
حسین آقا مصیبتهای فلسطینیها به منو تو ربطی نداره به فکر مردم خودت باش دایه مهربانتر از مادر نشو
سخنرانی در باب فضیلت شهادت برای بقبه
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
ما هم از زیر برگ چنار به دوستان در پرده چه در ولادی وستوک و چه در دوحه و بیروت و تهران و.... درود می فرستیم و مردم غزه را به مبارزه بیشتر از روی اپل روی میز حود توصیه می کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
ناشناس محتر م برگ چنارنیست بلکه برگ درخت افرااستکه به آن درخت مِپل میگویندکه ازشیره آن شربت خوشمزه ای میسازند که طرفدارزیادداردوکشورکانادا زمهمترین تولید کننده ک تدوصادرکننده این شربت ااست جهت اطلاع۱۷:۲۰ عرض شد
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
حداقل اطلاع سیاسیت در این حد نیست که بدونی پسر سید حسن نصرالله در جنگ با اسرائیل کشته شده، حالا میای اینجا تفسیر صحبت هاش رو میکنی؟
دارکوب
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
برو ببین همین که میگی برای شهادت بقیه سخنرانی کرده،پسر خودش شهید شده،خودش و همسرش بارها زخمی شدند.اونی که لاف در غریبی میزنه اربابان شما هستند که در غرب از طریق تحمیق شما فاند میگیرند و خوشگذرانی میکنند و حتی حاضر نیستند برای مبارزه مدنی بیان اینجا.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
۱۹:۳۷
از مسئولین مملکت خودمون چی؟ چند نفر فرزندانشون رو به جبهه فرستادن؟
دارم گوش میدهم تا الان حرف خاصی نزده
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
اجازه نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
ما گوش ندادیم چون می دانستیم او در چه موقعیتی است
حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، امام جمعه تبریز: زنان باید وقتی همسرشان به آن‌ها نگاه می‌کنند، خوشحال شوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
آخه این چه حرفیه در قرن 21
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
شما به زن هایی که با شمایل زن.زندگی.آزادی میان تو خیابون نگاه کن بلکه زنت خوشحال شه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
ما به زنایی که با هر شکل و شمایلی میان تو خیابون اصلا نگاه نمیکنیم
اصلا برامون مهم هم نیست چه شکلی هستن
تو برو یه فکری به حال خودت بکن که شکل و شمایل همه زنها رو از بری
ایرج
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
من برعکس وقتی زنم بهم نگاه میکنه زابرامیشم چون مبدونم الان میگه فلان چیزوبخرومن ندارم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
فازت چیه؟
از زمانی نصر الله و حزب الله لبنان معتبر شدند که حاضر شدند در عرصه انتخابات واقعی در لبنان رقابت عادلانه کنند و با توجه به بافت نژادی و سیاسی لبنان زای شیعیان را با خجاب اختیاری و رفاه اقتصادی ناشی از یخاوتمندی ایران اوردند. شیخ حسن می داند که به محضی که اینها را در خطر قرار دهد دیگر ماجرا تمومه. غیر ممکن هیت که حطر کند. مگد پوتین انجا هم نفوذ کرده باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
حزب الله رای اکثریت رو بین مردم بدست آورد
به نظرت بخاطر سازش با اسرائیل بود؟
مردم لبنان مخالفین سرسخت آمریکا و اسرائیلتند
بشارت باد بر همه شما مردم ؛ بهشت !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
آره بدویید برید کشته شید ثواب داره
ماهم از قطر براتون دعا میکنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
شهادت برای مردان غیرت مند
و به هلاکت رسیدن برای کودک کشها و شما که به این کشتار رازی هستی
با شرف مردن افتخار هست
فقط همین بود !!!؟شیخ حسن.
پاسخ ها
ناشناس
| Malaysia |
۱۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
مگه بیشتر از این هم می‌شد انتظار داشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
پس چی انتظار داشتید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
اره دیگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
اونی که عاقل بود به یک اشاره گرفت
اسرائیل و آمریکا از شما بهتر فهمیدند منظورش چی بود
حتی برای ناوهای آمریکا هم تدارک دیده شده
سید حسن و محور مقاومت آمادگی داره
خواهش از هر دو طرف درگیر سر جدتون خسارت زیاد ببار نیارید پولش را ما باید بدهیم وضع اوضاع مان را هم دیگر خودتان بهتر میدونید
پاسخ ها
احسان
| China |
۱۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
بیشتر از خسارت اتوبوس های سوخته و امبولانس های نابود شده و حتی اسفالت های کنده شده که از کوچکترین خسارات شورش بود؟
دارکوب
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
اینم از اون حرفاست که اگر شرف و صادقت داشتی تحقیق میکردی و بعد میگفتی که کل مخارج غزه رو قطر میده نه ایران.برای همین هم خیلی نفوذ داره،کل حقوق کارمند،بیمارستانها و دارو و ... فقط سال پیش قطر به غزه 8 میلیارد دلار اختصاص داده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
تمام ابهت آمریکا ریخته
دیگه آمریکا در هیچ مساله ای دخالت نکرده مگر تحقیر شده
مالیات 14 میلیارد دلاری مردمش رو خرج اسرائیل تاریخ مصرف گذشته میکنه
مردم آمریکا ناراضی هستند و به خیابانها ریختند
بگو اگر شهادت اینقدر خوب است چرا برای جنگ و شهادت نمی روند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
شهادت و بهشت خوبه فقط برا بقیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
الان میریزن زیر پستت در حمایت از شعار دادن، شعارها و مرگ بر ها سر میدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
حتی نمیدونی پسر خودش سید هادی شهید شده که تو و امثال تو اینقدر جفنگیات از ذهن معلولتان تراوش می‌کند
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
چه توقعی دارید، از کسی که قندش بالاست توقع دارید شربت بخوره، از موارد مشابه اش استفاده میکند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
بچه های حزب الله و حماس که وسط آتش هستند
تو چرا برای کمک به اسرائیل نمیری و اینجا فقط ازش دفاع میکنی
چرا نمیری تو ارتش آمریکا خدمت کنی؟
بری خوشحال میشیم
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
اینکه پسرش شهید شده چه ربطی بخودش داره؟گیرم پدر تو بود فاضل / از فضل پدر تو را چه حاصل؟
سرم درد گرفت
پاسخ ها
احسان
| China |
۱۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
ایرادی نداره عضویه که ازش کار نمیکشی. مراقب بقیه اعضات باش درد نگیرن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
تو که تحمل حق و حقیقت نداری، گوشت رو بگیر
چشمت رو هم ببند تا بچه های کشته شده رو نبینی
جالبه :-)
مترجم صدا و سیما هم داره داد میزنه !!! :-)
اون داد میزنه اینم داد میزنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
میخواد هیجانی اش کنه :------)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
دمت گرم باحال بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
عزیز، این آقایی که صحبتش را می کنید اکنون از برترین خطیبان زبان عرب هست... وقتی دانش ترکیب رنگ ندارید در هر چیزی اظهار نظر نکنید، اگر نظرتون مخالف کسی هست بفرمایید اما لحن و خطابه را قاطی نکن ضمنا لهجه لبنانی مثل اصفهانی خودمون جز زیباترین لهجه ها در زبا عربی هست
بایدن گیج هی میگه ما در کنار صهیونیست ها ایستاده ایم آخه کنار لجن ایستادن که دیگه افتخار نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
نظر منفی این کامنت را بعد از تعداد زیاد منفی بسته شده است.
تابناک جوانمردی از اصول اخلاقی است .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
آمریکا در حال افول است
هم از نظر اقتصادی
هم از نظر سیاسی
هم در نظر دنیا دیگه ابرقدرت نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
آمریکا اونقدر ضعیف شده که جمعیت های مقاومت عراق هر روز دارند موشک بارانش میگنند
امریکا هم هیچ غلطی نمیکنه
البته نمی تونه تو هر دو جبهه با هم بجنگه
برای همین آمریکا خفه شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
نظر منفی به معنی اینه که اسرائیل لجن نیست؟
کسی که بیمارستان رو بمباران کنه از لجن بدتره
کنار کودک کش وایسادن افتخار داره؟
برای شما که نظر منفی دادید متاسفم. برید آدم باشید
توی این وضعیت جز درس دینی چیز دیگه ای هم مگر میتونه بگه? اونم وقتی اطرافش پر شده از پیشرفته ترین فناوری های تهاجمی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
قدرت مسلمونها از همین درسهای دینی هست
مسلمون جلوی کسی نمی ایسته مگر ظالم
و نمیمیره مگر شهید بشه
و اونقدر شجاع هست که از ابرقدرتهای پوشالی هم نمیترسه
مخصوصا اگر شیعه امام حسین(ع) هم باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
درس دینی درس غیرت و شرف هست
اعلام جنگ علیه اسرائیل رسما آمریکا و اروپا رو وارد جنگ با به اصطلاح محور مقاربت میکنه یعنی این ایرانم وارد جنگ میشه و سو استفاده چین و روسیه رسما جنگ جهانی سوم
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۱۷:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
روسیه که تا کمر تو گل فرو رفته. چین هم به خاطر چند تا گروهک متفرقه خودش رو درگیر نمیکنه.
اصغر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
روسیه بدش نمیاد آمریکا و اروپا دریگیر جنگ در خاورمیانه باشن هر طور شده طرف مخاصمه رو حمایت میکنه چینم همین طور اونم میره سراغ تایوان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
اعلام جنگ قبلا شده
وقتی اولین موشک به پایگاه های امریکا خورد
آمریکا هم هیچ کاری نتونست بکنه
فعلا فقط 14 میلیارد دلار مالیات مردمش رو داده به اسرائیل
من جای مردم آمریکا بودم دولت رو سرنگون میکردم
خوب خوشبختانه سخترانی اقای نصراله هیجانی وانقلابی ودعوابرانگیز نبود بلکه عاقلانه وبسیارمحافظه کارانه بودکه پای همه راهم ازآن کنارکشید که ازیک رهبرسیاسی انتظار میرفت لذا ما ایرانی هابایدخوشحال باشیم که فردااگرخدابخواهد ارزش دلار پرواز نکند وقیمتها یک دفعه گران نشود هرچند بعید است دولت محترم کاری برای ثبات ویاکاهش قیمتها انجام دهد
پاسخ ها
ناشناس
| Malaysia |
۱۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
باز هم به حسن که بلده چی بگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
در مورد کشتار بچه ها توسط اسرائیل نظری نداری؟
فقط مشکلت قیمت دلاره؟
هیچ تهدیدی نمیتونه بکنه دلیلش هم اینه چون 28 روز سکوت کرد اگر میخواست کاری کنه از روز اول حرف میزد حتی تهدید میکرد الا تهدید کنه یا کاری کنه خودش زیره سوال میره !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
احمدی نژاد هم سکوتش را بشکنه دیگه سکوت نشکسته نداریم.
دارکوب
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
برو از اربابت بپرس اون 53 قلاده سگیونیست چطوری تو شمال سرزمینهای اشغالی تلف شدند بعد بیا اینجا ماله بکش برای رژیم حرامزاده.این مرد و افرادش عمل میکنند.مثل شما رجز زیر پتو نمیخونند که شدین پیروان و عروسک دست یه عده فاند بگیر در غرب.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
سید حسن از 8 اکتبر دستور حمله داده
خوابی یا خودت رو به خواب زدی
کی 28 روزه سکوت کرده؟
اینهمه پایگاه اسرائیل در شمال فلسطین رو کی داره موشک باران میکنه؟
سید حسن رسما وارد جنگ شده
دیگه چکار کنه که تو و امثال تو ببینید؟
شیعه علی ترس در وجودش راه نداره... میریم که آمریکا رو نابود کنیم با می کشیم یا کشته خواهیم شد...هر دو افتخار است...فقط انشالله که سیاسیون هم بیان پای میدان
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
فعلا اومدند بلاد غرب که ثابت کنند اهل غنی کردند اعتقاد و
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
آ ماشالله برو برو ، خرج بلیتت هم با من
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
آره داداش
قربون امام علی برم،
اما اگه هوس کشتن و کشته شدن دارید بی‌زحمت برید یه جای دیگه
اینجا زن و بچه مردم زندگی میکنن
برو جلو
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
راه بازه یا علی
عادل
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
هزینه هات بامن اگه نری بجنگی c
اااا
| Austria |
۱۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
برو باریکلا شما میتونی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
ما شیعیان علی عقلم داریم. واگر شرایط برای جنگ مهیا نباشد برای حفظ خود و نسل شیعه صلح می کنیم.
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
خب چرا نمیرین نشستین کامنت میزارین شیعه علی چرایک ماه ساکتین زود تر برین
دارکوب
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
ناشناس ۱۷:۲۵، من میخام برم مردش هستی هزینه های رفتن من رو بدی؟ اگر مردش هستی همینجا خودت رو معرفی کن،من شماره کارت میدم،عکس بلیط و ... رو هم برات میفرستم.پا پیکنیک کامنت ننویس،ضایع میشی.
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
تو چطور شیعه علی هستی که حتی جرات نمی کنی یک اسم برای کامنتت بگذاری و شدی ناشناس ضمن اینکه تو که عاشق شهادت هستی چکار به سیاسیون داری تا در بهشت بسته نشده برو یکوقت لای در گیر میکنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
مرگ بر اسرائیل
اسرائیل شجاعتش فقط در اینه که مردم بی دفاع رو بکشه
اسمش هم بگذاره دفاع
نصف کسانیکه کشته بچه هست. چقدر دقیق میزنه؟!
از بچه ها هم میترسه.
رسما گفته باید نسل فلسطین رو برداشت تا وقتی بزرگ شدند درد سر نشن
چقدر اسرائیل شجاعه!!!
هیهات منه الذله
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۷:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
پاشو با بقیه عزیزان ارزشی برو غزه ما هم دعا میکنیم به فوز شهادت نائل بشوید هم شما به آرزوی قلبی تان برسید هم مردم عادی از دستتان راحت بشوند چرا معطلی اید در باغ شهادت باز است دیگر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
سریال مختار تموم شده ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
بعضی ذلت رو هم دوست دارند
از تعداد تاییدات معلومه چقدر ذلیلند
ارتش اسراعیل همون ۳ دقیقه اول سخنرانی از حالت آماده باش خارج شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
خیلی خیلی با حال گفتی ! دربست، چاکرتم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
خدابگم چیکارت کنه کلی خندیدم دمت گرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
با حال بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
اسرائیل نیمی از نیروهای زمینی و یک سوم هواپیماهاش رو فرستاده لبنان
خودش رو خیس کرده
همه پایگاههای شمال فلسطین رو هم خالی کرده
حالا تو مسخره کن
فایده ای برای حیثیت از رفته اسرائیل نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
ناشناس 17:3 من دقت کردم همه اونهایی که با غزه و کلاً این سیاستها مخالفن یه خلاقیت و نمکی تو حرفاشون دارن و خیلی با مزه هستن شما کامنتهای عرزشیا رو مقایسه کن با کامنتهای افرادی مثل خودت تو همین یه جمله کلی حرف هست البته به طنز واقعاً عالی گفتی
باید رفت وسط میدان جنگ ، نه اینکه با جت شخصی بروی فطر
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
این کارها از مد افتاده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
اگر به قطر گیر ندی چی داری بگی
تو خودت کجای میدانی؟
توی صف اسرائیل کودک کش هستی؟
توی صف اسرائیل زن کش هستی؟
هر جا میخوای باش اما مرد باش، شرف داشته باش
من که رفتم بگیرم بخوابم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
چیو؟
سلام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
مگه تا حالا بیدار بودی؟
کسی که اینهمه جنایت و نسل کشی رو نبینه خوابه
شما ناهار خوردی ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۱۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
نه من نگران سخنرانی بودم حالا که خیالم راحت شد میرم دو پرس چلوکباب مخصوص با کوبیده اضافی میل می کنم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
چی می زنی؟
خیلی با مزه ای
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
سفارش دادیم 6 پرس بیارن
الحمدالله سید عاقل است و جوگیر نیست. با این سخرانی نه دلار گران‌تر میشود نه اتفاق ناجور بزرگی به زودی خواهد افتاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
تو نگران دلار باش
اصلا مهم نیست مردم دارند میمیرند
اصلا مهم نیست آمبولانسها رو هم دارند موشک میزنند
این حرفها ی تکراری را هر روز صدبار در آبران می شنویم .وایران دیگر نباید برای این گروهها هزینه کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
این گروهها مستقل هستند به ایران ربطی ندارند
اما برای کسانیکه نمی فهمند صدبار در روز گفتن هم فایده ای نداره
بازم نمی فهمند
خیالت راحت سید حسن با شما نبود
این بابا هم قبول کرده که لبنان نباید مثل غزه شخم بخورد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
بالعکس
به مردم لبنان گفت آماده هر چیزی باشید
حتی اگر شهید بشید افتخاره
این یعنی سید حسن کارهای بزرگی میخواد بکنه
استفاده از کلمات احمق ،کودن و وحشی برای مردمانی که به قول آقای استاد رائفی پور عزیز با عقل و پولشون دارند دنیا رو الآن و آینده اداره می کنند واقعا دور از ادب می باشد.متاسفم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
استاد رائفی پور فلسطینی الاصله‌ تو چی ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
اگر به کودک کش نگیم وحشی چی بگیم که بی ادبی نباشه
طرف قاتل بچه کش هست اونموقع شما نگران بی ادبی هستی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
اگر احمق نبود اینهمه به مردم بی دفاع حمله نمیکرد.
اینهمه بمب میلیون دلاری رو خرج مردم نمیکرد
از اولش مثل مرد میومد با حماس میجنگید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
شیعه علی عاقل تر از اونه که به اسرائیل بگه دارای عقل و پول و اداره کننده دنیا
شیعه علی تعریف ظالم و قاتل نمیکنه
شیعه علی از کم شدن خلخال از پای یک زن به ظلم میمیره
چه رسه به کشتن زن مظلوم 1900 زن کشته شدن
بی ادبی نیست به اسرائیل بگم قاتل؟
از اسم شیعه علی سوء استفاده نکن
چیزی نمی‌گفت سنگین تر بود، به هر حال خوب شد قیمت دلار میاد پایین
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
دلار شد هفت تومن و ٢ زار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
حجالت داره که انسانیت رو بگذاریم کنار و نگران دلار باشیم
در صدر اسلامی که ازش دم میزنید وقتی جنگی شکل می‌گرفت رهبران جلو سپاه در جنگ حضور داشتند ولی الان مبلغان جنگ حتی سخنرانی حضوری هم ندارند!!!!!!!
پاسخ ها
طه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
آخر عقل کل شرائط امروز با صدر اسلام تفاوتش از زمین تا آسمان است کمی هم فکر کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
در صدر اسلام رهبران کفر جلوی لشکرشون بودن و نمی رفتند پناهگاه های مدرن
مرد بودند و زن و بچه نمی کشتند
کافر بودند اما مردونه شمشیر میزدند. حتی اسبها رو هم نمی کشتند
الان چی؟
وقتی دشمن اینقدر پسته باید استراتژی رو درست انتخاب کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
دست اسرائیل به سید حسن نمی رسه ناراحتی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
هر وقت نتانیاهو اومد جلوی لشکرش بهم پیام بده تا منم بیام
مرگ بر پوتین سوراخ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
هزار بار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
درود بر پوتین ومرگ بر آنگلو ساکسونهای کثیف
یکی از درب های بهشت را در غزه باز کردند تا درش را نبستند بشتابید وقتی درب بهشت بسته شد درب جهنم در تلاویو باز خواهد شد
پاسخ ها
طه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
خودت مگر چه مرگت نمی روی غزه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
تو از کدوم در میخوای بری
از در بهشت میخوای بری یا با اسرائیلیها میری جهنم؟
ایشون هم مثل بقیه زندگی رو دوس داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
خب هر آدم عاقلی دوست داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
تو چی تو دوس نداری تری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
با تلاویوی ها محشور می شی شک نکن!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
حق داره بیچاره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
سید حسن مثل امام حسین(ع) زندگی رو دوست داره
اما ذلت رو نه
شهادت رو بیشتر از خفت و تحقیر و زیر بار ظلم رفتن دوست داره
با عرض ادب و احترام اول از همه تشکر ویژه از دست اندرکاران تابناک عزیز ،که صبوری می فرمایند کارشناسان ،تحلیل گران،پیش گویان و پس گویان را به یک چشم نگاه می کنند؛اخه چون ما تریبون نداریم اومدیم اینجا دیدگاه های ناقص اندر ناقص را به معرض نمایش بزاریم؛ما از روسیه هیچ خیری ندیده ایم جز خیانت شاید در برهه ای ادای خوب ها رو در اورده۰روسبه ،خودش تو فشار هست می خواهد با وارد کردن پای ایران به جنگ خودش رو از زیر فشار بیاره بیرون ولی آمریکا ول کن روسیه نخواهد بود۰
پاسخ ها
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
خوب اینجا غزه چه ارتباطی به آمریکا با پوتین داشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
خوب احمد جان واقعا ارتباطشون رو بهمدیگه نمیفهمی؟
پس چطور ارتباط غزه به ایران رو ترجمه میکنی؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
خودت رو ناراحت روسیه نکن
روسیه توی فلسطین هیچ دخالتی نداره
سید حسن خودش هم گفت از حماس خبر نداشته
فلسطینیها سالهاست دارند با اسرائیل میجنگن
وقتی که شوروی هنوز پاره پاره نشده بود
فرافکنی نکنید . روسیه کجا بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
چرا قیمه ها رو تو ماستا میریزی
پوتین چه ربطی به اسرائیل داره
ای لشکر حیدر کرار
خنجر یمنی را بردار
اما اگه دیدی اوضاع خیطه
دوباره تو غلافش بگذار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
خنجر رو کنار گذاشته
داره موشک و پهپاد میزنه به اسرائیل
چند سال با قدرت و مقاومت جلوی سعودی وایساد و غلاف نکرد. حالا به ترس متهمش میکنی؟
هیچ حکومتی مثل یمنی ها شجاعت نداشت که موشک زد اسرائیل
از خونه تون بیرون بیاید ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
مومنا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
باشه
آاااای
لنگش کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
آآآآآی کشورهای مسلمان
مسئولیت پذیر باشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
دو کلام از ننه عروس
نکته جالب توجه در سخنان ایشون اینه که تا اینجا با حدود ده هزار کشته، ادعای پیروزی داره.. اگه پیروزی کامل بشه دیگه شهروندی در غزه نخواهد بود!!!
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
خدا نکشت خیلی جالب بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
کشتن مردم غیر نظامی پیروزی مطلق اسرائیل است
چقدر منطقی؟!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
اسرائیل چه دستاورد نظامی بدست آورده؟
چندتا پایگاه حماس رو زده؟
چندتا سران حماس رو کشته یا اسیر کرده؟
چند متر از عزه رو تونسته بگیره؟
کودک کشی اسرائیل پیروزی هست از نظر شما؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
شما از تموم شدن جمعیت غزه نترس
از دو میلیون جمعیت این مردان و زنان غیور 40هزار نفر کشته و زخمی شدند
میشه 2درصد
50 ماه دیگه اسرائیل با کمک 14 میلیارد دلاری آمریکا باید حمله کنه تا شهروندی در غزه نمونه!!
فکر کنم اقتصاد آمریکا و اسرائیل فروپاشی کنه چون 700 میلیارد دلار حداقل نیاز دارند.
اسرائیل مهاجرت کنه بره کم خرج تر هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
اسرائیل اون روز رو نخواهد دید
بزودی در غزه جشن میگیریم
حتی کسانیکه شهید دادند در نابودی اسرائیل خوشحالی میکنند
خوش به حال حماس که مردمش پشتش ایستادند
همه مسئولیت پذیر باشن به غیر از من
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
تو هم وقت مثل سید حسن فرزندت را توسط صههیونها شهید دادی بعد ارزشیابی خودت را انجام بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
تو هم مسئولیت پذیر باش
علیه اسرائیل دو تا متن بزن
مثل بعضی بی شرف ها که از اسرائیل دفاع میکنند نباشیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
مگر تو انسانیت نداری؟
هیاهوی بسیار برای هیچ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
نفس ها را حبس کنید!!! اسراییل در وحشت!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
همه چیز بود
تو ندیدی؟
متاسفم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
اسرائیل خیلی وقته در وحشته
برای همین از آمریکا و فرانسه کمک خواسته
برای همین 50 سورتی پرواز از آمریکا برای دارند تدارکات می فرستند
اسرائیل ترسیده که کامل نابود بشه و الا دست به دامن بقیه نمی شد
خوشم میاد تو هم زندگی رو بیشتر از مردن دوست داری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
پس تو هم اگر مثل سید حسن پدرت یا برادرت یا فرزندت شهید بشن اونوقت حرف بزن باشه شیر فهم شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
زندگی خوبه
اما با شرف
کنار اسرائیل وایسادن افتخار داره تا ما هم بیایم
سید حسن پدر شهید هست
ثابت کرده که از شهادت و جنگیدن ترسی نداره
از خودش هم مایه کذاشته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
مگه نگفتی از مسئولان بچشون رو بفرستن تو هم میری میجنگی؟؟
سید حسن بچش رو فرستاد و شهید شد
پس چرا نمی ری؟
ترسیدی یا حرف مفت زدی؟
با این سخنرانی ؛ موجودیت مقاومت با چالش جدی مواجه شد .
بنده خدا حماس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
نباید روی اسب بازنده شرط بندی می کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
حزب الله قوی تر از همیشه توی صحنه اومده
اسرائیل جرات باز کردن جنگ در مرز لبنان رو نداره
اگر اسرائیل جرات داره حمله زمینی کنه به لبنان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
اگر اسرائیل حماقت کنه و به لبنان حمله کنه از نقشه پاک میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
هنوز سید حسن حرفی نزده اسرائیلیها اینقدر جدی اومدند لب مرز لبنان نیرو چیدند
اگر سید حسن دستور جنگ مستقیم بده چی میشه؟
خودشون رو خیس کردند
راستی چند سرباز اسرائیلی خودکشی کردند
.خودزنی نکن لطفا که غربیا فکر می کنند همه مسلمونها اینطورین .
همین؟خیلی تاثیرگذار بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
رو اسرائیل و امریکا اثرش رو گذاشت
همین بسه
البته روی شهید داده ها هم اثرش رو گذاشت
حسن روحانی دباره اسلحه باید وبرداشت وامد خودنمایی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
باز هم حسن روحانی داره ترس از جنگ ایران میزنه
قبلا هم گفتی
بسه دیگه نگو
ضعیف بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
خوبی؟
ا سِد حسن !ارزوی 99درصد ایرانیان رابراورده کن ومستقیما وارد جنگ بشو !تا بساطت جمع بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
100 درصد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
وارد جنگ شده
اسرائیلیها هم غلطی نکردند
البته خانه چند روستایی لبنانی رو بمباران کردند و بیش از 200 نفر کشته دادند و بیش از 50 تانکشون ترکید و نفربرهاشون دود شد و پهپاد اسرائیلی سقوط کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
اسرائیل مواظب تانکهاش باشه تا سید حسن بیشتر از این اونها رو نزنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
پهپاد اسرائیلی با موشک حزب اله منفجر شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
سید حسن افتخار مسلمونها هست
اسراییل تو «هفته های آینده» هرکاری کرد تاثیری در فلان و بهمان ندارد…

یعنی نه حزب‌الله حرکتی میکنه نه هیچ کروه دیگه. حماس بر اثر حمله اسراییل تقریبا تمام میشه و اینا شعار میدن که اسراییل شکست خورد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
اسرائیل شکر خورده
بعد از یک ماه فقط تونسته مردم عادی رو بکشه
روی حماس خط هم نیافتاده
فعلا که حماس داره تانکهای اسرائیل رو شکار میکنه
به قول فرمانده اسرائیلی که میگفت حماس مثل شبه میمونه . یه دفعه پیداش میشه ضربه میزنه و میره
اینم دنبال آتش بس فوریه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
آتش بس به ضرر اسرائیل هست
لذا جلوی اون رو میگیره
چون تا الان چیزی بدست نیاورده که بعد از صلح پوزش رو بده.
کشته داده، اسیر داده، تانک داده و یک متر از غزه رو هم نگرفته
ایست! خبردار ! بعد ازیک روز وچندساعت انتظارسنگین و آمادگی ارتشهای مختلف نطق تاریخی حسن لبنانی شروع شد
جالبه تابناک سفارشی کامنت چاپ میکنه
هموطنان عزیز چیه/ چه خبرتتونه؟ انتظار داشتید وارد جنگ بشه که بعدش نوبت ما بشه؟ خب سیاست به خرج داد. برید خدا را هم شکر کنید. عجالتا دونگ هاتون را آماده کنید برای بازسازی خرابی های جنگ. مرگ بر اسرائیل جنایتکار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
این رو به اون عرزشی ها بگو که از یک هفته قبل، به همه دنیا آماده باش داده بودند برای سخنرانی جناب حسن نصرالله ! انگار قرار بود قیامت فرا برسد
ناشناس
| Canada |
۱۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
فقط انتظار داریم دیگه ادعای سلحشوری نباشه و کمترمردم را با حرف و شعار اذیت کنند. فقط صداقت و رو راستی که همه دنیا و زندگی را دوست دارند چه کیهان و چه گیتی و چه یونیورس و البته شما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
عزیز دل چطور باید وارد جنگ میشد که نشد
محکوم کنه که کرد
دفاع کنه که کرد
موشک بزنه که زد
تانک بزنه که زد
تجمع نظامیان اسرائیلی رو بزنه که زد
دیگه چکار کنه که شما ازش راضی بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
سید حسن اسرائیلی ها رو خیلی اذیت کرده
اسرائیل پس کله ایهای حزب الله رو مجبور تحمل کنه تا جبهه جنگ لبنان باز نشود
اسرائیل نمی تواند در دو جبهه همزمان بجنگد
اون رهبرانی که از شهادت صحبت میکنند خودشان در امن ترین مکان ها قرار دارند....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
حرف بیخود نزن سید حسن فرزندش سید هادی نصرالله را سالها قبل توسط صهیونها شهید شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
سید حسن سالهاست وسط صحنه جنگه
تو الان کجای جهانی؟
نترس دو تا کامنت علیه اسرائیل بچه کش بزن
ترورت نمیکنند. آمریکا هم تحریمت نمی کنه
نترس
حسن رو ول کنید یکی مترجمو بگیره..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
من اگر بجای انتظامات سازمان صدا و سیما بودم، ، همونجا یقه این مترجم را میگرفتم و مستقیما میفرستادمش به مرکز شهر غزه تا محاصره سربازان اسراییلی را بشکند
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
??????????
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
عالی ترجمه میکنه
هم کلمات دقیقه هم حس و حال رو منتقل میکنه
همش همین ؟!! بخدا من تصور کردم یه سخنرانی تهدید آمیز و اولتیماتوم ۴۸ ساعته به اسراییل میده که از غزه عقب نشینی کنه و اگر نکرد صد هزار موشک حزبل رو سر اسراییل فرود میاره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
آدم عاقل اول عمل میکنه و بعد میاد سخنرانی میکنه
مثل سید حسن که 48 پایگاه نظامی اسرائیل رو توی 28 روز با موشک و خمپاره زده
داد و بیداد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
هرچه فریاد دارید بر سر جنایتکاران بزنید
مرگ بر امریکا
مرگ بر اسرائیل
مرگ بر غرب پرستان
خلاصه بیانات حسن نصرالله
ما زیر بار زور و ظلم صهیونیسم نخواهیم رفت مگر آنکه مثل الان سمبه شان پر زور باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
خلاصه
شهادت افتخاره
غزه باید آزاد بشه
مقاومت باید پیروز بشه
اسرائیل باید محو بشه
کشورهای دیگه به انسانیت عمل کنند
حزب الله دست از حمایت مقاومت بر نداشته و نخواهد داشت
عراق و یمن وارد عمل شدند و ممنونیم
این وقایع ربطی به هیچ دولتی نبوده و تصمیم فلسطینیها بوده
آمریکا یی ها دموکرات نیستند و الا به نظر مردمش اهمیت میداد
در مورد اینکه همه پول و سلاح ما از ایران تامین میشه اینبار چیزی نگفت،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
چون نمیشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
دولت قبلی که با حزب الله لبنان موافق نبود
با جنگ هم موافق نبود
پس کی پول میداد به حزب الله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
تو بودجه که چیزی به عنوان حزب الله وجود نداره
پس از کجا ایران پول میاره و میده به اینها؟!
فقط تبریک؟؟
خنده ام گرفته. آغا حسن داره میگه اسرائیل به ما حمله نکن و ما هم کاری بهت نداریم ولی اگر حمله کنی چکارت میکنیم. خیلی قشنگ حسن داره میگه خر ما از کرگی دم نداشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
چرا وارونه نمایی میکنی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
تو با این عقلت باید هم بخندی
اسرائیل به غلط کردن اوفتاده و دست به دامن بلینکن شده که بهش اسلحه بده
بعد حزب الله که قوی وایساده و میگه ما از ناوهای امریکا هم نمی ترسیم و براش از قبل تدارک دیدیم کم آورده؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
اسرائیل داشت به عزه حمله میکرد و به لبنان حمله نکرده
حزب الله با غیرت خودش شروع کرده و تا اسرائیل از غزه و فلسطین عقب نشینی نکنه سید حسن با عزت و قدرت اسرائیل رو خواهد کوبید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
امریکا بعد از تهدیدات سید حسن نصر الله ناوهایش را عقب برد
برد موشک کروز زمین به دریای حزب الله 300 کیلومتر است که قبلا با اون ناوچه اسرائیل رو زده
اسرائیل بترس
امریکا بترس
ما که هیچی نفهمیدیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
اشکال از گیرنده هست
به فرستنده دست نزنید
حزب الله میدونه هیچ کاری نمیتونه بکنه. حسن نصرتلله هم حساب کتاب بلده. نیروهاش را به کشتن نمیده. به این نمیگن ترس، به این میگن درایت و فهم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
سید حسن درایت داره اما نه اینجوری که فرمودی
حزب الله شهید داده و به اون افتخار میکنه
فرزند خود سید حسن هم شهید شده
حزب الله برای از پا درآوردن و خسته کردن اسرائیل کافیه
توی جنگ 33 روزه هم ثابت کرد
جنوب لبنان رو هم حزب الله آزاد کرد
یادتون رفته ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
حزب الله تا الان تونسته اراضی جنوب لبنان که در اشغال صهیونیستها بود رو آزاد کنه
تانکهاشون رو بزنه و سربازانش رو به درک واصل کنه
چه کاری مونده که حزب الله نتونسته بکنه؟
اسرائیلیها حساب بلد نیستند که اگر امنیت رو نتونند برای شهروندان مهاجر و غاصبش تامین کنه همه کوچ میکنند.
خودش هم مجبور جمع کنه و بره
سید عصای موسی را با حرص بر دریا بزن و خروشان کن بقیه کار را بر خودش واگذار کن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
مگه سید حسن ادعای پیامبری کرده بود؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
سید حسن گفت خواب رو از اسرائیل میگیره که گرفت
لعنت خدا بر کسانیکه بیت المال رو خرج جنگ افروزی می‌کنند در حالی که مردمان سرزمینم در فقر و فلاکت هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
لعنت به دولتی که 14000000000 دلار از بیت المال رو خرج اسرائیل کرد
ببخشید صفرش زیاد شد
با احتساب دلار 50 هزار تومنی میشه...
700000000000000 تومن
نتونستی بشماری؟
700هزار میلیارد تومن ناقابل
بودجه 3 سال کل کشور ایران
خدا لعنت کنه کسی که اینهمه پول مردم رو خرج اسرائیل کرده
من جزء شهرونداش بودم علیه حکومت شورش میکردم
خیلی مراقب بود که چی داره مبگه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
آخرش هم زد توی کاسه و کوزه اسرائیل و رسواش کرد
آمریکا رو هم بعنوان ارباب اسرائیل معرفی کرد
طوفان غوغا لرزه دشمنان این بود، کلی تفسیر از تیزر قبل سخنرانی این بود؟ چرا فرمان حمله نداد. مشت حرف که تو این ده ها هزار بار شنیدیم. خسته نباشید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
کسی که قبلا فرمان حمله داده الان باید چی میگفت که شما خوشت بیاد
چطور باید وارد جنگ میشد که نشد
موشک بزنه که زد
تانک بزنه که زد
پایگاه جاسوسی و مخابره رو بزنه که زد
بعضی باید یه حرف رو هزار با بشنوندتا شاید جدی بگیرند.
هی گیر میداد به امریکا . پدر جان طرفت فعلا اسرائیله فعلا تکلیف این رو مشخص کن بعدش چرا اینقدر دنبال آتش بس هستید شماها مگه نمیخواستید اسرائیل رو محو کنید الان بهترین فرصته بسم الله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
بیست و پنج سال وقته
خالا چه عجله ایه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
آخه با اسرائیل نمیشه شوخی کرد اما با امریکا میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
اصلش آمریکاست
بایدن گفت اگر اسرائیل نبود الان درستش میکردیم تا توی منطقه منافع ما رو تامین کنه
طرف اصلی آمریکاست و اسرائیل فقط نوچه هست
اسرائیل بودجش رو از آمریکا میگیره
دستور از آمریکا میگیره
آتش بس برای مردم بیگناه میخوایم
برای پایان بمباران بچه ها
محور اول آتش بس بود
محور دوم صحبت پیروزی مقاومت بود که بامحو اسرائیل یا شهادت پایان مییابد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
ابهت آمریکا ریخته
افول آمریکا مدتهاست کلید خورده
چین مقابل اقتصادش ایستاده
مردم عراقی هم پایگاههای نظامیش رو دارند میزنند
دیگه آمریکا ابرقدرت نیست
مردم آمریکا ریختند توی خیابانهای نیویورک، واشنگتن، کالیفرنیا و ده ها شهر و ایالت دیگه
سال پیش ریختن توی کنگره
وال استریت هم دیدیم
قیام 96درصدیها رو هم دیدیم
اسرائیل که شوخی هست اما امریکا از اون هم پوشالی تر هست
ماه.ملتی.امام.حسینیم.وسلام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
البته در حرف و شعار و نه در عمل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
ما ملت امام حسینیم
اگر کم هم باشیم مثل مردم غزه جلوی اسرائیل می ایستیم
اگر آمریکا زیاد باشه و تسلیحات هم داشته باشه و سگ وحشی و قلاده پاره کردش اسرائیل باشه مثل لشکر عمر سعد باز هم ما هستیم.
بمونیم افتخاره و شهید بشیم سعادت
چقدر سخنان طوفانی، کوبنده و دشمن شکن بود،الله اکبر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
آمریکا ناوهاش رو عقب کشید
چون در برد موشک های کروز حزب الله بود
قبلا هم حزب الله با این موشک ها ناوچه اسرائیل رو زدند
پس سخنان طوفانی و کوبنده بود
الله اکبر
قیافه تجمع کنندگان ایرانی تماشاگر سخنرانی سید سادات مقاوت دیدنی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
چجوری بود ؟
اونهایی که مثبت دادند از کجا فهمیدند که منظور این جمله چی بود؟
کلا الکی مثبت و منفی میدیدا
درزمان جنگ ایران وعراق 14نفربچه هایخودمان گرفتند یعنی اسیر کردن موقع که ازشان سوال شد بچه کجایین 5نفر فلسطین4نفر لبنان بقیه عراقی بودن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
این حرفها رو از کجا میاری
خوبه که خود صدام باهاشون مصاحبه کرد و توی رسانه های آمریکا و اروپا پخش شد .
بعد هم گفت خمینی بچه هاش رو فرستاده جبهه
خوبه کتاب خاطرات اون 23 نفر هم چاپ شد
ضمنا 23 نفر نبودند
حسین فهمیده هم بود، بهنام محمدی هم بود
اصلا بچه فلسطینی سال 1358 توی ایران چکار میکرد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
یعنی انتظار دارید بقیه دروغ بزرگتون رو باور کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
فلسطینیها از زمان جنگ ایران و عراق به ایرانیها کمک می کردند
امروز هم ما باید بچه هامون رو بفرستیم کمکشون
برعکس سخنرانی های قبلب که احساسب بود ایدفعه منطقی بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
مثل همیشه هم منطقی بود و هم حماسی
حواسش به احساسات و عواطف خانواده شهدا و مجروحین بود
به مبارزین هم توجه داشت
تهدید هم کرد
دلایل جنگ و دفاع از مردم غزه رو هم گفت
دلایل حماس رو هم گفت
شبهه دخالت ایران در غزه رو هم رد کرد
یاشیخ.. با درود فرستادن شما مشکل مردم غزه حل نمیشه.. اهل کوفه هم به امام حسین درود فرستادن!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
سید حسن فقط درود نفرستاد
لشکر حزب الله رو هم فرستاد
خواب رو از اسرائیل ربود
و باعث شد همه توان نظامی اسرائیلیها سمت غزه نره بلکه اونها رو مشغول خودش کرد تا حماس بتونه بهتر جلوی خونخواران اسرائیلی وایسه
ماملتی.امام.حسینیم.وسلام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
دیگر این شعار دادن ها قدیمی شده - اگر مردی برو و بجنگ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
ما افتخار میکنیم که امامی مانند امام حسین (ع) داریم
میلیونها نفر در ایران برایش مراسم برگزار میکنیم، هزینه می کنیم و برای امام حسین(ع) جان میدیم
شما ملت کجا هستید؟
این شعار ما از شعور ماست
ظاهراً قطعنامه شورای امنیت را خواند
سلام، جنگ با اسرائیل مشروع است و کسانی که وارد این جنگ بشوند بهشت میروند خلاص ، مشتاقان شهادت در ایران کجایید از قافله عقب نمانید ،،بهترین فرصت است بعدا نگید نگفتید
پاسخ ها
مشتاق شهادت
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
مگر از جانمان سیر شده ایم که بریم و بجنگیم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
ما مشتاق شهادت پای کار مقاومت هستیم
شما که تو لشکر اسرائیل هستی مواظب باش بی دلیل نمیری
و الا با بچه کش ها محشور میشی
خسته نباشی دلاور ،،،،،،،،،
در نظام طبیعت همیشه ضعیف پامال بوده!! و از همه مهنر خیر و شر ، این ۲ تا بدون هم کلا معنی و مغهوم و ماهیتشون از دست میدن!!
پس ۱ هرچقدر که میتونیم باید قدرت بسازیم، ۲ گول این روزای اروم و خیرمون نخوریم!!
و چیزه دیگه ای که هست اینه که،، تویی که دین نداری، تو هیچ مکتب و اصل و اصولی نیستی،، ولی ادعا میکنی انسانی دیگه!!! پس طرفدار انسان و انسانییت حداقل باش و جسارت و شجاعت داشته باش کاملا عادلانه از روی انسانییت اسراییل ‌ و فلسطین قضاوت کن در حد درک و فهم و عقل و‌شعور ذاتی ی خودت!!! اینجا معلوم میشه که خیلی ها دین که ندارن هیچ!! حتی انسان هم نیستن!!!
درود بر ایران و ایرانی حزب خدا سردار دل و فرماندش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
جنگ بین غزه و اسرائیل نیست
جنگ بین خیر و شر هست
بعضی حاضرند برای لجبازی ب هرچیز دیگه حتی نام خودشون رو در طرف شر بنویسند
اتفاقا دوست دارند عدد خودشون رو زیاد نشون بدن
همه این بازی ها نقشه روسیه است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
فرافکنی نکن
روسیه کجای پیاز بود
همه گردنکشی اسرائیل بخاطر آمریکاست
من هم به حسن نصرالله درود می فرستم و از زیر پنو به همه چی نظارت می کنم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
همون زیر پتو بمون یه موقع نچایی
کسی متوجه شد پیام اصلی ایشون چی بود؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
شما فهمیدی به ما هم بگو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
شهادت خوبه ولی برای مردم غزه و مقاومت هم برای جنگ اقدام کند ولی مردم یمن و عراق
می دونستم چیزی از توش در نمیاد . تابناک بی خودی شلوغش کرده بود .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
لباس خیس اسرائیل و آمریکا از توش در اومد
چرا این همه تاکید داشت که حماس خود جوش حمله کرده ؟؟مگر کسی چیزی گفته؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
بله بعضی ها توهم زدند و میگن ایران حماس رو بوجود آورده و بهشون دستور داده حمله کنند
در صورتی که حماس قبل از 1357 هم وجود داشته
ضمن خوشحالی از کم رنگ شدن سایه گسترش جنگ، با این سخنرانی در باب خوب بودن شهادت برای دیگران، می توان نتیجه گرفت که بهتر است همه آنهایی که چهل سال است شعار نابودی اسرائیل را می دهند از حالا دیگر ثروت ایران را صرف این گروه ها نکنند. همچنین امثال رائفی پور، رسایی، حسن عباسی، شریعتمداری کیهان و.....دیگر حرفی از مبارزه با اسرائیل نکنند که اگر درصدی هم به حرفهای خودشان باور داشتند الان باید غزه بودند اما روزه سکوت گرفتند
فلسطینی ها در جنگ عراق علیه ایران به صدام کمک کردند طبیعی است که عراقی‌ها به پاس این خدمت آماده کمک به فلسطین شوند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
بعضیها میگن فلسطینیها بچه هاشون روفرستادن ایران تا با عراق بجنگند
شما بر عکس میگی
بالاخره چی شد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
جسارتا بقیه رو چی فرض کردی
فلسطین اون موقع خودش تو محاسره اسرائیل بود و دولت خودگردان هم داشت بهشون خیانت میکرد.
بعد چجوری میتونست به عراق کمک کنه؟
اونموقع فقط با سنگ می جنگیدند
نکنه به صدام سنگ صادر میکردند
خندیدم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
شما بهتره بگی در جنگ ایران و عراق آمریکا و آلمان و فرانسه و انگلیس بیشترین کمک را به عراق کردند
لذا باید با این دولتها ترک رابطه کنیم
هواپیمای میراژ فرانسه و خونهای آلودش
مواد شیمیایی آلمان
تسلیحات و پولهای آمریکایی و انگلیسی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
صرفا جهت اطلاع
در اون جنگ تنها کشور عربی که به ایران کمک کرد سوریه بود
به شدت سیاستمدارانه حرف زد . خیلی معمولی حرف زد و در حد همون روزانه چند تا راکت بهم بزنن اکتفا میکنن . خبری نیست . غزه باید صلح کنه و کشورهای دیگه باید بیان وسط مثل عربستان . لبنان ورشکسته هست و قدرت جنگ نداره .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
معمولی؟
حزب الله کاملا مسلح هست
برای زدن یک دیش از دکل اسرائیل داره موشک میزنه
چطور فکر کردی حزب الله دیگه پشت حماس نیست؟
شما نمیتونی با این حرفا بین مقاومت تفرقه بندازی
هیچ قدرتی بالاتراز قدرت خداوند قادر و توانا نیست ایمان به خدا و جهاد در راه خدا و نهایت شهادت در راه دین خدا آرزوی مجاهدین است..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
بعضی به قدرت داشتن خدا هم منفی میدن
ببین با کیا طرفیم
سید حسن کجایی؟ خودت هم فقط پشت تریبون سخنرانی نکن؛ پاشو مثل حاج قاسم ما برو وسط میدون جنگ. فقط به دیگران تبریک شهادت نگو.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
برادر خود حاج قاسم تعریف میکرد که چقدر برای مخفی موندن محل سید حسن تلاش کرده
هرکسی یه جایگاهی داره
یکی حاج قاسمه
یکی سین حسن
یکی رهبر حماسه
یکی هم سخنگوی سیاسی حماس که توی قطر هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
حضرت علی(ع) به عمر که خلیفه بود گفت خودت به این جنگ نرو. اگر آسیبی ببینی اسلام به خطر میافته و لشکر اسلام از هم پاشیده میشه
منطق کلام رو بگیر
رسانه ها فقط دروغ پراکنی و تبلیغ می کنند .اطلاع رسانی در میان نیست.
درود بهرهمه، سید امروز هم عالی بود... اما در جواب کسی که گفت داد می زد و چیزی نگفت...عزیز، این آقایی که صحبتش را می کنید اکنون از برترین خطیبان زبان عرب هست... وقتی دانش ترکیب رنگ ندارید در هر چیزی اظهار نظر نکنید، اگر نظرتون مخالف کسی هست بفرمایید اما لحن و خطابه را قاطی نکن ضمنا لهجه لبنانی مثل اصفهانی خودمون جز زیباترین لهجه ها در زبا عربی هست
پاسخ ها
سناریو
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
عموجون لحن و صوت میخاستیم عبدالباسط بود ، هزاران نفر کشته شدن تو دنبال لهجه لبنانی هستی!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
موقعی که با مردم و مبارزین صحبت میکرد کریمانه و محترمانه بود
وقتی طرف صحبتش آمریکا و اسرائیل بود کوبنده و حماسی حرف زد
این کجاش غلطه؟
عین بلاغت هست.
سید حسن از 8 اکتبر تا به امروز داره مرتب به مواضع اسرائیلیها ضربه می زنه
درود بر شرف سید حسن و حزب الله و بقیه جبهه مقاومت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
عبدالباسط اگر زنده بود الان حنجرش رو خرج سلحشوری مردم فلسطین میکرد
با سلام و عرض ادب چرا حالا که شربت شهادت میدن سید حسن نصرالله وایادی نمی رن بخورن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
فرمودند مرسی صرف شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
دیابت دارن ..شربت براشون ضرر داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
کمتر مسخره کن که مسخره کننده جایگاهش در جهنم هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
بی ادب
اونی که متهم میکنی به شعاد دادند تا الان هم مجروح شده و هم پدر شهید هست
شهادت آرزویی هست که همه بزرگان ما داشته اند
دلار میاد پایین با این حجم از سلحشوری سیدحسن :))
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
تو فقط ناراحت دلار باش
مگه از ایران پول و سلاح نمیگیره که با اسرائیل بخاطر فلسطین بجنگه حدود 9000 فلسطینی کشته شدند پس منظور از فلسطین اسماعیل هنیه تو هتل لوکس قطره؟ اون که خودش بادیگارد داره . واقعا داستان چیه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
شما داستان رو نفهمیدی هم مهم نیست
ولش کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
داستان انسان کشی اسرائیل هست
داستان بچه کشی اسرائیل هست
هرکس از اسرائیل دفاع کنه در این خونها شریکه
و هرکس که برای مردم مظلوم هزینه کنه و یا کشته بشه خوش به سعادتش
داستان حق و باطل هست
همه در جنگ اسلحه به دست نیستند
بعضی کلامشون برنده تر از شمشیره
مگر در سی و سه روز کدام بخش از اسراییل را فتح کردند که می گوید پیروز شدیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
واقعیتش اینکه چند کیلومتری هم از مرز رسمی عقب نشینی کردند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
در 33 روز تونستند اولین جمعیتی باشند که به تانکهای اسرائیل حمله کنند و اسرائیل تقاضای آتش بس کنه
تونستند جنوب لبنان رو از اشغال خارج کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
کی گفته عقب نشینی کردند
تازه جنوب لبنان رو هم آزاد کردند کروگان هم گرفتن و با اسرای خودشون معاوضه کردند
مثل همیشه تیترتون برداشت اشتباه از متنه! «وارد جنگ تمام عیار با اسراییل شده ایم!»
دلتون میخواد حرف بذارید تو دهن طرف ولی بپذیرید که سخنان گهربار سیدحسن با چیزی که با جوگیری در ذهن داشتین کیلومترها فاصله داره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
اینکه وارد جنگ تمام عیار با اسرائیل شدیم که عین جمله سید حسن هست
مشکلتون با تیتر چیه؟
در تمام طول مرز لبنان و اسرائیل که حزب الله در حال عملیات هست
48 تا شهرک لب مرز که اسرائیلیها تخلیه کردن
البته سید حسن نیروز هوایی نداره و نیروز زرهی هم نداره
و الا هم موشک و خمپاره و پهپاد همه رو تمام عیار وارد صحنه کرده
بزودی هم موشک زمین به دریا میزنه
کسانیکه جنگ را شروع کردند باید پای جنگ بایستند و دشمن را شکست بدهند. یا شکست را قبول کنند و خسارت بپردازند نه اینکه التماس کنند .التماس کردن از روح جوانمردی بدور است . در طول تاریخ مردان قهرمان مرگ را بر ذلت و التماس کردن ترجیح دادند. پس جنگ جنگ تا محو ستمگری.و تجاوزگری .
ورود حزب الله به جنگی تمام عیار با اسراییل به نفع جهان اسلام و مردم ایران است .چون کار یک سره می شود و دولت فرصت می کند کشور را آباد کند.مثل بعد از جنگ ایران و عراق که تمام همت مقامات آبادی کشور بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
شروع کننده جنگ غزه اسرائیل جنایتکاره
اما نه 28 روز پیش بلکه 75 سال پیش که برای تصاحب سرزمین اولین فلسطینی را کشت و خانوادش رو آواره کرد
شروع کننده اسرائیله که فلسطینیها رو در صبرا و شتیلا کشت
در رام الله کشت
در الخلیل کشت
در جنین کشت
در کرانه باختری کشت
الان هم چون دستاوردی نداشته حاضر نیست بمباران مردم بیگناه و غیر نظامی و بچه رو قطع کنه
آقای نصرالله بهتر است خودت اول از همه لباس رزم بپوشی و جلوتر از همه بری جنگ چون شهادت وعده خداوند است و چه بهتر که شما نیز به فوض شهادت نائل شوید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
سید حسن سالهاست لباس رزم پوشیده
برای همینه که در به در دنبالش هستند تا ترورش کنن
هم خودش مجاهده و هم فرزندش که شهید شد
از جنوب لبنان هم بیرون نرفته
موی دماغ اسرائیل و آمریکاست
اون شش میلیون اگه ثبت نام کردن برن تاشهادت نصیب شان بشه ما ملت هم از دست اینا راحت بشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
خیلی نمونده
بزودی در غزه جشن میگیریم
حسن جان چرا اینقدر خشن؟ تو که اسرائیلی ها را کشتی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
خودت رو مسخره کن
این سید جونش واسش بیشتر ارزش داره .پس کاملا سنجیده سخن وری کرد...
دوستانی که بر تبل جنگ میکوبید .ایران وارد جنگ بشه دودش به چشم شما و زن و بچه ها خواهد رفت...یه کم تفکر بعد سخن وری....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
خسته نشدی
چند با یه متن تکراری میزنی
بابا جان همه فهمیدن همش رو خودت تنهایی نوشتی و کپی و پست میکنی
مقاومت هم انگار به التماس آتش بس رو آورده ؟؟؟ طوفان تموم شد؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
آتش بس برای مردم غزه
جنگ در جبهه های نبرد مردانه
اسرائیل خونخوار فقط بچه میکشه
جنگ بلد نیست
اگر راست میگه بیاد تو میدون تا مقاومت به خاک سیاه بنشونتش
حمله به مردم بی دفاع باید قطع بشه
اما جنگ همچنان ادامه دارد و مقاومت عقب نشینی نکرده
دوستان گرامی .فقط نظرات مثبت و منفی را ببینید . این یک آمار از طرز نگرش جامعه ایران به این موضوع را نشان می دهد .
ضمنا وقتی جناب شیخ حسن حمله افراد حماس با آن شکل و رفتار با غیر نظامیان و کودکان و زنان را که توسط خود اعضای حماس در شبکه های اجتماعی پخش شده را اخلاقی می نامد ، این مجوز را صادر می کند که اسراییل هم‌بمباران غیر نظامیان را اخلاقی تلقی کند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
اصلا این آمار نگرش جامعه ایران نیست
جامعه ایران در کف خیابون نگرش خودشون علیه اسرائیل رو نشون دادند
راهپیمایی علیه اسرائیل توسط لندن و پاریس و نیویورک و فیلادرفیا و تورنتو و لیبی و اردن و مصر و ده ها کشور دیگه نشون دهنده سفاکی و عدم رعایت حقوق بشتر هست
سی ان ان اعلام کرد اسرائیل ستیزی در جهان زیاد شده
با این غلطهایی که اسرائیل کرد الان منفورترین در ایران که نه بلکه در جهان است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
صد تا نظر مثبت و منفی نمی تونه حیثیت بر باد رفته اسرائیل رو برگردونه
هیچ کس مدافع بچه کشی نیست
شما خودت رو برای کشته شدن ده تا بچه اسرائیلی تکه پاره میکنی اما برای 4000 بچه فلسطینی ناراحت نمی شید. عکس العملی ندارید
آدمید؟ انسانیت دارید؟
چقدر شما اخلاق مدار هستید
البته ارتش اسرائیل هم به خود لقب «اخلاق مدارترین ارتش دنیا» رو داده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
در نظر مردم کودک کوشی غیر اخلاقی ترین کار است
چرا عمدا 4000 کودک کشته شدند؟
اسرائیل در دادگاه جهانی باید محاکمه شود
به جز سرکرده ها مقاومت، کدوم موجود تمایل داره تو تونل های زیر زمینی امرار معاش کنه و زیست عزتمندانه ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
بجز رژیم سفاک و کودک کش اسرائیل کی میتونه دستش رو به خون غیر نظامی آغشته کنه
صهیونیستها فرزندان ابلیس هستند
ببینیم فردا حاج حسین چه تیتر می زند .
تشکر میکنیم از
مقاومت عراق
مقاومت سوریه
مقاومت یمن
مقاومت ونزوئلا
مقاومت بلاروس
که به مسئولیت خودشان عمل کردن
مقاومت لبنان هم فعلا هیچی تا ببینیم بعدا چی میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
چشمات رو باز کن
قبل از همه اینها حزب اله با اسرائیل وارد جنگ شد
جهاد هم از میان رهبران امت اختصاص به پیغمبر و حضرت علی و امام حسین داشت ... و بقیه هم فقط شعار و شعار ..‌
نیروهای مقاومت و نیروهای مسلح ایران آماده هر جنگی هستند ،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
شک نکن که آماده هستند
و الا تا الان آمریکا ایران رو شخم زده بود
حتی سعودی هم که چند بار رجز خونی کرد برای ایران همین آمریکا آروم کرد که کوتاه بیا
آرامکوی سعودی که یادتونه
موشک هایپرسونیک رو هم به خاطر بسپارید
ایران تنها کشوری در جهان هست که پایگاه آمریکا و هواپیمای بدون سرنشین اون رو زد و آمریکا سفیر ژاپن رو برای آتش بس فرستاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
قدرت ایران رو دست کم نگیر
از جایی که نمی دونید خواهید خورد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
برای آمریکا فقط بچه های حاج قاسم بس هستند
نیازی به نیروهای مسلح نیست
هیچ کس بهتر از ایرانی ها مقاومت و حزب الله و حماس را نمی شناسد .
ما از شما تقاضا داریم اجازه ندهید جنگ تمام شود .لطفا جنگ را تمام نکنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
درود بر جبهه مقاومت
حزب الله
گردانهای الفجر
کتائب عراق
مقاومت اسلامی عراق
حشد الشعبی
حماس
جهاد اسلامی فلسطین
حوثی های یمن و تمام آزاد مردان جهان
اینایی که حرف از جنگ و جهاد و ...میزنن تو جنگ عراق هم بقیه رو از فیض شهادت آگاه می‌کردند
نه خودشون رفتن نه عزیزانشون رو فرستادن
کشور و مردم به اندازه کافی کشیدن از این بشتر وضعشون رو ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
اگر نشناختی بشناس
ما همونهایی هستیم که دیروز از ناموس شما دفاع کردیم
امروز هم از مردم مظلوم در هر کجای دنیا باشن دفاع میکنیم
چرا تلویزیون وسط صحبت‌های نصرالله آهنگ پخش کرد و تصویر را قطع کرد؟!
بسیار حساب شده و دقیق
حزب الله از روز دوم وارد جنگ با اسرائیل شده است ولی وسعت آن را شرایط روز تعیین می نماید.
همین که جهان ی هفته است منتظر سخنرانی سید است نشان از قوت جبهه مقاومت است.
بهتر بود حرف نمی زد. حماس الفاتحه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
حماس فاتح است
حزب الله هم از شمال اسرائیل رو در هم خواهد شکست
فعلا سید حسن دستور پیشروی زمینی نداده
اما با سفاکیهای اسرائیل به این مرحله هم وارد خواهیم شد
سید مقاومت بسیار هوشمندانه و عاقلانه و مدبرانه هم دشمن را تهدید واقعی کرد هم هدف مقاومت را روشن کرد نتیجه این خواهد شد که به احتما ل زیاد اسراییل کودک کش به آمریکا التماس کند که بگذار آتش بس کنیم . عزیزانی که مطلب مینویسید این مطالب ما گواهی ما نزد خداست که آیا از ظالم دفاع میکنیم یا کنار مظلوم هستیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
برای وجدان خودم هم شده دوست ندارم حتی کلمه ای بگم که اسرائیلیها ازش خوششون بیاد
ندای حق امروز از حلقوم مقاومت و سید حسن بلند شده
من از مظلوم دفاع میکنم
دونظر دارم . یا اینکه بعد از صف آرایی ارتش اسراییل در مرز لبنان سید صحبت هایش را عوض کرد و به چند نصیحت بسنده کرد و یا اینکه مردم ایران بسیار باهوش تر نتانیاهو هستند که می‌دانستند خبر خاصی نیست . البته مردم ایران چهل و اندی سال تجربه جنگ ، شعار ، ... دارند و نظرشان انصافا درست است .
الان نشستیم و فقط میخندیم با دوستان….
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
شما و دوستانتون جنایت کودک کشی رو ببینید و بخندید
این ما هستیم که چشمانمون خیسه
چون عاطفه هنوز نمرده
واقعا یه عده از کامنت گذارها، عده کم البته، از عقل تعطیلن .‌طرف تحریک کننده، حرف نزده، میگه تو هم جونتو دوست داری ؟؟ خب خودش بره وسط میدون و بعد یک جنگ جهانی راه بیفته، دلت اروم میشه؟ ....خب، فرمانده همیشه عقب می ایسته، نه اینکه میترسه، بلکه قانون جنگه...البته انشالله جنگی نباشه. ما خودمون یک سال تو اغتشاش و شبه جنگ بودیم، هنوز ترکشهای اونها خوب نشده، بماند چهل سال تحریم و تورم و .......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
اره وجالبتر اینکه درمورد فرماندهان وریس جمهور امریکا ونتانیاهو که مخفیانه در جمع سربازان بدون خشاب حضور پیدا میکنند سکوت میکنند اما در مورد سید حسن که حتی فرزندش سید هادی هم شهید شده توقع دارن ه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
نتانیاهو اونقدر میترسه که وقتی به پادگان های خودش هم میره باید همه خشابها خالی باشن
نکنه یکی از سربازاش بکشدش
همونطور که یک سرباز چند روز پیش فرماندش رو کشت
اینایی که فاز منفی میدین مگه شیر گربه خوردین بزرگ شدین. هنوز از اسلام خبر ندارین حرف میزنید. اسلام اگر مسلمانانش صادق باشن پیروزه. آیات قرآن حقه ولو کور. باشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
دقیقا.اینها بیشترشون در سرزمین آانگلوساکسونهازندگی میکنند وهنوز معنای پیروزی ایمان بر تجهیزات شیطان ومادی را درک نمیکنند اگر در زمان امان حسین هم بودند وقتل عام اهل بیت ویاران امام را میدیدند بازم همین نظر میدادند گ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
برخی درکشون به اندازه مایحتاج زندگیشون هست
از خدا و کمک الهی و امتحاناتش خبری ندارند
سید حسن آروم حرف بزنه میگن خوب شد دلار گرون نمیشه
بلند حرف بزنه میگن چرا حرف میزنه و بقیه رو به کشتن میده
نه از جنگ و طرح جنگی و جایگاه فرمانده و سرباز چیزی میفهمند و نه از دیپلماسی و سخنرانی

ساده میگم
یه حق داریم یه باطل
به نظرتون اسرائیل کدوم طرفه؟
آمریکا کجاست؟
حالا خدا به کدوم یکی کمک خواهد کرد
و پیروزی نهایی باکیه؟
اسرائیل واقعا دست و پای خودش و با این سخنرانی جمع کرد!!!!
سید فقط داد کشید و از خوبی های شهادت برای دیگران گفت
برادران دو آتشه و محور مقاربت اگر در باغ شهادت تو غزه بسته بشه دوباره نیاین بگین قسمت نشد و ده سال دیگه اسرائیل و نابود میکنیم و شعار و داد و هوار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
مغزهای کوچک مطالب رو کوچک میبنند
دشمن دانا از دوست نادان هم بهتره
همینکه اسرائیل و آمریکا بفهمند سید حسن چی گفت کافیه
همانگونه که پیش بینی میشد، حرفهای مش نصرالله هیچ نکته جدید و هیجان انگیزی نداشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
منتظر هیجان بودی؟
خدا پدرش را بیامرزد این دفعه پای ایران را نکشید وسط ، آن سری خو گفت تا ایران پول داره ما می جنگیم تمام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
تا غیرت هست نیروی مقاومت در تمام جهان خواهد جنگید
حتی یک انگلیسی از روی غیرتش راهپیمایی میکنه
اون آمریکایی هم که میگه خون ریزی رو قطع کنید عضو جبهه مقاومت علیه ظلم هست
طرفداری از حق پول نمیخواد شرف و وجدان میخواد
درود بر شرف جبهه مقاومت
کیا بودند که میگفتند سخنان سید حسن نصرالله وحشت در دل اسراییلی ها خواهد انداخت؟ حرفهای او مثل قرص خواب آور بود و صدای خور و پف یهودی ها در سراسر اسراییل شنیده میشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
الان تو خوابت برد پای صحبتها؟
از کجا فهمیدی نترسیدند؟
نکنه یه اسرائیلی هستی یا بین اونها داری زندگی می کنی و تحقیقات میدانی کردی و فهمیدی نترسیدند.
تو توی اسرائیل چرا موندی ؟ مگر وجدان نداری؟
به ناپلون گفتند در جنگ پیروز شدیم پرسید چقدر تلفات دادیم گفتند نیمی از ارتش را گفت اگر یکبار دیگر پیروز شویم نابود میشویم ?
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
قربان امام حسین (ع) برم
از لشکرش چیزی نموند اما چون بر اساس حق قیام کرد، همه حق مداران که بعد بیدار شدند یا بدنیا اومدند امروز براش راهپیمایی 20 میلیونی راه میاندازند
مهم نیست چند نفر از جبهه حق شهید بشن
بالاخره پیروزی با جبهه شر نخواهد بود
سخنان رهبر حرب الله بجز درود و تسلیت، حاوی هیچ نکته و مطلب جدیدی نبود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
بقیش رو هم گوش کن
شاید وسطش بلند شدی رفتی ونشنیدی اینهمه حرف زد
حاجی آخرش چی میشه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
نمیدونم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
وجدان و فطرت و عاطفه میگه اسرائیل باید بهای این خونهای بی گناهان رو بپردازه
خلاصه سخنان ایشان:

ما و ایران مقصر نیستیم.

ما هم مثل بقیه از دور حمایت میکنیم.

اگر غزه کلا نابود شود باز هم غزه پیروز است.

ما بخشی از ارتش اسراییل را سر کار گذاشتیم تا در مرز لبنان بمانند و اسراییل فقط با بخشی از قوا به غزه حمله کند.

ما از آمریکا نمی‌ترسیم الان هم که کاری انجام نمی‌دهیم بخاطر ترس از آمریکا نیست بخاطر این است که نمی‌خواهیم دعوا بشه.

آمریکا لطفاً کمک کنید تا اسراییل کوتاه بیاید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
صد درود و آفرین به شما که خیلی خوب نتیجه گیری کردی. واقعا خلاصه کل حرفهای آقا حسن همین بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
شهادت افتخاره
غزه باید آزاد بشه
مقاومت باید پیروز بشه
اسرائیل باید محو بشه
کشورهای دیگه به انسانیت عمل کنند
حزب الله دست از حمایت مقاومت بر نداشته و نخواهد داشت
عراق و یمن وارد عمل شدند و ممنونیم
این وقایع ربطی به هیچ دولتی نداره و تصمیم فلسطینیها بوده
آمریکاییها مواظب ماجراجویی هاشون باشند از ناوهاشون نمی ترسیم و براش تدارک دیدیم
شخم زدن لبنان همان و بازسازی لبنان با ایران همان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
دران صورت باید دلار چهارصد پانصد هزار تومنی فکر بکنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
خیال خامی هست که لبناش شخم بخورد
فعلا 28 روزه اسرائیل نتونسته حتی غزه نیم وجبی رو تسخیر کنه
حزب اله که مرزهاش باز بوده و هرچه که کم داشته تونسته تهیه کنه
هم مرز هوایی باز داره هم مرز زمینی و هم دریایی
اسرائیل یکی به لبنان بزنه باید صد تا بخوره
بنده خدا مردم غزه
دلم برا اونا میسوزه
تنها موندن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
نباید روی اسب بازنده شرط می بستند. منم دلم برای بچه های غزه خونه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
یک چشممان بخاطر مردم غزه اشکه
یک چشممان خشم از اسرائیل
امیدوارم مردم فلسطین و دوستانشون اونها رو از چنگ این خونواران نجات بدن
تمام عیارت اینه ؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
همینقدر هم کل اسرائیل رو بهم ریخته
دست به دامن آمریکا شدند تا بهشون تسلیحات جدید برسه
ایشان یک چیز گفتن که تو حمله به اسراییل ما هیچ نقشی نداشتیم و هر چی دوست دارید سر حماس بیارید کل صحبتهاش همین یک کلمش درست بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
حالت خوبه
حرف سید این بود؟
یا اینکه گفت حمله غزه یک تصمیم فلسطینی بود
یا اینکه گفت ما هم ازش حمایت می کنیم
و از فرداش به اسرائیل حمله کردیم
شما نمی تونی بین جبهه مقاومت فاصله و اختلاف بندازی
سید فهمید چی گفته
اسرائیل هم فهمید
مردم غزه هم فهمیدند و از این صحبتها تشکر کردند
در این نبرد مقدس و مشروع علیه اسراعیل شرکت کن خوب
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
قطعا شرکت میکنیم
شما هم از اسرائیل با پیامهات دفاع نکن
حرفهای امروز سید حسن خیلی شبیه خطبه های ائمه جمعه بود ...... حرفهای کلی
عمل کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
مثلا موشک بزنن به اسرائیل
به دکلهاش
یا به پایگاههاش
یا به پهپادش
یا به نظامی های اسرائیل حمله کنند
اینها میشه عمل؟
خب همه اینها رو حزب الله انجام داد
فیلمهاش رو اگر ندیدی بگو برات بفرستیم
خیلی زود صحنه های ایجاد میشه که همتون متعجب خواهید ماند دست خدا بالای همه‌ی دست هاست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
همه دنیا علیه جنایات اسرائیل بپاخواستند
اما برخی خودشون رو به ندیدن می زنند
بنظر میاد شیخ نسبت به گذشته درکش بالا رفته فهمیده دست از پا خطا کنه لبنان میشه غزه دوم بقول شاعر هرکسی از بهر خود در تکاپو است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
سید حسن همیشه فهمیده بوده
و الا تا الان نمیتونست جلوی اسرائیل وایسه و توی جنگ 33 روزه و قبل و بعد از اون پیروز بمونه
و نمیتونست توی لبنان در انتخابات شرکت و نظر همه مردم اعم از مسیحی و یهودی و مسلمان شیعه و سنی رو جلب کنه
هنیه کجاست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
همین دور و برا هست
کاریش داری دیدمش بهش بکم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
داریه گور اسرائیلیها رو با اقدامات سیاسی آماده میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
اسرائیل داره بیمارستان میزنه و شما داری چرت و پرت میگی؟
بپرس وجدان کجاست
به خودتان اگر رحم نمی کنید به مردم بدبخت لبنان رحم کنید و پیش ازاین موجب مرگ یک عده فقیر و مستعضف نشوید لعنت بر جنگ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
مردم لبنان زخم خورده اسرائیل هستند
امروز هم پشت حماس و مردم مظلوم فلسطین خواهند ایستاد
یکی از کله شق های ارزشی قبلا گفته بود که با حرفهای حسن نصرالله، همه مخالفان او، خودشان را خیس خواهند کرد
میلیونها تومان صرف خرید ایزی لایف شد، ولی بلا استفاده ماند
آقای شیخ حسن تو جواب خانواده های ده هزار شهید و صدها هزار آواره و ویران شدن غزه را می دهی .که دورادور تشویق به نبردو مقاومت وشهادت می کنی ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
خانواده این شهدا بخاطر سید حسن یا هیچ کس دیگه این در گیر این جنگ نشدند
با این حال تا الان سید حسن خیلی به غزه کمک کرده
اسرائیل از ترس حزب الله بسیاری از نیروهاش رو لب مرز آماده باش کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
شما لازم نیست نگران خانواده های شهدا باشی
میخوای کمک کنی جبهه مقاومت رو با این حرفها ناراحت نکن
منبر خوبی بود ولی روضه نداشت !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
عاطفه اگر داشته باشیم 28 روزه که روضه رو داریم میبینیم
چند تا علی اصغر و رقیه باید شهید بشن تا اشک شما دربیاد؟
در کل سخنرانی حساب شده وبدون اغراق بود وجای تامل دارد برای صهیونها وآنگلو ساکسونها که در تصمیم گرفتن تردید داشته باشن چون هم احساس خطر میکنند وهم نمیتونن از جانب حزب الله بی خیال باشن
با عرض سلام خدمت همه خوانندگان فهمیم
توصیه بنده به عنوان کسی که حداقل 50 سال تاریخ خوانده ام و با سن 78 سال به همه دینداران و وطن پرستان با هر تفکر ی اینستکه در این شرایط حساس از
سرنوشت کشورهای مانند عراق، افغانستان، لیبی، اوکراین، شیلی. آرژانتین،ویتنام و.... درس بگیرید و بی خود و بی جهت
این کشور را درگیر جنگ و ویرانی دوباره نکنید.
منازعه بی پایان اسرائیل با اعراب هیچ برنده ای ندارد و تا همه ی گروهای اسلامی و کشورهایشان و اسرائیل وغرب تن به راه حلی مبتنی بر عقلانیت و خرد جمعی ندهند این نزاع همچنان ادامه خواهد یافت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
یعنی تا ۲۸ سالگی هیچ کتابی نمیخوندی؟
کوتاه. بیا بابا. کشتی مارا با این کامنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
مجلس الجزایر با صد در صد آرا به دولت اجازه داد تا با اسرائیل وارد جنگ شود
توی تاریخ ننوشته اگر همه متحد شوند پیروزی قطعی بدست می آید؟
تا بازم تاریخ خوندنت رو به رخ بقیه کشیدی
هر روز باید همین متن رو بفرستی
خسته نشدی آقای تاریخ خون؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
عراق پهپاد زد به بندر ایلات اسرائیل
بازم بعضی میگن حماس تنهاست
پس منتظر چی هستید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
این جنگ تمام میشه
اما رو سیاهی میمونه به کسانیکه علیه ظالم حرف نزدند و اقدامی نکردند
از مظلوم دفاع نکردند
حتی سعی کردند جای طالم و مظلوم رو عوض کنند
انسان مریض و منافق همیشه بهانه دارد. اگر اعلام جنگ تمام عیار می نمود می گفتید لبنان را بدبخت کرد. اگر اعلام جنگ نمی کرد او را ترسو خطاب می کردید. تکلیفتان با خودتان معلوم نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
فکر میکنی که خودت خیلی از مغز سالمی؟
sina
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
هیچ ایرانی عاقلی در این شرایط تنگنا و تورم موافق جنگ نیست. مطلب اینه که چرا جهل ساله به بهانه نابود کردن اسراییل زندگی را برای مردم جهنم کردین.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
منافق شاخ و دم نداره
وقتی غربگدا باشی هرکاری که جبهه مقاومت کنه میشه غلط
بجنگی میگن مردم رو به کشتن دادی
نجنگی میگن ترسیدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
تورم در ایران چه ربطی داره به اینکه تو در مقابل بچه کشی ساکت باشی
نترس اگر علیه اسرائیل متن بزاری تورم بالا نمیره
با این حرفهای ناامید کننده و کسل آور سید مقاومت، حالا باید شیرینی پخش کنیم یا حلوا؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
والا شیرین پخش کنید که خوشمزه تره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
هیچکدوم‌

بستنی بخور خنک شی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
برای مرگ اسرائیل حلوا پخش کن
میتونید نذری هم بدید شاید اسرائیل بمونه
آقای شیخ حسن اگر مشروعیت بین المللی داری وپای چند پروتکل سیاسی و نظامی را امضا کرده ای برو سازمان ملل و یا حداقل در جمع سران کشورهای عربی دو تا راهکار صلح و دوستی ارائه بده.اینکه دورادور تشویق به مقاومت و شهادت می کنی هنر نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
مگر بقیه که رفتن سازمان ملل و طرح دادند به جایی رسید
برزیل و روسیه و کشورهای عربی طرح دادند اما آمریکا وتو کرد
واقعا جدی این حرف و میزنی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
ببخشید نمی دونستیم تشویق به مقاومت کار بدی هست
مقاومت مردم فرانسه خوبه اما مقاومت مسلمانان بد هست
عجب ادبیات دو گانه ای
قابل توجه اون کودنی که نوشته درزمان صدراسلام درجنگها رهبران جلوسپاه حاضربودند ولی الان مبلغان سخنرانی حضوری هم نمی کنند ازن زمان جنگها مردانی بود حتی الان هم بعضی کشورها شجاعت جنگ دارند نه مانند دولت تروریستی مانند امریکا واسرائیل که وقتی درمانده میشن روبه ترورمی اورند ایا سردارسلیمان ودیکرسران یانخبه ها توسط صهیونیست امریکا واسرائیلی یا سران فلسطینی لبنانی کم ترور شدند برای مغز پوسیده شماها تاسف دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
جناب آی کیو همون بایدن جرات داشت روز دوم یا سوم جنگ یه سر به هم پیمانش تو اسراییل زد ولی شیخ حسن غزه که نرفت هیچ حضوری هم سخنرانی نکرد . همین هنیه هم که یارانش را به امان خدا رها کرد و تو قطر جا خوش کرده والا من نمی‌دونم این دیگه چه نوع شهامتی هست که تو ازش دفاع میکنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
بایدن شجاع بود که اومد رفت تو پناهگاه فوق مدرن اسرائیلی و مردم غزه ترسو هستند
سید حسن فقط جاش رو لو نداده و الا همون جنوب لبنان هست و جایی نرفته
تو جنگ 33 روزه هم وسط شهر بود و نزدیک بود شهید بشه که عماد مغنیه و حاج قاسم اون رو جابجا کردند و زنده ماند
تابناک از بس اینکه حسن چیزی نگفت و همه سرخورده شدند، دستشان نمیره کامنتهای ملت را چاپ کنند. آبروشون رفت... همه فکر میکردند الان فرمان جنگ صادر میکنه. ولی حسن عاقلتر از این حرفهاست. زندگی را بیشتر دوست داره. زمان شهادت و خود را به کشتن دادن تمام شده
اعلام برائت از حماس!
خب یه حرکتی ، دستوری ، فرمانی ، چیزی ؟؟!!!
این نصیحتهارو که عمه خدابیامرز منم بلد بود بگه !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
هم حرکت داد از 8 اکتبر
هم دستور داد (مرزهای اسرائیل را بزنید)
هم غزه رو کمک کرد با تقسیم قوای دشمن مشترک
دقت نکردید. سید واضح فرمود اگرکشتار را متوقف نکنید ماهم به جای پایگاه های نظامی شهرها رومیزنیم. از این تهدید بزرگتر!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
نه دقت نکردیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
بعضی نشنیدند
مهم اینه که اسرائیلیها بشنوه و شهرها رو تخلیه کنه که البته داره تند تند تخلیه میکنه
فعلا سیل انبوهی از شهرک نشینها تو فرودگاه منتظر پروازند
وحشت و احتیاط در چشمان و سخنان سید حسن موج میزد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
تو روانشناس و چهره خون کی بودی ؟
هیچ بعید نیست که ترکیه و عربستان حمایت دروغین از محور مقاومت دارند تا آنها و ایران را وارد نبرد مستقیم با آمریکا و اسراییل کنند و این کارت ها را از دست ایران خارج کنند‌خصوصا به اردوغان و ترکیه باید بسیار مشکوک بود هنوز تلاش های اردوغان برای حذف محور مقاومت در سوریه از یادها نرفته
من 28 روز هر چی فکر می کنم
آخه این حماس چه فکری کرد و این جنگ شروع کرد عقلم به جای قد نمی ده.
آیا شما می دونی؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
چند روز پیش هم همین متن رو زدی جوابت رو هم گرفتی
اگر علت به جایی قد نمیده بیشتر از این بهش فشار نیار
به نظرم سید سنجیده و عاقلانه حرف زدند و صهیونیستها و امریکائیها را در ابهام نگه داشتند درود به تمام رزمندگان مقاومت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
ابهامی که موند ترسناکتر از اینه که بگی دقیقا چکار میخوام بکنم
مترجم رو جَو گرفته بود
بیشتر از سخنران داد و بیداد میکرد
چقدر ترسو هستند کسانی که ایران و ایرانی را از ناو آمريکايی می ترسانند . آمریکا اگر می توانست ده سال پیش علیه ایران غلطی می‌کرد. . خواهش میکنم اینقدر بزدل نباشید .
پاسخ ها
رضا
| Turkey |
۲۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
دوست عزیز بنده افتخار خدمت در هر دو ارتش ایران عزیزم و ایالات متحده را داشتم. ارتش ایران از افرادی غیور و میهن پرست تشکیل شده ولی در مقایسه ارتش امریکا چند سروگردن از نتنها ارتش ایران بلکه از بقیه ارتش های جهان بالاتره. درگیری با این کشور جز تلی خاکستر از ایران عزیز بجای نخواهد گذاشت. زیاد به شعارها توجه نکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
یکی از ناوها برای بهم زدن هر کشوری در منطقه خاور میانه‌ کافیه

مردم ایران با امریکا هیچ جنگی ندارن
وقتی تیترهای بزرگ قبل از سخنرانی رو مجدد میخونم با حرف هایی که ایشون زدن ، جز یک شرمساری چیز دیگری از دستم برنمیاد
آنچنان موضع گرفتید که همه میگفتن : حزب الله راس ساعت ۶ عصر به وقت ایران وارد جنگ میشه در حمایت از فلسطین
ایشون در مزلشون نشستن و تصاویرشون از طریق تلوزیون حتی برای مردم لبنان و سایر جهان پخش میشه نکنه شهادت نصیب ایشون بشه
به جای این کارها از خونه های امنتون بیاید بین مردمتون حرف بزنید و عمل کنید ،اونوقت از مردم انتظار شهادت داشته باشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
شما شرمسار صحبت های سید حسن نباش
شرمسار مظلومیت کودکان عزه باش
شرمسار بیمارستانهای منهدم شده
شرمسار تنها ژنراتور برق بیمارستانی که اسرائیل عمدا میزنه
اتفاقا کار عاقلانه ای کرد. ادامه جنگ در شرایط فعلی به نفع هیچ کدام نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
مگر سید حسن چکار کرد؟
به مردم انرژی و انگیزه داد و به دشمان التیماتوم که اگر حماقت کنند برخورد شدید تری خواهند دید
چطوربرداشت کردید که سید حسن تسلیم شده؟
ایران و حزب الله گفتن در صورت حمله زمینی اسرائیل وارد جنگ میشن اسراییل حمله زمینی کرد ولی ایران و حزب الله هیچ کاری نکردن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
کی ایران گفت حمله میکنه؟
حزب الله هم نگفت به اسرائیل حمله نخواهد کرد بلکه گفت از قبل حمله به اسرائیل رو شروع کرده و ادامه خواهد داد
ای کاش ایران از چین و روسیه یاد بگیرد اگر همهی کشور ها به جان هم بیفتن خودشو دخالت نمیده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
ما ایرانیها همه تاریخ مردمی آزاده بودیم حتی زمان کوروش
ما از درد دیگران نمی خوابیم
بالاخره حسن فهمید خیلی خطرناکه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
سید حسن گفت که حزب الله برای وجود اسرائیل خیلی خطرناکه
و با اسرائیل پای میز مذاکره نمی شینه
گمان میرود که قرار نبوده سخنان سید حسن نصدالله تا این حد نرم و محتاطانه باشد ولی تحولات اخیر در جنگ غزه و ورود فاتحانه سربازان اسراییلی به آن سرزمین، موجب شد تا ایشان تغییر عقیده داده و جانب احتیاط را از دست ندهد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
فاتحانه؟
کشتن 9000 نفر از مردم غیر نظامی فتح است؟
بیش از 4000 کودک ارتش اسرائیل را ارتش فاتح کرده؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
خیر
زدن بیمارستان و آمبولانس باعث فاتح شدن اسرائیل شده
با سلام و عرض ادب خدمت رهبر معظم انقلاب و امام امت امام خامنه ای ولی امر مسلمین جهان اسلام برداران جبهه مقاومت برید جلو خدا با ماست انشالله رژیم نجس و کودک کش اسرائیل و شیطان بزرگ آمریکا از بین خواهیم برد و نماز شکرگذاری آن پشت سر رهبری عزیزمان امام خامنه ای در مسجدالاقصی اقامه خواهیم کرد و پرچم فلسطین مظلوم ولی قهرمان را در قدس به اهتزاز در خواهیم آورد و در آخر انگشت اشاره ام سمت نخست وزیر احمق و بیعشور رژیم تل‌آویو است نتانیاهو بدان سرنوشتی بدتر از صدام حسین بعثی عراقی و آریل شارون ستمگر و پرز ظالم در انتظار توست ای گرگ صفت
اینهمه سااز و دهل و بوق و کرنا ...
همین ؟؟!
که بیای قسم بخوری ایران بیگناهه وجنگ تقصیر ایران نیست ؟
همین !!!!
اینهمه سکوت برای عرض یه عذرخواهی و برائت محتاطانه بود ؟؟
خییلی
بعد از اتمام سخنرانی حسن نصرالله، آماده باش سربازان ارتش اسراییل در مرز لبنان لغو و همگی با رقص و پایکوبی به مرخصی طولانی مدت رفتند
ایران جنگ مستقیم نمیکنه
آمریکا بيشترين سود را از خلیج فارس می‌برد. ما باید بدون بستن تنگه هرمز یک ایست بازرسی قوی از هوا و زمین و دریا در تنگه اعمال کنیم تا هر بی سر و پایی وارد خلیج فارس نشود و درصورت رعایت نکردن پروتکل‌های ما قاطعانه جواب دهیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
اره
از این هلی شات ها بزارید‌ تا نکنه ناوی چیزی بیاد
خداییش سخنان امروز سید حسن تفاوت فاحشی با سخنرانی های تند و پرشور قبلی او داشت و از تهدید و شاخ و شانه کشیدن، هیچ خبری نبود
همین ؟؟؟!!! بعد از این همه فیلم و تیزر و مقدمه چینی ؟؟؟!! میدونید وقتی وزیر امور خارجه آمریکا امروز سر ظهر میره وسط اسرائیل وامیسته یعنی چی ؟؟!! یعنی حرف نباشه
اینجا معلوم شد که حزب الله لبنان تا چه اندازه تهدیدات بایدن را جدی تلقی کرده و خطر را در بیخ گوش خود حس نموده است
آقا سید اگر شهادت خوبه و فضیلت است پس چرا شما سالهاست که از آن فراری هستی و در پناهگاه‌های سرس زندگی میکنی
اکنون در بهای بهشت باز شده شما نیز به خیل مردم مظلوم غزه و لبنان بپیوند ، مثل اینکه مرگ خوبه برای همسایه.
اگر جرات داری مثل حماس حمله بکن تا نتیجه آن را ببینی فقط بلدی رجز خوانی کنی و از مردم مایه بگذاری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
تو اگر مردی هر وقت مثل سید حسن که فرزندش سید
را هادی را که سالها قبل در راه خدا داد ورفتی در بیروت در ضاحیه جنوبی کنار مرز صهیونها زندگی کردی بعد بیا وقصاوت کن ا‌وکی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
. این که میگی شبیه خود کشی و دیوونه بازیه
مگه شهادت یعنی اینکه آدم خنگ بازی دربیاره تا بمیره. اونم حساب کتاب و سیاست خودش رو داره می‌کنه.
انصافا هم آدم سیاسی هست
البته اینکه اصلا اون شهادت حساب میشه رو نمیدونم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
اره واقعا

مثل ایران نیست وقتی یک عضو خانواده شهید شد حالا نه در جنگ هرجایی
دولت باید تا ابد به پدر و مادرش حقوق بده و تام اوان و انصارش با هر مدرک و توانایی‌ بشن اقا بالاسر مردم
رژیم بعث عراق رو با ایران و حزب الله مقایسه نکنید. فرماندهان بعث عراق هر کدوم چند میلیون دلار بعلاوه ویزای آمریکا گرفتند رفتند و عملا واگذار کردند. ما غیور هستیم و البته وضعیت ایران با اون زمان که دست خالی هم جنگید بسیار متفاوت است. کل تسلیحات عراق را غرب داده بود و عملا کنترلش هم دست خودشون بود. اما ما خودمان ساختیم دنبال جنگ نیستیم و دوری میکنیم. اما اگر لازم باشه تا آخرش هستیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
خیلی بیسوادی، چون تمام تسلیحات ارتش بعث عراق توسط شوروی تامین میشد و حتی یک فشنگ امریکابی یا اروپایی در ارتش آنها وجود نداشت
فقط این حرفش که گفت "آیا شما شنیده‌اید که یک اسرائیلی بگه من جانم را برای اسرائیل میدم؟"
همین این جمله باید خیلی ها رو از خواب بیدار کنه حتی سیاستمداران کشورهای غربی بخصوص آمریکا و اروپا علی‌الخصوص آلمان رو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
یک اسرائیلی حرف و شعار نمیده بلکه عمل میکند
حسن جان خطرناکه حسن
دوستان نترسید آمریکا واسرائیل عمرا وارد جنگ باایران بشن چون ته اش چیزی براشون نداره واز ببن هم نمی ره از اون جا که آمریکای بعد از جنگ این آمریکای فعلی نخواهد بود و ضعیف خواهد شد طوری که رقبای جلو می افتن غلط می کنه دست به این کار بزنه فقط حاکمان باید طرح هایی برای معیشت و اقتصاد و امنیت داشته باشند که ندارن
پاسخ ها
ناشناس
| Czechia |
۲۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
رامبو ی کی بودی تو و؟
خداوند حفط کند سید مقاومت را وجودش مایه افتخار برای مقاومت و میباشد ولعنت بر دشمنانش از انگلوساکسونها تا صهیونهای کثیفه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
فعلا سیده تماشا
کدوم سید مقاومت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
با این عقب نشینی سید، چطور روت میشه که هنوز از او تعریف و تمجید کنی؟
چند روزه نظرات مردم کشورهای عربی،ترکیه،شرق آسیا و حتی اروپا را در شبکه های اجتماعی در خصوص غزه و تحولات منطقه دنبال میکنم.قسم میخورم بی محتوا و بی هویت ترین نظرات مربوط به ایرانی هاست.بعد انتظار باران رحمت از پروردگار را هم داریم!اهل کوفه صدر اسلام اسمشان بد درفته.اونیکه میگه لبنان و غزه یمن چه.مردک غیرت تو مثل امثال علی کریمی هست که حتی به خواهر خودش هم رحم نکرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
اتفاقا واقعی ترین نظرات را ایرانیها مینویسند و در کشورهای دیگر اغلب عوامل مهاجر یا وابسته مشغول تبلغ برای حماس اند.
بشتابید به سوی بهشت،،،،،، آقازاده ها در آمریکا و ارووپا
پاسخ ها
منتقد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
اقای پناهیان و حسن عباسی جا نمانند.
اقای صدیقی که لیاقت شهادت هم دارند
مرحبا و آفرین ، اسلام پیروز است
شعار و شعار و شعار
آخرین جمله هیتلر: ما پیروز شدیم حیف که نابود شدیم.
یک کلام ختم کلام بدجوری. جازده آید.
سلام بر صلح مرگ بر جنگ
همینکه همه رو تو کف حرف زدنش گداشته چه داخلی چه خارجی یعنی سیاستمدار قدری هست،رژیم اسراییل و امریکا مثل سگ ازش میترسن بعد اینجا بعضی خود تحقیر نظرهای مسخره میدن...مهم اینه که جبهه خدا پیروز است....
سیاست یعنی این
ناامیدمون کردی سید! یک هفته منتظر دستور و اعلام جنگ بودم. فقط شعار بود. اگر الان وقت جنگیدن نیست پس کی؟
حسن نصرالله امروز عملا جای کنعانی را گرفت و بجای سخنگوی وزارت امور خارجه سخنرانی کزد و ایران را از مداخله در جنگ غزه و اسراییل مبرا دانست
مگه انتظار دیگه ای داشتید، یکبار بعد از جنگ سال ۲۰۰۶ گفت ، مت اگه میدونستم عکس العمل اسرائیل اینقدر شدید خواهد بود، هیچوقت حمله نمیکردم، تازه اونموقع ایران پول داشت گه سریع بیروت رو بسازه، الان که دیگه از اون هم خبری نیست
هواخواه توام جاناو میدانم که میدانی وهم نادیده میبینی وهم ننوشته میخوانی ملامت گو چه برگوید. میان عاشق ومعشوغ خصوص اسرارپنهانی
ملت ایران اشتباه نکنید همه عرب وشرق دستشون توی یی کاسه است توی این وسط یک عده ملتها ی بدبخت پر پر میشن
بعضی از دوستان قدرت آمریکا را فراتر از قدرت خداوند قادروتوانا می بینند. مگر داستان ابابیل در قران را نخوانده اید سپاه بزرگ ابرهه برای خراب کردن خانه خدا حرکت کرده بودند از طرف خداوند پرندگان ابابیل سپاه بزرگ ابرهه را درهم کوبیدند. ان شاء الله مجاهدین جبهه حق بر باطل پیروز خواهند شد.. شکست اسرائیل غاصب و امریکای جنایتکار حتمی است و رژیم کودک کش اسرائیل رفتنی است..
آشیخ حسن فهمیده کشورش در تیررس اسرائیل هست بنابراین دست به نافرمانی زده است او فهمیده که آمریکا هنوز ابر قدرت است.لذا هشدارها را جدی گرفته است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
برای همینه که آمریکا رو تهدید کرده و داره پشت سر هم موشک و خمپاره میزنه تو اسرائیل؟
درود بر سید حسن
افتخار بشریت و انسانیت
الان بهترین فرصت حمله حزب الله به اسراییل است همچین فرصتی دیگه به این راحتی پیش نمیاد.
حسن بسه دیگه...اینهمه کشته و شهید دادین...باز هم میخواین ادامه بدین؟؟!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
برای آزادی جون دادن افتخار هر آزاده ای هست
یکی به این نصرالله بگه؛ واقعاً فکر می‌کنی مردم ایران از فلسطین حمایت می‌کنند؟! اگر نه، پس چرا از عراق و یمن تشکر می‌کنی؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
از ایران هم تشکر کرد
اما اسم عراق و یمن رو آورد چون عملا موشک زدند به پایگاههای اسرائیل و آمریکا
با این جنایت جنگی و نسل کشی که اسرائیل در نوار غزه و با نزدیک به ۶ هزار زن و کودک بی گناه انجام داده تنها؛
الموت الاسرائیل
الموت الاسرائیل
الموت الاسرائیل
کامنت هایی که بوی دفاع از غاصب صهیونیستی را بدهد ضد بشری و ضد اخلاقی است و دفاع از حیوان صفتانی است که با ظاهر انسان، ظلم و بیداد و جنایت می کنند.
اگه ما تو هچل بیفتیم فکر می کنید فلسطین یه قدم به نفع ما بر میداره؟ قطعا نه. ثابت کردن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
ما تو هچل نمی افتیم
ملت بزرگوار ایران همیشه با افتخار زندگی کرده و با افتخار هم مرده
کنجکاوم بدونم اون 106 تا غیر قابل انتشار چی گفتن
کامنت ها و نظرات متبت و منفی در سایت اصولگرای تابناک از نظرات ملت ایران است
استاد جان آن نیروها مربو ط به ایران عزیز عراق یا يمن اسمش است از ایران اسم نکردید قربونت
لبنان هم به سرپرستی حسن نصرا... زودتر وارد جنگ بشه تکلیف معلوم میشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
وارد جنگ شده
مگه خبر نداری؟!
چراسیدخسن خودش لباس رزم نمیتونه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
سید وسط میدانه هرکسی با لباس خودش
سید محبوب دل مردمش هست برای همین در انتخابات لبنان بیشترین رای رو حزب اله آوردند.
الان هم بخاطر پستی و نامردی آمریکاییها که از پشت خنجر میزنند و مرد میدان نیستند جای سید رو مردم لو نمیدن
آمریکا حاج قاسم رو کشت
سید حسن رو هم اگر پیدا کنه خواهد کشت
در جنگ حلوا قسمت نمیکنند گلوله میدهند درود به چه دردی میخورد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
اون چیزی که به یک رزمنده قوت میده پشتیبانی است
و نه اسلحه
مجاهدی که بدونه داره کار درست رو انجام میده تا پای جای می ایسته
برعکس سرباز آمریکایی و اسرائیلی که حاضره خودکشی کنه اما در جنگ فرمایشی دولتش شرکت نکنه
آمار خودکشی ارتشیان آمریکا و اسرائیل بالاست
دیگه به مرحله ای رسیدم که کامنتها رو نمیخونم فقط وقتی میبینم یه کامت منفیهاش زیاده منفیه رو میدم و اگه مثبتش زیاده مثبت میدم همه میدونن که یه عده قلیلی فقط موجب مشکلات کشور هستن که امثالشون توی همین کامنتا رویت میشه فقط به منفیهاشون نگاهی بیاندازید کاملا تا ته اش رو خواهید خوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
بعضی ها مثل شما بی توجه به عواقب کارشون به دولتهایی رای دادند به ملت رو بیچاره کردند و تورم رو تشدید
بخون و بعد تایید بده بزرگوار
قبلاً شاید تردید داشتم الان دیگه یقین دارم اسراییل ازهم پاشیدنی ست و آمریکا در آینده چندان دوری محدود به مرزهای جغرافیایی خود خواهدشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
ان شاء الله
چرو سید خودش نمیره بجنگه.کجو قایم شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
چرا شما پشت کامنتها قایم شدید
هرکدومتون چندتا آی دی دارید؟
تابناک. یک سوم نظرات غیر قابل انتشار؟
رسالت خبرنگاریتون رو عشقه!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
چطور فهمیدی یک سوم
حتما از هر سه تا کامنتت فقط یکیش توش بی ادبی و فحاشی نبود
باسلام وادب خدمت عزیزان فقط خدا فقط خدایاعلی
ما از دولت خواستاریم تا به ملت فلسطین کمک کند
ما همه آماده نبردیم
خداوندحفظ کنداین سیدبزرگوار،افتخاربزرگی برای مسلمین جهان هست.
ترس دشمنان از این است که وقتی رهبر در جنگی دست گزاشته قطعا پیروز شده و وعده ای که داده صد درصد عملی و وعده جدید غزه و فلسطین آزاد می‌شود.منتظریم و اماده
طوفان محور مقاومت را با خود برد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
طوفان خشم ملتها همیشه ریشه ظالم رو کنده
مطمئنا اگر شاخ و برگ محور مقاومت هم بشکنه اما بازم ریشه هاش محکمه و ماندگار
داستان اسرائیل بزودی تمام خواهد شد و این پایان را فلسطینیان خواهند نوشت
با صحبتهای ایشون مشخص شد که چقدر مردم فلسطین تنها هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
چرا وارونه میگی
سید حسن که همش از حمایت فلسطینیها حرف زد
آخرش هم اسرائیلیها و آمریکایی ها رو تهدید کرد که اگر آتش بس نکنند حزب الله وارد فاز جدید حمله میشه
راستی دلار تو غزه چنده ؟!!!!!!!!!!!!!
تعجب آور اینکه برخلاف گذشته به فلوس الایرانیه جهت ادامه ی مبارزه با اسرائیل اشاره نکرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
ایران با افتخار همیشه اعلام کرده طرفدار مظلوم هست
چون ایرانی یک ملت بشر دوست هست و زیر بار زور نمی ره
قبلا هم کورش به همین منطقه حمله کرد و مردم اونجا رو از دست بخت النصر نجات داد
فقط جای شخصی مثل آهنگران خالی است هرچه زودتر باید باید ۶هنگرانی پیدا کرد تا شعر حماسی بخواند و عاشقان شهادت عاشقانه عازم عزه شوند
مرحبا،انشالله همیشه سالم باشید،کاش دو سه تا شیر مرد مثل شما تو جهان بود.خار چشم دشمنان اسلام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
تو این کامنتها بزدل بیشتر هست
کسانیکه حتی دلشون برای کودکان تکه تکه شده هم نمی سوزه
مردم عزیز ایکه اسراییل بد است شکی نیست
اما از جنگ با اسراییل کی سود میبره
فکر کنید
قطعا همینه
عربستان...
چرا
فکر کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
از نابودی اسرائیل اول مسلمونهای فلسطین سود می برند
بعد بشریت سود خواهد برد که آبروی انسانیت رو اسرائیل برده و ابلیس و رو سفید کرده
می خواید برید تو دعوا ؟
شیرینی می دید یا حلوا ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
توی جنگ با رژیم کودک کش اسرائیل
به مجاهدین شیرینی میدیم
و برای نابودی اسرائیل حلوا می پزیم
برای تو شیرینی بیاریم یا حلوات رو بار بزاریم
من فقط یک چیز میگم: حسن و تفکرات امثال حسن چرا نمیرید بجنگید؟؟؟ مگه خون شما از امام حسین رنگین تره؟ اگه واقعا حرف و عملتون یکی هست برید بجنگید و شهید بشید. امام شیعه رفته جنگیده، شما فقط حرف میزنید. میدونید چرا نمیرید بجنگید؟ چون حرفتون با عملتون یکی نیست. مرگ خوبه برای همسایه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
سید حسن و امثال سید حسن الان دارند لب مرز لبنان و داخل غزه میجنگند
چون آزادی از دست جنایتکار و خونخواری مثل اسرائیل ارزش مردن رو داره
آقا چهل ساله که آقایون دم از جنگ با اسرائیل میزنند الان که باید برن وبجنگن فقط میگن برید پس خودتون وفرزندانتون چی روحانیون خرم آباد یه روز شعار دادن وتمام حالا قرار است که قومیها اسراییل رو نابود کنند ما منتظریم که اخبار رشادتهای آقایون .فرزندان گرامیشان. را بشنویم با آرزوی موفقیت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
اسرائیل اونقدر کوچیک شده که خود فلسطینیها برای تمام کردن کار اسرائیل کافی هستند
ایران خودش رو برای نابودی آمریکا داره آماده میکنه
بهترین زمان برای روسیه است که انتقام ناو مسکوا را از امریکا تو جنگ غزه بگیره
خدا کنه همه دلشون با هم باشه نه که یک سری ازین شلوغیها برای خود کاخ درست کنند
به امید خدا و رهبر ..کار اسراییل تمام است....
خودتون وفرزندانتان روهم بیارین جنگ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
سید حسن خودش پدر شهید هست
لبنانی ها آماده باشند تا به فرماندهی سید حسن نصرالله و فرزندانش برای جهاد و شهادت عازم غزه شوند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
لبنانی ها موقع سخنرانی سید حسن چند بار به عربی شعار دادند
لبیک یا نصر الله
لبنانی ها کار خودشون رو بلدند و تا الان حدود 60 شهید دادند
آقای نصرالله هزاران سخنرانی آتشین فلسطین راآزاد نمی‌کند.چون دوصدگفته چونیم کردار نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
برای همین هست که سید حسن اول پایگاه های اسرائیل رو با موشک زد و بعد اومد صحبت کرد
تا ثابت کنه مرد عمله و نه سخنرانی
الان که رژیم صهیونیستی در گیجی وانفعال بسر می برد بهترین فرصت جهت نابودی آن است وحزب الله وایران نباید فقط نظاره‌گر باشند باید کار این رژیم جعلی را یکسره کرد
پاسخ ها
تفکرنقاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
این عبارت را به هیتلر نسبت میدهند:
برای شروع جنگ بین دوطرف، اراده یک طرف کافیست تا جنگ شروع شود. ولی برای برقراری صلح بین دو طرف اراده هر دو طرف نیاز است.
اگر فکر شروع جنگی را در سر می‌پروررانید، به نکته فوق توجه کنید!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
تا به ایران حمله نشده باشه ایران وارد جنگ نخواهد شد
این خط قرمز هست
اصلا ورود ایران در این برهه از زمان دلیل منطقی نداره
اسرائیل هم این رو میدونه و به پایگاه های ایران فعلا کاری نداره
هرچند میدونه ایران بزرگترین حامی این جمعیت های مقاومت هست
تو که می گفتی اسرائیل خانه عنکبوتی است همین امروز در سنخنانت ۷بار گفتی ما از حمله حماس نه اطلاعی داشتیم نه دخالتی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
این بی اطلاعی رو تاکید کرد تا بعضی نفهمها که میگفتند ایران به حماس گفته حمله کنه رو جواب داده باشه
دیدید که اسم برجام رو هم آورد و گفت به برجام هم ربطی نداره
شاهد مثالش رو خود حزب الله گفت که تا 7 اکتبر حماس به هیچ یک از اعضای جبهه مقاومت نگفته بود چه قصدی داری و مستقل تصمیم به حمله گرفت
افتاد؟!!
درسته که من زمان جنگ تحمیلی کمتر از۱۷ سال داشتم ‌ولی مختصری دیدم وزیاد شنیدم اون زمان هم بودن کسایی که مبگفتن ای بابا ول کنین جنگ کاره خوبی نیست بزارین عراق حمله کنه ما هم میرییم سازمان ملل شکایت میکنیم و سازمان ملل خودش میاد عراق رو از کشورمون بیرون می‌کنه
جنگ اقتصاد رو ازبین می‌بره وچون تازه انقلاب کردیم تو شرایط خاصی هستیم
ولی این آدم ها چه الآن وچه اون موقع خیلی زیاد نبودن ومن به این مدل آدم ها اسم ترسو رو میزارم
ولی هر موقع که هر کشوری به کشورمون بخواد تجاوز ویا خدا ناکرده حمله کنه فقط باید جوابشون رو باید با تمام قوا بدیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
چرند نگو هیچکس از این حرفها نمی زد کاملا معلوم است که اون سالها بدنیا نیامده بودی ببینی چظور کل ایران بسیج شده برای دفاع از وطن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
آزادی ارزش جون دادن رو داره
زنده بادسیدحسن ماهستیم
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
کجا هستی تو میدون امام حسین هی میگی که آرووم نمیگیگیریم ؟
پدر اسرائیل را در می‌آوریم. درود بر سید مقاومت مرگ بر اسرائیل و امریکا
نمیدونم چرا شهادت وقتی اینقد از زبان کسانی ارزشمند هست که سخنرانیاشون اکثرا باویدیوکنفرانس هست چرا ایقد محافط دارن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
همینها که ویدئو کنفرانسی مجبورند با مردم صحبت کنند توسط سرویسهای اطلاعاتی سیا و موصاد هر روزه تهدید به مرگ میشوند
مثل حاج قاسم یه لحظه غفلت کنند با موشک زده میشوند و خسارتش می مونه برای ملتشون
سلام دوستان امریکا تجهیزات داره ولی سربازهاشوندجرأت ندارن دوم اینکه عراق یمن فلستین سوریه ایران متحد بشیم بخدا اسراییل با خاک یکسان میکنیم امریکا نمیتونه دخالت کنه چون میدونه چه عواقبی درانتظارشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
در ترسو بودن سربازان امریکایی هیچ شکی نیست
به چیزی معتقد نیستند که پاش وایسن
دلم به حال مردم میسوزه بی جهت و بی گناه از دو طرف کشته میشن بنده ی خدا هستن مسلمون و یهودی چه فرق داره
اونی که ناشناس نظر میده و مثل همیشه خیلی سر و صدا راه می‌اندازد و جالبه که فکر می‌کنه چقدر درست میگه و نظر همه همینه !!!؟؟؟

اگر نمیدونه بدونه نحن انصار علی بن ابی طالب و اینکه ما ملت شهادتیم ما ملت امام حسینیم ، همواره پای مظلوم میایستیم و با تمام توانمون کمکشون میکنیم
و منتظر جنگ نهایی هستیم
و این جنگ بین حق و باطل است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
اینجا خیلیها سرباز اسرائیل هستند یا دوستارش
خیلی هم نیستند فقط شلوغش میکنند که بگن زیادند
بعضی حتی پیام هم نمیدن
فقط میبینی صد تا تایید میزنند
این تایید و عدم تاییدها فیک هست
اعتراض مردم جهان به اسرائیل که داریم از تلویزیونهای کشورهای مختلف دنیا میبینیم واقعی هست
درود بر حسن. نصرالله لبیک یا خامنه ای
ما ایرانی هستیم مرد هستیم نه نامرد باید پای وطنمان بایستیم مردم فلستین هم مظلوم هستند واسرائیلیها ظالم وما ایرانیان بایدمردانگی رادرحق فلستینها تمام کنیم البته باکشورهای آزادیخواه ومرد تنهایی هم واردجنگمان نکنند بلخره فلستین متعلق به همه مسلمانان جهان هست بلخره ماهستیم واحترام به عقیده مخالفان هموطنم هم میگذارم دم همه ایرانیان وطن دوست گرم باد
به خدای محمد به شیعه بودن خودم افتخار میکنم .اگرحماس دلش به هم کیشان خود سنی ها بود......پنج کشور سنی یکیشون عرضه ندارن اخه شرم کنید.به خدا چطور باید شیعیان جور شما رو بکشن خوب کمک سید مقاومت..کنید. این جنگ شما ها هست..نمیشه همش شیعه باشن..انصارالله شیعه.حزب الله شیعه.ایران شیعه..حشد الشعبی شیعه..بابا برید بمیرید. شیعیان کاملآ وارد جنگ شدن وبرادری خودشون روثابت کردن..خدا لعنت کنه بزدلان رو.....این جنگ هر چند دلخراش ....بود ولی نشون داد اسلام بدون شیعه ریالی نمیرزه.خدا حافظه یاران امام خامنه ای وسید حسن نصرالله وسید علی سیستانی وسید بدرالدین.‌.......لعنت بر بزدلان وامریکا و اسرائیل والمان وفرانسه وانگلیس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
عزیزم شیعیان اصل هستند اونی که می گی سونی اول باید اصل و بدلش مشخص بشه. بعضی جنس سانی را به اسم سونی تحویل مردم می دهند.
نرمش قهرمانانههههه یه جام زهرکم داشت
واقعا دست مریزاد به ملت عراق ویمن دست رزمندگانشان را میبوسم وخدا قوت می‌گویم
من میخوام دوطب بریم برای جنگ با اسرایل اسخدام دارین؟؟
اسرائیل گفته گروگان های مارو ازاد کنید اونوقت اتش بس رو قبول میکنیم.اگه حماس به فکر مردم غزه و فلسطینه میبایست گروگان هارو ازاد کنه و الا روز به روز ویرانی بیشتر وبیشتر میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
اسرائیل دنبال آزادی گروگان ها نیست
اتفاقا اونها رو بهونه کرده تا به حملاتش ادامه بده
و اسرائیل داره ساختمونهایی رو میزنه که اسرای خودش هم توش هستند
چرا اسرائیل اسرای فلسطینی رو آزاد نکرد که این جنگ اصلا بوجود نیاد
الان بیش از 100هزار فلسطینی در زندانهای اسرائیل هستند
سلام و درود بر سید مقاومت و درود بر رهبر خردمند ایران زمین
یعنی خاک بر سر اونایی که از اسرائیل صهیونیست کودک کش و آمریکای جنایتکار حمایت می‌کنند و از این ترسو های تو خالی میترسن
فقط گفت ما روحمون هم از حمله 7 اکتبر خبر نداشت به خدا ، تسلیت به مردم فلسطین، مقاومت کنید ، شهادت تون مبارک باد . خیلی تأثیر گذار بود . خسته نباشی دلاور، خدا قوت پهلوان.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
گفت از این ندونستن ناراحت نشدیم و از فرداش ما هم به کمک غزه رفتیم
دوستانی که به جنگ آمریکا و صدام اشاره کردن بهتر برن و درباره جنگ آمریکا و ویتنام و هم مطالعه کنند،مهم ترین داستان در پیروزی در یک جنگ مشروعیت بخشی به آن جنگ است.تمام جنگ های نامشروع در دنیا محکوم به شکست هستند.کاری که امروز حسن نصراللله کرد دقیقا در همین راستا بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
حتی به مشروعیت جنگ هم منفی میدید
شما دیگه از عقل تعطیل هستید
این رو که دیگه حتی اسرائیلیها هم قبول دارند شما چرا رد میکنی؟
لج کردیدا
تواین جنگ فقط اونایکه نظارگرن برنده واقعین
خیلی از سر ضعف صحبت کرد و در واقع هیچی نگفت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
همین آقایی که به نظر شما از سر ضعف حرف زد خواب رو از چشمای اسرائیلیها و دوستانش برده
حالا موندن چطور اثر این صحبتها رو خنثی کنن
نشونش همین کامنتها که چند نفر معدود دارند میذارند
از ادبیاتشون معلومه یکنفر چندتا پیام میذاره و تایید میزنه
نیم ساعتی هست دارم کامنت ها را میخونم خداوکیلی هیچ فیلم سینمایی انقد سرگرم کننده نیست خیلی باحالین خدایی
امروز معلوم شد که از سید مقاومت هم بخاری بلند نمیشه، پس آتش به اختیارهای داخلی به صف بایستند و به طرف غزه به راه بیفتند و به غزه بروند تا اسراییل را نابود کنند. ضمنا یادآوری میشود که در غزه، ساندیس توزیع نمیشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
گیرم که سیدحسن تا الان پایگاههای اسرائیل رو نزده باشه گیرم که موشک به شهرکهای نظامیان اسرائیل نزده باشه
گیرم که پهپاد اسرائیل رو هم نزده باشه
ناوهاشون رو هم تهدید نکرده باشه
لااقل سید کودک کشی اسرائیلیها رو رسوا و محکوم کرد
شما هم یه کلام بگو اسرائیل رو محکوم میکنی. اما مطمئنم جرات همین رو نداری
برای همین هم از اسرائیل و آمریکا دفاع میکنی
این اقا اصلا اعلام جپگ نکرده بعد 28 روز اومده سخنرانی کرده اونم با هشت برگردان قابلمه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
یعنی اونهمه موشکی که زده به اسرائیل رو هم ندیدی
هم تهدید کرد و هم عمل کرد
بسه دیگه ،هر کی بلند میشه دم از شهادت میزنه،حسن اگه اینقدر شهادت عالیه پس چرا خدتون با بچه هاتون نمیرین شهید بشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
سید حسن خودش جانباز همین حملات هست
سید حسن پدر شهید هست و بچه خودش رو در جنگ با اسرائیل از دست داده
از نظرات و منفی ها ومثبت ها معلومه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
معلومه اسرائیل چقدر دوست و ماله کش داره
اول سلام و درود بر شهیدان و آزادگان راه اسلام و ایران و آزادی و درود به شرف سید حسن نصرالله و رزمندگان حزب‌الله و همه گروه های مقاومت. کور شود هر بیغرتی که نمی‌تواند عزت و اقتدار ایران را ببیند.
پول .جان مال و دنیا دوستان وآسایش طلبهاو کلا همه آنهایی که به اسم روشنفکری و این مدل توجیهات بدنبال شانه خالی کردن و فرار هستند خیالشان راحت باشد و بروند دنبال مادیات و دنیا طلبی هایشان زیرا تا جوانان باغیرت و آزاده ایران زمین كه عقایدشان برگرفته از مولایمان حسین ابن علی ع است جان در بدن دارند هیچ قدرتی توان مقابله که هیچ حتی نمی‌توانند برای جنگیدن پای کثیفشان را در مرزها و سرزمینهای این دلاور مردان ایرانی بگذارند همان گونه که در عراق افغانستان سوریه لبنان یمن و .... دست و پا و گردنشان را خورد کردند در فلسطین و هرجایی که فکر پلیدی داشته و برای ایران و ایرانی و دین مان خوابی ببینند این جوانان باغیرت بیدارند و فرصت از خواب برخواستن هم به آنها نمیدهند انشاا...
عزت و قدرت برای دینداران و آزاده هاست
خداییش دیگه نامردی همه به اصطلاح ابرقدرتای دنیا مستقیما دارن با پول واسلحه و سرباز به اسراییل کمک میکنن ،الان موقع اختلاف بین مسلمانا نیست جدا از هر تفکری و ....باید بریم به کمک مردم غزه ،حتی اگه دولتهای مسلمان هرکدوم به نحوی دارن بهانه میارن و کاری نمیکنن خودشون حداقلش مرزها را باز کنن بگن هر کسی دوس داره بره ،بخدا با هزینه خودشون مردم میرن ،این جنگ صلیبی ،د ریغ که اینبار صلاح الدینی نداریم
ملت ایران اینقدر بدبخت شدند که دیگر به زندگی و پیشرفت کشوری که از همه جهت وامانده وجا مانده کشور بسازند ودر صلح و آرامش زندگی کنند .وکشور خودشان را به تعالی برسانند .شب چروزشون شده .لبنان .یمن . عراق و سوریه وکشتن وحون ریختن .بابا دست بردارید .بگذارید مردم زندگی سان بکنند .چه جان مردم میخواهید
آب پاکی ریخت رو دست همه از اول هم جرعت حمله نداشت معلوم بود اینها فقط به افراد غیر مسلح می توانند حمله کنند مثل پارسال فقط بدونید آخر عمرشونه تمام
کامنت ها را خوندم. توجه کردم بیشتر نوشته ها حاکی از اینه که از اسرائیل و آمریکا ترسیدن. هشت سال در جنگ عراق با هیچی جلو. کل دنیا وایسادم. . الان. هم که هنوز خبری نیست که ایران بخواد تو جنگ بیاد . چرا اینقدر ترس به خودتون دادید و از ایرانی بعیده. چرا از اسرائیل می‌ترسید. 75 ساله فلسطین جلوشون وایساده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
زمان جنگ ۸ ساله اونطور دست مون خالی نبود، تا قبل ۵۷ ارتش اول خاورمیانه بودیم، پیشرفته ترین هواپیماهای جنگنده آمریکایی رو داشتیم و نیروی دریایی قوی و تاثیر گذار، بعلاوه طی قراردادهایی موشک های آمریکایی تامین شد ، پس اینقدر نگین دست خالی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
بعضی خودشون ترسیدن بقیه رو هم میترسونند
بعضی ها هم سودشون در اینه که مردم رو از اربابشون بترسونند
مگر میشه یه ایرانی به بقیه ایرانیا بگه بترسید دعوت به ترس!! ایرانی از نسل رستم هست
زمان شاه ما یه دونه موشک هم توی ایران نداشتیم چرا دروغ میگید؟
هواپیماهای آمریکایی رو هم که بنی صدر به آمریکا برگردوند
لوازم یدکی هواپیماهای باقیمونده رو هم که نداشتیم
یک هفته بعد از جنگ غزه اسرائیل درخواست تسلیحات داد و آمریکا کلی موشک داد به اسرائیل
اگر کمک آمریکا نبود گنبد آهنی الان دیگه یک موشک هم نداشت
با زبان ساده و با فریاد می گوییم ما اهل جنگ. نیستیم ،ما را بخاطر منافع شخصی وگرهی خودتان به درد سر نیندازید.
چطور ایران هشت سال دفاع مقدس تنها جنگید این همه جونامون پرپر شدن اون زمان همون کسایی که ایران همایت می‌کنه کدوم گوری بودن چه انتظاراتی دارند والا بیاید بخاطر شما جنگ جهانی سوم شروع کنیم
لطفا مقامات مثبت و منفی ها را ببیند
طبق همین نظر سنجی ساده بیش از ۸۰ درصد مردم ایران مخالف دخالت ایران در جنگ بین. حماس و اسراییل هستند
لطفا از طرف مردم سخن نگویند
ما مردم ایران مخالف دخالت کشور در این جنگ هستیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
تو مردم ایران نیستی و اونها رو نمیشناسی
و الا 13آبان میومدی وسط خیابون و حداقل خودت رو نشون میدادی
ملت ایران ملت امام حسین(ع) هستند
همونهایی که در تشییع جنازه سردار مقاومت و فرمانده سپاه آزادسازی قدس میلیونی ریختند تو خیابون
همونهایی که در ماه رمضون میلیونی شبها رو احیا میگرند
نظر سنجی رو در صبحهای جمعه و دعای ندبه برای امام زمان(عج) باید ببینی
خوبه کدخدا رو به افوله با یه نهیب همه خزیدن تو سوراخ
خوب سید حسن هم صحبت کرد و انقدر سخنانش کوبنده بود که هفتصد تومن از قیمت دلار اومد پایین.خلاصه صحبتش حماس کار خوبی کرد حمله کرد اما ما وارد جنگ نمیشیم تمام
اهای مردم چه وارد جنگ برای کمک به مردم مطلوم بشیم چه نشیم بعد از غزه و فلسسطین کم کم بعدش نوبت ماست.پس بیایید خودمون رو گول نزنیم از این فرصت استفاده کنیم و این دشمن ملعون رو به زمین گرم بنشونیم.در جنگ نقل و شیرینی نمیدن ولی انشالله به یاری خدا پیروزه جنگیم.
لبک یا خامنه ای
پاسخ ها
تفکرنقاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
این عبارت را به هیتلر نسبت میدهند:
برای شروع جنگ بین دوطرف، اراده یک طرف کافیست تا جنگ شروع شود. ولی برای برقراری صلح بین دو طرف اراده هر دو طرف نیاز است.
اگر فکر شروع جنگی را در سر می‌پروررانید، به نکته فوق توجه کنید!
دوران هارت و پورت تمام شده
غزه قیچی شد
خدا لعنت کند باعث و بانی جنک را . مردم بی گناه را بخاطر منافع خودشان قربانی کردن .
من سخنرانی این رو گوش دادم،به جای تهدید اسراییل بیشتر خواهش و تمنا میکرد که اسراییل بهشون حمله نکنه
شغل و کار مفید این چیه ؟!!!!!!!!!!!!!!!!؟!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
هر ۳ ماه یکبار داد و بیداد بصورت ویدئویی
همین
ما ملت ایران چیزی برای از دست دادن نداریم.پس بزارید آمریکا و اسرائیل بمباران کنند از این بدبختی و فلاکت نجات پیدا کنیم .ما مردمان نرده سر پا هستیم بی هیچ امید وآینده برای خودمان و فرزاندامان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
شما درباره خودت صحبت كن اگر اميد نداري مشكل خودته و از بي عرضگي لا اقل اين حس را به فرزندات انتقال نده كه يكي بدتر از خودت بشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
بخش غالبی از ملت دید مثبتی به آینده این جامعه و تورم و گرانی و ... ندارن
دیگه باور محو اسراییل تقریبا غیر ممکن شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
حمله حماس نشون داد که محو اسرائیل قطعی است
وقتی یک جمعیت 20هزار نفری حماس تونسته اسرائیل رو به چالش بکشه مطمئنا اسرائیل نابود خواهد شد
کسیکه جراتت حضور حتی میان طرفداران ندارد حرف نزند بهتر است
اینجا نه به طرفداران اعتمادی هست نه به شهادت اعتقاد
از قایم شدنش معلومه دوس نداره بره بهشت
فقط دوس داره مردم رو هل بده توی بهشت
از ناوهای شما نمیترسیم ولی در عین حال درملاء عام ظاهر نمیشویم
کم مردم را به کشتن بدهید و خودتان تماشاچی باشید
کامنت ها را دقت کردید فیلتر شده و گزینشی است !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
کامنتهای مدافقین فلسطین رو چرا سانسور میکنید؟
فقط مدافعین اسرائیل باید کامنتشون زده بشه؟
در هر کشوری عده ای فرصت طلب دنبال پست . مقام .مال دنیا هستن .وهمین افراد باعث بدبختی و بیچاره گی ملت هستن .
متاسفانه فقط ملت عادی جان .مال .زندگی اش را بخاطر این افراد از دست می دهد .
دیگه فهمیده اگه یه دونه بزنه ۸۵۰ تا میخوره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
جمعیت مقاومت شعارش اینه که
برای آزادی جان هم میدهیم
جنین جمعیتی حتی اگر فرانسوی هم باشد پیروز هست
یک روز اسرائیل مثل هیتلر مجبور به خودکشی خواهد شد
غزه قیچی شده
راهی جز تسلیم شدن نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
غزه در دنیا پیروز شد
غزه تنها ملتی در دنیاست که در هم کشور و شهری مدافع داره
یه نگاه به تظاهرات دنیا در حمایت از فلسطین بکنی متوجه میشی
حکومت چقدر شیرین است .
حسن کم آورد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
اسرائیل کم آورد
سیدحسن حمله کن،فقط مواظب باش در تله کشورهای عربی گرفتار نشوی،مانندمردم غزه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
جبهه مقاومت ثابت کرده که به هیچ دولتی وابسته نیست
مستقل هست و دستش به زانوی خودشه
مثل حماس که بدون اینکه به بقیه جبهه مقاومت هم بشه وارد جنگ با اسرائیل شده
الان بین هرکشوری که دردنیا جنگ در بگیره ایران باید شرکت یادخالت کنه.؟به ما چه مربوطه .ما وظیفه داریم صلح ایجاد کنیم.مسئله فلسطین به دولتش با اسراییل و سازمان ملل برمیگرده.میانمار اونهمه نسل کشی شد ومسلمانها رو کشتن اونها آدم نبودن؟یا درکشورهای دیگه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
عزیز دل
چرا فرافکنی میکنی
اونی که تو کل دنیا دخالت میکنه شیطان خبیث آمریکاست
ایران توی ویتنام دخالت کرد یا هیروشیما؟
توی کوبا دخالت کرد یا آرژانتین؟
توی افریقای جنوبی دخالت کرد یا توی عراق و افغانستان؟
یه کم دقت کن
کجای دنیا هست که آمریکا لشکرکشی نکرده ؟
یا انقلاب مخملی انجام نداده؟
همین اوکراین حاصل انقلاب مخملی آمریکاست
سیدحسن گفت آمریکا پیام داده اگه تو جنگ دخالت کنید حزب الله و ایران رو نابود میکینم . یکی نیست بهد این عزیز بگه آمریکا قلدره و زور داره همه دنیا هم اینو میدونن و سر تعظیم جلوش خم میکنن . روسیه با اینهمه زرادخانه هسته ایی که داره جلوی آمریکا سرش پایینه . حالا ما که قراره با تهدید آمریکا ساکت بشیم چرا از اول بهش فحش میدیم ؟ چرا 40 ساله منافع مردم ایران رو فدای فحش دادن به آمریکا کردیم . چرا باید با نوشیدن جام زهر سرجامون بشینیم ؟ هزینه این جام سرکشیدنها رو کی میده ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
شما سوالت رو باید از یه نفر دیگه بپرسی عزیز! البته اگه جواب بدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
آمریکا زورگو و قلدر هست اما
آمریکا دیگه ابرقدرت نیست
هنوز نتونسته جواب یکی از موشکهایی که ایران به عین الاسد زد رو نتونسته بده
هواپیماش رو هم زدیم اما نتونست حرفی بزنه
هواپیمای پیشرفتش رو هم حک کردیم و نشوندیم بازم غلطی نکرد
تفنگدارای دریاییش رو هم گرفتیم که به التماس افتاد
امروز هم عراق و سوریه و یمن دارند پایگاههای آمریکا رو میزند و آمریکا خفه خون گرفته و از ترس باز شدن جبهه جدید عکس العملی نشون نمیده
از ناوهای هواپیمابر شما نمیترسیم ولی ۲۰ سال است قایم شده ایم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
فعلا از ترس سید حسن آمریکا ناوهاش رو عقب برد
چون میدونند سید حسن هم می تونه بزنتشون هم تو گفتارش صداقت داره و اهل بلوف زدن نیست
تا الان هر کاری که گفته کرده
تو جنگ 33 روزه و زدن ناوچه اسرائیل خودش رو ثابت کرده
حماس ررو گول زدیدوالان جرات تکون خوردن ندارید
حنایت دیگر رنگی ندارد
گُرخیده بود
شیخ حسن احساس خطر کرد و با ترس سخن گفت ، در حالی که اگر الان وقت حمایت از حماس است، حماس در آستانه نابودی کامل است و غزه کلا شخم می شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
کی ترسید که ما ندیدیم
این همه تهدید و اینهمه موشکی که داره به اسرائیل میزنه به نظرتون حکایت از ترس میکنه یا نشونه قدرت حزب الله هست؟؟
درود بر سید حسن و جبهه مقاومت
از ناوهای هواپیمابر شما نمیترسیم ولی از سایه خودمان چرا
از ناوهای جنگی شما نمیترسیم ولی در عین حال تا اطلاع ثانوی مخفی میشویم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
تحریف نکن
در عین حال برای ناوهای امریکا هم تسلیحات لازم رو قبلا آماده کردیم
سید قبلا هم زدن ناوچه اسرائیلی رو در کارنامش داره
نکنه یادتون رفته ؟!
شیخ حسن جام ز هر رو رفت بالا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
سید حسن گفت هنوز مونده تا قدرت ما رو بفهمید
یه کم دیگه ادامه بدید به خاک سیاه می نشونیمتون
امروز اگر اسرائیل محو نشه ۱۰۰۰ سال دیگه هم محو نمیشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
اسرائیل از 80 سال قبل خیلی قوی‌تر شده و از یک محدود کوچک به یک کشور داره تبدیل می شه.
دورتا دور اسرائیل باید دیوار بکشند
اگرنه روز به روز بزرگتر می‌شود.
تفکرنقاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
جنگ فلسطین و اسراییل یک جنگ قومیتی با سابقه‌ای بیش از 3000 سال است. ربطی به ایران و امریکا و اسلام و مسحیت ندارد.
بنی‌اسراییل(اجداد اسراییلی‌ها) با کنعانیان(اجداد فلسطینی‌ها) بیش از 3000 سال سابقه جنگ دارند. در برهه‌هایی از تاریخ کنعانیان در موضع برتر قرار گرفته‌اند و در برهه‌هایی بنی‌اسراییل. ولی نه بنی‌اسراییل از بین رفته‌اند و نه کنعانیان.

آیا دوست دارید جنگ بین این دو قوم 1000 سال دیگر هم ادامه داشته باشد؟
البته عده‌ای با کوبیدن بر طبل جنگ و سر دادن شعارهای فریبکارانه، به دنبال کسب ثروت و قدرت برای خود هستند.
سید حسن نصرالله بسیار دیالکتیکی با دیدی بلند مسایل را تحلیل کرد که باعث آرامش خاطر در باره روند مبارزه را نشان میدهد.
گره اصلی جنگ آنست که از روی اوکراین و جزیزه فرمز میگذرد که در هردوی آن ها اروپایی ها دست به دامن چینی ها و دست به یقه با روس ها گردیده اند.
در صورتیکه صورت مساله زمانی حل میشود که یک اژدر که ناو چهار جداره را در آب های نزدیک به غزه غرق کند میباشد که پایان سرکردگی استعمارگران اروپایی و فرزند «تاریخا نورس» خود ام.آمریکا میباشد. چاره سومی دیده نمیشود.
بلاک رک آمریکایی از هم اکنون در حال بلعیدن سرمایه داران محلی اروپا میباشد و سرمایه کاف هف اتریشی و ... را در حال بلعیدن است. مرز تعیین کننده آن ورشکستگی لوفت هانزا که به راین متال گره خورده است میباشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
به نظر بنده پرینتر سه بعدی ساخت کره از پرینتر دوبعدی با صندوق اضافه ویتنام بهتر است.
حالا شما هرچی می خوای بگو
بطور ضمنی به مردم لبنان هم این پیام رو داد که حالا قول دادن اگه ما حمله کردیم ما رو نزنن ایران رو بزنن
از ناوهای هواپیمابر شما نمیترسیم ولی از پراید ساخت برادران ایرانی چرا
بازی با واژگان دیپلماتیک!!!

حماس به امید پیشتبانی های بعدی خود را در تله مرگ انداخت و مردم غزه را سوزاند.

برنده آمریکایی و روس ها شدند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
همیشه حق و حقیقت پیروز هست
حتی اگر جمعیت کم امام حسینی(ع) باشی در مقابل لشکر عظیم و مسلح ابن زیاد
دوستان نسبتا محترمي كه دائم حرف از تمام شدن حماس و غزه و احتياط حزب ا... و سيد حسن و.. ميزنيد. فقط داريد عقده گشايي ميكنيد. يك گروه حماس كوچك اينقدر ناو و بمباران نمي خواد خوب ميزدند دو روزه از بين ميبردند. يك گروه حزب ا.... كوچك به راحتي اسرائيل را تهديد ميكنه و آمريكا را اين يعني به بازدارندگي رسيده . 2 ميلويون نفر را كردند تو يك منطقه كوچك و با محاصره و بدون امكان رسيدن هيچ سلاح ، بمب ميريزند سرشون و ميگن ما خيلي قدرتمنديم . معني قدرتمند بودن را هم فهميديم بزدلها.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
حماس قدرت خودش رو در مقاومتش نشون داد
از قدیم گفتن
«نیم وجب باش اما مرد باش»
شاید قد و قواره غزه به اندازه اسرائیل نباشه اما با تمام توان و یکصدا آزادی میخوان
آزادی از بزرگترین زندان روباز دنیا
خلاصه صحبت ایشون کلا یه جمله بود فلسطینیها خودشون حمله کردن ما نبودیم، به خدا به پیر به پیغمبر ما نبودیم خودشون تصمیم گرفتن و حمله کردن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
فلسطینیها این تصمیم رو گرفتند و پاش وایسادن و حزب اله و یمن و عراق و بقیه مقاومت هم از این تصمیم پشتیبانی میکنند.
سلام به همه
من کامل سخنرانی رو دیدم گفت ما وارد جنگ تمام عیار با اسرائیل نشدیم اما همه گزینه ها وجود دارد لطفا تیتر دروغ نزنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
اتفاقا خوب گوش ندادی
گفت بعضی توقع دارند لبنان وارد جنگ شود اما ما همین الان هم وارد جنگ تمام عیار با اسرائیل شدیم
برو یک بار دیگه صوت سخنرانی رو گوش بده
ما الان در جنگ اقتصادی هستیم این همه گرانی توی مملکت ما هستش جنگی دیگه نمیخواییم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
ما مشکل اقتصادی داریم اما انسانیت هم داریم
ببین کجا وایسادی
پشت سر مظلوم یا ظالم؟ با موضوع گیری ما هم میشکلات اقتصادیمون زیاد نمیشه مطمئن باش
مرگ براسراییل جنایتکارجنگی وضدبشروضدانسانیت وکودک کش وحشی وحامیان فاسدش مخصوصا امریکای وحشی وجنایتکارجنگی که دارای پروند بسیارسیاه درضدبشریت وضدانسانیت داردبه امیدنابودی هرچه زودتررژیم صهیونیستی وحشی وجنایتکاروخوانخواروآزادی کامل کشورفلسطین ومردم مقاوم وشجاع فلسیطن .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
اسرائیل بجز کودک کشی توان کار دیگه ای نداره
اگر جرآت داشت و مرد بود مردم رو بمباران نمی کرد
حتی لبنانیها برای حرفهای این فرد ارزشی قایل نیستند نمیدانم چرا برای ما ایرانیها این حرفها را پخش میکنند؟ به من چه مربوط که اون چی گفته یا چی میگه؟!...من تمام قد درگیر مشکلات اقتصادی و معیشتی هستم که ندانمکاریهای مسئولان و مثلا مدیران کشور برای ما به وجود آوردند.
پاسخ ها
تفکرنقاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
درود بر شما!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
درغگو اگر این طوره توی سایت ها چرا پرسه می زنی برو کار کن به مشکلاتت برس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
می خواد مثل شما کامنت پرونی کنی
اشکالی داره؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
اتفاقا حتی مسیحیان لبنان هم سید حسن رو قبول دارند
دلیلش رای بالای ایشون در انتخابات و کابینه دولت لبنان و مجلس هست
بی دلیل و منطق حرف نزن
من یک ایرانی هستم و فقط به منافع اقتصادی و رفاهی ملت ایران فکر میکنم.هیچ چیز دیگر غیر از این به من هیچ ارتباطی ندارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
تو به زندگی بز دلانه ات ادامه بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
قطعا از اون دارو دسته ای هستی که هی وطنم وطنم ایران میکنید ولی جنگ که بشه اول از همه مملکت و ول میکنید و فرار میکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
ایرانی خودخواه نیست
مطمئنی ایرانی هستید


ایرانی فداکار و ایثار گر هست
انسانیت داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
بنی آدم اعضای یک پیکرند که در آفرینش زیک گوهرند
چو عضوی به درد آورد روزگار دگر عضوها را نماند قرار
فردوسی بزرگ :
چو جنگ آوری با کسی در ستیز
که از وی گزیرت بود یا گریز !
اینجاست که باید گفت وقتی برای گفتن حرفی نداری چرا وقت مردم را میگیری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
تو گوش نمی کردی دعوت نامه که نفرستادن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
ناشناس 15:20 تا کی قراره حرفای غیر منطقی بزنید خب بنده خدا نشسته گوش کنه ببینه قراره چی بشنوه مگه خودتون تبلیغ نمی کردید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
طرف اگر نشسته بود و گوش داده بود و اگر یکم انصاف داشت میدید که صحبتها کامل بود
هم برای خانواده شهدا و مجروحان حرف داشت
هم برای رزمندگان
هم برای خانواده رزمندگان
هم برای اسرائیل و هم برای آمریکا
حرفی هم بود که نزده باشه
هم تسلیت گفت و هم تبریک
هم دشمن رو تهدید کرد
هم طرح دشمن رو بیان کرد که چی هست
و هم برنامه هایی که در مقابل دشمن خواهد داشت
ولله سفره شهادت از این اماده تر نداریم مرد میخواد بشینه سرش خصوصا تو که همسایه هم هستی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
بعضی ها بجز مسخره کردن کاری بلد نیستند
سلام سیدبزرگوارتشکرتشکربایستی ازخون شهداپاسداری نمودارتش صهیونیست نابودخواهدشدرزمندگان مقاومت وحزب الله بااقتتداربادشمن بحثی مبارزه خواهیم کردماهم پشتیبان شماهستیم باتشکرازملت عزیزایران سوریه ولبنان وعلسطین ویمن وعراق وامت حزب الله
سلام
به نظر من سید حسن باید تمام فلسطینی‌های ساکن در اردوگاه‌های لبنان رو به مناطق حاضر و آماده تخلیه شده شهرک های اسرائیلی در حواشی مرز لبنان منتقل کند تا حاشیه امنی برای لبنان ایجاد شود و فلسطینی ها هم به حقشان برسند و حساب اسراییل را هم برسند
اسرائیل دیروز و امروز چند بیمارستان دیگه رو هم هدف قرار داد و مردم پناهنده به بیمارستان و زخمی ها کشت
در اقدامی منبع برق خورشیدی بیمارستان را هم مستقیما تخریب نمود
اگر وجدان داری این کار اسرائیلیها رو تایید کن
یک سوال دارم چرا ناوهای آمریکا از فرار آنها در افغانستان جلوگیری نکرد و از طالبان شکست خوردند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
زیرا افغانستان دیگه بدردش نمی خورد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
چون برنامه تثبیت طالبان در افغانسان بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
چون همه ملتها دنبال آزادی هستند
آمریکا و بقیه استثمارگران محکوم به اخراج از کشورها هستند
سلام چون آمریکا بین وبدوبدتربدراانتخاب کردوازطرفی طالبان مهره سوخته آمریکایی بوددوباره خواستند موجودیت نیم بند خودراحفظکنندوآلان هم آمریکاهیچ غلطی نمی تواند بکند
کارت درسته سید حسن
کارت درسته سید حسن
درود و ما سلام ما به سید مقاومت
یدالله فوق ایدیهم
نابودی اسراییل نزدیک است
به خدا ایمان داشته باشید
لپ کلام؟به حضرت عباس ما اصلا خبر نداشتیم،ما دخالتی نداشتیم و نداریم....؟
ظاهرا همه حسنها خبرها رو صبح جمعه از تلوزیون میبینند
بیاییم بریم جنگ تا آقازادها ناراحت نشن راحت بخورن و بخوابن
در آخر الزمان جنگهایی توسط شیاطین به وجود می اید که هدف کشتن و قربانی کردن مسلمانان برای شیطان است بر حذر و آگاه باشید و دوری کنید از شرکت در این جنگها
عزیزان یک میلیاردو پانصد میلیون مسلمان باخدای بزرگ درمقابل ۱۵ میلیون کلیمی با امریکا ۷۰ ساله ۰۰۰۰۰۰
افسوس که هنوز نمیدانید که دهها سال است فاشیستها کمونیستها چه نقشه های شومی
در ایران و در خاورمیانه اجرا میکنند.
مرگ برمنافق
الله اکبر
اسلام پیروز است
خدایا شهادت ما را برسان
مرگ بر اسرائیل
از مسئولین محترم تصمیم گیر خواهشمندیم با حمایت از مظلومین منطقه از جمله غزه باعث مرگ اونا نشن آمریکا ابر قدرت بوده وخواهد بود هیچ قدرتی نمیتونه حریف اسرائیل با پشتوانه آمریکای قدرتمند هست بشه خودتون رو گول نزنید آمریکا ضعیف شده واسرائیل ۲۵ سال دیگه نیس همش الکیه اینا تا قیام قیامت هستن پس بهتره باهاشون را بیایم دشمنی تا کی بسه دیگه به خودتون بیاد مسئولین محترم یه خورده به داخل توجه کنید مردم وضعشون خرابه گرانی بیداد میکنه ما هیچ مشگلی با اسرائیل وآمریکا نداریم لطفا دشمن تراشی نکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید
آمریکا دیگر ابرقدرت نیست
مطمئيند سخنراني حسن نصرالله را گوش داده ايد!؟؟؟
اقتصاد آمریکا همین امروز هم داغون شده. فعلا با چین و روسیه درگیره
دولت آمریکا امروز با مردمش هم درگیره چون ثابت کرده دموکرات و مردم گرا نیست هرکاری دولتمردانش خواستند میکنند و کاری هم به افکار عمومی ندارند
اسرائیل هم یک ماهه گرفتار یه باریکه هست
در صورتیکه قبلا تو 6 روز کل ارتشهای عرب رو شکست داد. پس اسرائیل هم دیگه اون اسرائیل قبل نیست. البته اسرائیل قوی تر شده اما اما اما
امروز جبهه مقاومت و مردم آزادی خواه قویتر شدند
در اینکه داره نسل کشی و فاجعه انسانی رخ میده که شکی نیست، همه داریم میبینیم که بالای 10 هزار نفر انسان بیگناه ظرف چند روز کشته و آواره شدن ولی "بخدا موقع ای که ما با عراق تو جنگ بودیم" احدی دلش بحال ما نسوخت و کسی هم از ما و کشورمون دفاع نکرد، ما بودیم یه طرف و کل دنیا هم بود یه طرف دیگه ...
آزادی حق مسلم مردم فلسطین است
به زوردی اسرائیل نابود خواهد شد
آزادی حق مسلم مردم فلسطین است
به زوردی اسرائیل نابود خواهد شد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست