بازدید 2290

پایگاه‌های آمریکا بار دیگر هدف حمله قرار گرفتند

منابع خبری بامداد جمعه خبر دادند پایگاه آمریکا در عراق و سوریه هدف حمله پهپادی قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۲۰۲۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹ 03 November 2023

 
به گزارش تابناک، رسانه‌های بین‌المللی گزارش داده‌اند پایگاه آمریکا در عراق و سوریه هدف حمله پهپادی قرار گرفته است. 

خبرنگار المیادین ابتدا از حمله پهپادی گروه‌های مقاومت در عراق به پایگاه آمریکایی‌ها در اربیل خبر داد. اندکی بعد منابع خبری گزارش دادند  پایگاه نظامی آمریکا در شهر «الشدادی» سوریه توسط یک پهپاد انتحاری هدف قرار گرفت.

اندکی بعدتر خبرگزاری رویترز گزارش داد یک پهپاد پایگاه هوایی الحریر در نزدیکی فرودگاه اربیل که میزبان نیروهای آمریکایی در شمال عراق است را هدف قرار داد. 

این خبرگزاری مدعی‌شده سامانه‌های دفاعی این پهپاد را رهگیری کردند. 

مقاومت اسلامی عراق با صدور بیانیه‌ای مسئولیت حمله پهپادی به پایگاه هوایی الحریر را بر عهده گرفت. مقاومت اسلامی عراق تاکید کرد این حمله را در راستای یاری رساندن به مردم غزه و در پاسخ به جنایت‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی انجام داده است. 

گروه‌های مقاومت عراق که در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و بمباران مناطق مسکونی و کشتار غیرنظامیان فلسطینی برای مداخله مستقیم در تقابل با صهیونیست‌ها و در حمایت از مقاومت فلسطین به نبرد طوفان‌الاقصی پیوسته‌اند، طی چند روز اخیر بارها مواضع نیروهای آمریکایی در پایگاه الحریر در شمال عراق و پایگاه عین‌الاسد در غرب این کشور را هدف حملات پهپادی و راکتی قرار داده‌اند و علاوه بر آن، پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی را در سوریه نیز هدف قرار می‌دهد. پایگاه التنف در شرق سوریه و پایگاه آمریکایی در میدان گازی کونیکو در شمال شرق سوریه، از جمله مقرهایی است که طی این روزها از سوی مقاومت عراق هدف حمله پهپادی یا راکتی قرار گرفته است. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست