بازدید 2136

۲۱۱ هزار نفر در ۲۴ ساعت گذشته از مرز مهران تردد کردند

استاندار ایلام گفت: ۲۱۱ هزار نفر در ۲۴ ساعت گذشته از مرز مهران تردد کرده اند.
کد خبر: ۱۱۹۰۲۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۲ 30 August 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام شامگاه سه‌شنبه در نشست ستاد اربعین استان ایلام گفت: تعامل و همکاری خوبی بین دو استان ایلام و واسط برای خدمات‌رسانی به زوار و تسهیل تردد وجود دارد و این همکاری‌ها و تعاملات با نشست‌های مستمر دو جانبه استانداران ایلام و واسط روز به‌روز در حال تقویت است.

وی با ابراز تأسف از وقوع حادثه برای زوار در بدره عراق که در این حادثه ۷ نفر از هموطنان جان باختند، افزود: یک ون حامل زائران ایرانی در شهر بدره عراق تصادف کرد و در این حادثه متأسفانه ۷ زائر ایرانی فوت شد که در نشست با استاندار واسط که ساعاتی پیش در نقطه صفر مرزی برگزار شد تاکید کردیم که ناوگان حمل و نقل کشور عراق باید قوانین را رعایت و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

استاندار ایلام ادامه داد: با پیشنهاد ما که خوشبختانه مورد پذیرش استاندار واسط قرار گرفت طی روزهای آینده آمبولانس‌های هلال احمر در حوادث احتمالی برای امدادرسانی به زوار در کشور حضور داشته باشند.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با اشاره به گفتگوهای صورت گرفته با استاندار واسط در خصوص نرخ کرایه ناوگان حمل و نقل در کشور عراق، خاطرنشان کرد: در دیدار با استاندار موضوع نرخ کرایه ناوگان حمل و نقل در کشور عراق مورد بحث و بررسی قرار گرفت که تاکید کردیم که طبق نرخ مصوب عمل شود که استاندار واسط قول مساعد داد در این راستا با جدیت نظارت‌ها ادامه داشته باشد.

وی به روان بودن ترافیک در اکثر محورهای مواصلاتی استان اشاره کرد و گفت: علاوه بر اینکه مسیر ایلام - مهران چهارخطه شده است، بهره‌برداری از تقاطع غیر همسطح شهر مهران نیز گره‌های ترافیکی مهران را برطرف کرده است.

رئیس ستاد اربعین استان ایلام با تاکید بر موضوعات فرهنگی در اربعین طبق تأکیدات نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: مواکب هنگام اذان و اقامه نماز توزیع غذا نداشته باشند.

استاندار ایلام اضافه کرد: یک شهرک در مهران برای ساماندهی مواکب در نظر گرفته شده و در شورای برنامه ریزی و توسعه استان مصوب شده است که با جدیت پیگیری می‌شود.

به گفته رئیس ستاد اربعین استان ایلام برای تسهیل در تردد زوار ساماندهی دستفروشان باید با جدیت اجرایی شود.

حسن بهرام‌نیا استاندار و رئیس ستاد اربعین استان ایلام گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۱۱ هزار نفر از مرز مهران تردد کردند.

به گفته استاندار ایلام و از ابتدای ماه صفر تاکنون تعداد یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از مرز مهران تردد داشتند که در مقام مقایسه با سال گذشته روند افزایشی داشته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست