بازدید 3324
۶

دبیرکل سازمان ملل حمله به بیمارستان غزه را محکوم کرد

سخنگوی سازمان ملل اعلام کرد: آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل حمله عصر سه شنبه به بیمارستان الاهلی غزه را محکوم می کند.
کد خبر: ۱۱۹۹۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۱ 18 October 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از نیویورک، استفان دوجاریک سخنگوی سازمان ملل سه شنبه شب به وقت محلی با ارسال بیانیه گوترش به خبرنگاران افزود که وی همچنین حمله به مدرسه آنروا در اوایل امروز در اردوگاه آوارگان المغازی در غزه را که حداقل شش کشته بر جای گذاشت، محکوم می کند.

به گفته دوجاریک، گوترش با تسلیت به خانواده قربانیان تاکید کرد: بیمارستان ها، مراکز درمانی، کارکنان پزشکی و اماکن سازمان ملل متحد تحت قوانین بین المللی محافظت می شوند.

دبیرکل سازمان ملل همچنین در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) گفت: از کشته شدن صدها غیرنظامی فلسطینی در حمله امروز به بیمارستانی در غزه ، وحشت زده است و آن را قویا محکوم می کنم.

وزارت بهداشت فلسطین سه شنبه شب به وقت محلی از بمباران بیمارستان «المعمدانی» در غزه و شهادت حدود ۵۰۰ نفر خبر داد. این وزارت‌خانه پیش از این هشدار داده بود که بیمارستان‌های غزه به سبب قطعی برق و اتمام سوخت عملا در آستانه تعطیلی و فروپاشی قرار دارند.

 در پی بمباران بیمارستان المعمدانی غزه، محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین سه روز عزای عمومی اعلام و دیدار برنامه ریزی شده خود با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا را در پی بمباران این بیمارستان لغو کرد.وزیر خارجه اردن نیز اعلام کرد: نشست چهار جانبه که قرار بود روز چهارشنبه در این کشور تشکیل شود، برگزار نخواهد شد.

 جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده در یازدهمین روز از جنگ میان نیروهای مقاومت فلسطین و رژیم اسرائیل برای حمایت از این رژیم، عازم سرزمین های اشغالی فلسطین شد اما در پی بمباران بیمارستان المعمدانی در غزه و لغو دیدار چهار جانبه در امان از سوی محمود عباس رئیس تشکیلات خودگران فلسطین، سفرش به اردن لغو شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۶
اسرائیل در جنایت هیچ حد و مرزی نمیشناسه.
یه عده هم اینروزا افتادن به محکوم کردن حماس فراموش کردن تاریخ 60 سال اخیر فلسطین سرتاسر جنایت اسرائیل بوده بر ضد مردم بی گناه فلسطین.
اما نبرد و عملیات حماس پارمترهای تعیین کننده و توازن قوا رو تغییر داد. دیگه جامعه بین الملل باید تشکیل کشور فلسطینی در مرزهای 1967 رو باید بپذیره
یه چایی بخور خستگیت دربره. بی خاصیت!
آقای گوترش لعنت ازلی و ابدی از اول تا آخرتان حامی کثیف جنایتکاران غربی
بزرگترین اقدام سازمان ملل همینه ؛ محکوم میکنیم.


خیلی تاثیرگذار بود.
لعنت بر رژیم کودک کش.....
این دلقک هم فقط محکوم می کند
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی