بازدید 32269

کیهان خواستار بازداشت و محاکمه استاد اخراجی شد

در روزهای گذشته سخنگوی وزارت علوم اعلام کرد: هیئت جذب دانشگاه وی را فاقد صلاحیت علمی یا عمومی دانسته و قرارداد وی را تمدید نکرده است. همچنین طی نامه‌ای به مرکز جذب اعضای هیئت علمی جذب وزارت علوم ارجاع شده و در هیئت مرکزی جذب هم به ‌اتفاق آرا این حکم تأیید شده است.
کد خبر: ۱۱۹۰۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳ 02 September 2023

به گزارش «تابناک»، روزنامه کیهان نوشت: اخیرا رئیس‌ دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه شریف اعلام کرده که با اخراج شریفی زارچی مخالف است. این اظهارنظر غیرحرفه‌ای و تأمل برانگیز در حالی است که شریفی زارچی از سوی مراجع ذی‌ربط فاقد صلاحیت علمی برای تدریس در دانشگاه شریف شناخته شده است. 

به عبارت دیگر، همان مرجعی که صلاحیت علمی رئیس‌ دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه شریف را اعلام کرده است، به عدم صلاحیت علمی شریفی زارچی رأی داده است. اما گویا عده‌ای، به رفتارهای «دیکتاتورمأبانه» و «قبیله‌ای» و «باندی» عادت کرده‌اند. 

در روزهای گذشته سخنگوی وزارت علوم اعلام کرد: هیئت جذب دانشگاه وی را فاقد صلاحیت علمی یا عمومی دانسته و قرارداد وی را تمدید نکرده است. همچنین طی نامه‌ای به مرکز جذب اعضای هیئت علمی جذب وزارت علوم ارجاع شده و در هیئت مرکزی جذب هم به ‌اتفاق آرا این حکم تأیید شده است.

اینکه فردی به دلیل عدم صلاحیت علمی، از مسند استاد دانشگاه کنار گذاشته می‌شود، اقدامی شایسته و قابل دفاع و البته قابل تقدیر است. اما ماجرا به همین جا ختم نمی‌شود. شریفی زارچی یکی از حامیان اوباش و تروریست‌ها در اغتشاشات سال گذشته بوده است.

وی از جمله افرادی است که با سوءاستفاده از جایگاه خود، در آتش اغتشاشات دمیده و در خون‌هایی که به واسطه اغتشاشات سال گذشته بر زمین ریخته شد، شریک است.

بنابراین، علاوه‌بر اخراج این فرد به دلیل عدم صلاحیت علمی، وی باید به این خاطر که در آشوب‌های سال گذشته فعال بوده است، بازداشت و محاکمه شود. 

براساس مستندات موجود که در رسانه‌ها نیز منتشر شده است، شریفی زارچی که امروز چهره اپوزیسیون به خود گرفته است، در زمان همه‌گیری کرونا، در وزارت بهداشت دولت روحانی حضور داشت و به عنوان «رئیس‌مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت» آمار کرونا را دستکاری می‌کرد. 

دو مورد ساده از وظایف زارچی در دوران حضورش در وزارت بهداشت، اعلام «رنگ‌بندی‌های کرونایی» و «مدیریت سامانه واکسیناسیون» بود. زارچی در ویدئویی اعتراف کرده است: «تمام رنگ‌بندی‌ها و این‌که کجا را قرمز کنیم، کجا را زرد کنیم، در چند ماه گذشته توسط شخص من، انجام می‌شده است. من در چند ماه گذشته، با همین آن و آف کردن، تصمیم می‌گرفتم که کدام امام جمعه نماز بخواند، کدام نخواند. من تصمیم گرفتم کدام شهر بسته یا باز شود.»

زارچی در ادامه اعترافات خود درخصوص آمار‌سازی‌هایش ‌اشاره کرده است که بدون هماهنگی، ۴۳ شهر را بدون هیچ دلیل منطقی، سیاه کرده‌ و وزارت بهداشت و ستاد کرونا را به این نتیجه رساند که این شهرها را قرنطینه کنند.

در فضای مجازی امروز از شریفی زارچی به عنوان «نخبه» یاد می‌کنند؛ این درحالی است که در زمان حضورش در وزارت بهداشت، انتقادات شدیدی به سامانه واکسیناسیون و رنگ‌بندی‌های کرونا تحت مدیریت زارچی، در رسانه‌ها مطرح بود.

وی در مقطعی که استادیار پیمانی دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه شریف بود نیز با سوءاستفاده از جایگاه خود، به‌جای انجام وظایف خود در کسوت استاد دانشگاه، مشغول توئیت بازی و حمایت از اوباش و تروریست‌ها بود. 

در روزهای اخیر از شبکه تروریستی اینترنشنال گرفته تا رسانه‌های بدنامی همچون بی‌بی سی و صدای آمریکا و رادیوفردا، همگی به دفاع تمام قد از شریفی زارچی پرداخته‌اند. به نظر شما رسانه‌های معاند، دلواپس تحصیل دانشجویان عزیز کشورمان هستند؟!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰۱
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۱۲۲
اگر به محاکمه باشد اول انهایی که دارند از پول بیت المال ارتزاق می کنن و بر این مردم بدبخت می تازند و دروغ می گویند و گزارش خلاف چاپ می کنند را باید محاکمه کنن
پاسخ ها
روشنگر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
مردم ؟؟؟همونایی که ازصبح تا شب تو خیابونا تاب میخورن میزدن ومیشکستن بخاطر لخت شدن یا منی که از صبح تا شب کار میکنم ووقتی میرسم خونه نمیتونم جواب سلام بچمو بدم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
روشششنگر میدونی یعنی چی ؟ مگر مردم بخاطر کاری که برای خودت و خانواده ات میکنی بهت بدهکارند صبح تا شب تاب می‌خورند به تو چه ؟ منم برای خانواده ام زحمت میکشم به تو چه طرف به همه چی دخالت میکنه شده مفتش محله نه عقل درست داره نه سواد درست داره نه محل صدورش مشخصه به من و تو چه ؟
بنده
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
آقای روشنگر، فکر نکنم تو با این دیدگاه مشکل مالی داشته باشی با این دیدگاه دارای یک پست با حقوق چند ده میلیونی و خانه سازمانی و ماشین پلاک قرمز هستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
درود بر شما
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
یکی ازافرادی که اماراشتباه می دادوخبلی از شهرهای تعطیل می کرد همین جناب بود
کیهان هم مث تابی حرفهایی که ربطی بهش نداره زیاد میزنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
چرا فکر میکنی ربط نداره؟ ترم بعد درس هوش مصنوعی و بیوانفورماتیک دانشجویان دانشگاه شریف رو میدن حاج حسین شریعتمداری تدریس کنه.
مریم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
دراین کشور معلوم نیست کیهان چه کاره است روزنامه است؟ دادگستری ودادستانی است که حکم صادر می‌کند ؟بازجو اطلاعااست که حکم ضادر میکن دراین
پارمیس
| Canada |
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
کیهان بطور ناشیانه ای اقرار میکنه که اخراج این استاد ربطی به صلاحیت علمی وی نداشته
دانشجویانی که عزیزشان نامیدی روزی هم به فلانی شعار بهمانی دادند و آن روز هم آشوب گر نامیده شده اند. کیهان همین طور نفرت پراکنی کن تا روزی ستونهای قصر شیشه ایت فرو بریزد. روزنامه ای که جلوی مردمش قرار گیرد، از رویش رد خواهند شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
حالیا که افزون بر اینکه خبرها و تحلیلهایش را وارونه کرده به اصل ماجر می رسند شیشه پاک کن خوبی هم هست?
جایگاه دانشگاههای کشور را آنقدر تنزل دادند . که کسی مانند شریعتمداری و روزنامه کیهان در مورد صلاحیت علمی و رفتار اساتید اظهار نظر میکنه.
حسین شریعتمداری (زادهٔ ۱۳۲۶) روزنامه‌نگار اصول‌گرای ایرانی است که از سال ۱۳۷۲ با حکم رهبر جمهوری اسلامی ایران، به‌عنوان مدیر مسئول روزنامهٔ کیهان و نماینده ولی فقیه در مؤسسه کیهان فعالیت می‌کند. مجلهٔ نیوزویک در سال ۲۰۰۹ او را در رتبهٔ هفدهم ۲۰ شخص پرنفوذ ایران قرار داد.
دولت کانادا در روز پنج‌شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۱ شریعتمداری را تحریم کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
ملت آزاره
من این استاد را نمی‌شناسم ولی بنظرم آقای شریعتمداری کیهان در اکثر کارها پاشا از گلیمش درازتر میکنه و این یعنی تایید های مقامات دلخواهی و سلیقه آیند و الا تو همون خبرتان درست و با وجدان پخشکنی هم وظیفه‌ای اجرا نکرده ای ،هرچند بعلت پیری احتمالا آب و روغن قاطی کرده ای و اراجیف میبافی
پاسخ ها
روشنگر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
ممکنه شما این استاد رو نشناسید ولی من که خودم دانشگاهیم امثال این اقا رو زیاد تو دانشگاههای این کشور دیدم که به اسم تدریس وارد کلاس میشن وهرچی دلشون میخواد تحوی بچه های مردم میدن وذهنشون رو شستشو میدن واقعا چطور جرات میکنید بچه هاتون میفرستین تو این جاها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
آقای روشنگر هرچی دلشون میخواد می گن یعنی چی دقیقا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اون بالا هم یه کامنت مزخرف دیگه گذاشتی
در بیوگرافی‌هایی که از حسین شریعتمداری منتشر شده است اشاره‌ای واضح به مدرک تحصیلی وی نشده است، اما در برخی از این مطالب اشاره شده که او دانشجوی رشته پزشکی بوده است. ۱۷ تیرماه ۱۳۹۲ سایت انتخاب در واکنش به «دکتر» خطاب کردن حسین شریعتمداری در برنامه «میراث» شبکه چهارم سیما نوشت: «پس از آنکه بسیاری از چهره‌های خاص سیاسی موفق شدند بدون طی کردن دوره دکترا، این عنوان را برای خود بخرند، تلویزیون در اقدامی که برای آن توضیح نداده، امروز در گفتگو با مدیرمسئول کیهان وی را دکتر حسین شریعتمداری خواند. تلویزیون اشاره نکرد که حسین شریعتمداری کی و کجا موفق به اخذ مدرک دکترا شده است.»

خود شریعتمداری در گفت‌وگویی که با باشگاه خبرنگاران در ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ داشته است درباره مدرک تحصیلی‌اش می‌گوید: «بنده پس از طی کردن دوران دبیرستان وارد دانشکده ادبیات دانشگاه تهران شدم. سال دوم به دلیل درگیری‌ای که با یکی از اساتید داشتم رئیس دانشگاه از من خواست که بهتر است با پای خودم از این دانشگاه بروم. سپس وارد دانشکده پزشکی دانشگاه تهران شدم اواسط تحصیلم بازداشت شدم و قرار بود تا ابد در زندان بمانم که خوشبختانه انقلاب شد و آزاد شدم.»
هر چی ضربه می خوریم از خودی هس
چقدر مابدبختیم که اینا بچه های ما را اموزش می دهند
یه عده ادم عقده ای و بیچاره و پول پرست و بی اعتقاد
...
فقط خدا نگهدار ما باشه از دست اینا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
کاش می‌فهمیدید امثال این استاد چه جواهری هستند
یک ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
مطمئن باش بچه تو یکی از شریف نمیتونه سر در بیاره مگر با سهمیه
ali
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
فکر اون دنیات هم باش پل صراط و اینا انقدر ندانسته و نشناخته دروغ پراکنی می کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
دانشگاه باید از ضد انقلابان پاک شود. ان شالله
زارچی باید بخاطر خیانتش دادگاهی و زندانی بشه و درس عبرتی برای دیگران
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
مگر چکار کرده میشود توضیح دهی ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
محاکمه بشه ؟تو بی سواد نظر نده
شریفی زارچی نفر اول المپیاد جهانی کامپیوتر و از نخبگان هست و صلاحیت علمی ایشان بالاتر از افرادی هست که حکم عدم صلاحیت ایشان را دادهاند،درست نبود یک هفته بعد از سخنان رییسی مبنی بر بازگشت نخبگان و حمایت از ایشان و صحبت نفرات برتر کنکور مبنی بر مهاجرت به خارج،اخراج این استاد نخبه صورت میگرفت،آیا همین دلیلی بر عدم بازگشت نخبگان و مهاجرت نفرات برتر کنکور نیست؟
پاسخ ها
mehr
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
چه دقیق عمل کردند به سخنان آقای رئیسی . نخبگان از نظر هر کسی تعریف خاص خودش رو داره . اینها با کنار گذاشتن اساتید با درجات علمی بالا افراد نخبه ای مثل مجری تلوزیون را وارد دانشگاه کردند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
حمایت آشکار و بی‌پرده آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و مخصوصاً رژیم صهیونیستی از اغتشاشات، حتی برای کند ذهن‌ترین افراد نیز به آسانی قابل درک بود. در کجای دنیا، آدم‌کشی، آتش‌زدن اموال عمومی، به آتش کشیدن قرآن کریم، متوقف کردن آمبولانس‌های حامل بیمار و به آتش کشیدن آنها، غارت فروشگاه‌ها، شکنجه و به شهادت رساندن
والا افزاد مهمتری در کشور هستن که مقصر فضای کنونی کشور هستن چرا به آنها رسیدگی نمی شودمرجع رسیدگی به آنها کیست چه کسی پاسخگوی 20 سال تحریم کشور است وضعیت نابسامان ورکود اقتصادی ،نابود شدن خیلی از کارخانها وکارخانجات صنعتی کشور ،بیکاری خیلی از رشته های دانشگاهی ، نابسامانی مسکن واجاره بها و له شدن قشر کارگر وبازنشسته ، پارسال یک اتفاقی برای مرحوم مهسا امینی افتاد خیلی از مردم بخاطر وضعیت بد معیشتی جهت اعتراض به خیابان ها آمدن که اقایان ان را اغتشاش نامیدن حالا یک نفر از یکجا دیگر حرف زده سریع پرونده سازی برایش درست میکنند این از سرویس های جاسوسی غربی شرقی ارتباط داشته ومی خواسته نابود کنه حنای شما دیگر رنگی ندارد مردم فهمیده تر شدن نمی شود نگاه این داشته باشید با یک توده برخورد کنید اساتید دانشگاه باالفرض مثال همه را هم اخراج کردید آیا فکر میکنید کار تمام شده است با کارگران چه می کنید با معلمان یا با کسبه و.......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
شبکه تروریستی اینترنشنال گرفته تا رسانه‌های بدنامی همچون بی‌بی سی و صدای آمریکا و رادیوفردا، همگی به دفاع تمام قد از شریفی زارچی پرداخته‌اند. به نظر شما رسانه‌های معاند، دلواپس تحصیل دانشجویان عزیز کشورمان هستند؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
والا اگر رسانه دولتی یا غیر دولتی داخلی داشتیم که بیانگر صدای مردم باشد مشکلی نبود از لحاظ طیف فکری شما هر کسی که حتی انتقاد بکند دشمن است
از این اساتید که دستنشاننده گروه سیاسی خاصی هستند فراوانند .یه جناح خاصی برای باج خواهی این افراد را حمایت تحصیلی واز طرفی سیاسی نمودن ودر مواقع خاص برای باج خواهی از نظام از این افراد استفاده می کنند .مگر همین جناح چی ها نبودن که در زمان اغتشاشات می گفتن از ما کاری بر نمی آید لذا بچه های انقلابی به تنهایی از فتنه را خاموش کردن وحالا در حال پاکسازی رهبقران اغتشاش هستند این اقایان فلهی ای وهر روز یکی اعتراض میکنه .اتفاقا دست اونهایی که این اساتید را اخراج کردن درد نکنه .بسیار دقیق به هدف زدن وبی صداقتی ودروغهای خیلی را رو کردن .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
یعنی هرکس «دستنشانده» گروه دیگه باشه باید اخراج شه؟ تحمل مخالف ندارین؟ حتماً باید همه مجیز شما رو بگن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
احتمالا مدال طلای جهانی ایشان را هم همون جناح خاص داده
نمی دانم با این روشی که با نخبگان علمی کشور میشه چرا انتظار دارند که مهاجرت نخبگان صورت نگیره
من با توجه به ارتباطاتی که با دانشگاه دارم اطلاع دارم که در 3 الا 4 دانشگاه برتز کشور همه دانشجویان به فکر رفتن هستن و چند سال دیگر کسی رو نخواهیم داشت برای ارائه مطالب فنی و علمی
آخه مشت حسین تو چکاره ای قاضی هستی وکیل هستی چی هستی بگو ما بدانیم هر وقت توانستید افرادی که با شما هم نظر نباشند و به کار بگیرید آن وقت موفق هستید شاید خیلی ها امثال تو را قبول ندانشته باشند ولی دلشان برای مملکت میسوزد حق ندارند کار کنند در هر کجا که باشد . فقط شما حق دارید ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
استاد دانشگاهی که با اصول نظام و انقلاب موافق نیست باید خیلی زود اخراج شود
تابی و بازپرس شریعتمداری
مملکت را ول کنید و بگذارید مردم زندگی کنند مثل همه ی مردم دنیا آزاد و رها و دلخوش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
استاد دانشگاهی که با اصول نظام و انقلاب موافق نیست باید خیلی زود اخراج شود
هر روزصبح با دلهره واسترس تا محل کار رفتن سر شب بعد از ۱۶ ساعت کار سخت درمان با دلهره واسترس ناشی از شلوغکاری ودیوانه بازی اینا به خونه برگشتن بعلاوه عوارضی که این استرسها روی برخورد با ارباب رجوع ونحوه کار و رفتار با تنها بچت میزاره
فکر ممیکنم هیچ مرجع قضایی بتونه مجازات امثال این آقا رو مشخص کنه
تا الان فقط اداره آب و فاضلاب و سازمان چای کشور در مورد اخراج ابن استاد و نحوه اعدام و ی نظری نداده. فعلا منتظر میمونیم...
حرف‌اقای‌شریعتمداری‌را‌گوش کنید‌اگر‌گوش‌نکنید‌از‌نان‌خوردن‌میافتید
امان از حرف مفت
از مواضع تند کیهان و وزارت کشور کاملا معلومه اخراج ایشون اصلا و ابدا بخاطر موضوعات علمی نبوده است
درود بر شریعتمداری کا حرف حق میزند
آقای شریعتمداری هر کدام از این افراد به هر کشوری که درخواست بدهند عرض چند ماه میتوانند ویزا دریافت و در دانشگاه های آن کشور تدریس کنند و چقدر حیف که اینها ایران هستند چون اگر این افراد در خارج منشا دانش و اختراعی شوند کل جهان از آن بهره مند خواهند اما در این جا چی؟ یکی مثل شریعتمداری برایشان تصمیم گیری می کند
پروردگاری قهار هم هست حق به حقدار خواهد رسید دیر وزود داره سوخت وسوز نداره
کیهان درست گفته. به امید محاکمه زارچی
رویه اخراج اساتید غیرقانونی و حاصل اِعمال نفوذ است.
من خودم طرفدار جمهوری اسلامی ام اما اگر مملکت را دست حسین شریعتمداری بدهیم، هیچی ازش باقی نمیماند. حسین شریعتمداری ها که اتفاقا آدمهای بدی هم نیستند باید کمی با خود خلوت کنند یک نفس عمیق بکشند تا بلکه متوجه بشوند که مملکت مال همه است و پیش از این عده ای با تفکرات ایشان بودند که همه چیز را از دست دادند
انگار آقای شریعتمداری ممکلت را ارث پدرشان میدانند
یکی باید خود اقای شریعتمداری را محاکمه کنه
ایشان با ایجاد جو متشنج واقعا باید محاکمه شود
تا امثال شریعتمداری و روزنامه کیهان هست . اب خوش از گلوی ایرانی جماعت پایین نمیره.خیلی جالبه عدم صلاحیت علمی !!!
هیچکس حد و حدود خودش را نمی دانه مسئول کیهان روزنامه ات را‌چاپ‌کن آنهم بی‌طرف باش در کار قوه قضائیه مداخله نکن
سلام علیکم. ظاهراً نخبه ها حق دارند توهین کنند حق جاسوسی و اغتشاش دارند کسی هم نباید مزاحم ایشان بشه وگرنه صدای آژیر بی بی سی، اینترنشال و تابعین انها بلند میشه
چرا یکی نمیخوابونه زیر گوش کیهان
امسال همین شریعتمداری اگه نباشند ایران میشه گلستان
وقتی حاج حسین از فردی بد بگوید قطع یقین آن فرد خادم ایران و ایرانی است.
پلیس من رو ۴۰۰ هزار تومن برای کرونا جریمه کرد، اونم جایی که اصلا کرونا وجود نداشت، الان باید از زارعی پول رو بگیرم؟
یک جا شد اظهار نظر نکنی کوه تخصص
دکتر زارچی باید از ایران مهاجرت کنه تا پیشرفت علمی و جایگاه واقعی خود را در دانشگاه های خارج از کشور بدست بیاره.
مثل مریم میرزاخانی و پروفسور سمیعی و ...
نخبگان در ایران تلف می شوند.
ایران بهشت سلبریتی های دوزاری وطن فروش و اراذل اوباش و براندازاست هیچ جای دنیا اینجور آزادی به چنین آدمهای عوضی بخصوص در کسوت استادی باشند نمیدهد یارو مثلا استاد بهترین دانشگاه کشور است از اراذل واوباش حمایت میکند و دانشجویان را هم تحریک به اغتشاش میکند او ن یکی بنام هنر مند ترانه میخواند و همه قوانین و هنجارهای جامعه را مسخره میکند از تروریستها حمایت میکند و موارد زیادی که داریم میبینیم آنوقت کسی هم کارشان ندارد اگر هم بعد از کلی جفتک انداختن به نظام با سلام و صلوات کسی گفت آقای برانداز اغتشاش گر حامی تروریست و اوباش بالای چشمت ابروست انگار کفر گفتی و دارو دسته اوباش مجازی وحقیقی بخط میشن و از هم کیش خود حمایت میکنند که ای وای آزادی کجاست و وای استاد ما دانشگاه ما وای هنر مند ما ... !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
مطمئن هستم دوتا استاد درست و حسابی ندیده ای در کشورهای آزاد استاد می تواند اظهار نظر شخصی و سیاسی کند و هیچ دانشگاهی قبل از محاکمه و صدور رای دادگاه عادله با استاد برخوردی نمی کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
آخه بیسواد تو همون مقاله کیهان رو اگه نگاه میکردی تعدادی از اساتید دانشگاههای آمریکا و کشورهای غربی را نام برده که فقط بخاطر نه انتقاد بلکه اظهار نظر فورا اخراج کردن مثل ما صغرا کبرا هم نمیارن فورا اخراج میکنن! کوچکترین اظهار نظر در مورد هولوکاست و مسائل دیگر موجب اخراج اساتید میشود مثل آب خوردن ! اما بیسوادائی مثل شما تو مملکت ما هستند که همه اطلاعات عمومی شون از رسانه های دروغ پرداز بی آبرو مثل بی بی سی و سعودی نشنال میگیرند و اینجور هم با اعتماد به نفس حرف مفت میزنند عین خود همونها !!!
رئیس دانشکده کامپیوتر دانشگاه شریف صلاحیت تشخیص میزان سواد شریفی زارچی را ندارد ولی حسین شریعتمداری بدون داشتن مدرک دانشگاهی صلاحیت تشخیص میزان سواد او را دارد !!!!!!!!!!!!!!!!
روزبهان خودش راخداعالم می داند
اقای مدیرپسیول روزنامه اگر تمام دامنشگاهیان را اخراخ و نابود نکنید،واز نو نسازید ،ایران همچون سوریخ خواهد شد،
ایشان فرض کنیم فرض کنیم صلاحیت علمی نداشته باشد آیا مچازات صلاحیت نداشتن محاکمه و بازداشت است ؟!!!!!!! یا مساله چیز دیگری است و ایشان صلاحیت علمی دارد اما .................
الان روزنامه کیهان همه کاره مملکت است هرچه روزنامه کیهان بگه درسته علت اصلی پیشرفت سریع کشور دلسوزی مسولان دولت نصب روزنامه کیهان.
جامعه ایران، هدف بی رحمانه ترین هجوم رسانه‌ای و فرهنگی قرار گرفته است و تنها کشوری است که غربی ها میلیاردها دلار صرف تاسیس کانال های فارسی زبان ماهواره‌ای و اینترنتی و شبکه سازی مزدوران غربگرای داخلی، برای «تحمیل تغییرات» مورد نظرشان بر مردم ایران کرده‌اند؟
چطور تا حالا که تدریس داشته ،صلاحیت داشته ؟!

حربه های نخ نما
از جنبش اصیل منطقه چه خبر آقای شریعتمداری؟ یک تحلیل شما نشده درست باشد این هم روش. خداوند از حق الناس نمی گذرد.
کیهان جای گیر الکی پیگیر حق آبه هیرمندت باش
.....؟؟؟؟؟؟!!!!!!!! چی شد ابرقدرت منطقه
کیهان خواستار قربانی کردن مردم ایران جلوی پای پوتین شد
حسین شریعتمداری معلوم نیست رئیس قوه قضائیه هست .حاکم شرع است.چه کاره این مملکت است که برای خودش نظر میده آقای زارچی نفراول المپیاد شده جزء نخبگان جامعه است .نظرشما برای مردم آگاه مهم نیست آقای شریعتمداری
کیهان
برای امثال کیهان و شریعتمداری سخت است جایگاه فنی و معلمی شریفی زارچی رو درک کن
بازرین هرچقدر دوست داره داد و بی داد کنه
باید تو این مدت شناخته باشین کیهان و شریعتمداری رو نباید بهش ارزش داد و در مورد حرف هاش بحث کرد یا بهتره حتی نخونینش
حسین شریعتمداری نخود هر آش بی مزه. کیهان هر که با ملت افتاد، برافتاد
تاوقتی مردمی که از اوضاع بد اقتصادی بی عدالتی و.....بستوه امده اند اغتشاشگر بنامند هیچکس اخراج اساتید دانشگاه را
بحق نمیداند مردم ایران اتفاقات را بدرستی تجزیه وتحلیل
میکنند شریعمترایها هم خوب میشناسندگویا ماموریت اینها
ایجاد فضای نا امیدی درجامعه است واجازه دارند درهمه اموردخالت کنند ولی کیهان خوب میداند اگر درشب تاریک بگویند شب است مردم باور نمیکنند
کیهان معدن غنی از نقرت پراکنی هست و جایگاهش در مردم ایران کمتر از پنج درصد است
کیهان چرت و پرت زیادی میگه
طبق امارنظرات مثبت و منفی که در همین بخش نظرات خودتان وجود دارد نشان میدهد که 96 درصد نظرات خوانندگان مخالف کیهان و شریعت مداری است و تنها 4 درصد خوانندگان یا نظرات شریعتمداری موافق هستند. که می توان ان را با کمی اختلاف به سطح جامعه هم تعمیم دارد. حالا چطور شریعتمداری با 4 درصد خواستار چنین چیزی هست البته خدا عالم هست ولی با این همه مخالف اداره کردن هر چیزی سخت است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
درود بر حاج حسین با غیرت و مومن و شجاع
همین بود می‌گفت ورود واکسن ممنوع
هیچ کس وکیل ووصی مردم نیست بجزنمایند رسمی مردم یعنی نماینده مردم درمجلس یه عده ازطرف مردم استوری میزارند هرکی فقط میتونه ازطرف خودش استوری بزاره خواهش میکنم سخنگوی مردم نباشید
تا کسانی مثل شریعتمداری هستند ،نخبگان دراین مملکت جایگاهی ندارند و باید فرار کنند از این مملکت یا نابود بشن
کدامشان از مسولین شهرداریها استاندارها نماینده درشغلی که بهشان داده اند کار بلد بوده اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
استاندار جدید قم.
ترسم نرسی به کعبه ای...
آقای شریعتمداری شما که از حقوق نجومی از جیب مردم بر خوردارید ابتدا باید محاکمه شوید می دانید روزنامه شما کمترین مخاطب دارد
ببین کی داره از رفیق بازی وفامیل بازی دسته بندی صحبت میکنه.شما خودتون رئیس باند بازی فامیل بازی هستید.
این کیهان را خدا به دادش برسه انشااله
خدا ریشه هرکسی که به نظام رهبری ملت ایران خیانت میکنه بخشکانه لعنت بر هرچه وطن فروش حرامی کاسه لیس قلاده به گردن درخانه آمریکا اروپاه درداخل کشور هست
این استاد قلابی اگر در فرانسه بود الان اعدام شده بود.
ما در دانشگاه اساتید زیادی داشتیم که بی سواد بودند ولی چون حرف سیاسی نمیزدند هیچکس به کارشون کاری نداشت. حتی بعضی شون مشکل اخلاقی داشتند ولی باز هم کسی کارشون نداشت. چطوریه تا یک استاد حرف سیاسی برخلاف میل کیهانیان میزنه، صلاحیت علمی ش رد میشه؟
به نظر من اول باید خود عوامل کیهان محاکمه گردند
کیهان باید تعطیل شود
خیلی ازاین به اصطلاح استاد دانشگاه حتی وجود حضور ومباحثه با آقای شریعتمداری راندارند شریعتمداری هم تخصص دارد هم تعهد ولی استادان تخصص شایدداشته باشند ولی تعهدبه بیگانه برای خیانت
یک سوال از آقای شریعتمداری که می‌تواند سوال بخش بزرگی از مردم کشورمان باشد مرد و و مردانه جواب بده
آیا میدانی که چند درصد از حجم نشریه شما که هر روز چاپ می‌شود فروش می‌رود آنهم با پول کاملا از بیت‌المال و بودجه کشور
چرا شما چندین سال است که در این سمت هستید مگر در کشور اندیشمند بی‌طرف وجود ندارد که بتواند آن موسسه بزرگ را اداره کند
اساسا چرا شما به رسالت حوزه کاری خود که یک رپرتاژ باید از آن پیروی کند قائل نیستید
دست آخر اینکه چرا هر کسی غیر از نطر شما اظهار می‌کند دشمن است
و اینکه شما بعنوان یک فرد هیچ محبوبیتی در میان مردم ندارید...وسلام
اتفاقا اگر بنا بر دستگیری و عدم صلاحبت و از این دست باشه خوده مش حسین آقا در صف اول افرادی است که باید بعلت عدم شایستگی و تشویش اذهان عمومی و تضییع بیت المال و ...دستگیر و محاکمه بشه ایشون در زمان تصدی سردبیری کیهان این نشریه معتبر را چندین و چند نشریه معتبر و حتی تخصصی را شامل میشد به اندازه و سطح یک روزنامه پیش پا افتاده تنزل داد سوگلی هایی مثل کیهان بچه ها یا کیهان ورزشی کجا رفتند به این میگن عدم صلاحیت. گرفتی مش حسین آقا
این استاد رو باید تبعید کرد تا در زمستان سرد اروپا با هیزم گرم بشه!!!
کدوم یک ازمسئولین مملکت سوادسمتی که گرفتن رودارن. حسین شریعتمداری هم جزواینا شب میخابه صبح یه فتوامیده. ماکه دولت ومجلس نداریم همش شریعتمداریه.. یکی نیس بهش بگه برواستراحت کن بسه دیگه. اصن بتوچه
آخه مگه کیهان قوه قضائیه است یا قاضی..فقط به کار سبزی فروشی میخوره وبس
کیهان کاملا بحق و بجا گفته . اولا از لحاظ توانایی علمی ایشون( همونطور که کیهان گفته توسط مراجع ذیصلاح) پایین است دوم اینکه ایشون در اغتشاشات از ولنگاران و ارازلی که تحت عنوان دانشجو کاملا حرکات خلاف اخلاق و شان دانشجو و عفت جامعه انجام داده و برای خوش خدمتی به بیگانگان نیز دست به حرکات مذبوحانه زدند حمایت و آنها را تشویق به حرکات اغتشاشگرانه کرده لذا باید علاوه بر اخراج قطعا محاکمه و مجازات شود. و این یعنی عین عدالت.
جان مسعولین منو استاد دانشگاه کنین ارشد روانشناسی دارم بیکارم با معدل 18
این کیهان فقط بلده بگه بگیرین و ببندین اما دلیل اصلی تمام این حرافیها فقط بخاطر اینه که کسی روزنامه شو نمیخره
رسانه های معاند از هر فردی که اخراج یا برکنار میشه دفاع می کننداگه فردا اقای رئیسی رئیس جمهور یا اقای قالیباف هم عزل بشه ازش دفاع می کنند
مشکل مردم و کشور ما اینه که هرکه گند میزنه از سوی عده ای نا آگاه بزرگ و عزیز میشه و قهرمان ازش در ست میکنند . .این آقا یه استاد منافق و خاطی و خائن هست ولی یه عده دارن ازش قهرمان درست میکنند . الان اگر خاوری هم دستگیر بشه و اعدامش کنند یه عده میگن خاوری قهرمان بود . ترانه استوری میگذاره نه به اعدام خاوری همون طور که برای اعدام یه مشت قاتل ، ازشون حمایت کردند .
آقای زارچی استاد کامپیوتر دانشگاه و جزء نخبه ها می باشند. ای کاش در کلاس درس فقط به مباحث سرفصل درسی خودشان می پرداختند نه مسائل روزی که همه افراد از طریق همین گوشی ها نیز از آن باخبرند و گاها کارشناس تر. در حقیقت آقای زارچی سراغ مسائلی رفتند که به حوزه تدریس ایشان در کلاس ربطی نداشته و خیانت کردند در حق دانشجویان.
یه نفر نیست بیاد شریعتمداری وکیهان رو محاکمه کنه
هر چی دلش میخواد اظهار نظر میکنه دیگران بکنند باید اخراج یا محاکمه یا مفسد فی الارض بشن
کیهان جای تمام قوا ومسئولین رو گرفته
کیهان اگه تو نبودی هیچی شفاف نبود ممنونم ازت سالهاست من مشتریه پر و پا قرصتم تمامه شیشه هامون فقط با کیهان تمییز و شفاف هست سلطانه شفاف سازی استاد شریعت مداری
کیهان اگه راست میگی در باره چابهار وخزر .جنگلهای هیرکانی نظر بده
دانشجویی که هنوزهیچ کار مثبتی برای وطنش انجام نداده چرا برای ویرانی ان داوطلب ودست بکارمی شودچون این استادهادرس ویرانگری به او دادن ویرانگران ایران راهر که هست رامجازات کنید
ماخواستیم استخدام بشیم کلی سوال پرسیدن چطور بعدازاینهمه مدت الان فهمیدن صلاحیت علمی نداره؟فرارمغزهاو پایین اومدن سطح علمی دانشگاه دوتا مقصر داره استکبار جهانی و روزنامه کیهان
با تلاش و زحمت امثال ایشان بود که آمار کرونا سر به فلک نکشید .
بهتر هست که روزنامه کیهان بابت آشوب افکنی در کشور محاکمه شود و نه نخبگان این مرزو بوم.
ایکاش کیهان اینقدر که در هر موردی فکر می‌کنه نظرش فقط درست هست نظری هم در مورد خرابی دستگاههای دیالیز بیمارستان موسی بن جعفر قوچان هم بگه تا شاید ما بیماران خاص دیالیزی کمتر زجر بکشیم و کسی جواب نمی‌دهد به ما بیماران تا شاید آقای رییسی متوجه شوند
همین که کیهان بر اتش افتاده،یعنی این بنده خدا کاملا بر حقه.
بهر حال متوجه شدیم اخراج این استاد فقط به دلایل سیاسی بوده و هیچ ربطی به مسائل علمی ندارد سوال این است که این موج گسترده فرار مغزها به کجا خواهد انجامید
باید محاکمه
از میزان لایک و دیسلایک کامنتا متوجه میشید نظر مردم واقعی کدومه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست