بازدید 3328
۷

۲۰۰ هزارتومان پاداش قهرمان پارالمپیک برای رکوردشکنی!

قهرمان پارالمپیک توکیو در پرتاب وزنه گفت: در مسابقات قهرمانی کشور رکورد آسیا را در دیسک و وزنه زدم و هیات نابینایان و کم‌بینایان استان فارس بابت هر رکوردی که زدم ۲۰۰ هزار تومان به من پاداش داد، واقعا نمی‌دانستم این مبلغ سنگین را چطور خرج کنم!
کد خبر: ۱۱۸۹۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲ 28 August 2023

به گزارش «تابناک»، مهدی اولاد در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بعد از کسب مدال طلای پارالمپیک توکیو در پرتاب وزنه و نقره در دیسک مدیرکل پیشین ورزش و جوانان استان فارس حواله‌ای به من داد که با تغییر استاندار  صفرپور جانشین او شد که او نیز بعد از یک سال و اندی استعفا داد و شکوهی جانشین او شد و به من قول داد که با تشکیل کارگروهی حواله من هر چه سریعتر پرداخت شود، الان که او مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس شده دیگر جواب تلفن من را نمی‌دهد و همچنان با وجود شکایت دنبال پاداش مدال آوری پارالمپیک توکیو از استان فارس هستم.

وی با انتقاد نسبت به بی‌توجهی هیات نابینایان و کم بینایان استان فارس گفت: زمانی که به مسابقات جهانی فرانسه رفتم این هیات با وجود مدال آوری برای استان فارس حتی زنگ نزدند که به من تبریگ بگویند، بنابراین از هیات درخواست کردم که رضایت‌نامه من را بدهند تا برای استان دیگری در مسابقات شرکت کنم. به اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، هیات و فدراسیون نامه زدم و درخواست کردم که رضایت‌نامه من را بدهند.

قهرمان پارالمپیک توکیو خاطرنشان کرد: در مسابقات قهرمانی کشور رکورد آسیا را در دیسک و وزنه زده بودم و هیات نابینایان و کم‌بینایان استان فارس بابت هر رکوردی که زده بودم ۲۰۰ هزار تومان به من پاداش دادند و واقعا نمی‌دانستم این مبلغ سنگین را چطور خرج کنم و جای تاسف داشت. از سوی دیگر نزدیک به ۴۰ روز است که از مسابقات جهانی پاریس برگشته‌ام و به آن ها تاکید کردم که هزینه‌ها به من فشار می‌آورد. از سال ۲۰۱۸ ورزشکار استان فارس هستم و در این مدت هیچ کمکی هیات و اداره کل ورزش و جوانان استان فارس نکردند اما الان شرایط به گونه‌ای است که برای آماده سازی خود جهت شرکت در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین نیاز به حمایت دارم اما باز هم به خواسته‌های من توجهی نمی‌شود و از آن ها درخواست کردم که رضایت نامه من را بدهند تا برای استان دیگری در بازی‌های پاراآسیایی شرکت کنم تا منفعت مالی برای من داشته باشد اما هیچ پیامی از آن ها دریافت نکردم و با وجود تمام بی‌مهری‌ها برابر خواسته‌ی من مقاومت نشان می‌دهند.

اولاد افزود: استان فارس به جز من دو ورزشکار  المپیکی و پارالمپیکی از جمله ساره جوانمردی و محمدرضا گرایی را دارد اما هیچ اهمیتی برای مدال آوران خود قائل نیستند و توجهی به آن ها نمی‌کنند.

این قهرمان پارالمپیکی در پایان در ارزیابی از عملکرد خود برای شرکت در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین خاطرنشان کرد: در شرایط آمادگی خوبی قرار دارم و تا زمان اعزام به بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین به اوج آمادگی خواهم رسید، تلاشم کسب دو مدال طلای پرتاب دیسک و وزنه در بازی‌های پاراآسیایی است. البته تصور می‌کنم باز مسوولین با مدال آوری من قول و وعده پاداش بدهند و در نهایت از دادن آن امتناع کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۷
آخه چرا باید اینجوری باشه. خیلی جای تاسف داره.
در چین هر پیشنهادی که داشتید قبول کنید و برید

اینجا مسئولین فقط به فکر پر کردن جیب خود و چپاول بیت المال هستند.
حالا هیچ کس محل نمیزاره اما اگه خواستی از ایران بری همه بخصوص همین مردم بهت میگن خود فروخته و بدبخت
همش تقصیر دولت نیست ما ملت هم مقصریم
چون چشم بسته قضاوت می‌کنیم
پول شما رو میبرن جای دیگه برای عشق و حال خودشون خرج میکنن.من جای تو بودم اصلا شرکت نمیکردم.وقتی دیدی چطور باهات رفتار کردن دیگه نرو.همین کارها باعث برگشتن افراد از نظام میشه ولی کو عقل و کو گوش شنوا؟ اصلا مدیران فعلی اومدن برای خرابکاری در افکار مردن و نارضایتی ایجاد کردن.
شاید دلار بوده به تومان تبدیل شده.
این شرم آورترین خبری هست که این چند روزه شنیدم . مسئولین بی وفا خجالت بکشید مال نابینا رو خوردن خوبیت نداره .
فوتبالیس های مفت خوار هم همین گونه پاداش می دهند؟!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست