بازدید 4110
۱

عامل جنایت خونین شهرستان قدس دستگیر شد

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان قدس از دستگیری عامل جنایت خونین مرداد ماه سال جاری خبر داد و گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات فنی در یک اقدام غافلگیرانه قبل از خروج غیرقانونی از کشور شودد متهم را دستگیر و به شهرستان قدس منتقل کردند.
کد خبر: ۱۱۹۶۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۸ 01 October 2023


به‌ گزارش تابناک به نقل از تسنیم، سرهنگ غلامعلی نعمتی با اشاره به دستگیری عامل ناامنی در این شهرستان اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره درگیری در مردادماه سال جاری و جراحت شدید یکی از شهروندان، بلافاصله مأموران کلانتری در محل حاضر شده و ضمن انتقال مصدوم به بیمارستان 4 نفر از طرفین درگیری را دستگیر کردند.

وی افزود: با توجه به اینکه مصدوم حادثه بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرده، متهمان جهت بررسی دقیق علت فوت در اختیار کارشناسان پلیس آگاهی قرار گرفته و در بازجویی اعلام کردند که فردی به هویت معلوم با مقتول درگیر و پس از وارد کردن چندین ضربه با قمه به مقتول از محل متواری و عنوان داشتند که نقشی درقتل نداشته‌اند.

جانشین انتظامی شهرستان قدس تصریح کرد: با مشخص شدن هویت قاتل تیم‌هایی متشکل از مأموران کلانتری و  پلیس آگاهی با اخذ دستور قضائی به مخفیگاه قاتل مراجعه کردند که مشخص شد وی دقایقی پس از درگیری از شهرستان قدس متواری و به نقطه نامعلومی در غرب کشور گریخته است.

سرهنگ نعمتی بیان داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات فنی پس از حدود دو ماه تلاش بی‌وقفه موقعیت قاتل را در یکی از استان‌های مرزی شناسایی و روز گذشته در یک اقدام غافلگیرانه قبل از اینکه وی موفق به تغییر موقعیت خود و خروج غیرقانونی از کشور شود، وی را دستگیر و به شهرستان قدس منتقل کردند.

 

جانشین انتظامی شهرستان قدس با اشاره به اعتراف صریح متهم دستگیر شده مبنی بر درگیری و وارد کردن جراحات شدید به مقتول و در نتیجه قتل وی خاطرنشان کرد: پس از تشکیل پرونده  قاتل فراری جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شده و روانه زندان شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
چه فایده
چند روز بعد آزاد میشه
اگه راست میگید، سریعا اعدامش کنید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم