بازدید 2890
۲

واکنش سوریه به حمله به بیمارستان المعمدانی غزه

دولت سوریه در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی در غزه، اعلام کرد که انچه نیروهای جنایتکار صهیونیستی در حمله به این بیمارستان مرتکب شدند، یکی از فجیع ترین و خونین ترین نسل کشی علیه بشریت در دوران مدرن است.
کد خبر: ۱۱۹۹۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۴ 18 October 2023

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه؛ سانا، در این بیانیه آمده است: دولت دمشق نسل کشی صدها نفر از مردم بیگناه غزه را اقدامی وحشیانه می داند که بیانگر میزان کینه توزی رژیم صهیونیستی که با ارتکاب جنایات خود به اوج تجاوز و کشتار رسیده است.
در ادامه این بیانیه آمده است: این جنایت شنیع تنها ما را به یاد جنایات این رژیم می اندازد که بر پایه کشتار دسته جمعی تاسیس و پایه گذاری شده است و تصویری آشکار از ادامه رویکرد گروهک‌های به وجود آورنده رژیم جنایتکار صهیونیستی است.
دولت دمشق اعلام کرد که سوریه کشورهای غربی به ویژه ایالات متحده آمریکا را مسؤول این کشتار و کشتارهای دیگر می داند، چون شریک رژیم صهیونیستی در تمامی عملیات کشتار سازمان یافته علیه مردم فلسطین است.

مردم کشورهای مختلف اسلامی و عربی در واکنش به جنایت اسراییل که آن را نمونه ای از وحشیگری قرن ۲۱ خواندند، در خیابان ها حضور یافته و علیه اسراییل شعار سردادند و خشم خویش را با به آتش کشیدن پرچم رژیم صهیونیستی و تصویر نتانیاهو به نمایش گذاشتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
حمله روسیه به بیمارستان حلب یادته
لین اسد ترسو اگر یک بار پاسخ تجاوزات اسراییل به سوریه را می داد شاید صهیونیست ها اینفدر جنایات را گسترش نمی دادند . اسد مانعی جدی برای سرنگونی اسراییل است.
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی