بازدید 2429
۱

رئیسی عازم نیویورک شد

رئیس جمهوری اسلامی ایران به منظور شرکت در هفتاد و هشتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد، دقایقی قبل با بدرقه رسمی معاون اول و معاون ارتباطات بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری عازم نیویورک شد.
کد خبر: ۱۱۹۳۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۷ 18 September 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، سید ابراهیم رئیسی بامداد امروز دوشنبه، به منظور شرکت و سخنرانی در هفتاد و هشتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد، با بدرقه رسمی محمد مخبر معاون اول و حجت‌الاسلام قمی معاون ارتباطات بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری در صدر هیئت عالی رتبه سیاسی عازم مقر اصلی سازمان ملل در نیویورک شد.

رئیس جمهور در این سفر، ضمن شرکت و سخنرانی در هفتاد و هشتمین نشست مجمع عمومی، دیدار‌هایی نیز با برخی از سران کشور‌های شرکت کننده در این نشست خواهد داشت.

رئیسی همچنین در نشست‌هایی با گروه‌ها و افراد مرجع سیاسی، اجتماعی، مذهبی و رسانه‌ای در آمریکا به تشریح مواضع کشورمان و نیز پاسخ به سوالات آنان خواهد پرداخت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
آقای رئیسی بهتر بود به جای نیویورک گردی وضعیت لاستیک دولتی را سامان میداد . میروند آمریکا و بعد هم میگویند مرگ بر امریکا
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری