بازدید 6755
۸
تخلف آنها محرز شده است

خطیر: همه بازی‌های سپاهان باید ۳برصفر شود

کد خبر: ۱۱۹۱۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۶ 05 September 2023

علی خطیر در تلویزیون به باشگاه سپاهان حمله کرد.

خطیر: همه بازی‌های سپاهان باید ۳برصفر شود

به گزارش تابناک ورزشی؛ سرپرست باشگاه استقلال در برنامه زنده تلویزیونی شبکه سه گفت: استقلال و پرسپولیس همه فعالیت‌شان رو است و اوضاع مالی ما رصد می‌شود؛ یک ریال بودجه دولتی نمی‌گیریم.

 از طرفی آن باشگاه صنعتی که خصولتی است مشمول هیچکدام از قوانین دست و پا گیر دولتی نمی‌شود و به شیر دولت هم وصل است. تا دلتان بخواهد هم از دولت و بیت‌المال بودجه ۷۰۰ میلیاردی می‌گیرند و به هیچکس هم پاسخگو نیستند.

ادعای خطیر درمورد سوءمدیریت مالی مدیران سابق استقلال هم امشب مطرح شد. سرپرست باشگاه استقلال گفت: با این وام‌هایی که گرفته شده امکان دارد طی ۲-۳ سال آینده مرغوبکار را از دست بدهیم که تمام ذهن ما آنجاست.

گزارش مالی خطیر از وضعیت بد اقتصادی باشگاه استقلال حاکی از بدهی انباشته باورنکردنی آبی هاست؛ درآمد ۶۰ میلیارد تومان؛ بدهی انباشه: ۷۸۱ میلیارد تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۴/۳۱

علی خطیر در ادامه این برنامه گفت: شنیده بودم که آقای آمانوف حاضر بوده است تنها حقوق فصل اول خودش را بگیرد و شکایت نکند اما کسی توجه نکرده است.

 متوجه شدیم که ایمیل های این بازیکن توسط شخصی پاک شده است. ما در کارگروه مصادیق مجرمانه فضای مجازی شکایتی ثبت کرده ایم . اگر شخصی عامدانه این بی وجدانی را علیه استقلال انجام داده است،لایق بدترین نوع مجازات است.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال می‌گوید: آزار دهنده است بازیکنی که با 200 هزار دلار ترانسفر شد را، با 800 هزار دلار برگردانیم: به دنبال جذب امیرحسین حسین زاده بودیم اما شارلوا از ما 800 هزار دلار خواست و حتی یک ریال هم پایین تر نیامد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۸
سلام
خوب اگر تخلف کرده رسیدگی می شود دیگه رسانه های سرخ ابی وتراکتور وامانده وخبر ورزشی وتابناک وطرفداری این همه غوغا وجنجال برای چیست در خارج هم همین طور است.معلوم می شود تخلفی نداشته که جارو جنجال چاشنی انست
هیچ کس یا نهادی سپاهان را زیر سوال نخواهد برد وتحقیق و تفحصی هم در کار نخواهد بود
آقای خطیر شما نتونستید در این فصل برای استقلال یک بازیکن خوب جذب کنید . الان چرا فرار رو به جلو میکنید؟؟؟؟؟
در کل آقای خطیر تو هم به درد استقلال نمی خوری . قبلا هم با حاشیه از استقلال رفتی و الان هم اومدی و حاشیه درست می کنی و هیچ کار نمی کنی. فقط حقوق مفت میگیری و حرف بدون عمل میزنی و چند وقت دیگه میری پی کار خودت. البته این جای تعجب نیست تو هم یک مهره ای هستی در این صفحه که نقش منفی خودت را باید بازی کنی.
مصاحبه کامل ایشان را دیدم بنظر مدیر سالمی است
انچه مشخص است در چند وقت اخیر مسئولین استقلال با روش حمله به تیم سپاهان نوعی فرار به جلو را در پیش گرفته اند این درحالیست که باید پاسخگو باشند که باشگاهی که درامد 60 میلیاردی داشته چرا بدهی 781 میلیاردی به وجود اورده مگر می شود بدون تصمیم گیریمدیران این همه بدهی ایجاد کرد د راین کشور چه کسی نمی داند که دو تیم پرسپولیس و استقلال پشتشان به دامد نفتی و مالیاتی کل کشور گرم است و از اینکه یک تیم شهرستانی با برنامه ریزی و مدیریت خوب منابع و مصارف حتی یک پروند محکومیت مالی ندارد و توانسته در عرصه رقابت با این دو تیم محبوب فدارسیون فوتبال کمیته انضباطی و کمیته داوران و داوران و صدا و سیما و میثاقیها و سایت های خبری انها یک تنه مقابله کند و نتایج خوبی بگیرد موفق باشد. فدارسیون باید تصویب کند که هر تیمی که بتوانند بین دامدهای باشگاهی و هزینه ای خود هماهنگی ایجاد کنند برای ان تیم سقف وجود ندارد ولیهر تیمی که سند محکومیت در پرداخت ها یا ناترازی بودجه ای داشته باشد کسر امتیاز شود

درآمد ۶۰ میلیارد تومان؛ بدهی انباشه: ۷۸۱ میلیارد تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
اگر ازدولت نمیکیری. از کجا می آورید که حرف مفت میزنی
یک ریال از دولت و بیت المال و مالیات کارمند و کارگر نمیگیری؟ پس پول این جریمه ها که بخاطر دلالی خودتون هست رو کی میده؟ دستگاه چاپ پول داری؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
آخرین اخبار
وب گردی