بازدید 2161
۴

ممنوعیت تظاهرات حمایت از فلسطین در پاریس

دولت فرانسه تظاهرات این شنبه در حمایت از مردم فلسطین و جنایات رژیم صهیونیستی را در پاریس ممنوع کرد.
کد خبر: ۱۲۰۱۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۶ 28 October 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، دولت فرانسه تظاهرات این شنبه در حمایت از مردم فلسطین و جنایات رژیم صهیونیستی در پاریس را ممنوع کرد.

فرمانداری پلیس شهر پاریس اعلام کرد این ممنوعیت نه به خاطر احتمال برهم خوردن نظم عمومی بلکه به خاطر حضور طرفداران حماس در بین تظاهرات کنندگان و یا سردادن شعار‌هایی در حمایت از حماس صورت گرفته است.

تظاهرات و راهپیمایی روز شنبه در پاریس قرار بود ساعت ۱۴ و سی دقیقه از میدان شَتله به سمت میدان جمهوری باشد که با ممانعت دولت و پلیس فرانسه مواجه شده است.

این در حالیست که شورای اداری قضایی فرانسه به عنوان بالاترین مرجع تصمیم گیری هفته پیش اعلام کرد ممنوعیت نظام‌مند دولت در برپایی تظاهرات حمایت از فلسطین خلاف قانون اساسی است و این ممنوعیت می‌تواند به صورت موردی با تصمیم فرمانداران و بخشداران باشد.

هفته پیش و پس از برداشت شدن ممنوعیت توسط شورای اداری و قضایی، ۱۵ هزار نفر در میدان جمهوری پاریس در حمایت از فلسطین و جنایات رژیم صهیونیستی تجمع کردند.

این در حالیست که؛ بنابر اعلام رسانه ها، دو وکیل از طرف برگزارکنندگان بار دیگر به شورای اداری قضایی فرانسه شکایت کرده و خواستار برداشته شدن ممنوعیت تظاهرات حمایت از فلسطین در این شنبه شده اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۴
بی خیال! که چی؟ نکنه ناراحتی!؟
ببخشید ولی تظاهرات در حمایت از حماس ممنوع است. وگرنه هر روز در حمایت از فلسطین تجمع و تظاهرات در فرانسه برقراره
آزادی نه بیان
آزادی بیان و دموکراسی دروغین
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار