بازدید 7051
۴

بمب پرسپولیس؛ مهاجم ۳۵ساله لاتزیو،سیتی و اینتر

کد خبر: ۱۱۹۲۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۲:۱۰ 10 September 2023

در آستانه دیدار حساس پرسپولیس مقابل النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا مسئولان این باشگاه به دنبال جذب مهاجم هستند تا کمبود مهاجم خود را برطرف کنند.

پس از اعلام نام‌های زیاد برای پیوستن به پرسپولیس و گمانه‌زنی‌هایی که در این شرایط به وجود آمده بود حالا صحبت از پیوستن کایسدو بازیکن پیشین اینترمیلان ایتالیا و منچستر سیتی انگلیس به گوش می‌رسد و به نظر می‌رسد که این انتقال تا حد زیادی امکان‌پذیر خواهد بود. 

بمب پرسپولیس؛ مهاجم ۳۵ساله لاتزیو،سیتی و اینتر

باشگاه پرسپولیس حدوداً مبلغ 600 هزار دلار برای جذب مهاجم خارجی در نظر گرفته و در صورتی که کایسدو با این مبلغ به پرسپولیس بپیوندد 25 درصد این مبلغ را هم به عنوان آپشن در قرارداد او لحاظ خواهند کرد تا از نظر مالی به خواسته‌های این بازیکن نزدیک شوند. 

اختلاف مالی پرسپولیس با کایسدو زیاد نیست و همین موضوع مسئولان این باشگاه را امیدوار کرده تا بتوانند او را به خدمت بگیرند چرا که هم رزومه خوبی دارد و هم اینکه یحیی گل‌محمدی خواهان جذب او شده است. در صورتی که اتفاق خاصی رخ ندهد این بازیکن به احتمال فراوان پرسپولیسی خواهد شد مگر اینکه در لحظه آخر تصمیم کایسدو عوض شود.

نگاهی به جدول شلوغ نقل‌وانتقالات این بازیکن نشان می‌دهد در سه تیم اخیرش آمار گلزنی نسبتا خوبی داشته است.

او در لاتزیو ، اسپانیول، لوکوموتیو، بازل، لوانته و منچسترسیتی، مالاگا و اینترمیلان بازی کرده و مهاجم سرشناسی در مارکت بین المللی محسوب می‌شود. 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
دو روز دیگه همین که با دلالی آقایون اومده ایران میره شکایت میکنه و مردم بدبخت باید پول جریمه چندصد هزار دلاری رو از جیبشون بدن
این پول از جیب مردم میره
من که راضی نیستم
اگه مهاجم خوبی در مارکت بین المللی هستش پس چرا فقط ۶۰۰ هزار دلار؟
اين كه 22 سالشه و رفته چلسي . اشتباهي رخ داده تابي جون
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # قیام 15 خرداد