بازدید 3548
۳

ترامپ ادای گیجی بایدن را درآورد!

رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا که در مراسم جمهوری‌خواهان کالیفرنیا حاضر شده بود، ادای بایدن را درآورد که بعد از اکثر سخنرانی‌هایش گیج و سردرگم می‌شود و راه خروج از صحنه را نمی‌داند!
کد خبر: ۱۱۹۵۷۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳ 30 September 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا جمعه در مراسمی با حضور جمهوری‌خواهان که در کالیفرنیا برگزار شد، به قانونگذاران و رهبران دموکرات این ایالت تاخت و گفت که این امکان وجود دارد که این ایالت «دوباره فوق‌العاده» شود.

او قول داد که اگر دوباره در ۲۰۲۴ راهی کاخ سفید شد، کالیفرنیا را از «کمونیسم و مارکسیسم» دور نگه دارد.

ترامپ در ادامه از یک سری قانونگذاران و رهبران دموکرات کالیفرنیا انتقاد کرده و گفت که «ثروتمندان بورلی هیلز بو می‌دهند و علت آن قوانین سخت مدیریت آب است که نمی‌گذارد آنها به حد کافی دوش بگیرند!»

این رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا که بار دیگر مناظره حزبش را نادیده گرفته، مدعی شد که جو بایدن، رئیس‌جمهوری کنونی آمریکا نامزد دموکرات‌ها برای ۲۰۲۴ نخواهد بود. این در حالیست که بایدن نامزدی خود را اعلام کرده و در میان دموکرات‌ها هم پیشتاز است.  

ترامپ با اشاره به گیجی بایدن بعد از سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک گفت: «منظور من این است که این آدم حتی نمی‌تواند راه خروج از صحنه را پیدا کند.»

بایدن بعد از صحبت‌هایش در سازمان ملل، به نظر می‌رسید که نمی‌داند از کجا باید خارج شود. چنین اتفاقی قبلا هم بارها رخ داده است.

ترامپ با درآوردن ادای حرف‌ زدن بایدن گفت:‌ «خب اینجا سکوی سخنرانی است. من قبلا این سکوی مسخره را هرگز ندیده‌ام، هرگز ندیده‌ام. خب اگر به سمت چپ بروم، پله است. اگر سمت را بروم، پله است.» ترامپ در ادامه به حضار پشت می‌کند و برمی‌گردد و با گیجی می‌گوید: «من کجام؟ من کدام گوری هستم؟!»

رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا افزود: «او افتضاح است. من نسبت به او سخت‌گیرتر از قبل شده‌ام. به خاطر احترام به این جایگاه، باید بگویم که من هرگز اینطور نبوده‌ام. او فاسدترین و بی‌کفایت‌ترین رئیس‌جمهوری است که ما تا به حال داشته‌ایم.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
مگه ترامپ زندان نیست و ممنوع التصویر نیست؟
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
مرگ برترامپ دجال
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی