بازدید 4223
۸

مخالفت شورای رقابت با افزایش مجدد قیمت خودرو

شورای رقابت امروز در جلسه ۶۱۱ با افزایش مجدد قیمت خودرو مخالفت کرد. همچنین در این جلسه قیمت ۸ محصول فاقد قیمت ایران خودرو که از سوی وزارت صمت اعلام شده بود تعیین شد.
کد خبر: ۱۱۹۹۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۵ 17 October 2023

به گزارش «تابناک« به نقل از مهر، سپهر دادجوی توکلی اظهار کرد: شورای رقابت امروز در جلسه ۶۱۱ با افزایش مجدد قیمت خودروها مخالفت کرد.

مدیر روابط عمومی مرکز ملی رقابت افزود: تنها قیمت ۸ محصول فاقد قیمت ایران خودرو که از سوی وزارت صمت اعلام شده بود را تعیین کرد که امشب یا فردا صبح قیمت‌ها به صورت دقیقاً اعلام می‌شوند.

وی در مورد گمانه زنی‌ها در مورد حذف شورای رقابت از قیمت گذاری خودرو هم تصریح کرد: برخی از رسانه‌ها از کم اطلاعی این موضوع را بازنشر کرده بودند؛ شورای رقابت دارای کارگروه‌های زیادی است که تصمیمات و پیشنهادات زیادی در این کارگروه‌ها مطرح می‌شود ولی فقط با طرح موضوع در صحن شورا و رأی اکثریت اعضا، تصمیمات لازم الاجرا می‌شود.

توکلی تاکید کرد: اصلاً تاکنون در شورای رقابت موضوع حذف شورا از قیمت گذاری مطرح نشده و فقط در یکی از کارگروه‌های فرعی شورای رقابت مطرح شد که آن هم در قالب صورت جلسه بود نه مصوبه.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۸
افزایش خودرو باید هر سه ماه یکبار نه شبیه تخم مرغ و گوشت هر هفته گران کنن ،
شورای رقابت یک مکان اضافی برای هدر رفتن بودجه ملت و دولت حذف کنید این شورای بی خاصیت را بگذارید مونتاژکاران با هم رقابت کنند شاید شاید شایدامیدی شد برای مردم
مهم نیست
عرضه نمی کنند بعد دولت برای جلوگیری از تنش در بازار افزایش می ده
مثل لاستیک
ینی پژوپارس سال که قیمت قبلیش۲۶۰ بوده الان ۲۹۴ ازمون گرفتن مابه تفاوت رو بهمون پس میدن؟
چه عجب
باید شورا دستور به ارزانتر شدن از اینی که هست بدهد ؟
این مصوبه به ضرر مردم است و شورا با خودرو ساز ها همراهی در گران کردن قیمت داشته است تغییرات در خودرو اسمش خود جدید نیست که بواسطه آن هر خودرو حداقل 100 میلیون گران شود.
این ظلمی آشکار به مصرف کننده است در این شرایط انحصاری و تحمیلی از سوی خودروسازان رانخوار
ای کاش شورای رقابت حذف میشد که اینقدر دلمون به خاطر افزایش قیمت آتیش نمیگرفت لااقل میگفتیم هیئت ناظری نداریم که اینطور قیمت ها در عرض یکسال دوبار افزایش پیدا کرده... ما که دیگه نمیتونیم خودروی انتخاب شده را بعداز ۸ماه انتظار بخریم
اگه میتونید نخرید که اعتراضمون به گوش مسئولین برسه تاثیرگذار بشه
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی