بازدید 2370
۲

سردار رادان: پلیس در برابر گردنکشان مقتدر است

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی گفت: پلیس در برابر گردنکشان ‌و مخلان نظم و امنیت قاطع و در برابر مردم فروتن و خدمتگزار است.
کد خبر: ۱۱۹۷۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۳ 07 October 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، احمدرضا رادان روز شنبه در سومین روز از تقویم هفته نیروی انتظامی و در رژه مشترک نیروهای انتظامی اظهار داشت: نتیجه مجاهدت، تلاش و سختکوشی فرزندان انتظامی، امنیت و رضایت برای مردم شریف کشور شده است و نتیجه اقدامات انتظامی در طول شبانه روز و در همه ماموریت‌ها، آسایش و آرامشی است که به مردم هدیه شده است. ‌

فرمانده کل انتظامی اظهار داشت: باید شاکر باشیم در نظامی لباس مقدس پلیس را بر تن کردیم که رضایت خدا در همه ابعاد آن متبلور است.

سردار رادان تاکید کرد: پلیس جمهوری اسلامی ایران می‌تواند ادعا کند که به پلیس هوشمند در تراز جمهوری اسلامی تبدیل شده است. پلیسی که می‌داند در کجا قاطع و مقتدر و در کجا رئوف باشد. پلیسی که در برابر مردم خاضع و در برابر گردنکشان قاطع و در برابر ناقضان امنیت مردم مقتدر است.

وی ادامه داد: امسال به معنای واقعی باید برای شهروند قانون‌مدار و پلیس خدمتگذار در مسیر هوشمندی را ادامه دهیم تا پلیسی در تراز انقلاب اسلامی داشته باشیم. ‌

فرمانده کل انتظامی تشریح کرد: شهروندان قانونمدار کسانی هستند که در قالب قانون، تکالیف شهروندی خود را انجام می‌دهند و پلیس خدمتگزار حقوق شهروندی را تامین و تقدیم می‌کند.

به گفته سردار رادان، امروز بخشی از ناامنی ناشی از عدم التزام به قوانین است و باید همه از مردم تا پلیس با رعایت قوانین، ریشه ناامنی را از بن خشک کرد.

وی تاکید کرد: پلیس در همه صحنه‌ها از امنیت عمومی در داخل و ارکان امنیت ملی حاضر به خدمت است.

هفته انتظامی امسال با شعار «شهروند قانونمدار؛ پلیس خدمتگزار» از روز پنجشنبه ۱۳ مهر با تجدید میثال با آرمان‌هان انقلاب و گل افشانی مزار شهدا آغاز شد و در مراسم امروز از خانواده شهدای انتظامی شهید «علی محمدی» و شهید «شوشتری» توسط فرماندهی کل انتظامی تجلیل شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۲
منظور از گردنکشان همون مردم منتقند دیگه؟
این لاتهایی که آشکارا عرض اندام می کنند را ندیده است این سردار؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
وب گردی