بازدید 2410
۵
پاسخ خاندوزی مشخص کرد

واگذاری استقلال به وزارت اقتصاد دروغ بود

کد خبر: ۱۱۹۰۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳ 30 August 2023

با وجود اعلام واگذاری باشگاه استقلال به وزارت اقتصاد و دارایی، از سوی حمید سجادی وزیر پیشین ورزش، امروز احسان خاندوزی اعلام کرد که این موضوع به تأیید نرسیده است.

به گزارش تابناک ورزشی، گویا حمید سجادی برای فرار از فشار انتقادات در مورد بی سروسامانی استقلال و نقش وزارت ورزش در حذف آبی‌ها از آسیا، به دروغ متوسل شده است.

سجادی البته درباره وی ای آر هم همین رویه را بارها تکرار کرده بود و اخبار نادرست به جامعه داد.

به این ترتیب مشکل مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس هنوز لاینحل باقی مانده است و این موضوع می‌تواند در فصل بعدی مسابقات هم گریبان گیر شود.

واگذاری استقلال به وزارت اقتصاد دروغ بود

وزارت ورزش و جوانان روز ۲۸ فروردین سال جاری به صورت رسمی اعلام کرد که مشکل مالکیت مشترک دو باشگاه پرسپولیس و استقلال حل شده است. پس از این ماجرا عنوان شد که مالکیت پرسپولیس در اختیار وزارت ورزش و استقلال در اختیار وزارت اقتصاد و دارایی قرار گرفته است.

در حاشیه بازدید سید احسان خاندوزی فرصتی دست داد تا خبرنگار تسنیم با وزیر امور اقتصاد و دارایی درباره این موضوع و مشکلات استقلال صحبت کند.

خاندوزی در این باره گفت: پیشنهادی که سال گذشته مطرح شد و قرار بود مجمع باشگاه استقلال تغییر کند و به وزارت اقتصاد واگذار شود، در نهایت به تأیید نرسید. وزیر اقتصاد چون عضو مجامع شرکت‌های دولتی است به همراه وزیر ورزش و جوانان و وزیر دادگستری عضو مجمع استقلال هستند ولی پیشنهاد شده بود این باشگاه به وزارت اقتصاد واگذار شود که به تأیید نرسید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
بله. دروغ بود. خیلی خبرهای دیگر هم که از رادیو و تلویزیون پخش می شود دروغ است و صرفا برای حل موقتی یک مشکل. فقط اشکال اینجاست که دولت و صدا سیما فکر می کنند مردم و دنیا نفهم و نادان هستند.
این خاصیت مسئولان
یکی از پولدارترین و لاکچری ترین تیم های دنیا رو به این روز انداختن
چرا پول استراماچونی رو چن روز دیرتر پرداخت کردین که استقلال به آسیا نره و بجاش با جایگزین کردن تراکتور نا آماده یک سهمیه ایران رو سوزوندین؟
چرا تو این مملکت هر مسئولی هر کاری میخواد میکنه و به هیچ کس هم پاسخگو نیست؟
پس اطلاعات پرسپولیس هم به اسیا دروغ بوده و باید مطابق رفتاری که با استقلال شد با پرسپولیس هم بشود
فدای تیم دولتی شد
داداش دل کندن سخته !!!!!!!!!!

من بعنوان یک شهروند ایرانی اصلا" راضی نیستم حتی یک ریال برای فوتبال خرج بشه چون هیچ سودی برای من نداره !!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی